FTX VECTOR PROBLEM (FTX GLOBAL+VECTOR+OPENLC EUROPE)

Problemy techniczne związane z programami do FS, sterownikami, ruchem AI, modyfikacjami plików konfiguracyjnych, optymalizacją FS'a.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

jazzmanPL
Cadet
Cadet
Posty: 4
Rejestracja: czw 10 wrz, 2015 19:43
Skąd jesteś: Jawor

FTX VECTOR PROBLEM (FTX GLOBAL+VECTOR+OPENLC EUROPE)

Post autor: jazzmanPL »

Witam,

Mam zainstalowane następujące produkty:
MESH: FSGLOBAL ULTIMATE (all 3)
TESKSTURY: FTX GLOBAL
VECTORY: FTX VECTOR
LANDCLASS: OPENLC EUROPE

Problem dotyczy FTX Vector, mianowice wyswietlania drog i rzek, a raczej ich braku. Coast poprawiony i wyglada fajnie, drog natomiast nie ma tam gdzie byc powinny. Sa tylko jakies urwane fragmenty porozrzucane byle gdzie. Do VFR to sie w ogole nie nadaje. Duzo lepiej i bardziej wiarygodnie wyglada stan defaultowy. Rozumiem, ze w przypdaku takiego produktu moga byc roznice w przypadku mniej uczeszczanych drog lokalnych, ale nie autostrad. Wyglada to koszmarnie - ruch drogowy przeniosl sie na pola :) Czy ktos zetknal sie z podobnym problemem? Nie za bardzo rozumiem idee instalowania FTX vector, skoro wiecej psuje niz naprawia. Jak ma sie sprawa z UTXem? Dzieki za odpowedzi.

Pozdrawiam, Darek
Awatar użytkownika
wojtek_84
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 932
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 16:09
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: wojtek_84 »

Vector poprawia - nie psuje. To co opisałeś wygląda jak błędna instalacja lub zamieszanie w Scenery Library - jakie masz tam ustawienia? kolejność?.
jazzmanPL
Cadet
Cadet
Posty: 4
Rejestracja: czw 10 wrz, 2015 19:43
Skąd jesteś: Jawor

Post autor: jazzmanPL »

Od gory:

-VFRPL LANDMARKS
-DODATKI DRZEWIECKIEGO
-FTXAA_ORBXLIBS (POBRANE NAJNOWZSZE)
-ORBX!OPENLC_EUROPE (1-10)
-ORBX!OPENLC_NAMERICA(1-2)
-ORBX!OPENLC_BASE
-AES BASEPACK
-kilka rejonow z FSX
-teraz leci FS GLOBAL ULTIMATE
- i tutaj jest vector: ORBX!VECTOR_OBJ
-ORBX!VECTOR_APT
-ORBX!VECTOR_CVX
-ORBX!VECTOR_EXX
-dalej wszystkie Base
-ORBX!VECTOR_AEC
-default scenry
-default terrain

KONIEC :)

[ Dodano: Sob 31 Paź, 2015 22:18 ]
OK vector powinien byc nad ultimatem zaraz sprawdze poprawnosc dzialania :)
Awatar użytkownika
wojtek_84
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 932
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 16:09
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: wojtek_84 »

Jakbyś jeszcze zrobił screena pokazującego te błędy :)
jazzmanPL
Cadet
Cadet
Posty: 4
Rejestracja: czw 10 wrz, 2015 19:43
Skąd jesteś: Jawor

Post autor: jazzmanPL »

Po przestawieniu nadal kicha :P Startuje z Wroclawia z 29tki, lece na kilo i dalej A4 w stronę Legnicy. Taki odcinek na sPrawdzenie. Autostrada to jakas masakra, czasami tylko kawalki drogi ktore koncza sie gdzies w polu. Nie wiem o co chodzi. Nawet w defaulcie bylo bardziej "real". Sprobuje reinstalki, ale obawiam sie ze to nic nie da. Latasz na FTX czy na fotoscenerii?
Awatar użytkownika
wojtek_84
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 932
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 16:09
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: wojtek_84 »

Jakbyś jeszcze zrobił screena pokazującego te błędy...
jazzmanPL
Cadet
Cadet
Posty: 4
Rejestracja: czw 10 wrz, 2015 19:43
Skąd jesteś: Jawor

Post autor: jazzmanPL »

Tutaj dobrze widoczne odcinki ulic, ktore gina w polu:) Po reinstalce bez zmian :)
Załączniki
:)
:)
1 (800x450).jpg (187.69 KiB) Przejrzano 10941 razy
Awatar użytkownika
wojtek_84
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 932
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 16:09
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: wojtek_84 »

W tej rozdzielczości trudno powiedzieć ze 100% pewnością, ale to wygląda jak drogi będące elementem tekstur podłoża, a nie vector.

Sugeruję zrobienie kilku screenów i wrzucenie ich na forum ORBX.
Olaf
Cadet
Cadet
Posty: 30
Rejestracja: pt 21 gru, 2012 22:52
Skąd jesteś: EPPW

Post autor: Olaf »

Czy fs global 2010 gryzie się z orbx global vector i europe?
Awatar użytkownika
wojtek_84
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 932
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 16:09
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: wojtek_84 »

FS Global 2010 to mesh. Vector to dane wektorowe, a Europe to (jak rozumiem) openLC Europe czyli landclass. Nic się tu nie gryzie.
ODPOWIEDZ