[FSX] Problem z utratą ciągu powyżej poziomu 210

Jeśli masz problem sprzętowy i/lub programowy związany z FS, ten dział jest dla Ciebie. Proszę wybrać odpowiednią podkategorię tematyczną.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Michacki
Cadet
Cadet
Posty: 5
Rejestracja: czw 11 cze, 2015 18:59
Skąd jesteś: Warszawa

[FSX] Problem z utratą ciągu powyżej poziomu 210

Post autor: Michacki »

Cześć Wszystkim,
Otóż gdy zainstalowałem sobie mój dodatek Acceleration nie mogę normalnnie latać. Gdy wchodzę dowolnym samolotem na pułap powyżej 21000 stóp samolot przestaje utrzymywać wysokość i zaczyna spadać i zaraz się wznosić przez co prędkość spada. Już odinstalowałem dodatek Acceleration i problem się rozwiązał ale go potrzebuje bo inaczej mody wysiadają.
Dzięki za pomoc! :lol:
Ostatnio zmieniony śr 26 sie, 2015 16:31 przez Michacki, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Na pewno 21 tys. stóp? Nie masz czasem przełączonych jednostek na metryczne?
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Michacki
Cadet
Cadet
Posty: 5
Rejestracja: czw 11 cze, 2015 18:59
Skąd jesteś: Warszawa

Nie pomogło

Post autor: Michacki »

Ustawiony był system amerykański na stopy i cale. I tak to mniej więcej wygląda

[ Dodano: Śro 26 Sie, 2015 19:36 ]
ZDJ: http://chomikuj.pl/subaru38/Galeria
Awatar użytkownika
wojtek_84
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 932
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 16:09
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: wojtek_84 »

Trudno Ci pomóc przy tak szczątkowych informacjach jakie podałeś. Nic o konfiguracji FSX (i tych "modach", które masz zainstalowane), nic o konfiguracji samolotu, mocy, autopilota... sorry - tu nie można nic powiedzieć sensownego.
Michacki
Cadet
Cadet
Posty: 5
Rejestracja: czw 11 cze, 2015 18:59
Skąd jesteś: Warszawa

Didatkowe info

Post autor: Michacki »

Tylko, że tu problem tkwi nie w modach a w dodatku Acceleration. Gdy go odinstaluję to wszystko wraca do normy. Poszperałem w ustawieniach, myślałem, że to problem w konfiguracji ale nic z tego. Wyłączyłem oddziaływanie turbulencji na statek powietrzny i nic nie pomogło. Co do modów używam A330pack Thomas Ruth - gdyby nie ten problem z ciągiem i wysokością było by miodzio
Awatar użytkownika
sww
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 108
Rejestracja: wt 06 paź, 2009 09:37
Skąd jesteś: znienacka

Post autor: sww »

A jaką masz temperaturę na zewnątrz samolotu?
Centrum Szkolenia Pilotów - (prawie) wszystko o wirtualnym lataniu
Michacki
Cadet
Cadet
Posty: 5
Rejestracja: czw 11 cze, 2015 18:59
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: Michacki »

- 31 C
Awatar użytkownika
sww
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 108
Rejestracja: wt 06 paź, 2009 09:37
Skąd jesteś: znienacka

Post autor: sww »

No to powinno być ok.
Drugie podejrzenie - wyważenie samolotu. Gdzie masz środek ciężkości? Czy samolot jest pusty/pełny?
No i czy na innych modelach też to się dzieje.
Centrum Szkolenia Pilotów - (prawie) wszystko o wirtualnym lataniu
Michacki
Cadet
Cadet
Posty: 5
Rejestracja: czw 11 cze, 2015 18:59
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: Michacki »

Dzieje sie na kazym samolocie. Nawet na tych standardowych które są już po zainstalowaniu. Jak jest lot to zaczyna wariować ster pochylenia(wysokości) mimo, iż jest włączony auto pilot
Awatar użytkownika
wojtek_84
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 932
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 16:09
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: wojtek_84 »

Ja rozumiem, że wiesz, że winny jest dodatek Acceleration, ale skoro pytasz to pomocne byłoby gdybyś coś powiedział o swojej konfiguracji ("modach") bo jeśli tobie Acc tak robi, a wszystkim innym nie - to pewnie przyczyna jest jednak gdzie indziej.

Poza tym - piszesz 3-4 (max) zdaniowe posty, z których naprawdę nie da się wywnioskować czy wszystko w tych samolotach jest ok. Pomogłoby gdybyś napisał coś o prędkościach, masie, dał screeny z kokpitu kiedy to, o czym piszesz się dzieje...

Teraz prosisz, żeby ludzie gdybali co jest nie tak. Sorry - to nie ma sensu.
SP-LBG
Cadet
Cadet
Posty: 18
Rejestracja: wt 27 paź, 2015 00:19
Skąd jesteś: Maciejowice

Post autor: SP-LBG »

Najprawdopodobniej zacina ci się tryb automatycznego ciągu. Wygląda to tak że samolot osiąga wklepany przez ciebie FL i zamiast wytracić ciąg w celu stabilizacji wysokości, obroty silnika dalej ciągną na max ku prędkości około 330-350 węzłów przez co maszyna wzbija się w górę, ciąg spada, maszyna zaczyna zniżać ku FL210 i znowu prędkość wzrasta. Czasami zdarzało mi się to kiedyś w przypadku Airbusa X. Nie wiem skąd brało się to zjawisko ale ja wyłączałem na chwilę tryb automatycznego ciągu, przepustnicę poniżej zapadki climb, potem na odwrót i ciąg stabilizował się...
ODPOWIEDZ