A2A Accu-Sim C172 Trainer - Problem
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
-
- Cadet
- Posty: 3
- Rejestracja: pn 16 wrz, 2013 11:43
- Skąd jesteś: KM
A2A Accu-Sim C172 Trainer - Problem
Mam problem z Cessną 172 Trainer. Vacuum skacze na wskaźniku od 0 do 2,2 poniżej normy, nie wiem jak mogę to ustatkować. Mam też problem z żyrobusolą, która po włączeniu silnika jest cały czas przechylona. Jeżeli włączam silnik przez ctrl+e cały czas mi wyskakuje podpowiedz "włącz silnik", chociaż go już włączyłem i nie mogę ruszyć samolotem, po zwolnieniu oczywiście hamulca postojowego.
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Pisz poprawnie.
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Pisz poprawnie.
Ostatnio zmieniony pn 16 wrz, 2013 14:43 przez lukasz20052006, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Przeczytaj instrukcję. Samoloty A2A mają własny przycisk do automatycznego włączania, w złożonych dodatkach ctrl+e nie zawsze działa. Ta Cessna ma nieprawidłowy model tarcia dla powierzchni nieutwardzonych i wymaga ogromnej mocy, by ruszyć. Pisząc o przechylonej żyrobusoli na pewno masz na myśli żyrobusolę, a nie sztuczny horyzont? Oba te instrumenty są opatrzone napisem "vacuum", co powinno naprowadzić Cię na przyczynę nieprawidłowego działania.
-
- Cadet
- Posty: 3
- Rejestracja: pn 16 wrz, 2013 11:43
- Skąd jesteś: KM
Dzięki, postaram się pisać poprawnie jak to tylko możliwe. No dokładnie, sztuczny horyzont. A jak mogę "unormować" Vacuum? Mruga "L VAC R", to przez złe sprężanie, tak? Ale dlaczego lub przez co?
Pozdrawiam,
dziękuje za pomoc i wyrozumiałość bo się uczę
Pozdrawiam,
dziękuje za pomoc i wyrozumiałość bo się uczę
Ostatnio zmieniony pn 16 wrz, 2013 15:53 przez lukasz20052006, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
-
- Cadet
- Posty: 3
- Rejestracja: pn 16 wrz, 2013 11:43
- Skąd jesteś: KM
Witam mam problem z moją Cessna 172 od A2A. Mianowicie nie trzyma kursu, nie wiem czym to może być spowodowane. Zauważyłem że już przy starcie jeszcze na pasie startowym Cessna zaczyna sama skręcać w lewo, a po wzbiciu się w powietrze opada na lewe skrzydło i skręca w lewo. Myślałem może, że to wina mojego joysticka ale po odłączeniu go również jest ten sam problem.. Dodam jeszcze, że w defultowej Cessnie FSX nie mam z tym problemu.
Czy jest o coś o czym mogłem zapomnieć?
Czy jest o coś o czym mogłem zapomnieć?
O tym, że "siedzisz" na lewo od środka ciężkości oraz o tym, że z przodu samolotu są wirujące masy zwane śmigłem.robs85 pisze:Czy jest o coś o czym mogłem zapomnieć?
Defaultowa Cessna jest... defaultowa. Produkt A2A symuluje o wiele więcej rzeczy.defultowej Cessnie
It's not a bug, it's a feature!nie mam z tym problemu
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Dlaczego nie wskazuje mi dystansu do nadajnika VOR? Naciskając mode na radiu mam opcję FR i zamiast spadać gdy lecę do nadajnika, odległóść rośnię
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
www.rcklub.jun.pl
O ile dobrze pamiętam, to na KX 155A nie ma odczytu DME. A to co omawiasz, to odczyt radiala z radiolatarni (FROM i radial).
PS http://a2asimulations.com/forum/viewtop ... 07&t=35579
PS http://a2asimulations.com/forum/viewtop ... 07&t=35579
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
ha, dzięki, a jak mierzyć odległość od radiolatarni skoro nie ma odległościomierza? I do czego służy ten odczyt radiala?
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
www.rcklub.jun.pl
Za pomocą DME. Wystarczy go wybrać w konfiguratorze awioniki.
A odczyt namiaru na radiolatarnie służy... odczytowi namiaru na radiolatarnie. Do nawigacji...
A odczyt namiaru na radiolatarnie służy... odczytowi namiaru na radiolatarnie. Do nawigacji...
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Ja wiem, że to straszne czepialstwo, ale odczyt radiala, nie namiaru. Niby "to samo", ale czasem inne o kilka stopniA odczyt namiaru na radiolatarnie służy... odczytowi namiaru na radiolatarnie
To takie elektroniczne RMI. Tylko zamiast igły wskazującej radial na tarczy masz mode FR (FROM) i TO (TO) - czyli radial na którym jesteś i jego przeciwny radia.I do czego służy ten odczyt radiala
A jak używać - tutaj napisałem:
http://calypteaviation.com/category/por ... nawigacja/
Biorąc pod uwagę Twoje pytanie - sugeruję zacząć od "Kurs, radial, kąt drogi, wektor", a potem przelecieć trzy części o radionawigacji.
Problem z panelem 2D
Witam
Mam problem z widocznością paneli 2D. Gdy chcę je otworzyć kombinacją np. SHIFT+2 ukazuje się na pół sekundy ciemny obrys panela i znika.
Co może być problemem?
Mam problem z widocznością paneli 2D. Gdy chcę je otworzyć kombinacją np. SHIFT+2 ukazuje się na pół sekundy ciemny obrys panela i znika.
Co może być problemem?