Żuraw znika z barw LOT-u
Moderator: PZL Belfegor
-
- Jet 1st Officer
- Posty: 283
- Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
- Skąd jesteś: Maastricht
- REALcarlsberg
- Light Planes Captain
- Posty: 75
- Rejestracja: wt 20 kwie, 2010 11:09
- Skąd jesteś: MORĄG
Z tego co wiem to poszło głównie o to, że grupa pilotów mająca problemy ze zdaniem ULCowskiej RELTY bez problemu zdała w Monachium i to wzbudziło podejrzenia. IMHO szukanie dziury w całym. Gdyby ULC miał jasne kryteria oceny i nie śrubował aż tak wymagań ludzie nie jeździli by do Monachium.mbucholski pisze:Na jakiej podstawie podważył?
BTW znajomy, który robił PPL(A) w Irlandii dostał z automatu ICAO lvl 6
Zapraszam do wysłuchania fragmentu audycji EKG z wczoraj (01.12.2010). Proszę przewinąć do 33:00. Poruszono dokładnie ten temat.
http://www.tok.fm/TOKFM/0,88795.html
http://www.tok.fm/TOKFM/0,88795.html
-
- Jet 1st Officer
- Posty: 283
- Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
- Skąd jesteś: Maastricht
Tu nie chodzi o to, że nie potrafią stosować frazeologii. Testy ICAOwskie kładą większy nacisk na sytuacje nietypowe, awaryjne, opisy jakiś sytuacji czy zdarzeń itp.
BTW http://www.aaib.gov.uk/cms_resources.cf ... 006-08.pdf
Opis incydentu SP-LKA na EGLL, polecam przeczytać zwłaszcza transkrypcję rozmów załogi z kontrolerami.
BTW http://www.aaib.gov.uk/cms_resources.cf ... 006-08.pdf
Opis incydentu SP-LKA na EGLL, polecam przeczytać zwłaszcza transkrypcję rozmów załogi z kontrolerami.
-
- Turboprop Captain
- Posty: 242
- Rejestracja: pn 06 kwie, 2009 14:48
- Skąd jesteś: Tarnów, D. T.
British Airways, Air France i American Airlines to linie, które od wielu lat nie zmieniały malowań i jakoś nic się złego nie dzieje. Nie szata zdobi człowieka. Łatwo jest pobawić się Paintem, napisać parę "raportów i analiz", wychwalić "pozytywne aspekty zmiany malowania" i wziąć za to ogromną premię. Niech nie kombinują, tylko polepszą ofertę (siatka i ceny) z portów regionalnych, a nie tylko z EPWA, a będzie lepiej.
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
-
- Turboprop Captain
- Posty: 242
- Rejestracja: pn 06 kwie, 2009 14:48
- Skąd jesteś: Tarnów, D. T.
??? Nie zauważyłem zmian w Air France. Porównując ostatnie zdjęcia Concorde'a z A380 nie widać różnicy, chyba, że akurat trafiłem na egzemplarz SuperJubmo w starym malowaniu.... Na planespotters zdjęcia A321 z lat 2006-2011 nie ukazują różnicy, a od Airbusa A300 z 1986r. różnią się tylko obecnością gwiazdek UE na ogonie, co chyba można pominąć, jako kosmetykę... To już nie wiem kiedy i co zmieniali....
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Wszystkie A380 Air France mają nowe malowanie.
http://www.bangaloreaviation.com/2009/0 ... ivery.html
http://www.airliners.net/photo/Air-Fran ... 1605889/L/
http://www.bangaloreaviation.com/2009/0 ... ivery.html
http://www.airliners.net/photo/Air-Fran ... 1605889/L/
-
- Light Planes Captain
- Posty: 115
- Rejestracja: ndz 03 paź, 2010 14:51
- Skąd jesteś: Łomianki
-
- Turboprop Captain
- Posty: 242
- Rejestracja: pn 06 kwie, 2009 14:48
- Skąd jesteś: Tarnów, D. T.
To rozumiem! Wyraźna zmiana, ale bez całkowitego odrzucenia tradycyjnych motywów. Elegancko, z nutką nowoczesnego wzornictwa ( to o ogonie). I najważniejsze: Ptaszysko nigdzie się z ogona nie rusza! Wywalili go z litery O w słowie LOT - i dobrze, bo ginął on pośród grubej czcionki. Ale na ogonie ma siedzieć i już!