[FSX] Coś jeszcze na początek?

Dział dla początkujących pilotów. Uwaga - przed zadaniem pytania sprawdź (SZUKAJ) czy dany temat nie był już poruszany.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

OlmerPL
Cadet
Cadet
Posty: 4
Rejestracja: pn 18 sie, 2014 19:18
Skąd jesteś: Trójmiasto

[FSX] Coś jeszcze na początek?

Post autor: OlmerPL »

Witam, jestem początkującym graczem FSX z Trójmiasta. Lotnictwem jako takim nigdy szczególnie się nie interesowałem, nie byłem fanboy'em co uczy się samolotów na pamięć itp. ale jednak jak samoloty latają dowiedziałem się dość szybko (zawsze widziałem że to przez wróżkowy pyłek, nikt mi nie wmówi że jest inaczej!!!) i fajnie się oglądało jak jakiś przelatywał nisko (nad Gdańskiem nietrudno o takie widoki). Później zacząłem grać w War Thundera aż do dnia dzisiejszego, niezobowiązująca zabawa. Wyszło w ostatnim czasie, że zawodowo jestem związany z przemysłem lotniczym (na razie na krótki okres, czy się przedłuży zobaczymy xD) to z ciekawości pożyczyłem od krewnego fsx'a. Starałem się podejść do sprawy jak najrzetelniej, poczytałem, trochę pościągałem i wydrukowałem. Tu pojawia się sedno tego wątku, co byście polecali dodać jeszcze do gry na początek? Na razie korzystam z następujących "dodatków i pomocy":

-FSX/P3D world Navaids package, aktualne VoR'y, NDB itp
-FSCloud
-AiP od PAŻP'u, na razie wydrukowałem same departure i arrival dla Gdańska
-checklisty dla samolotu