GEX+UTX lub FTX Vector+FTX Global
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
GEX+UTX lub FTX Vector+FTX Global
Witam,
proszę o poradę w jakie z poniższych dodatków się zaopatrzyć, zakładając że będę latać wyłącznie nad Europą, na dużych oraz niskich wysokościach. Nie interesuje mnie foto-sceneria, ważne aby miasta, rzeki, ulice były w możliwie jak najlepiej odwzorowane a przy ulicach stały domki/bloki. Przejrzałem już setki podobnych tematów i mimo wszystko nie mogę się na nic zdecydować. Wydaje mi się jednak (sadząc po screenach) że lepszym obecnie rozwiązaniem będzie FTX Vector + FTX Global ale czy te dwa dodatki wystarczą czy może potrzebne będzie coś jeszcze?
GEX+UTX
lub
FTX Vector+FTX Global
Dziękuję za pomoc
proszę o poradę w jakie z poniższych dodatków się zaopatrzyć, zakładając że będę latać wyłącznie nad Europą, na dużych oraz niskich wysokościach. Nie interesuje mnie foto-sceneria, ważne aby miasta, rzeki, ulice były w możliwie jak najlepiej odwzorowane a przy ulicach stały domki/bloki. Przejrzałem już setki podobnych tematów i mimo wszystko nie mogę się na nic zdecydować. Wydaje mi się jednak (sadząc po screenach) że lepszym obecnie rozwiązaniem będzie FTX Vector + FTX Global ale czy te dwa dodatki wystarczą czy może potrzebne będzie coś jeszcze?
GEX+UTX
lub
FTX Vector+FTX Global
Dziękuję za pomoc
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Możliwe jest jeszcze odwrotne połączenie, GEX + FTX Vector oraz FTX Global + UTX. UTX zawiera landclass i waterclass, którego nie ma w FTX Vector - te pojawią się w kolejnym dodatku, FTX OpenLC.
Prócz obiektów wektorowych i landclassu oraz tekstur ziemi możesz wyposażyć się także w siatkę wysokościową terenu.
viewtopic.php?t=10332
Prócz obiektów wektorowych i landclassu oraz tekstur ziemi możesz wyposażyć się także w siatkę wysokościową terenu.
viewtopic.php?t=10332
W takim razie rozumiem, że na chwilę obecną najlepszym rozwiązaniem będzie UTX + wg. uznania GEX/FTX Global + do tego siatka mesh?
Pochwalę się później zdjęciami znad Polski i okolic, mam już od paru dni IRIS F-15, uczę się jego obsługi i pilotażu, wcześniej trenowałem na L-19.
Pochwalę się później zdjęciami znad Polski i okolic, mam już od paru dni IRIS F-15, uczę się jego obsługi i pilotażu, wcześniej trenowałem na L-19.
Ostatnio zmieniony wt 11 mar, 2014 16:22 przez arek022pl, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Dzięki za rady, wobec tego decyduje się na UTX+FTX Global + darmowy mesh przynajmniej dla Polski. W dalszej perspektywie zajmę się pogodą.
Ostatnio zmieniony wt 11 mar, 2014 16:22 przez arek022pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Analizując demo Islandii, wydaje się że nadchodzący openLC, dedykowany pod FTX Global, sprawi że FTX Global nabierze zupełnie nowego blasku. Prognozuję zatem, że najlepszą kombinacją będzie:
FTX Global - tekstury
openLC- landclass oraz nowe tekstury
UTX Europe z wyłączonym landclassem - drogi i linie brzegowe
FTX Global - tekstury
openLC- landclass oraz nowe tekstury
UTX Europe z wyłączonym landclassem - drogi i linie brzegowe
Ostatnio zmieniony śr 12 mar, 2014 19:03 przez Zgredd, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam już zainstalowany utx i ftx global, jest całkiem nieźle. Odwzorowanie dróg nie jest idealne, spotkałem dwa błędy - w okolicy lotniska EPDE są dwa mosty z czego jeden urywa się w połowie rzeki. Spotkałem także kilka domów wiszących kilkadziesiąt metrów nad ziemią. Muszę również rozwiązać problem zbyt wolno ładujących się tekstur i budynków - jak już wspomniałem wcześniej latam aktualnie IRIS f15 więc osiągam duże prędkości, tekstury i budynki doczytują się czasami bardzo późno. Wcześniej optymalizowałem plik cfg za pomocą strony venetubo. Domyślam się, że za szybkość/odległość ładowania się tekstur odpowiada jakiś wpis w cfg?
Windows 7 x64
AMD Phenom II X4 955 QuadCore 3.2 GHz
Vertex3D Radeon HD6870
4 GB RAM
Ogólnie na płynność gry nie narzekam, chciałbym tylko w jakimś stopniu zniwelować to doczytywanie się tekstur.
AMD Phenom II X4 955 QuadCore 3.2 GHz
Vertex3D Radeon HD6870
4 GB RAM
Ogólnie na płynność gry nie narzekam, chciałbym tylko w jakimś stopniu zniwelować to doczytywanie się tekstur.
Ostatnio zmieniony śr 12 mar, 2014 13:18 przez arek022pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Odkopię temat sprzed ponad roku.Zgredd pisze:Analizując demo Islandii, wydaje się że nadchodzący openLC, dedykowany pod FTX Global, sprawi że FTX Global nabierze zupełnie nowego blasku. Prognozuję zatem, że najlepszą kombinacją będzie:
FTX Global - tekstury
openLC- landclass oraz nowe tekstury
UTX Europe z wyłączonym landclassem - drogi i linie brzegowe
Co aktualnie jest najlepszą kombinacją dla lotów IFR wysoko i szybko?
FTX Global + FTX Vector czy może GEX = UTX?
A może kombinacja FTX Global + poszczególne serie UTX?