Saitek Pro Flight Cessna Yoke System

Problemy ze sprzętem (karty graficzne, karty dźwiękowe, joysticki, wolanty, itp.).

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

misiek3087
Cadet
Cadet
Posty: 13
Rejestracja: wt 31 sty, 2012 11:37
Skąd jesteś: Ciechanowiec

Saitek Pro Flight Cessna Yoke System

Post autor: misiek3087 »

Czy ktoś tego używa i z chęcią podzieliłby się odczuciami z użytkowania? Zastanawiam się nad zmianą joy'a na yoke'a a psująca się elektronika w Pro Flight Yoke mnie nie zachęca. Wie ktoś czy w Cessnie ta sama elektronika siedzi. Jeśli to samo to po co przepłacać... Z wyglądu tez bardziej mi pasuje Pro Flight a nie Cessna. Czy nie podłączanie niczego do usb-huba oraz nie podłączanie zasilania do niego mogłoby wyeliminować problemów z psującą się elektroniką?
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Tak samo jak pedały Cessny czy Combat, to zwyczajny sprzęt serii Pro Flight w innej obudowie. Wolant ma nieco inny układ przycisków, większy kąt obrotu i brakuje mu wyświetlacza.
Ostatnio zmieniony śr 25 gru, 2013 20:16 przez PZL Belfegor, łącznie zmieniany 1 raz.
misiek3087
Cadet
Cadet
Posty: 13
Rejestracja: wt 31 sty, 2012 11:37
Skąd jesteś: Ciechanowiec

Post autor: misiek3087 »

Tak też myślałem... Dzięki ;)
Olaf
Cadet
Cadet
Posty: 30
Rejestracja: pt 21 gru, 2012 22:52
Skąd jesteś: EPPW

Jak podłączyć przepustnice do wolanty na ps2.

Post autor: Olaf »

Witam
Nie mogę podłączyć przepustnicy do wolantu na złącze ps2 (nie chce wejść).
Kest na to jakaś rada?

[ Dodano: Nie 29 Sty, 2017 09:36 ]
Witam
Czy można w przepustnicy od saiteka ustawić ciąg wsteczny osobno dla każdego silnika osobno. W md 11 trzy dźwignie do silnika i rewersy na każdy osobny silnik i osobna dzwignia rewersu – przesuwając dźwignie do siebie na czerwone pole.
Jak to prawidłowo ustawić w fsx?
Czy tak samo można ustawić rewersy w x plane 10 w wolancie i przepustnicy od saiteka.
Chodzi o to żę mam przepustnice 3 osiową na trzy silniki i chciałbym ustawić rewersy na każdy silnik osobno.
Proszę o radę krok po kroku.
ODPOWIEDZ