GearUP! Poznań
GearUP! Poznań
Cześć,
Panie Panowie,
Powstało takie miejsce jak GearUP!
Jest w Poznaniu, w centrum miasta.
Obok jest fajny hostel, odrobinę dalej hotel 3*
Niektórzy Koledzy mieli już okazję latać, wrażenia są nie do opisania.
Kabina 737NG w skali 1:1, system wizyjny bez ramek, imitujący głębie itp smaczki
W drugiej części lokalu jest kawiarnia (dla Waszych kochanek, żon, połówek, pociech...)
Ponadto GearUP! przewiduje inne opcje i pakiety dla miłośników wirtualnego latania / pilotów VATSIM / pilotów Aztec. Jeśli interesują Was loty po trasie, ćwiczenie procedur lub dowolna ilość minut, zgłoście się po specjalną / indywidualną ofertę (marcin.sulek@gearup.aero).
Pzdr
Markiz
Panie Panowie,
Powstało takie miejsce jak GearUP!
Jest w Poznaniu, w centrum miasta.
Obok jest fajny hostel, odrobinę dalej hotel 3*
Niektórzy Koledzy mieli już okazję latać, wrażenia są nie do opisania.
Kabina 737NG w skali 1:1, system wizyjny bez ramek, imitujący głębie itp smaczki
W drugiej części lokalu jest kawiarnia (dla Waszych kochanek, żon, połówek, pociech...)
Ponadto GearUP! przewiduje inne opcje i pakiety dla miłośników wirtualnego latania / pilotów VATSIM / pilotów Aztec. Jeśli interesują Was loty po trasie, ćwiczenie procedur lub dowolna ilość minut, zgłoście się po specjalną / indywidualną ofertę (marcin.sulek@gearup.aero).
Pzdr
Markiz
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez markiz, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam
Zapraszam do lektury relacji z wizyty w GearUP!
http://www.aztec.pl/index.php?option=co ... 1&Itemid=1
Zapraszam do lektury relacji z wizyty w GearUP!
http://www.aztec.pl/index.php?option=co ... 1&Itemid=1
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Stewardessa na drugim zdjęciu - niestety zapracowana była obsługą pasażerów. Ty myślisz, że co, że one nic tylko pozują Ciężka robota i nie ma czasu mizdrzyć się do obiektywu.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Fakt. Powiem szczerze, że byłem sceptycznie nastawiony do tego typu kabiny ale naprawdę ta w GearUP! robi niesamowite wrażenie.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Tomek, to może zachęcę ;-) Jako ktoś kto siedzi mocno w temacie powinieneś docenić
Parę smaczków, które zaobserwowałem / wyciągnąłem:
- wizualizacja z polem widzena 220 stopni (na zakrzywionej powierzchni, a nie TV/Monitorach)
- na Main Panelu działają wszystkie zegary (zazwyczaj w innych simach panele są w pełni lub częściowo dummy)
- niezależna regulacja podświetlenia z podziałem na CPT i F/O
- działający moduł ISFD z podświetleniem i regulacją jasności ekranu (ponoć nikt inny nie robi na świecie)
- samopowrotne knoby i N1, SPD REF, MINS i BARO oraz przełączniki dla Yaw Damper i Wing Anti Ice
- nie można przełączyć niektórych przełączników tak jak zwykłych switchy, tylko trzeba je najpierw pociągnąć w dół (np. od pomp)
- poprawnie symulowany master caution
- CDU jest w pełni metalowe z ruchomą raczką as real, niezależnym podświetleniem i dla przycisków i ekranów
- startery mają taki skok jak w realu i "są trzymane"
- przy przełączaniu zasilania np. z APU na GEN mamy efekt charakterystycznego "mignięcia" elektroniki
- realistycznie zmieniający się pobór prądu
- realnie funkcjonujący IRS, łącznie z diodami na przyciskach ENT i CLR + litery NSWE o poprawnym kształcie
- wyświetlacze w robione są na zamówienie (nie są to zwykłe monitory schowane za MIPem)
- wszystkie pokrętła i osadzenie elementów dokładnie tak samo w realu
- stacja instruktora z prawdziwego zdarzenia
- mają dojście do cpt z 737, który regularnie testuje symulator i przekazuje swoje uwagi
- sam software pod kokpit podobno 10k EUR
Jedyną brakującą rzeczą, którą udało mi się na szybko dopatrzeć był brak możliwości stestowania przez wciśnięcie lampek sygnalizujących otwarcie drzwi.
Osobiście zdecydowanie polecam (tak długo jak nie odlecą z cenami) - dla tych co nigdy nie próbowali, ale również dla tych, którzy właśnie trzymają u siebie w domu sim'a, a chcieliby zobaczyć co jeszcze można wycisnąć.
Parę smaczków, które zaobserwowałem / wyciągnąłem:
- wizualizacja z polem widzena 220 stopni (na zakrzywionej powierzchni, a nie TV/Monitorach)
- na Main Panelu działają wszystkie zegary (zazwyczaj w innych simach panele są w pełni lub częściowo dummy)
- niezależna regulacja podświetlenia z podziałem na CPT i F/O
- działający moduł ISFD z podświetleniem i regulacją jasności ekranu (ponoć nikt inny nie robi na świecie)
- samopowrotne knoby i N1, SPD REF, MINS i BARO oraz przełączniki dla Yaw Damper i Wing Anti Ice
- nie można przełączyć niektórych przełączników tak jak zwykłych switchy, tylko trzeba je najpierw pociągnąć w dół (np. od pomp)
- poprawnie symulowany master caution
- CDU jest w pełni metalowe z ruchomą raczką as real, niezależnym podświetleniem i dla przycisków i ekranów
- startery mają taki skok jak w realu i "są trzymane"
- przy przełączaniu zasilania np. z APU na GEN mamy efekt charakterystycznego "mignięcia" elektroniki
- realistycznie zmieniający się pobór prądu
- realnie funkcjonujący IRS, łącznie z diodami na przyciskach ENT i CLR + litery NSWE o poprawnym kształcie
- wyświetlacze w robione są na zamówienie (nie są to zwykłe monitory schowane za MIPem)
- wszystkie pokrętła i osadzenie elementów dokładnie tak samo w realu
- stacja instruktora z prawdziwego zdarzenia
- mają dojście do cpt z 737, który regularnie testuje symulator i przekazuje swoje uwagi
- sam software pod kokpit podobno 10k EUR
Jedyną brakującą rzeczą, którą udało mi się na szybko dopatrzeć był brak możliwości stestowania przez wciśnięcie lampek sygnalizujących otwarcie drzwi.
Osobiście zdecydowanie polecam (tak długo jak nie odlecą z cenami) - dla tych co nigdy nie próbowali, ale również dla tych, którzy właśnie trzymają u siebie w domu sim'a, a chcieliby zobaczyć co jeszcze można wycisnąć.
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
400 zł za godzinę i to w promocji? To nieporozumienie, rozumiem że taki symulator to nawet 150 tys zł ale ludzie pomyślcie trochę o mniej zamożnych. I nie piszcie mi tu ze można skorzystać z opcji. 10 minut, bo wszyscy wiemy ile można zrobić w 10 minut. Przeciętnego Polaka na to nie stać by wydać w godzinę 400 zł.
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
www.rcklub.jun.pl
No i? Odkładaj co miesiąc 33pln to za rok bedziesz mógł sobie polatać przez godzinę.
Możesz także wziąć udział w konkursie screenshotowym (ale to już wymaga trochę czasu i wysiłku), będziemy mieli 2x po godzinie lotu jako nagrody.
A jeśli uważasz że to nieporozumienie, to nie rozumiem, dlaczego nie zbudujesz własny symulator do wynajmu, powiedzmy, za 15pln/h. Z chęcią zarezerwuję kilka(naście) godzin.
Możesz także wziąć udział w konkursie screenshotowym (ale to już wymaga trochę czasu i wysiłku), będziemy mieli 2x po godzinie lotu jako nagrody.
A jeśli uważasz że to nieporozumienie, to nie rozumiem, dlaczego nie zbudujesz własny symulator do wynajmu, powiedzmy, za 15pln/h. Z chęcią zarezerwuję kilka(naście) godzin.
Bardzo pocieszające wiesz "odkładaj co miesiąc..." Rozumiem, że reprezentujesz tą część ludzi która zarabia więcej niż średnia krajowa(i chwała Ci za to, miałeś możliwości, wiedzę ,umiałeś to wykorzystać, sam podziwiam Twoją twórczość,więc gratuluję) ja jednak wypowiedziałem się za tę drugą część, a także za tych którzy nie pracują, bo np. jeszcze się uczą i są na utrzymaniu rodziców, a takich wirtualnych pilotów mamy bardzo dużo jak nie najwięcej, i na pewno też bardzo by chcieli skorzystać z symulatora, ale jakoś nie wyobrażam sobie, żeby przyszło do mnie dziecko i powiedziało "tato czy mógłbyś mi dać 400 zł na lot w symulatorze " sam jestem ojcem więc wiem ile kosztuje utrzymanie rodziny, co miałbym wtedy dziecku odpowiedzieć to co Ty mi? owszem na niektóre rzeczy muszę odkładać kilka miesięcy a stwierdzenie odkładaj albo sam zbuduj uważam za nie na miejscu. Nie mówię żeby było to za darmo, ale żeby ceny były bardziej przyziemne.
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
www.rcklub.jun.pl
Lot na symulatorze nie jest artykułem pierwszej potrzeby. Nikt nikogo nie zmusza do latania i wykupowania godzin. Tak samo jak nikt nikogo nie zmusza do budowy realnego symulatora, do robienia PPL-ki czy zakupu auta za pół miliona.
Nie stać Cię, nie kupuj. Proste.
Mnie też nie stać i też nie kupuję, jednak nie robię z tego tragedii. Do życia nie jest mi to konieczne.
Nie stać Cię, nie kupuj. Proste.
Mnie też nie stać i też nie kupuję, jednak nie robię z tego tragedii. Do życia nie jest mi to konieczne.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Panowie, rozumiem ekscytacje, ale to jest zabawka a nie profesjonalny symulator lotu. Bardzo ładna, dobra, realistyczna, ale cały czas zabawka. Super ze jest, ale cena jest faktycznie z kosmosu jak na polskie warunki. No ale cóż to rynek zweryfikuje cennik ja w każdym razie życzę powodzenia bo projekt imponujący.
Rozumiem informację o cenie (a nawet komentarz do ceny) w recenzji usługi. Ale za nic nie mogę zrozumieć co w takiej dyskusji robią luźne odniesienia do ceny i porady biznesowe wypisywane przez ludzi, którzy nie mają pojęcia* o biznesplanie, ale dzielą się swoimi przemyśleniami na temat cennika.
Ten temat był znacznie ciekawszy, kiedy omawiał symulator... Fajnie byłoby gdyby do takiej formy wrócił.
* - (bo nie mogą mieć - nie odnoszę się do kwalifikacji tylko do braku danych)
Ten temat był znacznie ciekawszy, kiedy omawiał symulator... Fajnie byłoby gdyby do takiej formy wrócił.
* - (bo nie mogą mieć - nie odnoszę się do kwalifikacji tylko do braku danych)
To nie są żadne porady tylko opinie - rynek zweryfikuje założenia cennika. Jako konsument zarabiający przyzwoicie jak na polskie warunki stwierdzam, ze cena jest nie adekwatna, jako osoba związana zawodowo z lotnictwem stwierdzam, ze jest to zabawka a nie profesjonalny symulator lotu - mam do tego prawo. Zakładam, ze autorzy projektu zrobili biznesplan i jak już napisałem - życzę im powodzenia i gratuluje projektu.
Dokładnie to tez miałem na myśli, to jest moja opinia, i myślę że narazie ten symulator jest od niedawna i jest zainteresowanie, ale później czas zweryfikuje cennik.slysy pisze:To nie są żadne porady tylko opinie - rynek zweryfikuje założenia cennika. Jako konsument zarabiający przyzwoicie jak na polskie warunki stwierdzam, ze cena jest nie adekwatna... .
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
www.rcklub.jun.pl
Nie rozumiem komentarza. Odkładanie na coś to normalna rzecz, jesli nie możesz tego kupić od razu (ja przynajmniej tak robię).adiks7 pisze:Bardzo pocieszające wiesz "odkładaj co miesiąc..."
Oczywiście, wszyscy wolelibyśmy zarabiać 10x więcej a kupować 10x taniej. Tak jak koledzy napisali wyżej, jeśli ceny są rzeczywiście zawyżone to rynek to zweryfikuje poprzez małe zainteresowanie. Jednakże podczas mojej wizyty przedwczoraj małego zainteresowania nie zauważyłem - wręcz przeciwnie.
Niestety nie wszędzie przechodzi taki model biznesowy, gdzie produkt oferowany jest za darmo (Facebook, Microsoft Flight, Windows 10) a zysk czerpany jest np. od reklamodawców czy firm kupujących dane personalne. Nie ma co zazdrościć kolegom z Poznania świetnego pomysłu - tzn zazdrościć oczywiście można, ale zdecydowanie lepiej nie robić tego w formie dołującego narzekania a np. w formie inspiracji do zrobienia czegoś samemu.
W takim razie nie rozumiem, dlaczego FSX z panelem GoFlight, wolantem i orczykiem traktujemy jako symulator a prawie kompletny kokpit 737 jako zabawkę.
Tak jak pisałem wyżej, jest możliwość zdobycia czasu na symulatorze zupełnie bezpłatnie, jeśli się chce (zapraszam do edycji zimowej konkursu screenshotowego).
PS: http://secure.simmarket.com/simulator-t ... ge-1.chtml Ceny konkurencji:
160 euro (675pln) za godzinę lotu (A320) + dojazd
Także w Poznaniu jest o 40% taniej.
Z tego co wyczytałem to 155 eur za 120 minut.
http://secure.simmarket.com/evs-flightt ... many.phtml
http://secure.simmarket.com/evs-flightt ... many.phtml
Tylko u konkurencji na zachodzie Stanisławie to i zarabiają ludzie więcej, o ile mam aktualne informacje to najniższa krajowa na zachodzie to około 1100 euro, wiec jak ceny mają się do polskich zarobków najniższej krajowej czyli 1200zl? Reasumując koszt godziny na zachodzie to ok 1/10 pensji, u nas jest to 1/3 i to w promocji, poza promocja 1/2 pensji. No ale zawsze można podejść do tego jak kolega wyżej napisał nie stać cię to nie kupuj.
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
www.rcklub.jun.pl
Witam
Wiecie Panowie, zapewne ludzie z GearUP ustawili ceny tak, żeby jakoś ta inwestycja im się zwróciła i w przyszłości generowała zyski (dodam, że lokal jest w samym centrum miasta i nawet nie chcę zgadywać, ile kosztuje czynsz). To nie jest klub hobbystów, tylko rynkowo działająca firma, a że ma obecnie praktycznie monopol na tego typu zabawę, to i może tak dyktować ceny.
Generalnie co do cen, to tak, jakby powiedzieć BMW czy Mercedesowi, żeby z cenami aut pomyśleli o mniej zamożnych. Też bym chciał jeździć takim autem ale mnie po prostu nie stać.
Wiecie Panowie, zapewne ludzie z GearUP ustawili ceny tak, żeby jakoś ta inwestycja im się zwróciła i w przyszłości generowała zyski (dodam, że lokal jest w samym centrum miasta i nawet nie chcę zgadywać, ile kosztuje czynsz). To nie jest klub hobbystów, tylko rynkowo działająca firma, a że ma obecnie praktycznie monopol na tego typu zabawę, to i może tak dyktować ceny.
Generalnie co do cen, to tak, jakby powiedzieć BMW czy Mercedesowi, żeby z cenami aut pomyśleli o mniej zamożnych. Też bym chciał jeździć takim autem ale mnie po prostu nie stać.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Cytat z innego forum, tak a propos że to zabawka .
Autor AllOver.
Krotko i na temat... GearUP to jest to! Jezeli jestes pilotem GA i chcesz zobaczyc jak sie lata 737 to jest to. Jezeli jestes pilotem 737 i chcesz potrenowac to jest to. Jezeli nie masz pojecia o samolotach i tylko chcesz zobaczyc jak wyglada i lata symulator to tez to jest to!
Symulator BARDZO realistyczny (wraz z cala logika 737). Tak mozna miec to samo na przyklad w Lufie w Berlinie. I nawet bedzie sie ruszal ale dosanie zgody na polatanie FFS to juz trudniej (nawet nie wspomne o kasie).
Zaloga (GearUP) bardzo profesjonalna. Trzeba pamietac ze instruktor musi miec tak samo dobre podejscie do osoby ktora wpadnie z ulicy jak i do pilota ktory wie co robi. Marcin takie podejscie ma.
Wizualizacja to nastepny hit. WAW czy DXB to naprawde cos. Bije to na glowe np sim 787 na LGW.
Lokalizacja ciekawa tylko ze daleko od lotniska
Jest jeszcze moze jedna rzecz o ktorej nie napisze ale jezeli ktos lubi latac 500kts to tez sie da zrobic
Czy tam powroce? Na 100%. Czy z latajacymi kolegami? Tak! Czy z nie latajacymi znajomymi? Tez! I nawet z dziecmi poniewaz dzieci tez moga latac. Jezeli ktos kreci na to nocem to powiem ze gdybym mial te 6+ lat i lubil samoloty to pewnie do konca zycia bym cos takiego pamietal.
I Ci ktorzy sa nadal nie przekonani powinni sie przejsc i wejsc do kawiarni. Fajne lotnicze miejsce w centrum miasta. Mozna zobaczyc jak to cos wyglada i jak lataja inni. Slowo daje ze trudno bedzie sie oprzec... Dobrej zabawy
Autor AllOver.
Krotko i na temat... GearUP to jest to! Jezeli jestes pilotem GA i chcesz zobaczyc jak sie lata 737 to jest to. Jezeli jestes pilotem 737 i chcesz potrenowac to jest to. Jezeli nie masz pojecia o samolotach i tylko chcesz zobaczyc jak wyglada i lata symulator to tez to jest to!
Symulator BARDZO realistyczny (wraz z cala logika 737). Tak mozna miec to samo na przyklad w Lufie w Berlinie. I nawet bedzie sie ruszal ale dosanie zgody na polatanie FFS to juz trudniej (nawet nie wspomne o kasie).
Zaloga (GearUP) bardzo profesjonalna. Trzeba pamietac ze instruktor musi miec tak samo dobre podejscie do osoby ktora wpadnie z ulicy jak i do pilota ktory wie co robi. Marcin takie podejscie ma.
Wizualizacja to nastepny hit. WAW czy DXB to naprawde cos. Bije to na glowe np sim 787 na LGW.
Lokalizacja ciekawa tylko ze daleko od lotniska
Jest jeszcze moze jedna rzecz o ktorej nie napisze ale jezeli ktos lubi latac 500kts to tez sie da zrobic
Czy tam powroce? Na 100%. Czy z latajacymi kolegami? Tak! Czy z nie latajacymi znajomymi? Tez! I nawet z dziecmi poniewaz dzieci tez moga latac. Jezeli ktos kreci na to nocem to powiem ze gdybym mial te 6+ lat i lubil samoloty to pewnie do konca zycia bym cos takiego pamietal.
I Ci ktorzy sa nadal nie przekonani powinni sie przejsc i wejsc do kawiarni. Fajne lotnicze miejsce w centrum miasta. Mozna zobaczyc jak to cos wyglada i jak lataja inni. Slowo daje ze trudno bedzie sie oprzec... Dobrej zabawy
Zrobicie co uważacie za stosowne, wspieramy WOŚP :-)
PS. Aukcja dotyczy pełnego lotu krajowego (szacowany czas to 2h w kokpicie z Piotrem Lipińskim.
Pozdrawiam
[ Dodano: Śro 20 Sty, 2016 20:34 ]
Klik po PDF
[ Dodano: Pon 25 Sty, 2016 13:30 ]
Dzięki za zainteresowanie, a kandydatom za aplikację.
Temat już rozstrzygnięty i nieaktualny.
[ Dodano: Śro 06 Lip, 2016 14:00 ]
Temat znów aktualny - zapraszam! :-)
GearUP! w związku z rozwojem poszukuje instruktora lotów.
Zapewniamy:
- pracę w młodym, zaangażowanym zespole
- zatrudnienie w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie będącej światowym liderem w dziedzinie symulacji lotniczej
- udział w niecodziennych projektach
- możliwość korzystania (na indywidualnych warunkach) z pełnowymiarowego symulatora B737NG z unikalnym w skali Europy systemem wizyjnym
- udział w rozwoju GearUP! a tym samym własny rozwój w wielu dziedzinach
- niespotykaną możliwość rozwoju umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych przez ciągły kontakt z Klientem
- atrakcyjne warunki zakupu voucherów na loty w symulatorze
W zamian oczekujemy:
- punktualności, sumienności, odpowiedzialności i zaangażowania
- umiejętności płynnej komunikacji w języku angielskim
- wysokiej kultury osobistej
- elastyczności, gotowości do pracy w weekendy i godziny popołudniowe
- podstawowej wiedzy z zakresu lotnictwa cywilnego
- komunikatywności i indywidualnego podejścia do każdego z naszych Klientów
Twoim atutem na pewno okażą się:
- umiejętność przekazywania wiedzy lotniczej w sposób jasny i zrozumiały dla laika
- znajomość zagadnień związanych z symulacją lotniczą a szczególnie P3D/FSX
- status studenta
- PPL(A)
- dobry kontakt z dziećmi
CV ze zdjęciem i klauzulą ("Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135")) wysyłajcie na info@gearup.aero, dodatkowe informacje pod tym samym adresem lub telefonicznie pod numerem 518 395 484
Do miłego!
[ Dodano: Nie 26 Lut, 2017 18:55 ]
Cześć,
kolejna szansa:
http://www.gearup.aero/pilot/public/instruktor.pdf
Pzdr
Marcin
PS. Aukcja dotyczy pełnego lotu krajowego (szacowany czas to 2h w kokpicie z Piotrem Lipińskim.
Pozdrawiam
[ Dodano: Śro 20 Sty, 2016 20:34 ]
Klik po PDF
[ Dodano: Pon 25 Sty, 2016 13:30 ]
Dzięki za zainteresowanie, a kandydatom za aplikację.
Temat już rozstrzygnięty i nieaktualny.
[ Dodano: Śro 06 Lip, 2016 14:00 ]
Temat znów aktualny - zapraszam! :-)
GearUP! w związku z rozwojem poszukuje instruktora lotów.
Zapewniamy:
- pracę w młodym, zaangażowanym zespole
- zatrudnienie w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie będącej światowym liderem w dziedzinie symulacji lotniczej
- udział w niecodziennych projektach
- możliwość korzystania (na indywidualnych warunkach) z pełnowymiarowego symulatora B737NG z unikalnym w skali Europy systemem wizyjnym
- udział w rozwoju GearUP! a tym samym własny rozwój w wielu dziedzinach
- niespotykaną możliwość rozwoju umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych przez ciągły kontakt z Klientem
- atrakcyjne warunki zakupu voucherów na loty w symulatorze
W zamian oczekujemy:
- punktualności, sumienności, odpowiedzialności i zaangażowania
- umiejętności płynnej komunikacji w języku angielskim
- wysokiej kultury osobistej
- elastyczności, gotowości do pracy w weekendy i godziny popołudniowe
- podstawowej wiedzy z zakresu lotnictwa cywilnego
- komunikatywności i indywidualnego podejścia do każdego z naszych Klientów
Twoim atutem na pewno okażą się:
- umiejętność przekazywania wiedzy lotniczej w sposób jasny i zrozumiały dla laika
- znajomość zagadnień związanych z symulacją lotniczą a szczególnie P3D/FSX
- status studenta
- PPL(A)
- dobry kontakt z dziećmi
CV ze zdjęciem i klauzulą ("Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135")) wysyłajcie na info@gearup.aero, dodatkowe informacje pod tym samym adresem lub telefonicznie pod numerem 518 395 484
Do miłego!
[ Dodano: Nie 26 Lut, 2017 18:55 ]
Cześć,
kolejna szansa:
http://www.gearup.aero/pilot/public/instruktor.pdf
Pzdr
Marcin
Byłem w sobotę w GearUp. Zamówiłem sobie lot 2 godziny. I tak:
Symulator OK, jedyny minus to znikające światła PAPI/ VASI przy podejściu.
Co do obsługi: wcześniej mailowo poprosiłem o samolot Cold and dark i trasę EDDM- LOWI- t/g potem do LIME i t/g potem do LIMJ i lądowanie.
Powitał mnie młody instruktor, odpaliłem samolot i poprosiłem o metar, procedury SID/STAR itd.. I w tym momencie zaczęły się schody. Wyjął smartfona i powiedział że kolega podał mu jak to wszystko wpisać. Poprosiłem o wersję papierową i wtedy instruktor stwierdził że chyba wiem więcej od niego i uciekł z kokpitu. Przyszedł jego starszy kolega. Wyjął zapiski na kartce i powiedział że jego kolega napisał mu jak to wklepać w FMC. Zapytałem jaki AIRAC jest w bazie danych. Nie wiedział co to AIRAC. Zapytałem czy ma tablet z dostępem do internetu. Miał. Musiałem sam sobie znaleźć trasy i pokazać mu jak to się robi- tak na przyszłość. W sumie to chłopak posiedział sobie koło mnie a ja polatałem sobie sam.
Ocenę pozostawiam Wam. Zapłaciłem prawie 800 zł.
Jakis czas temu byłem w FLY SPOT w Warszawie. Instruktor jest pilotem B737, profeska, dostałem rabat spory i polatałem prawie 3 godziny.
Symulator OK, jedyny minus to znikające światła PAPI/ VASI przy podejściu.
Co do obsługi: wcześniej mailowo poprosiłem o samolot Cold and dark i trasę EDDM- LOWI- t/g potem do LIME i t/g potem do LIMJ i lądowanie.
Powitał mnie młody instruktor, odpaliłem samolot i poprosiłem o metar, procedury SID/STAR itd.. I w tym momencie zaczęły się schody. Wyjął smartfona i powiedział że kolega podał mu jak to wszystko wpisać. Poprosiłem o wersję papierową i wtedy instruktor stwierdził że chyba wiem więcej od niego i uciekł z kokpitu. Przyszedł jego starszy kolega. Wyjął zapiski na kartce i powiedział że jego kolega napisał mu jak to wklepać w FMC. Zapytałem jaki AIRAC jest w bazie danych. Nie wiedział co to AIRAC. Zapytałem czy ma tablet z dostępem do internetu. Miał. Musiałem sam sobie znaleźć trasy i pokazać mu jak to się robi- tak na przyszłość. W sumie to chłopak posiedział sobie koło mnie a ja polatałem sobie sam.
Ocenę pozostawiam Wam. Zapłaciłem prawie 800 zł.
Jakis czas temu byłem w FLY SPOT w Warszawie. Instruktor jest pilotem B737, profeska, dostałem rabat spory i polatałem prawie 3 godziny.