PMDG 747-400 Queen of the Skies
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
Właśnie tak też robiłem ale czyta tylko pierwsze 4 litery, wieć jest KLM2
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
www.rcklub.jun.pl
Dzięki, o to chodziło, a można zrobić coś, by samolot nie osiągał V1 po przejechaniu 100 metrów, tylko tak przynajmniej w połowie pasa, bo chyba w realu tak nie jest, zatankowane 1/3 paliwa i pasażerów z ładunkiem ok 70-80% a on rozpędza się jak Porsche.
Ostatnio zmieniony pt 11 sty, 2013 16:51 przez adiks7, łącznie zmieniany 2 razy.
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
www.rcklub.jun.pl
Zapis lotu z PMDG 747
Cześć, jestem nowym użytkownikiem na forum więc jeśli coś źle napisze to proszę o poprawienie. Mam taki problem z PMDG 747 więc, chcę lecieć np. na trasie Amsterdam --> Delhi i żeby nie przesiedzieć całego dnia przed komputerem chcę zapisać lot, a kiedy go zapisuje i wchodzę ponownie w FSX i w lot który zapisałem PMDG 747 wyłącza się i uruchamia ponownie tak samo jak to robi każdy PMDG 747 bez Cold and Dark, a kiedy się uruchomi się sam ponownie to jest już za późno bo wyskakuje mi STALL i samolot spada. "Uwaga nie używam trybu Cold and Dark tylko samolot się sam uruchamia" Jeśli ktoś wie jak zapisać lot z PMDG 747 tak aby leciał już uruchomiony tak jak na każdym samolocie w FSX to proszę o odpowiedź.
Dzięki i pozdrawiam "BlueKLM"
Dzięki i pozdrawiam "BlueKLM"
Latam!
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
[FSX] PMDG 747, SID, STAR
Cześć. Dosyć dużo latałem airbusem od aerosoft. Chciałem spróbować czegoś od pmdg. Jako, że latam na a320/a320 bezsensem wydało mi się wydawanie pieniędzy na 737 więc wybrałem coś większego: 747. Korzystam z poradnika do 747 napisanego przez Artura Śliwę. Dodam jeszcze, że mam airac 1311.
Mój pierwszy lot miał się odbyć na krótkiej trasie OBBI/OMDB. Niestety gdy wpisywałem trasę przelataną dziesiątki razy przez arbuza przy drodze lotniczej wyskakiwał błąd "invalid entry". A więc odpaliłem vroute i leciałem takim planem: DCT GOLKO UN697 SODAK P559 DESDI. Kolejnym błędem jaki mam to po wybraniu pasa startu nie mogę wybrać STAR, pisze none. Ale zignorowałem to, bo już tak podobnie kiedyś miałem, a trasa była ciągła i udało się przelecieć. Ale niestety tutaj tak nie było. Przy wybieraniu pasa lądowania, to samo było z procedurą SID. Wybrałem pas 12L, a SID "none". Przez co trasa kończy się na DESDI i tyle. Kolejny błąd jaki miałem to niemożność utrzymania wysokości. Samolot przekraczał FL290. Najprawdopodobniej było to spowodowane wysokim ciągiem silnika, bo gdy wyłączyłem AP i A/T przy wysokim ciągu nie dało się obniżyć dzioba samolotu, a przy niskim już tak. Jeszcze pytanie skąd wiedzieć kiedy rozpocząć zniżanie?
Dla zainteresowanych napiszę tylko, że airbus przez głosowe checklisty był o wiele łatwiejszy do opanowania.
Mój pierwszy lot miał się odbyć na krótkiej trasie OBBI/OMDB. Niestety gdy wpisywałem trasę przelataną dziesiątki razy przez arbuza przy drodze lotniczej wyskakiwał błąd "invalid entry". A więc odpaliłem vroute i leciałem takim planem: DCT GOLKO UN697 SODAK P559 DESDI. Kolejnym błędem jaki mam to po wybraniu pasa startu nie mogę wybrać STAR, pisze none. Ale zignorowałem to, bo już tak podobnie kiedyś miałem, a trasa była ciągła i udało się przelecieć. Ale niestety tutaj tak nie było. Przy wybieraniu pasa lądowania, to samo było z procedurą SID. Wybrałem pas 12L, a SID "none". Przez co trasa kończy się na DESDI i tyle. Kolejny błąd jaki miałem to niemożność utrzymania wysokości. Samolot przekraczał FL290. Najprawdopodobniej było to spowodowane wysokim ciągiem silnika, bo gdy wyłączyłem AP i A/T przy wysokim ciągu nie dało się obniżyć dzioba samolotu, a przy niskim już tak. Jeszcze pytanie skąd wiedzieć kiedy rozpocząć zniżanie?
Dla zainteresowanych napiszę tylko, że airbus przez głosowe checklisty był o wiele łatwiejszy do opanowania.
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Racja, pomyliłem. Tak, zainstalowałem AIRAC do PMDG. Mam fsx/PMDG/NAVDATA gdzie są pliki airports.dat, ARPT_RWY.dat, cycle_info.txt, fmc_ident.txt, wpnavaid.txt, wpnavapt.txt, wpnavfix.txt, wpnavrte.txt, a w fsx/PMDG/SIDSTARS mam pliki txt każdego lotniska. Piszę to dlatego, bo w aerosofcie folder z lotniskami mam w folderze navigraph, a nie obok niego. Trasa jest przeznaczona na AIRAC, którego używam.
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Zmieniłem. Aktualnie jestem przed uruchomieniem silników i cały plan lotu zrobiłem. SID i STAR wybrałem bez problemu, ale na innej trasie. Tym razem spróbowałem również krótka ESSA/EFHK. I ponawiam pytanie jak dowiedzieć się kiedy rozpocząć zniżanie. Czy na ND na trasie oznaczenie T/C to jest moment wejścia na FL a T/D moment rozpoczęcia zniżania? Zobaczę jak będzie z wysokością, czy się utrzyma, bo niedługo startuję.
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Każdy ma takie samo "wyposażenie", oprócz tych, które są samymi modelami zewnętrznymi. Jednak przy nich jest wyraźnie napisane, że wymagają podstawowej wersji.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
-
- Cadet
- Posty: 23
- Rejestracja: czw 28 maja, 2015 18:28
- Skąd jesteś: EPKK
Otwieranie drzwi poza głównymi shift+e, jest dość kłopotliwe, też na początku miałem problemy. Zastosowałem kombinację klawiszy odpowiednio dla kolejnych drzwi shift+e + 1 z tym że jedynkę nie wciskam razem z shift+e a z małym opóźnieniem i po chwili drzwi się otwierają.
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
www.rcklub.jun.pl