Traffic (jak dodac ruch AI)

Problemy techniczne związane z programami do FS, sterownikami, ruchem AI, modyfikacjami plików konfiguracyjnych, optymalizacją FS'a.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Piotr Bunzler

Traffic (jak dodac ruch AI)

Post autor: Piotr Bunzler »

Mam pytanie. Ostatnio w sieci znalazłem plik pt. Poland low-cost Są w nim samoloty tzw. tanich przewoźników. Razem z tymi samolotami był też plik Traffic Files, a w nim pliki bgl, które powodowały, że na lotniskach oprócz tych z FS2004, były też samoloty WizzAir, CentralWigs, GermanWings i inne. Co trzeba zrobić by na lotniskach pojawiły się również samolotu Lotu, czy Aztec?? Mam pościąganych sporo malowań różnych samolotów i fajnie byłoby je zobaczyć OPRÓCZ mojego samolotu. W miarę możliwośći prosze o dokładne wyjaśnienie, bo szczerze mówiąc troszkę jeszcze jestem zielonkawy w tych sprawach. Z GÓRY DZIĘKUJĘ każdemu, kto zechce mi odpisać.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez Piotr Bunzler, łącznie zmieniany 1 raz.
Maupa

Post autor: Maupa »

Temat ten byl wiele razy poruszany na forum :]
Sa dwa sposoby zeby byl sztuczny ruch ai.

1) darmowe rozwiazanie: http://www.projectai.com/ Bardzo duzo pakietow ktore dzieki łatwej instalacji pozwalają zapełnic lotniska.
Jak zainstalowac: viewtopic.php?t=3693&highlight=ruch

2)rozwiazanie niestety płatne np: Ultimate Traffic oraz inne produkty tego typu

jeżeli będziesz chciał więcej wiedzieć to poszukaj no forum :)
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez Maupa, łącznie zmieniany 1 raz.
michald
Cadet
Cadet
Posty: 37
Rejestracja: sob 19 lis, 2005 23:34
Skąd jesteś: EGUB

Post autor: michald »

Z darmowych rzeczy polecam http://www.world-of-ai.com/. Nie jest za duzo pakietow, ale sa bardzo dobrej jakosci - z najlepszymi modelami dostepnymi w sieci.

Osobiscie uzywam ultimate traffic z wymienionymi modelam na http://www.ai-aardvark.com/aiaircraft/aiaircraft.html

i evlove AI.
------------
Michal
Awatar użytkownika
Kuba Pa
Turboprop Captain