Witam,
Jakiś czas temu zainstalowałem ten samolot. Instrukcje mam przeczytana, jednak latać nie mogę z powodu bardzo dziwnego zachowania samolotu. Gdy startuje I właczam autopilota oraz LNAV i VNAV samolot wspina się na ok. 2000 stop, po czym obniża VS, nastepnie rozpoczynając znizanie. Reinstalowałem I reinstalowałem jako administrator, ale problem wciąz jest ten sam.
Czy to moze być bład w pilotażu, coś z instalacją czy PC?
QW Avro RJ FMC/Autopilot
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
-
- Cadet
- Posty: 6
- Rejestracja: pn 19 sty, 2015 20:01
- Skąd jesteś: EPWA
QW Avro RJ FMC/Autopilot
http://thebadpilotsblog.blogspot.com/
Mój blog. In English!
Mój blog. In English!
-
- Cadet
- Posty: 6
- Rejestracja: pn 19 sty, 2015 20:01
- Skąd jesteś: EPWA
Daje zdjęcia, tylko troche za wolno leciałem. Swoj drogą ten autopilot to na końcu zgupiał doszczętnie.
- Załączniki
-
- 2015-2-21_20-30-58-194.jpg FX.jpg (105.91 KiB) Przejrzano 7518 razy
-
- 2015-2-21_20-30-16-224.jpgFX.jpg (83.82 KiB) Przejrzano 7519 razy
-
- 2015-2-21_20-30-3-624.jpgFX.jpg (86.61 KiB) Przejrzano 7520 razy
-
- 2015-2-21_20-29-44-904.jpg FX.jpg (82.23 KiB) Przejrzano 7521 razy
http://thebadpilotsblog.blogspot.com/
Mój blog. In English!
Mój blog. In English!
Te zdjęcia niewiele mówią. Dwie podstawowe informacje to: wysokość ustawiona na panelu autopilota oraz poziom lotu wklepany w FMC. Dodatkowo plan lotu powinien być pozbawiony błędów oraz prędkość V2 powinna być dobrze ustawiona. Wtedy VNAV powinno działać.
Sprawdź też, czy czasem procedura SID nie ma błędu. To się zdarza, np. zamiast ALT +2000 ma ALT -2000. Notorycznie zdarza się to w AIRACu dla Wilco, więc i tu może.
Sprawdź też, czy czasem procedura SID nie ma błędu. To się zdarza, np. zamiast ALT +2000 ma ALT -2000. Notorycznie zdarza się to w AIRACu dla Wilco, więc i tu może.
Centrum Szkolenia Pilotów - (prawie) wszystko o wirtualnym lataniu
Na pewno nie ustawiłeś wysokości na MCP.
Poza tym trudno powiedzieć co masz ustawione, bo na screenach nie ma CDU, a oznaczenia trybu pracy na PFD są nieczytelne na tych screenach.
Poza tym - lepiej opanować najpierw pozostałe ("niższe") tryby autopilota - wtedy nie będzie niespodzianek, jak VNAV nie załapie.
Poza tym trudno powiedzieć co masz ustawione, bo na screenach nie ma CDU, a oznaczenia trybu pracy na PFD są nieczytelne na tych screenach.
Poza tym - lepiej opanować najpierw pozostałe ("niższe") tryby autopilota - wtedy nie będzie niespodzianek, jak VNAV nie załapie.