Co decyduje o tym, że jedne zakątki globu w ostatnim MFS-ie są tworzone ręcznie, a większość generowana automatycznie, na podstawie zdjęć satelitarnych?
Wiecie, człowiek chętnie by sobie pozwiedzał swoje okolice z góry, a prawdziwej licencji pilota brak. Tylko że w przypadku Mławy i okolic średnio to wyszło, bo trudno tam cokolwiek poznać. Obejrzyjcie zdjęcia miasta, np. na https://mlawa.pl/ i porównajcie potem z jego wirtualnym odpowiednikiem.
Przydałaby się możliwość samodzielnej edycji, przez społeczność, np. na podstawie zdjęć, fotogrametrii
wierność odwzorowania lokacji
-
- Cadet
- Posty: 2
- Rejestracja: wt 08 cze, 2021 11:53
- Skąd jesteś: Lublin
wierność odwzorowania lokacji
Ostatnio zmieniony pn 21 cze, 2021 09:17 przez AdelaidaR1, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: wierność odwzorowania lokacji
Znaczna większość globu jest generowana proceduralnie w oparciu o mapy bing.
Nie ma na tyle mocy przerobowych w całym MS by ręcznie obrabiać każde miasteczko.
Jest możliwość tworzenia własnych scenerii do MSFS.
Nie ma na tyle mocy przerobowych w całym MS by ręcznie obrabiać każde miasteczko.
Jest możliwość tworzenia własnych scenerii do MSFS.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11