Ultimate Terrain Europe- Słaba grafika

Problemy techniczne związane z programami do FS, sterownikami, ruchem AI, modyfikacjami plików konfiguracyjnych, optymalizacją FS'a.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

wilku
Cadet
Cadet
Posty: 39
Rejestracja: pt 17 kwie, 2009 18:39
Skąd jesteś: Lublin

Ultimate Terrain Europe- Słaba grafika

Post autor: wilku »

Witam!

Ostatnio zainstalowałem dodatek Ultimate Terrain, po udanej instalacji włączyłem fs'a, ustawilem wszystkie opcje w dipslay na "Ultra High" i nadal nie mam takiego efektu ładnego jak widać na niektórych filmikach, screenach.
Proszę może mógłby ktoś coś poradzić i jeszcze był bym wdzięczny jak by powiedział jakie opcje ustawił w Ultimate Terrain.
Awatar użytkownika
D. Design
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 1297
Rejestracja: pt 29 kwie, 2005 07:42
Skąd jesteś: Warszawa EPGO

Post autor: D. Design »

Na jakim lotnisku sprawdzałeś? Jeśli w Polsce, to czy zainstalowałeś darmowy upgrade Eastern Europe?
Obrazek
wilku
Cadet
Cadet
Posty: 39
Rejestracja: pt 17 kwie, 2009 18:39
Skąd jesteś: Lublin

Post autor: wilku »

@up
Tak tak, zainstalowalem.
Ale zresztą to na wszystkich lotniskach jest tak samo.

To jak ktoś może niech poda mi swoje ustawienia tego dodatku.
Awatar użytkownika
Ivoo
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: sob 30 wrz, 2006 20:26
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: Ivoo »

To ty pokaż screeny jak to u ciebie wygląda. A jaką masz kartę? Coś będziemy doradzać tylko trzeba to zobaczyć :)

Pozdrawiam
"Prędzej złodziej przyzna się, że ukradł, niż profesor, że głupstwo powiedział."
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Uruchomiłeś oba setupy (UT i UT:EE) przynajmniej raz? Zapoznałeś się z manualem, wiesz za co odpowiadają kolejne opcje, zdajesz sobie sprawę, ze włączenie nocnego oświetlenia drastycznie zmniejsza ilość autogenu? Większość screenów UT została zrobiona z Ground Environment tej samej firmy, wyglądającym sporo lepiej od defaultowych tekstur - może stąd ta różnica.
wilku
Cadet
Cadet
Posty: 39
Rejestracja: pt 17 kwie, 2009 18:39
Skąd jesteś: Lublin

Post autor: wilku »

Również posiadam Ground Environment od F1 i z nim też mam problem.

A tak o to wygląda mój Ultimate Europe:
Obrazek
Awatar użytkownika
Ivoo
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: sob 30 wrz, 2006 20:26
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: Ivoo »

Jak się nie mylę to kolega widział to co Staszek opisywał i też pokazał nam zdjęcia z nad LOWI :) Wygląda mi to na nie najlepiej skonfigurowany to po pierwsze a po drugie lecisz nisko i rozdzielczość tekstur jest jaka jest zrób to samo zdjęcie lecąc np. na 5000ft a zobaczysz różnicę :) To jest tylko FS9 i nie spodziewaj się cudów takich jak w FSX.
Większość screenów UT została zrobiona z Ground Environment tej samej firmy, wyglądającym sporo lepiej od defaultowych tekstur - może stąd ta różnica.
A to też prawda.

Pozdrawiam
"Prędzej złodziej przyzna się, że ukradł, niż profesor, że głupstwo powiedział."
Awatar użytkownika
shaman
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 191
Rejestracja: pt 11 kwie, 2008 00:05
Skąd jesteś: Częstochowa

Post autor: shaman »

A byłeś w tamtym miejscu przed instalacją UTE ? Według mnie jest dobrze...
C2D E8400@3.5Ghz,ASUS P5Q-E,DDR2 OCZ SLI Ready 800Mhz,GTX260,Chieftec 550W,HDD1TB,LCD 22'',Saitek Cyborg X
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Sądząc po drogach UT działa, brak autogenu wskazuje na włączenie nocnego oświetlenia lub niskie ustawienie w FSie. Drogi trochę pokręcone, ale może tak ma tak być. W czym tkwi problem?
wilku
Cadet
Cadet
Posty: 39
Rejestracja: pt 17 kwie, 2009 18:39
Skąd jesteś: Lublin

Post autor: wilku »

Jeszcze mam prośbę powiedzcie mi jak zrobić by był dobry autogen gdzie to w opcjach UT mam zrobić bo w FS mam wszystko na full.
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Napiszę 3 raz i ostatni - największy na to wpływ ma włączenie nocnego oświetlenia. Można też wyłączyć małe drogi w miastach, będzie go trochę więcej.
Awatar użytkownika
Ivoo
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: sob 30 wrz, 2006 20:26
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: Ivoo »

Ja bym to nazwał brakiem zapoznania się z manualem ;) Masz tam taką ikonkę jak
TEXTURE CONFIGURATION przypomina ona drogę tam pozmieniaj i będzie dobrze. A na przyszłość zapoznaj się z manualem!!!

Pozdrawiam
"Prędzej złodziej przyzna się, że ukradł, niż profesor, że głupstwo powiedział."
Awatar użytkownika
D. Design
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 1297
Rejestracja: pt 29 kwie, 2005 07:42
Skąd jesteś: Warszawa EPGO

Post autor: D. Design »

Na screenie wygląda dobrze.
Obrazek
wilku
Cadet
Cadet
Posty: 39
Rejestracja: pt 17 kwie, 2009 18:39
Skąd jesteś: Lublin

Post autor: wilku »

Dzięki za odpowiedzi, udało mi się już poprawić trochę grafikę.
Obrazek
aszczupal
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 79
Rejestracja: wt 29 maja, 2007 19:40
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: aszczupal »

@Wilku ! Jak już poprawiłeś , to w dobrym tonie było by napisanie pokrótce co i gdzie zmieniłeś i jakie uzyskałeś efekty po tych zmianach.
Chodzi o to żeby raz zadane pytanie i rozwiązanie nie pojawiało się zbyt często.. !
pozdrawiam
Adam

Obrazek
wilku
Cadet
Cadet
Posty: 39
Rejestracja: pt 17 kwie, 2009 18:39
Skąd jesteś: Lublin

Post autor: wilku »

No tak nie pomyślałem.

A więc pozaznaczałem wszystko światła nocne ustawiłem na średnie, zainstalowałem ground environment i już jest lepiej, bo właśnie na nie których screenach pokazujących Ultimate Terrain w FS2004 również są zainstalowane inne dodatki np takie jak ground environment który odmienił bardzo mojego fs'a :)
Obrazek
pawjer
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 118
Rejestracja: wt 20 maja, 2008 10:45
Skąd jesteś: EPLL

[FS2004] UT i dodatek ze wschodnią Europą

Post autor: pawjer »

Hej,

Używam od jakiegoś czasu UT oraz jego oficjalne patche i dodatki i właśnie o ten dodatek mi się rozchodzi. Pewnego "słonecznego" dnia chciałem sobie zrobić VFRową wycieczkę C 152 z rodzimego EPLL na południowy wschód nad Zalew Sulejowski a tu zalew wysechł! :( Głowy sobie nie dam uciąć ale wcześniej latając wyżej i szybciej innymi sprzętami kojarzę że ów zalew w UT był! UT działa bo jest Jeziorsko więc ok, ale co do wschodniej ściany to mam wątpliwości. Oczywiście próbowałem przeinstalować patcha do Eastern Europe ale instalator twierdzi że jest już zainstalowany. Nadmienię że jakiś czas temu zainstalowałem GE PRO (później niż UT) ale nie powinno mieć to chyba wpływu?

Mam pytanie oraz małą prośbę. Czy ktoś z Was kto ma UT z dodatkiem "wschodnim" może sprawdzić czy na wschód od EPPT widzi w miarę wielką wodę? Powinna być widoczna również na FSowej mapie więc lecieć nie trzeba :) Ewentualnie może jakiś znany Wam element wskazuje jednak na to że dodatek UT wschodniej Europy działa?

Będe wdzięczny za pomoc.
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

A uruchomiłeś przynajmniej jeden raz konfigurator Wschodniej Europy?
pawjer
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 118
Rejestracja: wt 20 maja, 2008 10:45
Skąd jesteś: EPLL

Post autor: pawjer »

PZL Belfegor pisze:A uruchomiłeś przynajmniej jeden raz konfigurator Wschodniej Europy?
Hmm, nie widzę osobnego konfiguratora dla Wschodniej Europy :? Widzę tylko ten ogólny w zakładce Flight1->UT->Europe. Tego oczywiście używałem. A ten od wschodniej jest gdzieś ukryty?
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Flight Simulator 9\Flight One Software\UltimateTerrain\Europe\setupee.exe
pawjer
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 118
Rejestracja: wt 20 maja, 2008 10:45
Skąd jesteś: EPLL

Post autor: pawjer »

PZL Belfegor pisze:Flight Simulator 9\Flight One Software\UltimateTerrain\Europe\setupee.exe
Alleluja! :) Zalew znów się pojawił. A swoją drogą to zastanawiam się czemu zniknął...

Dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Zniknął, bo sobie UT wyczyścił defaultowy landclass, żeby nie było nałożeń...
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
ODPOWIEDZ