iFly 737NG (FS9 i FSX)
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
Swoją drogą - patrząc chłodnym okiem - cena $80 za samolot....przesada. Tańsze są duże produkcje (mówię o grach), np. najnowszy Wiedźmin 2, itp. Rozumiem, że taki samolot to złożony produkt ale $80...
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
A mi wczoraj pod koniec lotu zniknął cały samolot z większą częścią VC - leciały same światła, podwozie i silniki Na szczęście panele 2D działały i mogłem dokończyć... Na forum mieli podobny problem ze znikającym ogonem i ponoć była to wina overclockingu - ale u mnie wszystko defaultowo...
@SEBOS Instalowałeś wszystko wg ich przepisu? Tzn. z prawami admina, ściągałeś wrappera z wyłączonym antyvirem itp. itd?
@SEBOS Instalowałeś wszystko wg ich przepisu? Tzn. z prawami admina, ściągałeś wrappera z wyłączonym antyvirem itp. itd?
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Witam,aliant pisze:Witam. Mam problem z wysokościami w FMC. Leciałem sobie trasę EPWA-LOWW poziom przelotowy 320 ostatni punkt trasy TUVAK nad którym według map powinienem mieć FL160. Patrze do FMC zakładka LEGS i widzę że przy TUVAK mam wpisane .77/FL320, chcę wyeliminować błąd wpisuje 260/FL160 i mam INVALID ENTRY. Próbuję wszystkich metod wpisywania np. /16000 to też nic nie daje. Co gorsza przez to FMC nie oblicza mi T/D. Edytować prędkości i wysokości mogę dopiero po wprowadzeniu STARa i dopiero wtedy też wylicza mi T/D. Czy tak ma być(w co szczerze wątpie)? Jak nie, to czy wie ktoś jak to rozwiązać?
FS9, Windows XP SP3, iFLy737 patcha ściągnąłem stąd: KLIK
u mnie jest jeszcze gorzej chyba (wersja pod FSX). Lot EDDT-EGLL, wg planu: BRANE Y200 HLZ UL980 LOGAN. Będąc jeszcze na ziemi od razu wybieram w FMC STAR LAM3A (wspólny dla wszystkich pasów). Mój plan lotu kończy się w tym momencie w punkcie LAM. Problem w tym, że ten star zawiera m. in. restriction /15000 w punkcie SOBER. Z powodu, którego nie rozumiem, to ograniczenie wyświetla mi się w FMC jako aktywne (fioletowy kolor), więc FMC w tym momencie dla wszystkich punktów oblicza mi wysokość 15000. Jak dodam do FMC informacje o pasie i transition, ograniczenie w punkcie SOBER przestaje być aktywne (zmienia się na biały kolor) i FMC ustala prawidłowy poziom lotu (np. FL 340), oblicza T/D i wszystko jest ok.
Problem w tym, że ja chcę doprogarmować FMC dopiero jak dostanę info od ATC o podejściu, czyli pod koniec lotu... Przypuszczam, że problem leży w mojej niewiedzy, ale póki co nie mogę znaleźć odpowiedzi w manualu.
Pozdr
Polatasz.
EDIT:
Jednak zostało:
http://www.fs2crew.com/cart/products/FS ... ition.html
Kiedyś podawali w sposób jawny sposób zmiany/dodania innej wersji językowej za pomocą programu zewnętrznego autora. Prawdopodobnie nie spodobało się to Microsoftowi i teraz musisz się skontaktować z Supportem.Speech Recognition Settings: XP users must install SAPI. Vista/Windows 7 users must be able to set their Speech Recognizer language setting in the Windows Control Panel Speech Properties panel to English - US. If in doubt, please contact FS2Crew Support.
EDIT:
Jednak zostało:
http://www.fs2crew.com/cart/products/FS ... ition.html
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Prośba
Już chyba sto lat temu prosiłem o pomoc w sprawie nie włączającego się autopilota. Niestety straciłem całą zawartość swojego komputera , na szczęście przezorny i zawsze ubezpieczony, instalki do dodatków zawsze trzymam na pendrive'ie
Na forum ifly uzyskałem pomoc. Należało zmienić jakąś wartość w aircraft.cfg w sekcji autopilota. Czy może ktoś dokładnie wie którą, ja niestety nie pamiętam
I jeszcze jedno, nie wiedzieć czemu mój 737 zawsze zachowuję się jak ,źle wytrymowany. Czego bym nie zrobił, podczas lotu nos zawsze jest przechylony w górę, nawet do 10 stopni
Dodam ,że próbowałem już chyba wszystkich możliwości trymowania.
Z góry dzięki!
Już chyba sto lat temu prosiłem o pomoc w sprawie nie włączającego się autopilota. Niestety straciłem całą zawartość swojego komputera , na szczęście przezorny i zawsze ubezpieczony, instalki do dodatków zawsze trzymam na pendrive'ie
Na forum ifly uzyskałem pomoc. Należało zmienić jakąś wartość w aircraft.cfg w sekcji autopilota. Czy może ktoś dokładnie wie którą, ja niestety nie pamiętam
I jeszcze jedno, nie wiedzieć czemu mój 737 zawsze zachowuję się jak ,źle wytrymowany. Czego bym nie zrobił, podczas lotu nos zawsze jest przechylony w górę, nawet do 10 stopni
Dodam ,że próbowałem już chyba wszystkich możliwości trymowania.
Z góry dzięki!
Teraz się okazuje, że cena podstawki 737NGX to będzie do wyjścia następnego modułu 70 USD. Warto Twoim zdaniem go kupić w takiej cenie zakładając oczywiście, że nie kupię żadnego innego modułu bo w sumie wersje -800/900 w zupełności mi wystarczą w temacie "nowoczesny airlier średniego zasięgu"?konraf pisze:Swoją drogą - patrząc chłodnym okiem - cena $80 za samolot....przesada. Tańsze są duże produkcje (mówię o grach), np. najnowszy Wiedźmin 2, itp. Rozumiem, że taki samolot to złożony produkt ale $80...
PS. Swoją droga "wersja pełnomodułowa" 737NGX będzie dopiero sporo kosztować (100 USD za dwa pierwsze moduły plus nie wiadomo ile za trzy kolejne, jeśli się pojawią)...choć to i tak taniej niż Ariane! No ale jest też ten pewnie mniej skomplikowany ale i tańszy iFly 737 pod FSX za 55 USD.
-
- Jet 1st Officer
- Posty: 283
- Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
- Skąd jesteś: Maastricht
Mam pytanie
Chciałbym mieć w swoim 737-700 vc i panele z BBJ, możliwe jest takie przeniesienie?
Być może wystarczy tylko zmienić odnośniki z aircraft.cfg i panel.cfg?
Chciałbym mieć w swoim 737-700 vc i panele z BBJ, możliwe jest takie przeniesienie?
Być może wystarczy tylko zmienić odnośniki z aircraft.cfg i panel.cfg?
Ostatnio zmieniony pn 31 paź, 2011 16:34 przez zonky12, łącznie zmieniany 1 raz.
To znów ja i znów w sprawie 737 od Ifly.
Opiszę wam dziwne zjawisko które zaistniało w moim FS2004 i dotyczy w głównej mierze ifly, chociaż jak mniemam reszta samolotów zachowywałaby się tak samo. Musiałem przeinstalować mojego FS9, po ponownej instalacji w wyświetlaczach Paneli 2D zmniejszyły się czcionki przez co są nieco niewyraźne. To straszliwie irytujące. Czy ktoś miał już tego typu problem i go rozwiązał ?
Nie muszę dodawać ,że wszystkie produkty są legalne.
Regards all!
Opiszę wam dziwne zjawisko które zaistniało w moim FS2004 i dotyczy w głównej mierze ifly, chociaż jak mniemam reszta samolotów zachowywałaby się tak samo. Musiałem przeinstalować mojego FS9, po ponownej instalacji w wyświetlaczach Paneli 2D zmniejszyły się czcionki przez co są nieco niewyraźne. To straszliwie irytujące. Czy ktoś miał już tego typu problem i go rozwiązał ?
Nie muszę dodawać ,że wszystkie produkty są legalne.
Regards all!
Ifly i tylko 2 problemy.
Witam wszystkich. Otóż ifly zmusił mnie do napisania pierwszego postu na tym forum. w FS bawię się już 5 lat ale od kiedy mam ifly b737 mam niestety problemy.
Pyt. 1
Jak w ifly'owym FMC zmienić wysokość nad określonym pkt? W PMDG czy Wilco wystarczyło wpisać np 250/12000 i już, natomiast w ifly z prędkością nie ma problemów natomiast wysokość mnie dobija każda próba wpisania kończy się odrzuceniem przez FMC
Pyt.2 Jak zmienić malowanie? w moim configuration manager nie ma takiej opcji (a wiem że ogólnie jest) mam kilka malowań ale nie daje rady zmienić. Próbowałem ręcznie łącznie z edycji aircraft.cfg ale nadal nic.
Jeśli ktoś wie jak to zrobić dzięki serdeczne.
Pyt. 1
Jak w ifly'owym FMC zmienić wysokość nad określonym pkt? W PMDG czy Wilco wystarczyło wpisać np 250/12000 i już, natomiast w ifly z prędkością nie ma problemów natomiast wysokość mnie dobija każda próba wpisania kończy się odrzuceniem przez FMC
Pyt.2 Jak zmienić malowanie? w moim configuration manager nie ma takiej opcji (a wiem że ogólnie jest) mam kilka malowań ale nie daje rady zmienić. Próbowałem ręcznie łącznie z edycji aircraft.cfg ale nadal nic.
Jeśli ktoś wie jak to zrobić dzięki serdeczne.
1.Wpisujesz normalnie tak samo, jeżeli chcesz żeby to było np. równo 3000ft to wpisujesz /3000; jeżeli 3000 albo wyżęj to /3000a, jeżeli 3000ft albo mniej to /3000b
2. Malowanie wklejasz do folderu z samolotem. Potem w ifly config manager klikasz na my fleet, wybierasz NEW i wklepujesz wszystkie parametry. Malowanie wybierasz pod 'texture'. Pamiętaj, żeby wpisać koniecznie coś w UI variation.
2. Malowanie wklejasz do folderu z samolotem. Potem w ifly config manager klikasz na my fleet, wybierasz NEW i wklepujesz wszystkie parametry. Malowanie wybierasz pod 'texture'. Pamiętaj, żeby wpisać koniecznie coś w UI variation.
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Niestety moj FMC/ifly nie przyjmuje zmiany wysokości, prędkość owszem. Wpisywałem już różnie ale nic to nie daje.
Natomiast jeśli chodzi o configuration manager to mój wygląda tak
http://imageshack.us/photo/my-images/12/48229793.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/593/22691398.jpg/
nie mam pojęcia jak dodać malowania.
Natomiast jeśli chodzi o configuration manager to mój wygląda tak
http://imageshack.us/photo/my-images/12/48229793.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/593/22691398.jpg/
nie mam pojęcia jak dodać malowania.
Ściągnij ostatni dostępny service pack, bo nie masz...
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
-
- Light Planes Captain
- Posty: 127
- Rejestracja: pn 26 maja, 2008 17:40
- Skąd jesteś: Bielsko-Biała
Witam.
Czy jest możliwość wypuszczenia schodów w B737-800 (IFLY)? Jeśli tak to jaki klawisz za to odpowiada?
Z góry dzięki za pomoc.
Czy jest możliwość wypuszczenia schodów w B737-800 (IFLY)? Jeśli tak to jaki klawisz za to odpowiada?
Z góry dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony śr 21 mar, 2012 20:20 przez man567, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
-
- Light Planes Captain
- Posty: 75
- Rejestracja: sob 21 sty, 2006 13:27
- Skąd jesteś: EPKK
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Masz włączone EEC w trybie normalnym? ENG na sześciopaku informuje o działaniu EEC w trybie alternatywnym, użyciu odwracacza ciągu albo awarii systemu kontroli silnika (na ziemi, przed startem poniżej 80 węzłów albo do około 30 sekund po przyziemieniu).
Ostatnio zmieniony pn 30 kwie, 2012 23:33 przez PZL Belfegor, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Light Planes Captain
- Posty: 75
- Rejestracja: sob 21 sty, 2006 13:27
- Skąd jesteś: EPKK