Level-D 767-300 dla FS2004/FSX
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
Level-D 767-300 dla FS2004/FSX
Na Flightsim ukazał sie tutorial flight do Level-D 767.
Plik: lds767tu.zip (29 stron, m.in checklista, programowanie FMC).
Update:
Drugi tutorial: lds2tutv.zip, rowniez flightsim
Plik: lds767tu.zip (29 stron, m.in checklista, programowanie FMC).
Update:
Drugi tutorial: lds2tutv.zip, rowniez flightsim
Ostatnio zmieniony śr 03 lis, 2010 18:56 przez konraf, łącznie zmieniany 5 razy.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez ags, łącznie zmieniany 1 raz.
Pojawił sie trzeci tutorial: lds3tut.zip na avsim
Prosty fuel planner: 767_qfp2.zip na avsim
Prosty fuel planner: 767_qfp2.zip na avsim
Ostatnio zmieniony śr 03 lis, 2010 18:56 przez konraf, łącznie zmieniany 3 razy.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Mam teraz następujący problem:
Na "Navdata" pojawiły się procedury SID/STAR do LDS 767. Najpierw zciągnąłem cały "pack", ale chyba coś z nim nie tak. Zajmuje 0.00, więc sobie dałem spokój jak zobaczyłem że nie działa. Pozciągałem więc parę odzielnych plików z procedurami (między innymi wszystkie miasta w Polsce, EDDF i parę innych) na próbę. Skopiowałem je do pliku "Navdata" w katalogu Level-D i NIC. Po odpaleniu FS'a nie mam żadnych gotowych procedur. Na czym to w ogóle polega, bo nie mogę dojść? Bo zapewne coś ja knocę.
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc Albo chociaż naprowadzenie gdzie leży błąd w moim rozumowaniu.
Na "Navdata" pojawiły się procedury SID/STAR do LDS 767. Najpierw zciągnąłem cały "pack", ale chyba coś z nim nie tak. Zajmuje 0.00, więc sobie dałem spokój jak zobaczyłem że nie działa. Pozciągałem więc parę odzielnych plików z procedurami (między innymi wszystkie miasta w Polsce, EDDF i parę innych) na próbę. Skopiowałem je do pliku "Navdata" w katalogu Level-D i NIC. Po odpaleniu FS'a nie mam żadnych gotowych procedur. Na czym to w ogóle polega, bo nie mogę dojść? Bo zapewne coś ja knocę.
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc Albo chociaż naprowadzenie gdzie leży błąd w moim rozumowaniu.
Wirtam Wszystkich!
Nie wiem, czy zadaje pytanie we wlasciwym dziale, ale rowniez posiadam Level-D 767 i podczas programowania FMC, natrafilem na dziwne wskazanie. Otoz po wprowadzeniu wszystkich danych do karty ARR dotyczacych lotniska Keflavik na Islandii, FMC wskazuje dziwne "odchylenie" pasa. Sprawdzilem punkty nawigacyjne na mapach i wg nich leza dokladnie zgodnie z kierunkiem pasa. Podobnie jest np. z RJAA. Jesli chodzi o EPWA wszystko jest w najlepszym porzadku. Dodam, ze posiadam aktualny ARIAC i procedury SID/STAR, pobrane ze strony navdata.at . Nie wiem, czy problem lezy w mojej niewiedzy i blednej interpretacji informacji podawanych w FMC, czy tez cos jest nie tak z plikami z navdata...
Przepraszam, jesli moje pytanie jest banalne lub jesli uzyta frazeologia daleko odbiega od fachowej. Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam!
Nie wiem, czy zadaje pytanie we wlasciwym dziale, ale rowniez posiadam Level-D 767 i podczas programowania FMC, natrafilem na dziwne wskazanie. Otoz po wprowadzeniu wszystkich danych do karty ARR dotyczacych lotniska Keflavik na Islandii, FMC wskazuje dziwne "odchylenie" pasa. Sprawdzilem punkty nawigacyjne na mapach i wg nich leza dokladnie zgodnie z kierunkiem pasa. Podobnie jest np. z RJAA. Jesli chodzi o EPWA wszystko jest w najlepszym porzadku. Dodam, ze posiadam aktualny ARIAC i procedury SID/STAR, pobrane ze strony navdata.at . Nie wiem, czy problem lezy w mojej niewiedzy i blednej interpretacji informacji podawanych w FMC, czy tez cos jest nie tak z plikami z navdata...
Przepraszam, jesli moje pytanie jest banalne lub jesli uzyta frazeologia daleko odbiega od fachowej. Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam!
Rafał Łukasik
Witam ponownie!
Powyzszy problem jest spowodowany odlegloscia do punktu docelowego i dotyczy jedynie PLAN MODE. W miare zblizania sie do celu tazke w plan mode pokazuje sie prawidlowy kierunek pasa. Powinienem byl wczesniej zajzec na support. Przepraszam, jesli niepotrzebnie zajalem miejsce. Pozdrawiam serdecznie !
Powyzszy problem jest spowodowany odlegloscia do punktu docelowego i dotyczy jedynie PLAN MODE. W miare zblizania sie do celu tazke w plan mode pokazuje sie prawidlowy kierunek pasa. Powinienem byl wczesniej zajzec na support. Przepraszam, jesli niepotrzebnie zajalem miejsce. Pozdrawiam serdecznie !
Rafał Łukasik
- Red Scorpion
- Moderator
- Posty: 13
- Rejestracja: pt 06 lut, 2004 12:44
- Skąd jesteś: EPPO
Level-D FMC - problem
Witam
Nie wiem dlaczego, ale nie mogę wpisywać w FMC żadnych danych - zarówno za pomocą klikania w jego literki, jak i z użyciem klawiatury po kliknięciu tego punkcika, który na nią przełącza. Ki diabeł?
Nie wiem dlaczego, ale nie mogę wpisywać w FMC żadnych danych - zarówno za pomocą klikania w jego literki, jak i z użyciem klawiatury po kliknięciu tego punkcika, który na nią przełącza. Ki diabeł?
AZT001
"Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheelblocks there's no time to waste
Gathering speed as we head down the runway
Gotta get airborne before it's too late"
Iron Maiden - Aces High
"Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheelblocks there's no time to waste
Gathering speed as we head down the runway
Gotta get airborne before it's too late"
Iron Maiden - Aces High
- Red Scorpion
- Moderator
- Posty: 13
- Rejestracja: pt 06 lut, 2004 12:44
- Skąd jesteś: EPPO
Kłopotów ciąg dalszy
Witam
FMC już działa, mam za to dwa kolejne problemy:
1) brak obrazu na EADI. W ogóle nie ma tego kółka, na którym widać ten niebiesko-brązowy "sztuczny horyzont". Są tylko te kreseczki od skali ale poza tym wyświetlacz EADI jest czarny
2) nie mogę załączyć autopilota! Wznoszę się na 1000', na MCD włączone VNAV i LNAV, a jak klikam klawisze CMD autopilota, to w ogóle się żaden nie zapala. Nie działa także normalny klawisz FS od autopilota (Z) ani przypisany w menu Level-D. Dlaczego nie mogę go włączyć??
Dzięki
FMC już działa, mam za to dwa kolejne problemy:
1) brak obrazu na EADI. W ogóle nie ma tego kółka, na którym widać ten niebiesko-brązowy "sztuczny horyzont". Są tylko te kreseczki od skali ale poza tym wyświetlacz EADI jest czarny
2) nie mogę załączyć autopilota! Wznoszę się na 1000', na MCD włączone VNAV i LNAV, a jak klikam klawisze CMD autopilota, to w ogóle się żaden nie zapala. Nie działa także normalny klawisz FS od autopilota (Z) ani przypisany w menu Level-D. Dlaczego nie mogę go włączyć??
Dzięki
AZT001
"Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheelblocks there's no time to waste
Gathering speed as we head down the runway
Gotta get airborne before it's too late"
Iron Maiden - Aces High
"Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheelblocks there's no time to waste
Gathering speed as we head down the runway
Gotta get airborne before it's too late"
Iron Maiden - Aces High
Sp1 zapewne zainstalowałeś. IRS skalibrowane? Bez IRS autopilot nie zadziała i duża część display'a będzie nieaktywna.
IRSy są na Overheadzie w lewym górnym rogu. Należy je ustawić przed włączeniem silników i jakimkolwiek ruszaniem samolotu. Robi się to tak, że z OFF przestawiasz na NAV, zapala się lampka DC (albo podobnie , potem biały napis ALIGN, wtedy należy wklepać swoją przybliżoną pozycję (wziętą z shift-z lub mapki) w formacie N/S XXxx.x E/W XXXxx.x, nacinąć ENT [chyba lewy dolny róg klawiaturki], poczekać. W zależności od tego, co masz ustawione w opcjach Levela, trwa to 10 minut, minutę lub 15s.
IRSy są na Overheadzie w lewym górnym rogu. Należy je ustawić przed włączeniem silników i jakimkolwiek ruszaniem samolotu. Robi się to tak, że z OFF przestawiasz na NAV, zapala się lampka DC (albo podobnie , potem biały napis ALIGN, wtedy należy wklepać swoją przybliżoną pozycję (wziętą z shift-z lub mapki) w formacie N/S XXxx.x E/W XXXxx.x, nacinąć ENT [chyba lewy dolny róg klawiaturki], poczekać. W zależności od tego, co masz ustawione w opcjach Levela, trwa to 10 minut, minutę lub 15s.
Witam wszystkich maniakow b767 Maszyna jest cudowna! latam nia juz od paru tygodni, ale niestety po wczorajszym padzie systemu mam problem z moim 767 Level-d
Zrobilem format dysku, postawilem swieza wersje WinXP, pozniej FS9 i wszystkie potrzebne programy co by sie dobrze latalo. Oczywisice wzialem sie za instalacje 767 caly proces potwierdzania legalnosci przeszedl pomyslnie, nastepnie zainstalowalem SP1. Ustawilem sie na lotnisku EGLL bo chcialem leciec do LKPR (caly lot online) wszystko pieknie, startuje wciskam srodkowy przycisk na autopilocie, wciskam LNAV i VNAV i samolot dostaje glupawki. V/S robie sie kosmiczny ok +5000v/s wiec wylaczam VNAV i probuje sciagnac do ok +1800v/s ale niestety nie reaguje na moje rozpaczliwe proby uratowania maszyny Tak wiec recznie i za pomoca trymera jakos wzbijam sie do przelotowej wysokosci FL350 wciskam "hold alt" trzyma pare sekund i znowu to raz w dol o -3500v/s to w gore i tak ciagle Czy ktos moze mi pomoc ? Na forum level-d nie znalazlem takiego przypadku, wiec ktos z was mi pomoze ? Do wczoraj wszystko bylo wporzadku!
Zrobilem format dysku, postawilem swieza wersje WinXP, pozniej FS9 i wszystkie potrzebne programy co by sie dobrze latalo. Oczywisice wzialem sie za instalacje 767 caly proces potwierdzania legalnosci przeszedl pomyslnie, nastepnie zainstalowalem SP1. Ustawilem sie na lotnisku EGLL bo chcialem leciec do LKPR (caly lot online) wszystko pieknie, startuje wciskam srodkowy przycisk na autopilocie, wciskam LNAV i VNAV i samolot dostaje glupawki. V/S robie sie kosmiczny ok +5000v/s wiec wylaczam VNAV i probuje sciagnac do ok +1800v/s ale niestety nie reaguje na moje rozpaczliwe proby uratowania maszyny Tak wiec recznie i za pomoca trymera jakos wzbijam sie do przelotowej wysokosci FL350 wciskam "hold alt" trzyma pare sekund i znowu to raz w dol o -3500v/s to w gore i tak ciagle Czy ktos moze mi pomoc ? Na forum level-d nie znalazlem takiego przypadku, wiec ktos z was mi pomoze ? Do wczoraj wszystko bylo wporzadku!
Witam
Wlasnie sie zaopatrzylem w ten wspanialy samolot i mam juz pare problemow:
1. Niemoge uruchomic opcji FAILURES w menu LEVEL-D poprostu jest nieda sie do niej wejsc.
2. Jak ustawie NAV na MAN to nie moge ustawic np. 110.30 za to moge wybrac miedzy 110.25 lub 110.40 potem jest tak rowniez przy paru innych czestotliwosciach, czy jest to spowodowane tym, ze mam ustawione ILS FREQ ustawiane przez FMC ??
Aha SP1 zainstalowany i config uruchomiony, FS9 nie 9.1
Wlasnie sie zaopatrzylem w ten wspanialy samolot i mam juz pare problemow:
1. Niemoge uruchomic opcji FAILURES w menu LEVEL-D poprostu jest nieda sie do niej wejsc.
2. Jak ustawie NAV na MAN to nie moge ustawic np. 110.30 za to moge wybrac miedzy 110.25 lub 110.40 potem jest tak rowniez przy paru innych czestotliwosciach, czy jest to spowodowane tym, ze mam ustawione ILS FREQ ustawiane przez FMC ??
Aha SP1 zainstalowany i config uruchomiony, FS9 nie 9.1
Pozdrawiam
Łukasz
Łukasz
Witam
Problem 1 roziwazany. Powodem bylo wybranie jako podstawowego kokpitu (opcja IMPORT) sytuacji SEATTLE (czy jakos tak ) tam byl wlasnie COLD & DARK wiec to ustawilem jako DEFAULT i to byl problem ze nie mialem dostepu bo opcji FAILURES. Zakonczylo sie reinstalem 767 i zrobieniem wlasnego save'a z C&D kokpit, teraz jest wszystko OK, failures ustawione na 2 razy w miesniacu wiec nigdy nie wiadomo co sie zdazy podczas lotu, taki maly dreszczyk emocji
A wlasnie jeszcze pytanko, czy pozwalacie FO ustawiac klapy i wypuszczac podwozie (w sumie to jego zajecie)??
Problem 1 roziwazany. Powodem bylo wybranie jako podstawowego kokpitu (opcja IMPORT) sytuacji SEATTLE (czy jakos tak ) tam byl wlasnie COLD & DARK wiec to ustawilem jako DEFAULT i to byl problem ze nie mialem dostepu bo opcji FAILURES. Zakonczylo sie reinstalem 767 i zrobieniem wlasnego save'a z C&D kokpit, teraz jest wszystko OK, failures ustawione na 2 razy w miesniacu wiec nigdy nie wiadomo co sie zdazy podczas lotu, taki maly dreszczyk emocji
A wlasnie jeszcze pytanko, czy pozwalacie FO ustawiac klapy i wypuszczac podwozie (w sumie to jego zajecie)??
Pozdrawiam
Łukasz
Łukasz
Jeżeli chodzi o klapy, to odpada. Ale podwozie niech już sobie spuści (albo wciągnie) hehe. Choć i to wg. własnego uznania.
Pozdrawiam.
Miłych lotów tym benkiem.
Pozdrawiam.
Miłych lotów tym benkiem.
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
ServicePack 2: http://leveldsim.com/
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez ags, łącznie zmieniany 1 raz.
Hej!
Adams, czy testowales takze podejscia i ladowania w trybie autoland? Nie wiem, czy zwrociliscie uwage, ale na stronie supportu jest watek dotyczacy wlasnie autolandu.
Wiele osob twierdzi, ze tryb ten jest w SP2 po prostu mniej stabilny i bardziej zawodny. Pomijam tutaj juz wyjasniona tam kwestie dot. mozliwosci ustawienia kursu pasa, ktora we wczesniejszej wersji "wprowadzala sie" sama. Najbardziej ciekawi mnie ta kwestia w odniesieniu do polskich lotnisk z pl-vacc. Dziekuje z gory za Wasze rady i spostrzezenia. Pozdrawiam!
Adams, czy testowales takze podejscia i ladowania w trybie autoland? Nie wiem, czy zwrociliscie uwage, ale na stronie supportu jest watek dotyczacy wlasnie autolandu.
Wiele osob twierdzi, ze tryb ten jest w SP2 po prostu mniej stabilny i bardziej zawodny. Pomijam tutaj juz wyjasniona tam kwestie dot. mozliwosci ustawienia kursu pasa, ktora we wczesniejszej wersji "wprowadzala sie" sama. Najbardziej ciekawi mnie ta kwestia w odniesieniu do polskich lotnisk z pl-vacc. Dziekuje z gory za Wasze rady i spostrzezenia. Pozdrawiam!
Rafał Łukasik
Witam!
Dzieki za odpowiedzi. Mimo wszystko zajrzyjcie tutaj: http://www.leveldsim.com/forums/forum_p ... PN=1&TPN=2 , w szczegolnosci post twaycott'a i scereeny z ladowania na KSEA. Pozdrawiam!
Dzieki za odpowiedzi. Mimo wszystko zajrzyjcie tutaj: http://www.leveldsim.com/forums/forum_p ... PN=1&TPN=2 , w szczegolnosci post twaycott'a i scereeny z ladowania na KSEA. Pozdrawiam!
Rafał Łukasik
Faktycznie dziwne. Wczoraj wykonałem dwa lądowania za pomocą Autoland i wszystko było ok. I cały czas, jak to Level-D, płynne "akuratnie" przyziemienie.rafalek pisze:Witam!
Dzieki za odpowiedzi. Mimo wszystko zajrzyjcie tutaj: http://www.leveldsim.com/forums/forum_p ... PN=1&TPN=2 , w szczegolnosci post twaycott'a i scereeny z ladowania na KSEA. Pozdrawiam!
Ale polatam i zobaczę.
Pewnie same posty amerykanskich tegich umyslow.Po wprowadzeniu SP2 tez bylo pelno postow ze ten SP2 wszystko psuje i jest gorzej Pewnie maja popieprzone AFCAD-y czy cuś.
Latam z EGLL przewaznie - sceneria Heathrow Pro v2.0,solidny AFCAD i jest ok.Nie ma odchylen od tego co mi wskazuje ILS do tego co widze przed soba.
Latam z EGLL przewaznie - sceneria Heathrow Pro v2.0,solidny AFCAD i jest ok.Nie ma odchylen od tego co mi wskazuje ILS do tego co widze przed soba.
VFR/Landing View do LD 767: ldsvfrld.zip na FlightSim.
Adds two styles of landing views to the Level-D Simulations 767-300, one with radar altimeter tape and one without.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Ja mam jeszcze takie pytanko: w menu level d (po wciśnięciu alt) jest "ground request". Wybieram z tego jakąś opcję (np. podłączenie rękawa, albo zasialania zewnętrznego) ale w modelu zewnętrznym nic się nie zmienia. Czy to jest jakiś pic na wodę, czy coś u mnie jest nie tak? Grzebałem w opcjach fs'a i ustawiłem opcje dot. obsługi naziemnej na maksa, jednak nic to nie dało. Co z tym mogę zrobić??
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
SP1 Level-D
ma ktos moze SP1 do Lvel-D,na SP2 u mnie latanie sie skonczylo