Strona 1 z 10

[FSX] PMDG 737NGX

: pt 29 paź, 2010 11:51
autor: lukastur
Myślę, że zbliża się coraz większymi krokami... rewolucja. Skriny zapierają mi dech. Jeśli będzie latał tak jak wygląda.... No rewo- rewelacja. W każdym razie - nie mogę się doczekać. Popatrzcie (poczytajcie) sami: http://forum.avsim.net/topic/311476-so- ... ompare-to/

: wt 30 lis, 2010 15:02
autor: gregee123
Szykujecie już miejsce na 3305 stron dokumantacji ? Objętości poszczególnych podręczników poza QRH odpowiadają oryginałom. Najważniejsze, że treść jest opracowana przez Boeing'a a nie PMDG. As real...

http://forum.avsim.net/topic/319576-ann ... ilability/

: wt 30 lis, 2010 17:19
autor: RzEmYk
Smakowe ;]
Tylko co z tego, że producent się produkuje, jak przeczyta to 5% użytkowników, a reszta będzie pytać na forach ;P

: wt 30 lis, 2010 18:16
autor: cuube
Do tych 5% będzie latać, a 95% nie. ;P

: wt 30 lis, 2010 18:28
autor: konraf
RzEmYk pisze:Smakowe ;]
Tylko co z tego, że producent się produkuje, jak przeczyta to 5% użytkowników, a reszta będzie pytać na forach ;P
To się odeśle do np. strony 1082 w Flight Crew Operations Manual, Volume 2 i już.

: sob 04 gru, 2010 23:24
autor: gregee123
Ciekawe czy poniżej $200 to wycenią...

http://www.precisionmanuals.com/Product ... ategory=16

Mały zestawik Jeppesen'a też miła rzecz.

: pt 14 sty, 2011 23:39
autor: Ultor
Zobaczymy jak z tym 737NGX będzie. Ostatnio widzę posuchę nowych bardziej ambitnych produkcji samolotów pod FSX: PMDG opóźnia premierę 737, Level-D chyba zawiesił swój 757, Airsimmer się wyłożył z A320. Nie wiem jak to interpretować ale być może producenci czekają już na MS Flight i po prostu "przeskoczą" FSX bo dużo klientów (może większość?) wciąż fruwa na FS2004. Możliwe też, że nie ma już kasy na tak ambitne produkcje bo hardcorowa fanbase maleje w pokoleniu konsolarzy...

Poczekamy, zobaczymy ale być może będę się musiał z konieczności przyjrzeć produktom Ariane pomimo ich wad i ceny ponad 300 zł, portowi Maddog-2010 lub wypocinom CS-a. Zresztą ogólnie pod FSX jest mało skomplikowanych airlinerów - brak w zasadzie sowieckiego i airbusowego sprzętu.

PS. Czytałem gdzieś na necie, że manuale 737NG które sprzedaje PMDG to stara wersja sprzed czterech lat. Nie wiem jednak na ile to istotne z punktu widzenia komputerowego flight-simmera...

: sob 15 sty, 2011 09:22
autor: mbucholski
Znowu bzdety piszesz. PMDG nigdy nie podało oficjalnej daty wydania, więc nie ma mowy o jakimś opóźnianiu.

: sob 15 sty, 2011 12:45
autor: some1
mbucholski pisze:Znowu bzdety piszesz. PMDG nigdy nie podało oficjalnej daty wydania, więc nie ma mowy o jakimś opóźnianiu.
Teoretycznie nie, ale jednak nastawiali się na ubiegły rok (coming 2010 itp). No ale widać trochę się przeliczyli.

Na razie MS Flight jest zbyt odległą przyszłością, żeby developerzy porzucali dla niego FSX. Co do posuchy - właśnie o to chodzi, że samoloty do FSX są coraz ambitniejsze, więc i zajmują więcej czasu.

: sob 15 sty, 2011 15:26
autor: gregee123
Ultor pisze:PS. Czytałem gdzieś na necie, że manuale 737NG które sprzedaje PMDG to stara wersja sprzed czterech lat. Nie wiem jednak na ile to istotne z punktu widzenia komputerowego flight-simmera...
Wersja sprzed niecałych dwóch lat:

Obrazek

Nie jest najnowsza. Jednak z pewnością nie sprzed czterech lat.

: sob 15 sty, 2011 16:09
autor: Ultor
@mbucholski: Jak widać musisz najpierw przeczytać mój post koniecznie! :)

Wtedy czytałem na necie, że ten manual jest z 2007 roku.

: pn 17 sty, 2011 19:03
autor: lukastur
Odpowiadaliście mi że jestem niecierpliwy, że chcę kodu źródłowego, że tak nie można bo konkurencja, blablabla. Tymczasem to o co mi chodzi jasno opisał niejaki Matheus de Barrus - na forum AVSIM - którego zacytuję. Może to Wam rozjaśni moje myśli nt. PMDG. Podpisuję się pod tym i ja:
"Here is what I think. What everybody want at this moment are just news. I don't wanna know about release dates. I've read many and many times their position in this regard. All I and many other people want are news of how is the development going. I understand PMDG's point of view. Developing a software like this is not an easy task at all. It takes time and effort. But they could just say how is it doing. They could post a picture once in a while, maybe one per week, or maybe at each 15 days... a video per month or so. It's been weeks that we haven't recieved any significant update. I don't want the developers to waste all their precious time in the forum insted of focusing in the development, but some times when Ryan or Vin enter the forum, they could post some news. Not every single day, but from time to time to say how the development is happening, what are they working at the moment, things like this. I don't care about release dates. I know it will be ready when it's ready, and whenever it happens, I'll buy the NGX, either next week or in 2017. All that I and many other people here would like to see are just and only news. Nothing else. Doesn't matter how fast or slow the development is happening, I and many other serious people in this forum won't judge anybody.
PS.: Yes, I read what Vin said yesterday. I'm not complaining, just saying how I feel. "

: pn 17 sty, 2011 19:33
autor: mbucholski
Tę postawę roszczeniową powodują egoizm i megalomania, czy jakieś inne tajemnicze siły? :lol:

: pn 17 sty, 2011 20:36
autor: pawel-d
Co miałyby dać te screeny czy informacje o statusie i postępach? Żadnej daty i tak nie podadzą, informacje o tym co właśnie robią nic nikomu też nie powie. Najprostsze nawet rzeczy mogą się wiązać z nieoczekiwanymi problemami powodującymi przedłużanie realizacji projektu, więc info o tym, że np. zajmują się w danej chwili jakimś konkretnym zagadnieniem nie mają dla użytkowników żadnej wartości.
Samolot będzie kiedy będzie i tyle. Na razie pokazali VC, czyli to co chyba najciekawsze wizualnie. Poza tym, jak wygląda 737NG każdy może zobaczyć na realnych zdjęciach. Co dadzą screeny z nieskończonego dodatku?

: wt 18 sty, 2011 00:04
autor: lukastur
Dadzą pewność że projekt się rozwija, a nie upadnie. PMDG wielokrotnie obiecywał, że będzie pokazywał rozwój NGXa. Cóż - spróbowałem sprawę wyjaśnić, po polsku, po angielsku... Gdyby się dało może i próbowałbym po chińsku - ale się nie da bo nie znam :) A i tak by to nic nie dało wobec żelaznych obrońców "skrytości" PMDG. Pozdraaawiam ;) A któż z nas nie jest egoistą? Czuję zapach tajemniczej siły hipokryzji?

: wt 18 sty, 2011 13:11
autor: Ultor
Nie wiem czy tak faktycznie jest ale podejrzewam, że PMDG napotkało "ostatnio" jakieś trudności w ukończeniu tego projektu i teraz stara się jakoś "załatać" tą sprawę. Być może nie chcą nic nowego mówić bo problem może być na tyle poważny, że sami nie są pewni czy 737NGX w ogóle skończą...

: wt 18 sty, 2011 13:49
autor: RzEmYk
Demagogia stosowana...
Masz jakieś dowody, czy tylko tak w horoskopie rano napisano?

: wt 18 sty, 2011 16:02
autor: stanislaw5b
Nie ma sensu oceniać czegoś czego jeszcze nie wydano, poczekajmy aż skończą i dopiero wtedy będziemy narzekać. PMDG pokazało screeny VC na zachętę oraz manual - moim zdaniem nikt by go nie wydawał bez pewności, że produkt końcowy powstanie ;)

: pt 28 sty, 2011 14:37
autor: mbucholski

: pn 07 lut, 2011 11:14
autor: lukastur
No i co - można?? :) Siłowniki na skrzydłach wymiatają.

: pn 07 lut, 2011 12:38
autor: tidit
Jakie siłowniki?

: wt 08 lut, 2011 11:12
autor: lukastur
A o takie siłowniki: http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 8250130634
które zapewne nie nazywają się siłownikami - zatem proszę o prawdziwą nazwę.
Ale po angielsku actuators to siłowniki.

: wt 08 lut, 2011 11:48
autor: Ultor
Proszę bardzo! ;)

Urządzenie wykonawcze

: wt 08 lut, 2011 12:20
autor: SEBOS
Rewelacja, można spaść z krzesła na ten widok, szkoda tylko że to dla FSX. Powolutku trzeba robić przeprowadzkę na najnowszą wersje szymka :D

: pt 13 maja, 2011 20:44
autor: Vesper

: pt 13 maja, 2011 21:19
autor: mbucholski
Zauważył. :) Zapowiada się gorące lato z NGX-em.

: ndz 29 maja, 2011 11:06
autor: castor

: wt 07 cze, 2011 18:53
autor: Vesper
Żebyśmy wykorzystali przynajmniej połowę tych możliwości ;).
Fly on the Fly!

: pt 22 lip, 2011 13:49
autor: gregee123

: sob 23 lip, 2011 18:06
autor: karmel
Coś wiadomo kiedy wyjdzie?

: sob 23 lip, 2011 20:22
autor: PZL Belfegor
Nie (standardowo when it's done), ale wiadomo, że niedługo będzie wiadomo:
http://forum.avsim.net/topic/339157-09j ... -progress/
In order to quell some of the (truly uninformed and at times outright ridiculous) conjecture, I am comfortable telling you that we will be setting a date on the calendar for release within the next couple of days.

: pn 25 lip, 2011 14:21
autor: oracle
737NGX juz prawie gotowe do startu!!! Uwaga, uwaga jest juz data wydania: 4 sierpnia. http://forum.avsim.net/topic/340301-soon-defined/

aha, a tu od Chrisa overview http://www.flyaoamedia.com/aoa/nicks-73 ... pressions/

: pn 25 lip, 2011 15:19
autor: matx1234
Zaczynam żałować że nie mam fsx'a ;)

: pn 25 lip, 2011 16:14
autor: Vesper
No cóż na wersję pudełkową pewnie przyjdzie poczekać jeszcze z pół roku :| . Wydaje mi się że ten 737 zdeklasuję inne dodatki ;) .

: pn 25 lip, 2011 16:36
autor: Matt
From where we stand tonight- we anticipate that the PMDG 737NGX will be in your hands sometime in the next 7-10 days.
:D

: pn 25 lip, 2011 20:47
autor: Kirow
Działający tryb Terrain jest imponujący! Samo nasuwa się pytanie o wymagania ;)

: wt 26 lip, 2011 19:57
autor: gregee123
Kirow pisze:Działający tryb Terrain jest imponujący! Samo nasuwa się pytanie o wymagania ;)
Wymaga przeczytania kilku opasłych PDF'ów... ze zrozumieniem...

: wt 26 lip, 2011 22:25
autor: karmel
No właśnie jestem ciekawy jak to będzie wyglądać na naszych komputerach. Mam nadzieję, że został tak zrobiony, że nie będzie z nim żadnego problemu jak to było w poprzedniej wersji. No ale chyba taka marka jak PMDG jest na to przygotowana.

: śr 27 lip, 2011 14:09
autor: Vesper
Pojawiły się informację o cenach. Seria zostanie podzielona na paczki.
PMDG 737NGX PACKAGES:
=====================

PMDG 737NGX Base Package: $69.99* ETA: On/Before 04AUG11 Contains the 737-800/800WL, 737-900/900WL

PMDG 737NGX 6700 Package: $24.99 ETA: 4-8 weeks after base Contains the 737-600, 737-700/700WL

PMDG 737NGX ER Package: TBA ETA: 4-8 weeks after 6700 Contains the all 737ER variants.

PMDG 737NGX BBJ Package: TBA ETA: TBA Subject to interest Contains BBJ/BBJ2 variants.

PMDG 737NGX Mil Package: TBA ETA: TBA Subject to interest Contains the P-8 and "Wedgetail" variants.
Temat na forum PMDG

: śr 27 lip, 2011 15:10
autor: stanislaw5b
I dobrze zrobili, tak jak CS.