Programowanie podejscia w airbusie a320 extended

Dział dla początkujących pilotów. Uwaga - przed zadaniem pytania sprawdź (SZUKAJ) czy dany temat nie był już poruszany.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

kopyrda
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 106
Rejestracja: czw 19 sty, 2012 13:33
Skąd jesteś: kraków

Programowanie podejscia w airbusie a320 extended

Post autor: kopyrda »

Mam pytanie. Czy w airbusie a320 extended podczas podejscia do ladowania po przejsciu z trybu NAV na HDG i lekkim zboczeniu z wytyczonej trasy lotu , możliwa jest taka operacja na MCDU jaka w 4:44 w zalaczonym filmiku zaczyna wykonywac kapitan?(na ND panel pokazuje sie przerywana linia oznaczajaca oś pasa przydatna kiedy wylecimy poza zieloną linie zakrętu). Zaznaczam że jestem samoukiem i jesli ktos ma wiedze na ten temat prosze o odpowiedź.
kopyrda
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Obawiam się, że zapomniałeś o filmiku.
kopyrda
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 106
Rejestracja: czw 19 sty, 2012 13:33
Skąd jesteś: kraków

Post autor: kopyrda »

No tak hehe zapomniałem z rozpędu. Oto link http://m.youtube.com/watch?v=MdK1Q8gdgmo
kopyrda
mbucholski
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 283
Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
Skąd jesteś: Maastricht

Post autor: mbucholski »

Nie widać dokładnie co się dzieje z CDU i ND, więc trudno stwierdzić.
kopyrda
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 106
Rejestracja: czw 19 sty, 2012 13:33
Skąd jesteś: kraków

Post autor: kopyrda »