Fs airlines
Fs airlines
Witam! Może mi ktos wytlumaczyc jak latac przez siec fsairlinies.net?? Nie mam pojęcia na ten temat..mam tylko konto..
W!ZZ:D
Jak masz konto to masz dwie mozliwości
1. wysłać aplikację do którejś z linii lotniczych
2. założyc swoje linie lotnicze
Teraz znowu jak wybierzesz 1 to masz 10 000v$ w kieszeni i zarabiasz jako pilot. Tobie v$ sa potrzebne do przemieszczania sie pomiedzy lotniskami /tylko jesli nie lecisz swoim samolotem/ i na twoje zachcianki.
CEO linii do której się zaciągniesz okresla ile zarabiasz i jakimi typami maszym mozesz latać
Jesli załozysz własne linie /a ostatnio widzę że się mnożą takie jedno - dwu osobowe http://remote.fsairlines.net/v1/country ... p?rvi=5455 to masz na start budżet 25 000 000 - za to musisz sobie kupic samolot lub dwa, poukładac plany lotów i latac latac latać Zeby zarabiać wiecej i wiecej i więcej kasy
w skrócie to tyle
jakby co to służę pomoca
1. wysłać aplikację do którejś z linii lotniczych
2. założyc swoje linie lotnicze
Teraz znowu jak wybierzesz 1 to masz 10 000v$ w kieszeni i zarabiasz jako pilot. Tobie v$ sa potrzebne do przemieszczania sie pomiedzy lotniskami /tylko jesli nie lecisz swoim samolotem/ i na twoje zachcianki.
CEO linii do której się zaciągniesz okresla ile zarabiasz i jakimi typami maszym mozesz latać
Jesli załozysz własne linie /a ostatnio widzę że się mnożą takie jedno - dwu osobowe http://remote.fsairlines.net/v1/country ... p?rvi=5455 to masz na start budżet 25 000 000 - za to musisz sobie kupic samolot lub dwa, poukładac plany lotów i latac latac latać Zeby zarabiać wiecej i wiecej i więcej kasy
w skrócie to tyle
jakby co to służę pomoca
Latasz normalnie off-line u siebie (da się też jednocześnie lecieć na VATSIM), program/client FSairlines monitoruje parametry lotu tymczasem. Po zakończeniu lotu wysyła dane na serwer, który podlicza punkty, wylicza ile pieniędzy linia lotnicza zarobiła na Twoim locie.
Musisz spełniać parę warunków:
1. Prędkość kołowania poniżej 30 węzłów
2. Prędkość poniżej FL100 max 250 węzłów
3. Światła lądowania zapalasz przed startem i gasisz na wysokości od 1 tys. stóp do 9999 stóp licząc od ziemi.
4. Światła lądowania musisz przed lądowaniem załączyć do od 9999 stóp do 1 tys. stóp
5. Nie wyczerpać paliwa podczas lotu.
6. Nie rozbić się.
Inaczej tracisz punkty doświadczenia, zysk z lotu itp. Za dobre loty zyskujesz punkty, dostajesz bonus co przekłada się na większy zysk dla linii z lotu.
Ostatnio był jakieś update chyba będzie także liczona V/S podczas przyziemienia i parę innych rzeczy.
Programik nie jest może jakiś super zaawansowany, ale już lepiej latać w grupie niż samemu, zawsze jest większy sens
Musisz spełniać parę warunków:
1. Prędkość kołowania poniżej 30 węzłów
2. Prędkość poniżej FL100 max 250 węzłów
3. Światła lądowania zapalasz przed startem i gasisz na wysokości od 1 tys. stóp do 9999 stóp licząc od ziemi.
4. Światła lądowania musisz przed lądowaniem załączyć do od 9999 stóp do 1 tys. stóp
5. Nie wyczerpać paliwa podczas lotu.
6. Nie rozbić się.
Inaczej tracisz punkty doświadczenia, zysk z lotu itp. Za dobre loty zyskujesz punkty, dostajesz bonus co przekłada się na większy zysk dla linii z lotu.
Ostatnio był jakieś update chyba będzie także liczona V/S podczas przyziemienia i parę innych rzeczy.
Programik nie jest może jakiś super zaawansowany, ale już lepiej latać w grupie niż samemu, zawsze jest większy sens
AMD Phenom II x4 965 3.6ghz
Gigabyte Gf460GTX
4GB DDR2 RAM
Viśta Wio Biznes
Gigabyte Gf460GTX
4GB DDR2 RAM
Viśta Wio Biznes
Pełna lista haków które czyhaja na pilota
We currently have following 9 different penalties:
- Overspeed while taxi (Rating: -5)
- Landing lights off under 1000 feet (Rating: -5)
- Landing lights on over FL100 (Rating: -5)
- Overspeed 250 knots under 10.000 feet (Rating: -5)
- No parking breaks set at the end of the flight (Rating: -5)
- Still rolling at the end of the flight (Rating: -5)
- Airplane out of fuel (Rating: -15 & Reputation: -5)
- Landing at wrong airport (Rating: -15 & Reputation: -5)
- Crashing the airplane (Rating: -50 & Reputation: -20)
a z ciekawostek dodam że FSA do raportów pobiera czas ustawiony w FSie
Obrazkowo:
Czas w planie lotu na FSA musi sie zgadzac z czasem ustawionym w FS a nie z czasem rzeczywistym.
We currently have following 9 different penalties:
- Overspeed while taxi (Rating: -5)
- Landing lights off under 1000 feet (Rating: -5)
- Landing lights on over FL100 (Rating: -5)
- Overspeed 250 knots under 10.000 feet (Rating: -5)
- No parking breaks set at the end of the flight (Rating: -5)
- Still rolling at the end of the flight (Rating: -5)
- Airplane out of fuel (Rating: -15 & Reputation: -5)
- Landing at wrong airport (Rating: -15 & Reputation: -5)
- Crashing the airplane (Rating: -50 & Reputation: -20)
a z ciekawostek dodam że FSA do raportów pobiera czas ustawiony w FSie
Obrazkowo:
Czas w planie lotu na FSA musi sie zgadzac z czasem ustawionym w FS a nie z czasem rzeczywistym.
Witam
Mam problem z ułożeniem Flightplanu, gdyż ustawiając lot EPWA do EPGD jest wszystko ok w opcji flightplan pojawia mi sie on, ale w Book flight go nie ma.
Samolot i pilot (ja) są na EPWA, próbowałem już wszystkiego .
Proszę o pomoc!
---------------------------------------------
Z pomocą kolegi: noker rozwiązałem problem.
Post do usunięcia
Mam problem z ułożeniem Flightplanu, gdyż ustawiając lot EPWA do EPGD jest wszystko ok w opcji flightplan pojawia mi sie on, ale w Book flight go nie ma.
Samolot i pilot (ja) są na EPWA, próbowałem już wszystkiego .
Proszę o pomoc!
---------------------------------------------
Z pomocą kolegi: noker rozwiązałem problem.
Post do usunięcia
Szczerze mówiąc pierwsze słyszę, że są ograniczenia na taxiwayach, raz na moich oczach na drodze kołowania Alfa 3 i 4 na Okęciu pilot (mniejsza kto, jakiej lini itd.) rozpędził maszynę do prędkości około 100 km/h , ruch był mały co prawda, żadnych samolotów w ruchu na tej drodze kołowania, samolot może hamować przy tej prędkości używając hamulców na goleniach więc nikt nie narzekał i żadnego upomnienia nie było, ani od wieży, ani od szefa, nic a nic. jest to mój dobry znajomy, stąd wiem że nie zrobiono z tego incydentu...noker pisze: - Overspeed while taxi (Rating: -5)
- chodzi o faze lądowania czy nawet jak pośpieszymy się po starcie to już jest te -5, Ta wartość wysokości tyczy się danego samolotu tj. np. b737 czy każda maszyna ma takie wymagania ? Niektóre samoloty mają w instrukcji napisane że, światła wyłącza się (lub wyłącza i chowa jak np. Jak-40) zaraz po starcie, można to zrobic przed schowaniem klap, a to najczęściej robi się na 120 metrach RW ~ 360 stopach...Landing lights off under 1000 feet
Pozdrawiam
Programik ma sporo niedoskonałości, ale jest cały czas udoskonalany, dodano między innymi ostatnio prędkość opadania przy przyziemieniu, co ma w nowszej wersji wpływać na ocenę lotu.
Co do przekraczania prędkości na drodze kołowania zdarzyło mi się raz gdy się zagapiłem, ale było to około 40 węzłów, kara jest przy 30.
Co do przekraczania prędkości na drodze kołowania zdarzyło mi się raz gdy się zagapiłem, ale było to około 40 węzłów, kara jest przy 30.
AMD Phenom II x4 965 3.6ghz
Gigabyte Gf460GTX
4GB DDR2 RAM
Viśta Wio Biznes
Gigabyte Gf460GTX
4GB DDR2 RAM
Viśta Wio Biznes
Wcześniej był FlyNET - beta.
Teraz Airliners.net: Ja nie narzekam. Co do tych świateł lądowania to ja wyłączam na wznoszeniu przy przecinaniu FL098 (9800 ft), a przy zniżaniu na FL101 (10100 ft).
Touchdawn (opadanie w momencie przyziemienia wyrażone w ft/min, czyli "siła przyziemienia) jest mierzona nadal bardzo niedokładnie. Polecam program FSpassaner, który ten pomiar wykonuje bardzo precyzyjnie. Jeśli porównamy wyniki z FSpax'a i Airliners'a to odrazu widać sporą różnicę...
Generalnie jestem nastawiony optymistycznie: Myślę, że jeszcze parę wersji "client'a" i będzie znacznie lepiej.
Pozdrawiam!
Teraz Airliners.net: Ja nie narzekam. Co do tych świateł lądowania to ja wyłączam na wznoszeniu przy przecinaniu FL098 (9800 ft), a przy zniżaniu na FL101 (10100 ft).
Touchdawn (opadanie w momencie przyziemienia wyrażone w ft/min, czyli "siła przyziemienia) jest mierzona nadal bardzo niedokładnie. Polecam program FSpassaner, który ten pomiar wykonuje bardzo precyzyjnie. Jeśli porównamy wyniki z FSpax'a i Airliners'a to odrazu widać sporą różnicę...
Generalnie jestem nastawiony optymistycznie: Myślę, że jeszcze parę wersji "client'a" i będzie znacznie lepiej.
Pozdrawiam!
- Por.Kornel
- Light Planes Captain
- Posty: 72
- Rejestracja: pn 21 sie, 2006 15:29
- Skąd jesteś: EPOK
Problem
Mam problem ,a chodzi o to że po każdym locie w fsairlines program ten nalicza mi że wystartowałem i wylądowałem na tym samym lotnisku (EPWA) i nie doleciałem do celu mimo że pokazuje prawidłowy przeleciany dystans ,po za tym nalicza mi koszty cateringu ale za to nie zarabiam nic. W planie lotu wszystko jest chyba poustawiane prawidłowo. Proszę o pomoc.
Klienta wyłącza się poprzez zminimalizowanie Fs-a gdy stoi się na standzie z zaciągniętymi hamulcami, wciskasz "end flight" wyłączasz clienta, wracasz do Fs-a i wyłączasz go.
Parę osób z linii miało taki sam problem jak Ty i okazało się, że właśnie źle kończyli lot
Parę osób z linii miało taki sam problem jak Ty i okazało się, że właśnie źle kończyli lot
AMD Phenom II x4 965 3.6ghz
Gigabyte Gf460GTX
4GB DDR2 RAM
Viśta Wio Biznes
Gigabyte Gf460GTX
4GB DDR2 RAM
Viśta Wio Biznes
po End Flight jest jeszcze okno wpisania komentarza potem dopiero dajesz Next /zdajesie/ i jak klient bedzie wyglądał jak przed lotem /z tymi przyciskami po lewej stronie Home Option Flight Information Fly Exit/ to oznacza że prawidłowo zamknąłes plan lotu
pierwsze trzy loty wyglądaja tak jakbys nie zatankował wogóle paliwa
a pozatym:
Rules
No multiple accounts are allowed. If we find out you're using more than one account you will be kicked immediately.
Zdecyduj sie na któreś linie i skasuj jedno konto
pozdrawiam
pierwsze trzy loty wyglądaja tak jakbys nie zatankował wogóle paliwa
a pozatym:
Rules
No multiple accounts are allowed. If we find out you're using more than one account you will be kicked immediately.
Zdecyduj sie na któreś linie i skasuj jedno konto
pozdrawiam
ad 1.) Musisz mieć ustanowione połączenie obsługujące dany typ samolotu na danej trasie. Jeśli jesteś właścicielem linii, wejdź w sekcję flightplan, następnie wybierz insert route i stwórz połączenie. Dopiero potem możesz zabookować lot.
ad 2.) Generalnie musi być to taki sam typ samolotu (program się nie pokłóci, jak zamiast 737-300 polecisz 737-400 ale A319 nie uzna)
ad 2.) Generalnie musi być to taki sam typ samolotu (program się nie pokłóci, jak zamiast 737-300 polecisz 737-400 ale A319 nie uzna)
InterFly Airlines Group
Witam :-)
Zarejestrowałem się w InterFly Airlines Group i co dalej ?
Może jakieś wskazówki odnośnie tej linii.
Ktoś coś zatwierdza? Book Flight puste...
Zarejestrowałem się w InterFly Airlines Group i co dalej ?
Może jakieś wskazówki odnośnie tej linii.
Ktoś coś zatwierdza? Book Flight puste...
Kliknij z łaski swojej w zakładce Fleet menu wyboru gdzie stoi: InterFly Airlines Group pojawią ci się floty tej liniiMasi pisze:Sekcja fleet nie działa... I nie wiem dlaczego :-)
Z całym szacunkiem Norbert ale ty tam jesteś jako Młodszy Pilot od kilku dni i zapewne masz G do rządzenia. Ty masz Latać!Masi pisze:Nie mogę również utworzyć nowego planu bo naciskając flight plan mam wyłącznie do wyboru samoloty i lotniska...
Czy FS jest uruchomiony i czy stoisz już samolotem na lotnisku odlotu?Major pisze:Mam 3.90... Więc nie wiem, w czym problem...
Spróbuj w opcjach Clienta ustawić Flight Simulator Interface na: Automatic