A2A Accu-Sim C172 Trainer - Problem

Problemy techniczne (panele, dźwięki, malowania, itp.) związane z samolotami płatnymi i darmowymi.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

lukasz20052006
Cadet
Cadet
Posty: 3
Rejestracja: pn 16 wrz, 2013 11:43
Skąd jesteś: KM

A2A Accu-Sim C172 Trainer - Problem

Post autor: lukasz20052006 »

Mam problem z Cessną 172 Trainer. Vacuum skacze na wskaźniku od 0 do 2,2 poniżej normy, nie wiem jak mogę to ustatkować. Mam też problem z żyrobusolą, która po włączeniu silnika jest cały czas przechylona. Jeżeli włączam silnik przez ctrl+e cały czas mi wyskakuje podpowiedz "włącz silnik", chociaż go już włączyłem i nie mogę ruszyć samolotem, po zwolnieniu oczywiście hamulca postojowego.
Proszę o pomoc :cry:

Pozdrawiam :D

Pisz poprawnie.
Ostatnio zmieniony pn 16 wrz, 2013 14:43 przez lukasz20052006, łącznie zmieniany 2 razy.
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Przeczytaj instrukcję. Samoloty A2A mają własny przycisk do automatycznego włączania, w złożonych dodatkach ctrl+e nie zawsze działa. Ta Cessna ma nieprawidłowy model tarcia dla powierzchni nieutwardzonych i wymaga ogromnej mocy, by ruszyć. Pisząc o przechylonej żyrobusoli na pewno masz na myśli żyrobusolę, a nie sztuczny horyzont? Oba te instrumenty są opatrzone napisem "vacuum", co powinno naprowadzić Cię na przyczynę nieprawidłowego działania.
lukasz20052006
Cadet
Cadet
Posty: 3
Rejestracja: pn 16 wrz, 2013 11:43
Skąd jesteś: KM

Post autor: lukasz20052006 »

Dzięki, postaram się pisać poprawnie jak to tylko możliwe. No dokładnie, sztuczny horyzont. A jak mogę "unormować" Vacuum? Mruga "L VAC R", to przez złe sprężanie, tak? Ale dlaczego lub przez co?

Pozdrawiam,
dziękuje za pomoc i wyrozumiałość bo się uczę :D
Ostatnio zmieniony pn 16 wrz, 2013 15:53 przez lukasz20052006, łącznie zmieniany 1 raz.
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Ten samolot można zepsuć, więc sprawdź w hangarze, czy instalacja podciśnieniowa jest sprawna albo po prostu całkowicie wyłącz uszkodzenia. Normalnie instrumenty podciśnieniowe powinny włączyć się wraz z uruchomieniem silnika, napędzającego pompy.
lukasz20052006
Cadet
Cadet
Posty: 3
Rejestracja: pn 16 wrz, 2013 11:43
Skąd jesteś: KM

Post autor: lukasz20052006 »

Problemem jest spolszczenie.

Pozdrawiam
robs85
Cadet
Cadet
Posty: 12
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2014 09:24
Skąd jesteś: Szczecin

Post autor: robs85 »

Witam mam problem z moją Cessna 172 od A2A. Mianowicie nie trzyma kursu, nie wiem czym to może być spowodowane. Zauważyłem że już przy starcie jeszcze na pasie startowym Cessna zaczyna sama skręcać w lewo, a po wzbiciu się w powietrze opada na lewe skrzydło i skręca w lewo. Myślałem może, że to wina mojego joysticka ale po odłączeniu go również jest ten sam problem.. Dodam jeszcze, że w defultowej Cessnie FSX nie mam z tym problemu.
Czy jest o coś o czym mogłem zapomnieć?
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

robs85 pisze:Czy jest o coś o czym mogłem zapomnieć?
O tym, że "siedzisz" na lewo od środka ciężkości oraz o tym, że z przodu samolotu są wirujące masy zwane śmigłem.
defultowej Cessnie
Defaultowa Cessna jest... defaultowa. Produkt A2A symuluje o wiele więcej rzeczy.
nie mam z tym problemu
It's not a bug, it's a feature!
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
adiks7
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 178
Rejestracja: czw 04 lis, 2010 13:56
Skąd jesteś: Mińsk EPMM

Post autor: adiks7 »

Dlaczego nie wskazuje mi dystansu do nadajnika VOR? Naciskając mode na radiu mam opcję FR i zamiast spadać gdy lecę do nadajnika, odległóść rośnię
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

O ile dobrze pamiętam, to na KX 155A nie ma odczytu DME. A to co omawiasz, to odczyt radiala z radiolatarni (FROM i radial).

PS http://a2asimulations.com/forum/viewtop ... 07&t=35579
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
adiks7
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 178
Rejestracja: czw 04 lis, 2010 13:56
Skąd jesteś: Mińsk EPMM

Post autor: adiks7 »

ha, dzięki, a jak mierzyć odległość od radiolatarni skoro nie ma odległościomierza? I do czego służy ten odczyt radiala?
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Za pomocą DME. Wystarczy go wybrać w konfiguratorze awioniki.
A odczyt namiaru na radiolatarnie służy... odczytowi namiaru na radiolatarnie. Do nawigacji...
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Awatar użytkownika
wojtek_84
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 932
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 16:09
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: wojtek_84 »

A odczyt namiaru na radiolatarnie służy... odczytowi namiaru na radiolatarnie
Ja wiem, że to straszne czepialstwo, ale odczyt radiala, nie namiaru. Niby "to samo", ale czasem inne o kilka stopni ;)
I do czego służy ten odczyt radiala
To takie elektroniczne RMI. Tylko zamiast igły wskazującej radial na tarczy masz mode FR (FROM) i TO (TO) - czyli radial na którym jesteś i jego przeciwny radia.

A jak używać - tutaj napisałem:
http://calypteaviation.com/category/por ... nawigacja/

Biorąc pod uwagę Twoje pytanie - sugeruję zacząć od "Kurs, radial, kąt drogi, wektor", a potem przelecieć trzy części o radionawigacji.
nawe1
Cadet
Cadet
Posty: 19
Rejestracja: śr 30 wrz, 2009 14:49
Skąd jesteś: EPWR

Problem z panelem 2D

Post autor: nawe1 »

Witam

Mam problem z widocznością paneli 2D. Gdy chcę je otworzyć kombinacją np. SHIFT+2 ukazuje się na pół sekundy ciemny obrys panela i znika.

Co może być problemem?
Awatar użytkownika
wojtek_84
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 932
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 16:09
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: wojtek_84 »

Możliwe, że nie ładuje Ci plików odpowiedzialnych za panele (i parę innych rzeczy w tym samolocie). Sprawdź wpis uprawnień w fsx.cfg i ewentualnie musisz sprawdzić dll.xml - możliwe, że jakiś dodatek zatrzymuje uruchamianie innych.
ODPOWIEDZ