Take On Helicopters
Take On Helicopters
Pojawił się nowy symulator o nazwie Take On Helicopters. Czy ktoś już testował go i może się podzielić opinią. Graficznie wygląda dosyć nieźle, ciekawe tylko jak z fizyką lotu.
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=16837
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=16837
Graficznie na prawdę mega! Fizyka też wydaje się być niezła http://www.youtube.com/watch?v=jaxJBTBp6Vg
Może czas zainteresować się też helikopterami...
Może czas zainteresować się też helikopterami...
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Jeśli kogoś interesuje to można kupić taniej: http://www.justflight.com/product.asp?pid=889
-
- Cadet
- Posty: 33
- Rejestracja: ndz 05 gru, 2010 20:15
- Skąd jesteś: Tychy
Jak już helikopterami to odradzam Take One Helicopters.gate pisze:Fizyka też wydaje się być niezła
Może czas zainteresować się też helikopterami...
Ta gra jest bazowana na silniku znanym z ArmA/ArmA2/OFP/VBS/VBS2! Nawet słyszałem, że modele są takie same (można wsadzić do ArmA 2 śmigłowce z Take On Helicopters).
Ja w ArmA 2 latać śmigłowcami nie umiem! Jest to znacznie trudniejsze, niż DCS:KA50 z ustawieniami na full real! Sama fizyka śmigłowców (przynajmniej szturmowych) to normalnie tragedia...
...A ludzie mówią, że KA50 w DCS się ciężko lata...
Ale największy jajem jest to, że sensory w KA50 w ArmA 2 są stałe, nawet działko jest stałe, na 80% tak samo będzie w Take On Helicopters o ile będzie tam KA50!
http://www.youtube.com/watch?v=yioCORcl-eQ&feature=related
Nawet baza na filmiku powyżej jest prosto z gier serii ArmA/ArmA2.
Czyli nowa grafika i chyba nic więcej... Wszyscy co kupią, będą sobie pluć w brodę jak taką samą grafikę i te same śmigłowce dostaniemy w ArmA3...
aktualnie: FSX sp2, Flacon BMS 4.32, DCS:BS, DCS:A10C.
Dodatki do FS: głównie PMGD MD11 i CS B767 czasami PMDG 747-8, CS C130, Concorde X.
Joy Saitek X52 pro + czasami pedały od kierownicy
Dodatki do FS: głównie PMGD MD11 i CS B767 czasami PMDG 747-8, CS C130, Concorde X.
Joy Saitek X52 pro + czasami pedały od kierownicy
Pozwolę sobie ostrzec użytkowników przed czytaniem spamerskich wypowiedzi poprzednika. Same "ponoć" i "ponoć" kogoś, kto sam nie spróbował, więc postanowiłem zareagować.
Ten produkt to nie jest ARMA z dodatkami. Z pewnością model lotu jest zupełnie inny. Opinie o produkcie są różne. Każdy może sprawdzić sam, jest dostępne demo:
http://takeonthegame.com/take-on-helicopters-demo-download/
Jednak być może nie jest to wersja po ostatnich aktualizacjach.
Za jakiś czas ma wyjść polska wersja, 99,99zł :
http://www.lem.com.pl/gra.php?gid=986
Można też składać zamówienia typu pre-order na dodatek z Hindami:
http://takeonthegame.com/take-on-helico ... announced/http://takeonthegame.com/take-on-helicopters-hinds-announced/
Ten produkt to nie jest ARMA z dodatkami. Z pewnością model lotu jest zupełnie inny. Opinie o produkcie są różne. Każdy może sprawdzić sam, jest dostępne demo:
http://takeonthegame.com/take-on-helicopters-demo-download/
Jednak być może nie jest to wersja po ostatnich aktualizacjach.
Za jakiś czas ma wyjść polska wersja, 99,99zł :
http://www.lem.com.pl/gra.php?gid=986
Można też składać zamówienia typu pre-order na dodatek z Hindami:
http://takeonthegame.com/take-on-helico ... announced/http://takeonthegame.com/take-on-helicopters-hinds-announced/
Obawy chyba są nieco przesadzone... Pasjonaci latania śmigłowcami pewnie już czytali niejedną recenzję TOH, a zaczęli prawdopodobnie od tej t u t a j. Nie martwiłbym się zatem, że dadzą się zniechęcić lub zachęcić opisami jak powyżej. Bo albo sami wyrobią sobie zdanie po kilku godzinach latania, albo zdadzą się na opinię i zdanie innych pasjonatów śmiglaków. Tego typu "przestrzegające" posty nie robią większego wrażenia. Co najwyżej można się uśmiechnąć pod nosem...
Doczytaj najpierw. Engine jest ten sam, ale FM nie.macieksoft pisze:Jak już helikopterami to odradzam Take One Helicopters.gate pisze:Fizyka też wydaje się być niezła
Może czas zainteresować się też helikopterami...
Ta gra jest bazowana na silniku znanym z ArmA/ArmA2/OFP/VBS/VBS2! Nawet słyszałem, że modele są takie same (można wsadzić do ArmA 2 śmigłowce z Take On Helicopters).
FM w TKOH to jest zewnętrzna biblioteka RotorLib FDM, nie ma nic wspólnego z modelem lotu z Arma.
http://www.rtdynamics.com/v2/wp/2008/rotorlib-fdm/
-
- Cadet
- Posty: 33
- Rejestracja: ndz 05 gru, 2010 20:15
- Skąd jesteś: Tychy
A to oni ją (tą bibliotekę) wsadzili do .pbo czy jak? Tak w ogóle czy cały silnik fizyczny jest bazowany na .pbo, czy raczej na innych plikach.
Widziałem misje do ArmA 2, które wymagały plików .pbo z TOH (jakiś śmigłowiec, czy samolot tam był wymagany).
Jak dodadzą kompatybilność z ArmA 3 to będzie zabawa w Talibów i strzelanie ze stingerów do MI24 poza zasięgiem jego działka i NPRów, rambosy będą tłyc ATGMy na pojedynczego faceta i nawet nie będą wiedzieć, czy to wróg, czy cywil Wszyscy tylko będą wywalać flary i wracać do bazy co 10 minut a Talibowie będą biegać jak robaki spryskane przez dezynsektora po nowe stingery, jak tylko dadzą KMGU z minami AP to będzie już kompletna dezynsekcja
Chętnie bym polatał Hindem, ale lepiej poczekać jakieś 5 lat na DCS:MI24 A może chłopaki z Tricubic Studios, czy jakoś tak, jak już zrobią study sim'a z AH64D i Chinookiem to zabiorą się za study sim'a hind'a Zapotrzebowanie na Hinda przecież spore.
Widziałem misje do ArmA 2, które wymagały plików .pbo z TOH (jakiś śmigłowiec, czy samolot tam był wymagany).
Bo Hind ma 2 miejsca (pilot + strzelec), BIS nie potrafi, albo udaje, że nie potrafi zrobić działających poprawnie sensorów do maszyn jednomiejscowych, więc się zabiera za maszyny dwumiejscowe, aby to ukryćMożna też składać zamówienia typu pre-order na dodatek z Hindami:
Jak dodadzą kompatybilność z ArmA 3 to będzie zabawa w Talibów i strzelanie ze stingerów do MI24 poza zasięgiem jego działka i NPRów, rambosy będą tłyc ATGMy na pojedynczego faceta i nawet nie będą wiedzieć, czy to wróg, czy cywil Wszyscy tylko będą wywalać flary i wracać do bazy co 10 minut a Talibowie będą biegać jak robaki spryskane przez dezynsektora po nowe stingery, jak tylko dadzą KMGU z minami AP to będzie już kompletna dezynsekcja
Chętnie bym polatał Hindem, ale lepiej poczekać jakieś 5 lat na DCS:MI24 A może chłopaki z Tricubic Studios, czy jakoś tak, jak już zrobią study sim'a z AH64D i Chinookiem to zabiorą się za study sim'a hind'a Zapotrzebowanie na Hinda przecież spore.
Ostatnio zmieniony wt 21 lut, 2012 15:15 przez macieksoft, łącznie zmieniany 1 raz.
aktualnie: FSX sp2, Flacon BMS 4.32, DCS:BS, DCS:A10C.
Dodatki do FS: głównie PMGD MD11 i CS B767 czasami PMDG 747-8, CS C130, Concorde X.
Joy Saitek X52 pro + czasami pedały od kierownicy
Dodatki do FS: głównie PMGD MD11 i CS B767 czasami PMDG 747-8, CS C130, Concorde X.
Joy Saitek X52 pro + czasami pedały od kierownicy
To musisz zapytać developerów.macieksoft pisze:A to oni ją (tą bibliotekę) wsadzili do .pbo czy jak? Tak w ogóle czy cały silnik fizyczny jest bazowany na .pbo, czy raczej na innych plikach.
Widziałem misje do ArmA 2, które wymagały plików .pbo z TOH (jakiś śmigłowiec, czy samolot tam był wymagany).
Nie wiem jak bardzo będą Hindy zaawansowane, ale w TKOH można latać w kilku na jednej maszynie, można przekazywać sobie stery, można też obsługiwać uzbrojenie umieszczone w luku pasażerskim (pilot lata, drugi człowiek w multi obsługije miniguna). Więcej, jeden może pilotować, a drugi obsługiwać FLIR 'na pace'. Możliwości są duże. Pytanie jak dobrze będą zrobione Hindy.Bo hind ma 2 miejsca (pilot + strzelec), BIS nie potrafi, albo udaje, że nie potrafi zrobić działających poprawnie sensorów do maszyn jednomiejscowych, więc się zabiera za maszyny dwumiejscowe, aby to ukryć
To co czym mówisz to kwestia zaawansowania symulacji. Ani Arma, ani TKOH nie są symulatorami na poziomie DCS, czy nawet LockOn.
-
- Cadet
- Posty: 33
- Rejestracja: ndz 05 gru, 2010 20:15
- Skąd jesteś: Tychy
Kilku ludzi w jednej maszynie to rzecz znana już z OFP, tylko tam nie można było przekazywać sterów, a Hind miał działko 30mm. Więc ludzie, którzy mu dali działko 30mm chcą robić grę z samym Hindem?! Może teraz dostaniemy jakiś laser CO2 o mocy 2000W, czy jakiś inny filmowy gadżet
Liczę jednak na to, że będzie kompatybilność z ArmA 3 i będzie całkiem fajny FLIR (jak w ArmA 2 OA + ACE2).
Jednak chyba wolę latać cywailami w FSX i kupić jakiś dodatek zwiększający trochę realizm, albo zostawić FSX i wyposażoną w kilka usprawnień akułą z DCSa tłuc z działka 30mm, które nie jest jakimś wymysłem
Liczę jednak na to, że będzie kompatybilność z ArmA 3 i będzie całkiem fajny FLIR (jak w ArmA 2 OA + ACE2).
Jednak chyba wolę latać cywailami w FSX i kupić jakiś dodatek zwiększający trochę realizm, albo zostawić FSX i wyposażoną w kilka usprawnień akułą z DCSa tłuc z działka 30mm, które nie jest jakimś wymysłem
aktualnie: FSX sp2, Flacon BMS 4.32, DCS:BS, DCS:A10C.
Dodatki do FS: głównie PMGD MD11 i CS B767 czasami PMDG 747-8, CS C130, Concorde X.
Joy Saitek X52 pro + czasami pedały od kierownicy
Dodatki do FS: głównie PMGD MD11 i CS B767 czasami PMDG 747-8, CS C130, Concorde X.
Joy Saitek X52 pro + czasami pedały od kierownicy
Tia... 'może'macieksoft pisze:Kilku ludzi w jednej maszynie to rzecz znana już z OFP, tylko tam nie można było przekazywać sterów, a Hind miał działko 30mm. Więc ludzie, którzy mu dali działko 30mm chcą robić grę z samym Hindem?! Może teraz dostaniemy jakiś laser CO2 o mocy 2000W, czy jakiś inny filmowy gadżet
Flir już jest w TKOH. I wolałbym, by to był osobny tytuł, a Arma niech z techu zrobionego do TKOH weźmie co najlepsze (Flir, PIP, klikanie w kabinie i FM)macieksoft pisze:Liczę jednak na to, że będzie kompatybilność z ArmA 3 i będzie całkiem fajny FLIR (jak w ArmA 2 OA + ACE2).
To po co w ogóle tu postujesz i ziejesz hejtem?macieksoft pisze:Jednak chyba wolę latać cywailami w FSX i kupić jakiś dodatek zwiększający trochę realizm, albo zostawić FSX i wyposażoną w kilka usprawnień akułą z DCSa tłuc z działka 30mm, które nie jest jakimś wymysłem