Czartery w okresie jesienno zimowym

Wydarzenia, spotkania, imprezy, szkolenia.

Moderator: PZL Belfegor

adiks7
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 178
Rejestracja: czw 04 lis, 2010 13:56
Skąd jesteś: Mińsk EPMM

Czartery w okresie jesienno zimowym

Post autor: adiks7 »

Co się dzieje z samolotami czarterowymi w okresie zimowym? Zdaje się że nie mogą tak długo stać nie uruchamiane,poza tym jak nie latają to nie zarabiają pieniędzy, a co z pilotem urlopują.
Samolotów Entera czy Travel Service teraz lata bardzo mało.
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
aviogene
Cadet
Cadet
Posty: 2
Rejestracja: ndz 13 gru, 2015 00:51
Skąd jesteś: Elbląg

Post autor: aviogene »

Nie mam doświadczenia z samolotami, ale na chłopski rozum - a co się dzieje z motocyklami w okresie zimowym? Motocykle trzeba odpowiednio przygotować do zimowania, poprzez szereg czynności, zaczynając od wymiany lub spuszczenia oleju, na spuszczeniu powietrza z opon kończąc. Można nawet kupić prostownik, który będzie stymulował akumulator tak jakby motocykl był użytkowany, aby nie padł przez zimę. Przypuszczam, że z samolotami jest podobnie.
Awatar użytkownika
wojtek_84
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 932
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 16:09
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: wojtek_84 »

Najprościej sprawdzić.
http://www.flightradar24.com/data/airpl ... r-air-ent/

Latają. W większości. A niektóre przechodzą remonty, serwis, modernizacje.
Regulator
Cadet
Cadet
Posty: 8
Rejestracja: ndz 04 sty, 2015 12:16
Skąd jesteś: Jaworzno

Post autor: Regulator »