Level-D 767-300 dla FS2004/FSX
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Ostatnio mam problem z tym samolocikiem. Wskaźniki RDMI oraz zegar w panelu 2D odświeżają się jakby uciążliwie... Tzn, żeby to dobrze powiedzieć - często mi na sekundę zanikają (stają się czarne) i z powrotem się pojawiają (ale nie jednocześnie). Nigdy tego problemu nie miałem i nie mam pojęcia czym to może być spowodowane (konfiguracja komputera, ustawienia samolotu oraz FS'a cały czas te same, reinstalacja samolotu nie pomogła).
Dodatkowo załączam obrazek z dokładnym zaznaczeniem co jest nie tak:
Z góry dzięki za wszelką pomoc.
Dodatkowo załączam obrazek z dokładnym zaznaczeniem co jest nie tak:
Z góry dzięki za wszelką pomoc.
Wskazania nie odbiegają od normy. Na RMI masz ustawione na odczyt ADF1 i ADF2, widać nie ma stacji na danej częstotliwości w pobliżu. No i na zegarze też nie ma nic niezwykłego.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Hehe - Rzemyk - to nie mój screen. Wziąłem pierwszy lepszy z googla, żeby dokładnie zaznaczyć o co mi chodzi.
EDIT: Tutaj nagrałem telefonem filmik, żeby pokazać dokładnie jak to wygląda: http://yfrog.com/n5mov01027z (bezpośredni link do pliku: http://img833.imageshack.us/img833/6853/mov01027.mp4 ). Jakość kiepskawa, ale widać o co chodzi - szybkie zanikanie obrazu. Z zegarem jest podobnie.
EDIT2: Chyba znalazłem winowajcę... FPS... Dawniej miałem zablokowane FPS'y na 25, ale zauważyłem, że przy unlimited, FS działa mi lepiej więc tak zostawiłem... Teraz, kiedy mam na unlimited przy Levelku są takie jaja (kiedy wrócę do 25 wsio działa ok) - ale why???
EDIT: Tutaj nagrałem telefonem filmik, żeby pokazać dokładnie jak to wygląda: http://yfrog.com/n5mov01027z (bezpośredni link do pliku: http://img833.imageshack.us/img833/6853/mov01027.mp4 ). Jakość kiepskawa, ale widać o co chodzi - szybkie zanikanie obrazu. Z zegarem jest podobnie.
EDIT2: Chyba znalazłem winowajcę... FPS... Dawniej miałem zablokowane FPS'y na 25, ale zauważyłem, że przy unlimited, FS działa mi lepiej więc tak zostawiłem... Teraz, kiedy mam na unlimited przy Levelku są takie jaja (kiedy wrócę do 25 wsio działa ok) - ale why???
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Ostatnio zmieniłem w końcu komputerek, ale wciąż mam ten sam problem z LVL-D 767. Samolot, który (według opinii) jest najmniej wymagający (oczywiście sprzętowo) u mnie jest najwięcej.
Dawniej miałem konfigurację AMD Athlon x64 3200+ (2 GHz), 1 GB Ram, MSI GeForce 7300 GT 256 MB i o dziwo takie samoloty jak 737, 747, MD-11 (wszystkie od stajni PMDG) chodziły mi w miarę przyzwoicie, ale podczas latania 767 od Level-D miałem zawsze problemy z fps (okolo 5-10 fps). Myślałem, że to wina sprzętu, ale teraz kupiłem sobie kompa o konfiguracji: Intel Core 2 Duo E7500 (2x94 GHz), 4 GB Ram (w użyciu 3,25 - Windows 7 32 bit), GeForce GTS 250 i przy modelach od PMDG jest znaczna poprawa (zawsze około 35-50 fps), natomiast 767 znowu "kuleje" - około 10-15 fps...
Service Pack 3 zainstalowany do samolotu, FS 9.1. Na razie nic specjalnego nie znalazłem, co by mogło powodować taki spadek fps'ów, ale może macie jakieś pomysły?
Dawniej miałem konfigurację AMD Athlon x64 3200+ (2 GHz), 1 GB Ram, MSI GeForce 7300 GT 256 MB i o dziwo takie samoloty jak 737, 747, MD-11 (wszystkie od stajni PMDG) chodziły mi w miarę przyzwoicie, ale podczas latania 767 od Level-D miałem zawsze problemy z fps (okolo 5-10 fps). Myślałem, że to wina sprzętu, ale teraz kupiłem sobie kompa o konfiguracji: Intel Core 2 Duo E7500 (2x94 GHz), 4 GB Ram (w użyciu 3,25 - Windows 7 32 bit), GeForce GTS 250 i przy modelach od PMDG jest znaczna poprawa (zawsze około 35-50 fps), natomiast 767 znowu "kuleje" - około 10-15 fps...
Service Pack 3 zainstalowany do samolotu, FS 9.1. Na razie nic specjalnego nie znalazłem, co by mogło powodować taki spadek fps'ów, ale może macie jakieś pomysły?
Różni.
Level-D B767, który sprzedaje Flight1 (producent to Level-D), to samolot.
FS2Crew (producent) wydaje dodatek do niego zwany FS2Crew Level-D 767 w dwóch wersjach: voice i button. Oba to ten sam produkt, tylko inaczej obsługiwany. Ten pierwszy obsługuje się głosem, a ten drugi za pomocą przycisków.
A dodatek ten wprowadza co-pilota i bardziej zaawansowaną obsługę samolotu. Na necie (m.in. u FS2Crew) znajdziesz więcej informacji.
Level-D B767, który sprzedaje Flight1 (producent to Level-D), to samolot.
FS2Crew (producent) wydaje dodatek do niego zwany FS2Crew Level-D 767 w dwóch wersjach: voice i button. Oba to ten sam produkt, tylko inaczej obsługiwany. Ten pierwszy obsługuje się głosem, a ten drugi za pomocą przycisków.
A dodatek ten wprowadza co-pilota i bardziej zaawansowaną obsługę samolotu. Na necie (m.in. u FS2Crew) znajdziesz więcej informacji.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Zaczekaj, zaczekaj, bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem: F1 LVD to "samolot", czyli co dokładnie - sam model, bez kokpitu itp.? Czyli FS2Crew Level-D 767 jest potrzebne do F1 LVD? Bo jestem już skołowany, bo byłem bliski kupienia, ale teraz już nie wiem co kupić. (Pierwsze założenie było takie: F1 + FS2Crew Voice, a ten voice to tylko dodatek dzięki któremu moge głosowo wydawać polecania i nic więcej)
Coś podejrzewam, że źle rozumuje...
Coś podejrzewam, że źle rozumuje...
Level-D to samolot ze wszystkim co wchodzi w skład samolotu. The Level-D 767 Voice Commander to jest dodatek, tu masz filmik jak to wygląda http://www.youtube.com/watch?v=0--OFzbupLw Polecam ten dodatek, ułatwia on bardzo życie i zwiększa realizm. Dodatek jak sama nazwa wskazuję, nie jest wymagany do latania tym samolotem.
Ostatnio zmieniony ndz 14 lis, 2010 20:33 przez witt, łącznie zmieniany 1 raz.
gate - przeczytaj dokładnie post Rzemyka powyżej.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Uruchamiałem 767 według poradnika Artura Śliwy (wielki ukłon za poradnik) i mam problem nie może mi zgasnąć jedna lampka R gen drive tu zamieszczam fotkę z panelu overhead
http://zapodaj.net/21d6bd1a2d6f.jpg.html Czy coś zrobiłem nie tak ale próbowałem kilka razy i zawsze to samo po chwili zapalają się kontrolki Utility Bus L P. Dodatkowo offline leciałem Toronto do Warszawy ustawiłem sobie na FMC wysokość 330 następnie po kilkunastu milach 350 a po następnych 370 niestety FMC nie trzymał wysokości zadanej tylko wchodził na ta która była ostatnia czyli 370. Proszę znawców tego samolotu o odpowiedź na mój post.Pozdrawiam.
http://zapodaj.net/21d6bd1a2d6f.jpg.html Czy coś zrobiłem nie tak ale próbowałem kilka razy i zawsze to samo po chwili zapalają się kontrolki Utility Bus L P. Dodatkowo offline leciałem Toronto do Warszawy ustawiłem sobie na FMC wysokość 330 następnie po kilkunastu milach 350 a po następnych 370 niestety FMC nie trzymał wysokości zadanej tylko wchodził na ta która była ostatnia czyli 370. Proszę znawców tego samolotu o odpowiedź na mój post.Pozdrawiam.
Startuję z silnika nr 2. FS 2004 + update do wersji 3.0 LevelD.
http://zapodaj.net/8c1ab5887eab.jpg.html
http://zapodaj.net/8c1ab5887eab.jpg.html
- a6intruder
- Light Planes Captain
- Posty: 73
- Rejestracja: pt 04 lis, 2005 23:31
- Skąd jesteś: EPKT
[FSX] LEVEL-D 767-300 ER
Szanowni Państo mam pytanie Chciałbym zakupić samolot D-level 767-300 ER od Wilco i moje pytanie jest takie Czy mając WINDOWS 7 64 bitowy będzie wszytko działało. Pytam gdyz nie wiem czy wydawać kasę a okazałoby się że mi nie pójdzie.
Jeżeli da się zainstalować to czy musze na coś zwrócić uwagę Jaka jest procedura instalacji Bo agielski znam słabo więc licze na wskazówki
Jeżeli da się zainstalować to czy musze na coś zwrócić uwagę Jaka jest procedura instalacji Bo agielski znam słabo więc licze na wskazówki
Re: LEVEL-D 767-300 ER
Nie ma takiego samolotu/dodatku. Wilco owszem sprzedaje ale to jest Level-D 767.sarenaok pisze:...samolot D-level 767-300 ER od Wilco..
Nie będzie problemów. Musisz tylko instalować z prawami administratora.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
http://www.flight1.com/products.asp?product=ld767fsx - masz 30 dni na zwrot. Najpewniejsza opcja.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
The 767 Winglet Update for FS9 and FSX is now available for download.
http://www.leveldsim.com/forums/forum_p ... ?TID=22529
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Witam,
otóż mam taki problem. Mam windowsa 7 64 bity. I jest taki problem z 767 że obraz między przełączaniem kamerami zawiesza się. Kilka razy przełączam i jest dobrze. Włączam overhead na 2D panelu też się zawiesza przełączę na virtual jest dobrze. Na XP czegoś takiego nie miałem.
otóż mam taki problem. Mam windowsa 7 64 bity. I jest taki problem z 767 że obraz między przełączaniem kamerami zawiesza się. Kilka razy przełączam i jest dobrze. Włączam overhead na 2D panelu też się zawiesza przełączę na virtual jest dobrze. Na XP czegoś takiego nie miałem.
I5 3570K 16GB RAM 1600MHz GTX750TI 2GB Saitek X52 PRO
Witam Panów ponownie,
Otóż od niedawna mam tego Level-D i chyba robię coś nie tak, gdyż mam pewien problem z podejściem ILS - dla Was pewnie banał.
Otóż tak załóżmy że lecę sobie za pomocą FMC a w autopilocie ustawiony tryb LNAV. Na panelu z przepustnicami mam wpisane 109.90 oraz kurs 267 (przykład lotniska w Katowicach).
I tu pojawia się pierwsze pytanie, czy nie powinno być słychać charakterystycznego "pikania" - w freewarowych samolotach coś takiego było - a tutaj tego nie uświadczyłem.
Przechodząc z trybu LNAV na APP samolot schodzi - Glideslope działa, natomiast nie ustawia się w osi pasa.
I tu zasadnicze pytanie, czy poza wpisaniem częstotliwości i kursu oraz przełączeniem z trybu LNAV na APP powinieniem coś zrobić? Jakoś "aktywować" tą częstotliwośc oraz kurs?
Co zrobić by usłyszeć charakterystyczny dźwięk, znajdowania się w obrębie nadajnika?
Z góry dziękuję za pomoc,
Dominik
Otóż od niedawna mam tego Level-D i chyba robię coś nie tak, gdyż mam pewien problem z podejściem ILS - dla Was pewnie banał.
Otóż tak załóżmy że lecę sobie za pomocą FMC a w autopilocie ustawiony tryb LNAV. Na panelu z przepustnicami mam wpisane 109.90 oraz kurs 267 (przykład lotniska w Katowicach).
I tu pojawia się pierwsze pytanie, czy nie powinno być słychać charakterystycznego "pikania" - w freewarowych samolotach coś takiego było - a tutaj tego nie uświadczyłem.
Przechodząc z trybu LNAV na APP samolot schodzi - Glideslope działa, natomiast nie ustawia się w osi pasa.
I tu zasadnicze pytanie, czy poza wpisaniem częstotliwości i kursu oraz przełączeniem z trybu LNAV na APP powinieniem coś zrobić? Jakoś "aktywować" tą częstotliwośc oraz kurs?
Co zrobić by usłyszeć charakterystyczny dźwięk, znajdowania się w obrębie nadajnika?
Z góry dziękuję za pomoc,
Dominik
Aktywowanie radia dla danej częstotliwości. Szczerze mówiąc nie jestem pewny w 100% czy 767 od LVL coś takiego posiada, bo nie znam za dobrze tego benka, ale na 99,9% zakładam że ma.Oman pisze:I tu pojawia się pierwsze pytanie, czy nie powinno być słychać charakterystycznego "pikania" - w freewarowych samolotach coś takiego było - a tutaj tego nie uświadczyłem.
A to pikanie to nazwa odpowiedniej radiolatarni / ILS'a nadawana językiem Morse'a.
LOC.Oman pisze:Przechodząc z trybu LNAV na APP samolot schodzi - Glideslope działa, natomiast nie ustawia się w osi pasa.
Z tego co się orientuję to w 767 nie zobaczyć odległości od pasa (zakładając, że jest to podejście ILS/DME) dopóki nie uzbroisz APR Mode dla Navigation Display. Ale tutaj również nie jestem tego pewny w 100%. W instrukcji na pewno jest o tym.Oman pisze:I tu zasadnicze pytanie, czy poza wpisaniem częstotliwości i kursu oraz przełączeniem z trybu LNAV na APP powinieniem coś zrobić? Jakoś "aktywować" tą częstotliwośc oraz kurs?
A tak z innej beczki - patrząc na Twój avatar i zakładając, że pracujesz w lotnictwie (ale pewnie tak nie jest...) to jak można nie znać takich rzeczy?
Witam!Oman pisze:I tu pojawia się pierwsze pytanie, czy nie powinno być słychać charakterystycznego "pikania" - w freewarowych samolotach coś takiego było - a tutaj tego nie uświadczyłem.
Dźwięk radiolatarni ILS aktywujesz przyciskiem na panelu radia - w poradniku oznaczony kolorem czarnym i nr 73 (za VOR odpowiada inny). Oczywiście będzie słyszalny jak już "złapiesz" jej sygnał.
Oman pisze:Przechodząc z trybu LNAV na APP samolot schodzi - Glideslope działa, natomiast nie ustawia się w osi pasa.
Przydałby się zrzut kokpitu pokazujący jakie masz nastawy i czy faktycznie schodzisz z osi pasa. Anyway - nie wiem jakie są częstotliwości i kursy na EPKT, ale pewnie w menu LevelD masz zaznaczoną opcję "FMC tunes ILS". Odznacz ją i na panelu radia wpisz ręcznie wzięte z mapki (lub readme sceneri!) wartości: częstotliwości ILSa i kursu pasa. Spróbuj też najpierw złapać localizer (przycisk LOC na MCP) a po stabilizacji - G/S (przycisk APP).
Pzdr - Artur S.
AZT017 (WAW)
Core i7 6700K, ASUS MAXIMUS VIII RANGER, 16GB/2666MHz, MSI GTX970, OS Win7/64bit, SSD Crucial 250GB, FS2004
Core i7 6700K, ASUS MAXIMUS VIII RANGER, 16GB/2666MHz, MSI GTX970, OS Win7/64bit, SSD Crucial 250GB, FS2004
Czy ktoś ma fuel planner z tej strony http://www.nofuel.thatssailing.com/ ? Sama stronka jest chyba martwa a wszedzie spotykam się właśnie z linkami do niej przy poszukiwaniu ww plannera.
-
- Cadet
- Posty: 5
- Rejestracja: wt 28 cze, 2011 16:28
- Skąd jesteś: eppo
problem z ils-em i app w level d 767 er
Witam wszystkich. Mam pewien problem. Po wpisaniu odpowiedniej częśtotliwości ILS wybranego pasa i po przełączeniu na APP bez wyjątku na jakiekolwiek lotnisko, samolot po przechwyceniu wiązki robi skręt i wydaje się, że jest wszystko ok. Jednak on nie leci po ścieżce, tylko skręca jakby szedł na kolejny krąg, ale dzieje się to od razu po przejęciu sygnału z ILS. Co to może być?
pozdrawiam i z góry dziękuję.
[Po znaku interpunkcyjnym stosuje się spację. - Rz]
pozdrawiam i z góry dziękuję.
[Po znaku interpunkcyjnym stosuje się spację. - Rz]
Ostatnio zmieniony sob 23 lip, 2011 16:04 przez panthomas6791, łącznie zmieniany 1 raz.