Level-D 767-300 dla FS2004/FSX

Dział poświęcony płatnym samolotom i śmigłowcom (czyli opinie, recenzje, poradniki). Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Samoloty.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Jeśli tylko w Twoich repaintach - odznacz mipmapy w DXTBmp. Jeśli we wszystkich - włącz filtrowanie anizotropowe.
Awatar użytkownika
cuube
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 176
Rejestracja: sob 02 sie, 2008 19:49
Skąd jesteś: Bochnia

Post autor: cuube »

Ostatnio mam problem z tym samolocikiem. Wskaźniki RDMI oraz zegar w panelu 2D odświeżają się jakby uciążliwie... ;) Tzn, żeby to dobrze powiedzieć - często mi na sekundę zanikają (stają się czarne) i z powrotem się pojawiają (ale nie jednocześnie). Nigdy tego problemu nie miałem i nie mam pojęcia czym to może być spowodowane (konfiguracja komputera, ustawienia samolotu oraz FS'a cały czas te same, reinstalacja samolotu nie pomogła).

Dodatkowo załączam obrazek z dokładnym zaznaczeniem co jest nie tak:
Obrazek

Z góry dzięki za wszelką pomoc.
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Wskazania nie odbiegają od normy. Na RMI masz ustawione na odczyt ADF1 i ADF2, widać nie ma stacji na danej częstotliwości w pobliżu. No i na zegarze też nie ma nic niezwykłego.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Awatar użytkownika
cuube
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 176
Rejestracja: sob 02 sie, 2008 19:49
Skąd jesteś: Bochnia

Post autor: cuube »

Hehe - Rzemyk - to nie mój screen. ;) Wziąłem pierwszy lepszy z googla, żeby dokładnie zaznaczyć o co mi chodzi. ;)

EDIT: Tutaj nagrałem telefonem filmik, żeby pokazać dokładnie jak to wygląda: http://yfrog.com/n5mov01027z (bezpośredni link do pliku: http://img833.imageshack.us/img833/6853/mov01027.mp4 ). Jakość kiepskawa, ale widać o co chodzi - szybkie zanikanie obrazu. Z zegarem jest podobnie.

EDIT2: Chyba znalazłem winowajcę... FPS... Dawniej miałem zablokowane FPS'y na 25, ale zauważyłem, że przy unlimited, FS działa mi lepiej więc tak zostawiłem... Teraz, kiedy mam na unlimited przy Levelku są takie jaja (kiedy wrócę do 25 wsio działa ok) - ale why???
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Awatar użytkownika
cuube
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 176
Rejestracja: sob 02 sie, 2008 19:49
Skąd jesteś: Bochnia

Post autor: cuube »

Ostatnio zmieniłem w końcu komputerek, ale wciąż mam ten sam problem z LVL-D 767. Samolot, który (według opinii) jest najmniej wymagający (oczywiście sprzętowo) u mnie jest najwięcej. ;)
Dawniej miałem konfigurację AMD Athlon x64 3200+ (2 GHz), 1 GB Ram, MSI GeForce 7300 GT 256 MB i o dziwo takie samoloty jak 737, 747, MD-11 (wszystkie od stajni PMDG) chodziły mi w miarę przyzwoicie, ale podczas latania 767 od Level-D miałem zawsze problemy z fps (okolo 5-10 fps). Myślałem, że to wina sprzętu, ale teraz kupiłem sobie kompa o konfiguracji: Intel Core 2 Duo E7500 (2x94 GHz), 4 GB Ram (w użyciu 3,25 - Windows 7 32 bit), GeForce GTS 250 i przy modelach od PMDG jest znaczna poprawa (zawsze około 35-50 fps), natomiast 767 znowu "kuleje" - około 10-15 fps...
Service Pack 3 zainstalowany do samolotu, FS 9.1. Na razie nic specjalnego nie znalazłem, co by mogło powodować taki spadek fps'ów, ale może macie jakieś pomysły?
Awatar użytkownika
gate
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 159
Rejestracja: ndz 16 maja, 2010 13:46
Skąd jesteś: Kraków - EPKC

Post autor: gate »

(.msg obsługa forum nie rozumiem jakich błędów)
Czy Level-D 767 od Fs2Crew różni się czymś od Level-D 767 od Flight1?

[ Komentarz dodany przez: PZL Belfegor: Nie 14 Lis, 2010 23:43 ]
Widać Obrazek
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Różni.
Level-D B767, który sprzedaje Flight1 (producent to Level-D), to samolot.
FS2Crew (producent) wydaje dodatek do niego zwany FS2Crew Level-D 767 w dwóch wersjach: voice i button. Oba to ten sam produkt, tylko inaczej obsługiwany. Ten pierwszy obsługuje się głosem, a ten drugi za pomocą przycisków.
A dodatek ten wprowadza co-pilota i bardziej zaawansowaną obsługę samolotu. Na necie (m.in. u FS2Crew) znajdziesz więcej informacji.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Awatar użytkownika
gate
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 159
Rejestracja: ndz 16 maja, 2010 13:46
Skąd jesteś: Kraków - EPKC

Post autor: gate »

Zaczekaj, zaczekaj, bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem: F1 LVD to "samolot", czyli co dokładnie - sam model, bez kokpitu itp.? Czyli FS2Crew Level-D 767 jest potrzebne do F1 LVD? Bo jestem już skołowany, bo byłem bliski kupienia, ale teraz już nie wiem co kupić. (Pierwsze założenie było takie: F1 + FS2Crew Voice, a ten voice to tylko dodatek dzięki któremu moge głosowo wydawać polecania i nic więcej)

Coś podejrzewam, że źle rozumuje...
witt
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 60
Rejestracja: wt 08 gru, 2009 15:44
Skąd jesteś: EPOD

Post autor: witt »

Level-D to samolot ze wszystkim co wchodzi w skład samolotu. The Level-D 767 Voice Commander to jest dodatek, tu masz filmik jak to wygląda http://www.youtube.com/watch?v=0--OFzbupLw Polecam ten dodatek, ułatwia on bardzo życie i zwiększa realizm. Dodatek jak sama nazwa wskazuję, nie jest wymagany do latania tym samolotem.
Ostatnio zmieniony ndz 14 lis, 2010 20:33 przez witt, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

gate - przeczytaj dokładnie post Rzemyka powyżej.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Awatar użytkownika
gate
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 159
Rejestracja: ndz 16 maja, 2010 13:46
Skąd jesteś: Kraków - EPKC

Post autor: gate »

i wszystko jasne.

Dzięki, kolegowie!
airwolff
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 69
Rejestracja: czw 22 gru, 2005 20:13
Skąd jesteś: Tomaszów

Post autor: airwolff »

Uruchamiałem 767 według poradnika Artura Śliwy (wielki ukłon za poradnik) i mam problem nie może mi zgasnąć jedna lampka R gen drive tu zamieszczam fotkę z panelu overhead
http://zapodaj.net/21d6bd1a2d6f.jpg.html Czy coś zrobiłem nie tak ale próbowałem kilka razy i zawsze to samo po chwili zapalają się kontrolki Utility Bus L P. Dodatkowo offline leciałem Toronto do Warszawy ustawiłem sobie na FMC wysokość 330 następnie po kilkunastu milach 350 a po następnych 370 niestety FMC nie trzymał wysokości zadanej tylko wchodził na ta która była ostatnia czyli 370. Proszę znawców tego samolotu o odpowiedź na mój post.Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
budyniek
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 303
Rejestracja: wt 14 lut, 2006 11:46
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: budyniek »

Pokaż także ekran EFIS. ENG START masz na '1' i nie jestem pewien czy silnik nr 2 wystartował - choć powietrze i hydraulika widać na "SCREEN'ie', że jest zasilona z "dwójki".

Z którego silnika startujesz jako pierwszego?
Wersja FS2004 z paczką 3.0?
airwolff
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 69
Rejestracja: czw 22 gru, 2005 20:13
Skąd jesteś: Tomaszów

Post autor: airwolff »

Startuję z silnika nr 2. FS 2004 + update do wersji 3.0 LevelD.
http://zapodaj.net/8c1ab5887eab.jpg.html
Awatar użytkownika
a6intruder
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 73
Rejestracja: pt 04 lis, 2005 23:31
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: a6intruder »

Cofnij się do strony 7
airwolff
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 69
Rejestracja: czw 22 gru, 2005 20:13
Skąd jesteś: Tomaszów

Post autor: airwolff »

Dzięki a6intruder str 7 rozwiązała problem z generatorem.
sarenaok
Cadet
Cadet
Posty: 7
Rejestracja: ndz 31 paź, 2010 00:15
Skąd jesteś: Syców

[FSX] LEVEL-D 767-300 ER

Post autor: sarenaok »

Szanowni Państo mam pytanie Chciałbym zakupić samolot D-level 767-300 ER od Wilco i moje pytanie jest takie Czy mając WINDOWS 7 64 bitowy będzie wszytko działało. Pytam gdyz nie wiem czy wydawać kasę a okazałoby się że mi nie pójdzie.
Jeżeli da się zainstalować to czy musze na coś zwrócić uwagę Jaka jest procedura instalacji Bo agielski znam słabo więc licze na wskazówki
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Re: LEVEL-D 767-300 ER

Post autor: konraf »

sarenaok pisze:...samolot D-level 767-300 ER od Wilco..
Nie ma takiego samolotu/dodatku. Wilco owszem sprzedaje ale to jest Level-D 767.
Nie będzie problemów. Musisz tylko instalować z prawami administratora.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

http://www.flight1.com/products.asp?product=ld767fsx - masz 30 dni na zwrot. Najpewniejsza opcja.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Obrazek
The 767 Winglet Update for FS9 and FSX is now available for download.

http://www.leveldsim.com/forums/forum_p ... ?TID=22529
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Awatar użytkownika
SEBOS
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 151
Rejestracja: pn 28 gru, 2009 16:26
Skąd jesteś: Radom

Post autor: SEBOS »

Mam taki sam problem jak airwolf, tylko z lewym silnikiem, obszernie przeczytałem regulamin i nie rozumiem w czym tkwi problem?
Roki117
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 85
Rejestracja: pt 06 sty, 2006 21:05
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: Roki117 »

Witam,
otóż mam taki problem. Mam windowsa 7 64 bity. I jest taki problem z 767 że obraz między przełączaniem kamerami zawiesza się. Kilka razy przełączam i jest dobrze. Włączam overhead na 2D panelu też się zawiesza przełączę na virtual jest dobrze. Na XP czegoś takiego nie miałem.
I5 3570K 16GB RAM 1600MHz GTX750TI 2GB Saitek X52 PRO
st1322
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 174
Rejestracja: pn 10 sie, 2009 15:56
Skąd jesteś: ELLX

Post autor: st1322 »

A co na to support level d?

Sprawdzales przypadek uiautomationcore.dll?
Roki117
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 85
Rejestracja: pt 06 sty, 2006 21:05
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: Roki117 »

Nie wiem, nie pytałem.
I5 3570K 16GB RAM 1600MHz GTX750TI 2GB Saitek X52 PRO
st1322
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 174
Rejestracja: pn 10 sie, 2009 15:56
Skąd jesteś: ELLX

Post autor: st1322 »

Roki117 pisze:Nie wiem, nie pytałem.
No to do boju!
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Hmm...w sumie nie wiem gdzie takie pytanie postawić więc spróbuję tutaj: Jak uważacie, czy 757 od Level-D wyjdzie kiedyś czy raczej w ogóle nie wyjdzie a jeśli tak to czy w tym roku?
st1322
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 174
Rejestracja: pn 10 sie, 2009 15:56
Skąd jesteś: ELLX

Post autor: st1322 »

To raczej wrozka ci na to odpowie. Czemu nie pytasz na level d? Bana juz masz?

Tam jest napisane jasno, ze bedzie jak bedzie i ze kilka osob nad tym pracuje, ktorzy maja jeszcze swoje zycie osobiste.
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Pytać o to nie ma jak bo admin kasuje tematy o ich 757. A z tego co tam napisali to własnie niewiele wynika: robią go i robią latami ale jeden screen tablicy przyrządów to jedyne co na razie pokazali...stąd byłem ciekaw opinii osób lepiej znających FS-owy rynek dodatków.
Awatar użytkownika
SEBOS
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 151
Rejestracja: pn 28 gru, 2009 16:26
Skąd jesteś: Radom

Post autor: SEBOS »

Czy jest już może jakiś zbiór malowań ze skrzydłami dla tego 767 ? Na stronie Level-D ich nie ma.
Ostatnio zmieniony pt 11 mar, 2011 21:40 przez SEBOS, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Oman
Cadet
Cadet
Posty: 13
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008 09:23
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: Oman »

Witam Panów ponownie,

Otóż od niedawna mam tego Level-D i chyba robię coś nie tak, gdyż mam pewien problem z podejściem ILS - dla Was pewnie banał.

Otóż tak załóżmy że lecę sobie za pomocą FMC a w autopilocie ustawiony tryb LNAV. Na panelu z przepustnicami mam wpisane 109.90 oraz kurs 267 (przykład lotniska w Katowicach).
I tu pojawia się pierwsze pytanie, czy nie powinno być słychać charakterystycznego "pikania" - w freewarowych samolotach coś takiego było - a tutaj tego nie uświadczyłem.

Przechodząc z trybu LNAV na APP samolot schodzi - Glideslope działa, natomiast nie ustawia się w osi pasa.

I tu zasadnicze pytanie, czy poza wpisaniem częstotliwości i kursu oraz przełączeniem z trybu LNAV na APP powinieniem coś zrobić? Jakoś "aktywować" tą częstotliwośc oraz kurs?
Co zrobić by usłyszeć charakterystyczny dźwięk, znajdowania się w obrębie nadajnika?

Z góry dziękuję za pomoc,
Dominik
Awatar użytkownika
cuube
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 176
Rejestracja: sob 02 sie, 2008 19:49
Skąd jesteś: Bochnia

Post autor: cuube »

Oman pisze:I tu pojawia się pierwsze pytanie, czy nie powinno być słychać charakterystycznego "pikania" - w freewarowych samolotach coś takiego było - a tutaj tego nie uświadczyłem.
Aktywowanie radia dla danej częstotliwości. Szczerze mówiąc nie jestem pewny w 100% czy 767 od LVL coś takiego posiada, bo nie znam za dobrze tego benka, ale na 99,9% zakładam że ma. ;)
A to pikanie to nazwa odpowiedniej radiolatarni / ILS'a nadawana językiem Morse'a.
Oman pisze:Przechodząc z trybu LNAV na APP samolot schodzi - Glideslope działa, natomiast nie ustawia się w osi pasa.
LOC.
Oman pisze:I tu zasadnicze pytanie, czy poza wpisaniem częstotliwości i kursu oraz przełączeniem z trybu LNAV na APP powinieniem coś zrobić? Jakoś "aktywować" tą częstotliwośc oraz kurs?
Z tego co się orientuję to w 767 nie zobaczyć odległości od pasa (zakładając, że jest to podejście ILS/DME) dopóki nie uzbroisz APR Mode dla Navigation Display. Ale tutaj również nie jestem tego pewny w 100%. W instrukcji na pewno jest o tym.


A tak z innej beczki - patrząc na Twój avatar i zakładając, że pracujesz w lotnictwie (ale pewnie tak nie jest...) to jak można nie znać takich rzeczy?
Awatar użytkownika
Oman
Cadet
Cadet
Posty: 13
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008 09:23
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: Oman »

nie pracuję - fotomontaż :)
Artur S.
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 287
Rejestracja: wt 17 lut, 2004 14:13
Skąd jesteś: WAW

Post autor: Artur S. »

Oman pisze:I tu pojawia się pierwsze pytanie, czy nie powinno być słychać charakterystycznego "pikania" - w freewarowych samolotach coś takiego było - a tutaj tego nie uświadczyłem.
Witam!
Dźwięk radiolatarni ILS aktywujesz przyciskiem na panelu radia - w poradniku oznaczony kolorem czarnym i nr 73 (za VOR odpowiada inny). Oczywiście będzie słyszalny jak już "złapiesz" jej sygnał.
Oman pisze:Przechodząc z trybu LNAV na APP samolot schodzi - Glideslope działa, natomiast nie ustawia się w osi pasa.

Przydałby się zrzut kokpitu pokazujący jakie masz nastawy i czy faktycznie schodzisz z osi pasa. Anyway - nie wiem jakie są częstotliwości i kursy na EPKT, ale pewnie w menu LevelD masz zaznaczoną opcję "FMC tunes ILS". Odznacz ją i na panelu radia wpisz ręcznie wzięte z mapki (lub readme sceneri!) wartości: częstotliwości ILSa i kursu pasa. Spróbuj też najpierw złapać localizer (przycisk LOC na MCP) a po stabilizacji - G/S (przycisk APP).
Pzdr - Artur S.
AZT017 (WAW)

Core i7 6700K, ASUS MAXIMUS VIII RANGER, 16GB/2666MHz, MSI GTX970, OS Win7/64bit, SSD Crucial 250GB, FS2004
Awatar użytkownika
Oman
Cadet
Cadet
Posty: 13
Rejestracja: czw 18 wrz, 2008 09:23
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: Oman »

Dziękuję za pomoc
Awatar użytkownika
SEBOS
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 151
Rejestracja: pn 28 gru, 2009 16:26
Skąd jesteś: Radom

Post autor: SEBOS »

Czy istnieje może jakiś zbiór malowań do Level-D 767-300ER z wingletami? Jeżeli tak to proszę o podanie.
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Istnieją, są tam gdzie repainty do wersji bez wingletów.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Rafal
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 61
Rejestracja: pn 31 lip, 2006 16:35
Skąd jesteś: EPKK

Post autor: Rafal »

Czy ktoś ma fuel planner z tej strony http://www.nofuel.thatssailing.com/ ? Sama stronka jest chyba martwa a wszedzie spotykam się właśnie z linkami do niej przy poszukiwaniu ww plannera.
Awatar użytkownika
budyniek
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 303
Rejestracja: wt 14 lut, 2006 11:46
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: budyniek »

panthomas6791
Cadet
Cadet
Posty: 5
Rejestracja: wt 28 cze, 2011 16:28
Skąd jesteś: eppo

problem z ils-em i app w level d 767 er

Post autor: panthomas6791 »

Witam wszystkich. Mam pewien problem. Po wpisaniu odpowiedniej częśtotliwości ILS wybranego pasa i po przełączeniu na APP bez wyjątku na jakiekolwiek lotnisko, samolot po przechwyceniu wiązki robi skręt i wydaje się, że jest wszystko ok. Jednak on nie leci po ścieżce, tylko skręca jakby szedł na kolejny krąg, ale dzieje się to od razu po przejęciu sygnału z ILS. Co to może być?
pozdrawiam i z góry dziękuję.

[Po znaku interpunkcyjnym stosuje się spację. - Rz]
Ostatnio zmieniony sob 23 lip, 2011 16:04 przez panthomas6791, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ