[FSX] Level-D i E-Jety, natywne czy nie natywne

Problemy techniczne (panele, dźwięki, malowania, itp.) związane z samolotami płatnymi i darmowymi.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

st1322
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 174
Rejestracja: pn 10 sie, 2009 15:56
Skąd jesteś: ELLX

[FSX] Level-D i E-Jety, natywne czy nie natywne

Post autor: st1322 »

Wydzielone z wątku o komputerze do FSX na prośbę autora.

Zauwazylem ze Ejets i LevelD, które sa portami z FS9 dzialaja duuuuzo gorzej niz Captain Sim 757, ktory jest natywny do FSXa a na ktorego ludzie narzekali ze FPS nie takie jak trzeba. Ten produkt dziala u mnie najlepiej. Odkrylem ze jak latam w trybie okienkowym to spadku FPS nie mam, ale okienko nie jest na 100% rozmiaru ekranu ale tak zeby koncowki nie dotykaly krawedzi. Tekstury tez wydaja sie ostrzejsze. Mam zamiar dokupic GEX i UTX dla USA i Europy - moze FS Global 2010. O ile UTX moze cos szarpnac z FPS, o tyle GEX powinien nie naruszyc nic, bo tekstury sa troche zmodyfikowane.

Pisz poprawnie.
Ostatnio zmieniony sob 08 sty, 2011 22:31 przez st1322, łącznie zmieniany 5 razy.
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Nie, nie są portami - wersje sprzedawane jako FSXowe są natywne.
st1322
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 174
Rejestracja: pn 10 sie, 2009 15:56
Skąd jesteś: ELLX

Post autor: st1322 »

PZL Belfegor pisze:Nie, nie są portami - wersje sprzedawane jako FSXowe są natywne.
LevelD nie jest natywny do FSX, to delikatna zmiana FS9 zeby dzialalo w FSX bez zniekształcania tesktur. Dopiero 757 bedzie od poczaku do konca robiony pod FSX. To samo Ejets - zreszta nawet w review w PC Pilot jest to potwierdzone, ze to tylko port i ze w sumie szkoda. Wiesz, jak porownac Captain 757 do tych dwoch to, hmmm delikatnie mowiac roznica jest a 757 taki nowy tez nie jest.

Sprawdzaj posty przed wysłaniem.
Ostatnio zmieniony pt 07 sty, 2011 13:53 przez st1322, łącznie zmieniany 1 raz.
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Oba te modele są natywne, modele zrekompilowano pod FSX - wystarczy popatrzeć na obrazki czy filmiki, by zobaczyć że selfshadowing działa, dodatkowo 767 dostał tekstury specular i normal mapy, podobnie jak E-jety w volume 2. Skoro masz te samoloty, to możesz zajrzeć do ich folderów i zobaczyć osobne modele, zamiast upierać się ze to porty.
http://www.avsim.com/pages/0907/767/767.htm - tu można przeczytać o nowych FSXowych ficzerach 767,
http://www.avsim.com/pages/1210/feelThere/Ejets.html - a tu zobaczyć magiczne słówko "natywny", dotyczące modeli E-jetów.
st1322
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 174
Rejestracja: pn 10 sie, 2009 15:56
Skąd jesteś: ELLX

Post autor: st1322 »

No widzisz, PC Pilot wyraznie napisal ze Ejets nie sa natywne. Co recenzja to opinia. Sklaniam sie ku tej ze natywne nie jest, bo widac to po zbyt duzej roznicy tekstur czyli po prostu grafice.

Co do LevelD. Darry S. na oficjanym forum napisal ze dopiero 757 bedzie 100% natywny. Klamal?

Poprzestanmy wiec na tym, bo tu mnie nie przekonasz.

Ps.
Mam oba produkty.

Ps2
Swoja droga, prosze o przeniesienie watku gdziesz indziej bo zasmieca watek o komputerze do FSX.
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Nie zamierzam Cię przekonywać, tylko nie chcę by na forum były posty zawierające nieprawdę.
Sklaniam sie ku tej ze natywne nie jest, bo widac to po zbyt duzej roznicy tekstur czyli po prostu grafice.
Sześcian bez tekstury nie wygląda dobrze, a też może być natywny :lol:
Co do LevelD. Darry S. na oficjanym forum napisal ze dopiero 757 bedzie 100% natywny. Klamal?
Nie, pewnie jak paru twórców samolotów uważa, że przekompilowany model obarczony choćby limitem polygonów z FS9 nie jest prawdziwie FSXowy.

To powinno uciąć bezsensową dyskusję:
Model Checker + FSXowy Level-D =
Scan complete....
Scanned 15 folders
Found 10 mdl files
Total models found: 10

10 MDLX models = 100.00%
0 MDL9 models = 0.00%
0 MDL8 models = 0.00%
compiled with FSX SDK = 0
compiled with FS9 SDK = 0
compiled with FS8 SDK = 0
0 older models = 0.00%
0 unknown models = 0.00%
st1322
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 174
Rejestracja: pn 10 sie, 2009 15:56
Skąd jesteś: ELLX

Post autor: st1322 »

Dzieki za wydzielenie, ale jesli mozesz to 1 posta tak w 80% - do wnioskow - mozna by zostawic.
ODPOWIEDZ