FS9/FSX QualityWings Avro RJ/BAe 146
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
FS9/FSX QualityWings Avro RJ/BAe 146
Zapowiada się bardzo ciekawy model samolotu. Twórcy, którzy udowodnili już że potrafią zrobić bardzo atrakcyjny wizualnie dodatek, chcą teraz zrobić coś nie tylko ładnego, ale też bardziej złożonego.
http://forum.qwsim.com/viewtopic.php?f=2&t=2797
http://forum.qwsim.com/viewtopic.php?f=2&t=2797
Istniejący darmowy model jest całkiem dobry. Ciekawe czy zrobią coś lepszego.
Centrum Szkolenia Pilotów - (prawie) wszystko o wirtualnym lataniu
To jest jedna z lepszych maszyn dostępnych dla FS. Z tego powodu uważałem rozdział Avro za zamknięty. Ale może, kto wie, coś z tego nowego projektu będzie...wibwk pisze:Ale ten darmowy który masz zapewne na myśli powstawał a później ewoluował przez kilka lat i był efektem współpracy dwóch guru FS'a, dobre rzeczy powstają długo.
Centrum Szkolenia Pilotów - (prawie) wszystko o wirtualnym lataniu
-
- Jet 1st Officer
- Posty: 283
- Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
- Skąd jesteś: Maastricht
Mathias Lieberecht (główny projektant) BaeProjekt + Jon Murchison (jego stara strona tego projektu nie działa), samoloty dostępne HJG
-
- Jet 1st Officer
- Posty: 283
- Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
- Skąd jesteś: Maastricht
Kiedyś dla potrzeb testów przed zakupem (który w końcu nie doszedł do skutku) dla pewnej linii lotniczej, przygotowałem model Avro RJ 100 ze skonfigurowanym kokpitem. Link tutaj: http://bit.ly/gq6mzD
Manual w PDF jest w pliku. Całość jakieś 35MB.
Normalnie kokpit do Avro trzeba ściągnąć i ustawiać oddzielnie. Avro jest wygodniejsze od BAe146, bo ma dużo lepszego autopilota i A/T.
Manual w PDF jest w pliku. Całość jakieś 35MB.
Normalnie kokpit do Avro trzeba ściągnąć i ustawiać oddzielnie. Avro jest wygodniejsze od BAe146, bo ma dużo lepszego autopilota i A/T.
Centrum Szkolenia Pilotów - (prawie) wszystko o wirtualnym lataniu
Witam !
Trudno będzie im odwzorować systemy tak dokładnie jak ma panel Matthiasa, ale poczekamy/zobaczymy. Na pewno będą mogli zrobić to w lepszej rozdzielczości i pod FSX'a , w to nie wiątpię.. Z drugiej strony jestem ciekawy czy ta maszyna znajdzie chetnych (znaczy czy będzie im sie opłacało projekt rozwijać)
Sam latam czasami AVRO, też mamy i to nawet DWIE paczuszki przygotowane dla naszej linii (REKLAMA: www.polandcargo.pl ) jedną jako BAe , a druga jako AVRO.
Przyznam że to bardzo fajny samolot, ale raczej dla kogoś kto lubi godzinkę przed lotem wszystko poustawiać ręcznie , niż ten kto tylko wsiada i lata..
Trudno będzie im odwzorować systemy tak dokładnie jak ma panel Matthiasa, ale poczekamy/zobaczymy. Na pewno będą mogli zrobić to w lepszej rozdzielczości i pod FSX'a , w to nie wiątpię.. Z drugiej strony jestem ciekawy czy ta maszyna znajdzie chetnych (znaczy czy będzie im sie opłacało projekt rozwijać)
Sam latam czasami AVRO, też mamy i to nawet DWIE paczuszki przygotowane dla naszej linii (REKLAMA: www.polandcargo.pl ) jedną jako BAe , a druga jako AVRO.
Przyznam że to bardzo fajny samolot, ale raczej dla kogoś kto lubi godzinkę przed lotem wszystko poustawiać ręcznie , niż ten kto tylko wsiada i lata..
Jeśli ktoś lubi ATRa od F1, bo wszystko w nim można ustawić, to polubi też AVRO. :-)
Z godzinką bym nie przesadzał. Po przetrenowaniu, w 15 minut da radę wystartować (zakładając pełną procedurę, a nie ścieżkę na skróty).
Z godzinką bym nie przesadzał. Po przetrenowaniu, w 15 minut da radę wystartować (zakładając pełną procedurę, a nie ścieżkę na skróty).
Centrum Szkolenia Pilotów - (prawie) wszystko o wirtualnym lataniu
BAe wychodzi 26 lutego pod FS2004.
Pod względem systemów prezentuje się przyzwoicie, lecz ostatecznie przekonamy się za 3 tygodnie.
Prezentacja dźwięków: http://www.youtube.com/watch?v=-i_-1Qar ... e=youtu.be
Lot testowy: http://www.youtube.com/watch?v=uvyp3ZXG ... YR6aNIiTQA
Pod względem systemów prezentuje się przyzwoicie, lecz ostatecznie przekonamy się za 3 tygodnie.
Prezentacja dźwięków: http://www.youtube.com/watch?v=-i_-1Qar ... e=youtu.be
Lot testowy: http://www.youtube.com/watch?v=uvyp3ZXG ... YR6aNIiTQA
Czekam na niego, a jeszcze bardziej na komentarze. Trudno będzie pokonać model darmowy. Nawet jeśli grafiki przekonują, to jeszcze pozostaje kwestia działania systemów i integracji. Przydałaby się wersja demo do przetestowania, ale to niestety nie wchodzi w grę w FS.
Centrum Szkolenia Pilotów - (prawie) wszystko o wirtualnym lataniu
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Dlaczego? Istnieją wersje demo dodatków do FSa, tak samolotów jak i scenerii - w tym takie oferujące pełną funkcjonalność przez określony czas (np. lotniska FSDT, z których systemu zabezpieczeń korzysta też Quality Wings).Przydałaby się wersja demo do przetestowania, ale to niestety nie wchodzi w grę w FS.
Tak ostatnio trafiłem na stronę QW i poczytałem trochę o tym, co szykują.
Zapowiada się ciekawie, ale oczywiście trudno na tym etapie cokolwiek oceniać.
Jeśli zaś chodzi o demo, to QW ogłosił współpracę z Flight1, więc pewnie będzie sprzedawany w postaci tego ich "wrapera", czy jak oni tam to nazywają i pewnie będzie też umożliwiał zwrot kosztów przez miesiąc, jeśli taka będzie wola klienta. Sam raz skorzystałem z tej opcji, działa bez problemów. Oczywiście najpierw trzeba pieniądze zapłacić, ale jednak lepsze to niż nic.
Zapowiada się ciekawie, ale oczywiście trudno na tym etapie cokolwiek oceniać.
Jeśli zaś chodzi o demo, to QW ogłosił współpracę z Flight1, więc pewnie będzie sprzedawany w postaci tego ich "wrapera", czy jak oni tam to nazywają i pewnie będzie też umożliwiał zwrot kosztów przez miesiąc, jeśli taka będzie wola klienta. Sam raz skorzystałem z tej opcji, działa bez problemów. Oczywiście najpierw trzeba pieniądze zapłacić, ale jednak lepsze to niż nic.
Paweł Dragan
Gdańsk
Gdańsk
Niestety trudno określić kiedy wyjdzie ich model. Sami już przestali podawać kolejne terminy, bo pewnie już dość mają ich niedotrzymywania. Ostatni komunikat co do terminu wydania brzmi: Anytime soon, within the next 5 years. Przyjdzie nam jeszcze poczekać. Z drugiej strony wolę perfekcjonistów, niż takich co wypuszczają w połowie zrobiony projekt, a potem go latami łatają.
Centrum Szkolenia Pilotów - (prawie) wszystko o wirtualnym lataniu
-
- Cadet
- Posty: 33
- Rejestracja: ndz 05 gru, 2010 20:15
- Skąd jesteś: Tychy
Tylko ten darmowy model nie ma FMSa. Może tylko korzystać z zewnętrznych programów np. VASFMC.
Tutaj zapowiada się na model z działającym FMSem i ładnym VC, czyli jednak może być znacznie lepiej jeśli chodzi o systemy i pewnie będzie
Tutaj jest filmik pokazujący kokpit: http://www.youtube.com/watch?v=uvyp3ZXGyIA
Tutaj zapowiada się na model z działającym FMSem i ładnym VC, czyli jednak może być znacznie lepiej jeśli chodzi o systemy i pewnie będzie
Tutaj jest filmik pokazujący kokpit: http://www.youtube.com/watch?v=uvyp3ZXGyIA
aktualnie: FSX sp2, Flacon BMS 4.32, DCS:BS, DCS:A10C.
Dodatki do FS: głównie PMGD MD11 i CS B767 czasami PMDG 747-8, CS C130, Concorde X.
Joy Saitek X52 pro + czasami pedały od kierownicy
Dodatki do FS: głównie PMGD MD11 i CS B767 czasami PMDG 747-8, CS C130, Concorde X.
Joy Saitek X52 pro + czasami pedały od kierownicy
Wyszedł wreszcie - coś za dużo tych dodatków ostatnio wyszło i mnie nie stać by być na bieżąco.
http://qwsim.com/index.php/146-overview
http://www.flight1.com/products.asp?product=qw146
http://qwsim.com/index.php/146-overview
http://www.flight1.com/products.asp?product=qw146
Ostatnio zmieniony pn 21 maja, 2012 19:44 przez Kasztan, łącznie zmieniany 1 raz.
AMD Phenom II x4 965 3.6ghz
Gigabyte Gf460GTX
4GB DDR2 RAM
Viśta Wio Biznes
Gigabyte Gf460GTX
4GB DDR2 RAM
Viśta Wio Biznes
Sam nie posiadam i nie zamierzam. Jednakże kolega zakupił i mówi że obiecująco.
Zacytuje jego wypowiedź z naszego forum.
Zacytuje jego wypowiedź z naszego forum.
aliant pisze:Po pierwszym locie.
Cytaty z forum QW:Awesome plane. But too small displays in 2d. I will get used to.Love it! I've waited a long time for this plane to be well modeled in Flight Simulator. There are still some minor things like entering squawk codes using the number pad and probably other things, but apart from the little niggles I think it's wonderful and it feels great to own the Avro from the first day!Wonderful bird. Only the CRT screens are small. But I am used to the 757Moje odczucia po pierwszym locie:Just completed LSZH-LIRQ-LSZH (Zürich-Florence) and apart from a few details that didn't work yet as I thought the first impression is great
1) Słabo czytelne wyświetlacze CRT.
2) W trakcie zniżania w trybie VNAV, po wysunięciu klap zyskujemy pochylenie -20*.
3) Trzeba pilnować prędkości bo bardzo szybko ja wytraca.
4) Niestety parę rzeczy nieklikalne(pokrętła od częstotliwości, "klawiaturka" od wprowadzania Squwak'a)
5) Ładny panel i w pełni używalny panel 3D.
6) Uwaga na kalkulator paliwa bo trochę mało daje. Po stabilizacji na ILS w EPWA pojawił się alert o niskim poziomie paliwa.
Co do forum, to twórcy bardzo szybko i rzeczowo odpowiadają na wszystkie posty i pytania.
Więcej opinii po kolejnych lotach. Aktualnie moja ocena 4/5.
Dużo zmian nie ma. Tzn. lista jest długa, ale prawdę mówiąc nie zauważa się tego w praktyce.
Dla oka - wskazania silników nie stoją w miejscu jak dotąd, tylko są w ciągłym ruchu.
Dla nawigacji - maszyna dużo lepiej wykonuje ostre zakręty w trybie LNAV. Nie przestrzeliwuje zakrętów, jak dotychczas.
Niestety ma to swój minus, który zauważycie przy locie z niskimi prędkościami. Gdy leci się wolno, samolot za wcześnie wchodzi w zakręt i potem nie bardzo wie co z tym zrobić. Na radarze będzie to niestety widoczne jak samowektorowanie.
Po kilku lotach z SP2 nie zauważyłem więcej zmian.
Przy okazji:
Dotychczas też bardzo dobrze latał.
Dla oka - wskazania silników nie stoją w miejscu jak dotąd, tylko są w ciągłym ruchu.
Dla nawigacji - maszyna dużo lepiej wykonuje ostre zakręty w trybie LNAV. Nie przestrzeliwuje zakrętów, jak dotychczas.
Niestety ma to swój minus, który zauważycie przy locie z niskimi prędkościami. Gdy leci się wolno, samolot za wcześnie wchodzi w zakręt i potem nie bardzo wie co z tym zrobić. Na radarze będzie to niestety widoczne jak samowektorowanie.
Po kilku lotach z SP2 nie zauważyłem więcej zmian.
Przy okazji:
Dotychczas też bardzo dobrze latał.
Ostatnio zmieniony sob 10 lis, 2012 22:06 przez sww, łącznie zmieniany 1 raz.
Centrum Szkolenia Pilotów - (prawie) wszystko o wirtualnym lataniu
Ne miałem okazji polatać nim po SP2 zbyt wiele. Ale przedtem do szału doprowadzało mnie właśnie przestrzeliwanie zakrętów i szaleństwa z VNAVem (nigdy co prawda nie wiem na 100% czy to problem samolotu czy błędnych procedur STAR/APP dla danego lotniska w AIRACu).
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Czy po SP2 w kokpicie pojawiła się podziałka kompasu?
http://qwsim.com/viewer.php?img=146/1-vc
http://www.airliners.net/photo/Malmo-Av ... 7eb5b3beff
http://qwsim.com/viewer.php?img=146/1-vc
http://www.airliners.net/photo/Malmo-Av ... 7eb5b3beff
VNAV jest nieobliczalny. Nawet go nie używam. Pisałem o tym zresztą w Virtual Pilot.
Co do podziałki, to nie wiem, bo mam przerobiony panel pod kokpit.
Co do podziałki, to nie wiem, bo mam przerobiony panel pod kokpit.
Centrum Szkolenia Pilotów - (prawie) wszystko o wirtualnym lataniu
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Przyznam, że ten błąd widać chyba tylko na zdjęciach. Latając w kokpicie 2D nie mam szans na zobaczenie tego.
Centrum Szkolenia Pilotów - (prawie) wszystko o wirtualnym lataniu
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Z VC da się latać, i choć panele wciąż znajdują zastosowanie, to ankiety wskazują na to, że w charakterze podstawowego widoku są już mniej popularne.Przyznam, że ten błąd widać chyba tylko na zdjęciach.
http://forum.avsim.net/topic/349827-2d- ... sage-poll/
http://forum.avsim.net/topic/343194-2d-vs-3d-cockpit/
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Produkt w końcu jest kompletny - do Avro dołączył BAe-146.
http://qwsim.flight1.net/forums/ultimat ... &PR=3.html
http://qwsim.flight1.net/forums/ultimat ... &PR=3.html