Level-D 767-300 dla FS2004/FSX
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
Witam :-) zrobiłem tak jak radził pawel-d wyłączyłem antywirusa na czas instalacji, zainstalowało. Następnie włączyłem samolot z wyłączonym antywirusem i zadziałało ale niestety moja radość nie trwała długo, ponieważ po włączeniu antywirusa pokazało mi podczas uruchamiania fs'a bad license...... itd, no więc długo nie myśląc zablokowałem w antywirusie plik flt1chk4.dll no i powtórka z rozrywki nie chce się uruchamiać nawet jak wyłączyłem antywirusa. Chyba zwrócę się do supportu level-d. Chyba, że macie jakieś pomysły na tą sytuację.
Pozdrawiam
[ Dodano: Śro 16 Kwi, 2014 00:44 ]
Słuchajcie, cofnąłem plik flt1chk4.dll z kwarantanny i zadziałało, chyba jakiś cud :-)
Zobaczymy jak długo :-)
Pozdrawiam :-)
Pozdrawiam
[ Dodano: Śro 16 Kwi, 2014 00:44 ]
Słuchajcie, cofnąłem plik flt1chk4.dll z kwarantanny i zadziałało, chyba jakiś cud :-)
Zobaczymy jak długo :-)
Pozdrawiam :-)
i5 9600 KF , MSI MPG Z 390 GAMING PRO CARBON, 32 GB RAM G-SKILL, SAPPHIRE RX 580 8 GB SE, SSD SAMSUNG 850 PRO, WIN 10 PRO 64 bit
Jakieś dowody na poparcie tej tezy?
Jedynie NOD32 się gryzł z FSInn, a tak to raczej nie ma problemów. Zawsze można wyłączyć ze skanowania katalog FSa i ewentualnie poszczególne pliki. Sam posiadam NIS od kilku lat i ani razu nie miałem z nim problemów.
W tym wypadku, niewiadomy antywirus, zrobił to, czego się można po nim spodziewać - zablokował podejrzaną aktywność pliku odpowiedzialnego za zabezpieczenie antypirackie. Widocznie nie doszło do wymiany informacji pomiędzy producentem antywirusa i Flight1 odpowiedzialnego za zabezpieczenie.
Jedynie NOD32 się gryzł z FSInn, a tak to raczej nie ma problemów. Zawsze można wyłączyć ze skanowania katalog FSa i ewentualnie poszczególne pliki. Sam posiadam NIS od kilku lat i ani razu nie miałem z nim problemów.
W tym wypadku, niewiadomy antywirus, zrobił to, czego się można po nim spodziewać - zablokował podejrzaną aktywność pliku odpowiedzialnego za zabezpieczenie antypirackie. Widocznie nie doszło do wymiany informacji pomiędzy producentem antywirusa i Flight1 odpowiedzialnego za zabezpieczenie.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
767 pod FSX
Witam serdecznie. Pytanko do forumowiczów, czy lepszy CLS767 czy też Level D? Oglądałem porównanie na YT i szczerze powiem, że nadal jestem w kropce. Serdeczne dzięki za jakiekolwiek wskazówki. Pozdrawiam
AsROCKZ77 EXTREME4, Intel Core i5-3570k 3.40GHz, NVIDIA GeForce GTX660 2GB, 8GB RAM, WIN7/64
Ja polecam produkt Level-D ze względu na symulację instalacji pokładowych oraz FMS.
Panel i VC można podmienić na ładniejsze. Na forum producenta znajdują się odpowiednie tematy.
Panel i VC można podmienić na ładniejsze. Na forum producenta znajdują się odpowiednie tematy.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
witam
zakupiłem level-d 767 i przy pierwszym locie miałem taki problem, jak koledzy powyżej tzn. po przechwyceniu localizera na epwr (sceneria w wersji darmowej od Stasia Drzewieckiego z serii Polish Airports), samolot ustawiał się w osi pasa po czym jak tylko przechwycił localizer aktywował się glideslope więc kliknąłem w app, żeby przechwycił glideslope i zaczął schodzenie do pasa. W tym momencie samolot oszalał jakby skręcił w prawo i ustawił się w osi pasa równolegle do niego, zaczął iść lekko w górę przestrzelając ścieżkę g/s. Lot offline zgłosiłem missed aproach do atc fsowego (mam radar contact ale przy pierwszych lotach nowymi maszynami go nie używam dopóki nie czuje się pewnie w samolocie), jednakże nie bylem w stanie wyłączyć approacha. Znalazłem na jakimś innym forum takie rozwiązanie i mam takie pytanie. Czy rzeczywiście trzeba wyłączyć oba przyciski flight director tak jak to jest napisane w przytoczonym przeze mnie tekście? Nawet jeżeli na panelu F/O go nie włączałem? I druga sprawa czy później można go włączyć czy drugi krąg robi się "z ręki"? Ponadto dodam, że lot wykonywałem według poradnika do level-d z tego forum od Artura Śliwy nie jestem pewien dokładnie co do ustawień, ale na pewno wyłączyłem auto tune ILS.
Mój komputer to laptop Asus K52jC:
Intel i3 - 2,4 Ghz
RAM - 4GB DDR3
Karta graficzna dedykowana: GeForce 310m CUDA 1GB DDR3
Karta graficzna zintegrowana: Intel HD Graphics
Dysk: 320GB
Matryca: 15,6 LED
Windows 7 64 bit.
Flight symulator 2004,
dodatki Radar contact 4.3, My Traffic 2006, fspassengers, fs flightkeeper
samoloty PMDG 737 wszystkie modele, wilco airbus vol 2.
Sterowanie Joystick Logitech Attack 3.
zakupiłem level-d 767 i przy pierwszym locie miałem taki problem, jak koledzy powyżej tzn. po przechwyceniu localizera na epwr (sceneria w wersji darmowej od Stasia Drzewieckiego z serii Polish Airports), samolot ustawiał się w osi pasa po czym jak tylko przechwycił localizer aktywował się glideslope więc kliknąłem w app, żeby przechwycił glideslope i zaczął schodzenie do pasa. W tym momencie samolot oszalał jakby skręcił w prawo i ustawił się w osi pasa równolegle do niego, zaczął iść lekko w górę przestrzelając ścieżkę g/s. Lot offline zgłosiłem missed aproach do atc fsowego (mam radar contact ale przy pierwszych lotach nowymi maszynami go nie używam dopóki nie czuje się pewnie w samolocie), jednakże nie bylem w stanie wyłączyć approacha. Znalazłem na jakimś innym forum takie rozwiązanie i mam takie pytanie. Czy rzeczywiście trzeba wyłączyć oba przyciski flight director tak jak to jest napisane w przytoczonym przeze mnie tekście? Nawet jeżeli na panelu F/O go nie włączałem? I druga sprawa czy później można go włączyć czy drugi krąg robi się "z ręki"? Ponadto dodam, że lot wykonywałem według poradnika do level-d z tego forum od Artura Śliwy nie jestem pewien dokładnie co do ustawień, ale na pewno wyłączyłem auto tune ILS.
Mój komputer to laptop Asus K52jC:
Intel i3 - 2,4 Ghz
RAM - 4GB DDR3
Karta graficzna dedykowana: GeForce 310m CUDA 1GB DDR3
Karta graficzna zintegrowana: Intel HD Graphics
Dysk: 320GB
Matryca: 15,6 LED
Windows 7 64 bit.
Flight symulator 2004,
dodatki Radar contact 4.3, My Traffic 2006, fspassengers, fs flightkeeper
samoloty PMDG 737 wszystkie modele, wilco airbus vol 2.
Sterowanie Joystick Logitech Attack 3.
Dwie osoby, które miały podobny problem na forum level-d były proszone o rejestracje produktu i dziwnym trafem już sie nie pojawiały.
Z pewnością jest to jeden z najlepszych dodatków i nie moze to być kwestia błędu.
Jeżeli masz legalny produkt to wysil prntscr z panelu oraz ustawień ILS w sekcji ustawień PEDESTAL tuż przed kliknięciem APP.
Z pewnością jest to jeden z najlepszych dodatków i nie moze to być kwestia błędu.
Jeżeli masz legalny produkt to wysil prntscr z panelu oraz ustawień ILS w sekcji ustawień PEDESTAL tuż przed kliknięciem APP.
-
- Cadet
- Posty: 12
- Rejestracja: czw 06 mar, 2008 20:20
- Skąd jesteś: PL
Może zarejestrowały i problemie.budyniek pisze:Dwie osoby, które miały podobny problem na forum level-d były proszone o rejestracje produktu i dziwnym trafem już sie nie pojawiały.
GA-Z170X-Gaming7-EU*I7-6700K*Corsair DDR4 3000MHz 2x8GB*Gigabyte GTX1080 Xtreme Gaming PP 8GB*SSD 240GB*3xHDD 2TB,1TB,500GB*EVGA GS650W Gold*E2607*LaCie526
Panowie
a czy może to być kwestia AIRAC'a do fmc i przesunięcia magvar? Bo z tego co zauważyłem, nie latam za często to np. między AIRACiem 1305 i 1402 są różnice w kursie pasa i może to jest problem? Inna kwestia, że plan w fsowym ATC to już w ogóle inna bajka.
Ziele
PS. Jak polatam trochę w weekend to wrzucę screeny.
[ Dodano: Pią 26 Gru, 2014 14:42 ]
Witam
Ze względu na to, że nie mogę edytować swojego ostatniego postu piszę jeszcze jeden. Wszystko jest OK. Samolot przechwytuje localizer i GS. Problem polegał na tym, że częstotliwość ustawiałem na MCP, a nie na pedestalu. Jakoś za szybko czytałem poradnik chyba. Swoją drogą dodatek jest niesamowity
Ziele
a czy może to być kwestia AIRAC'a do fmc i przesunięcia magvar? Bo z tego co zauważyłem, nie latam za często to np. między AIRACiem 1305 i 1402 są różnice w kursie pasa i może to jest problem? Inna kwestia, że plan w fsowym ATC to już w ogóle inna bajka.
Ziele
PS. Jak polatam trochę w weekend to wrzucę screeny.
[ Dodano: Pią 26 Gru, 2014 14:42 ]
Witam
Ze względu na to, że nie mogę edytować swojego ostatniego postu piszę jeszcze jeden. Wszystko jest OK. Samolot przechwytuje localizer i GS. Problem polegał na tym, że częstotliwość ustawiałem na MCP, a nie na pedestalu. Jakoś za szybko czytałem poradnik chyba. Swoją drogą dodatek jest niesamowity
Ziele
- Krzysiek767.
- Cadet
- Posty: 23
- Rejestracja: sob 28 sty, 2012 20:36
- Skąd jesteś: Chicago
Panowie moze to troche dziwne pytanie. Poszukuje "burdne" malowania dla level-D 767. Chodzi mi o to, zeby samolot nie wygladal na "brand new", lecz na taki ktory widzimy najczesciej w rzeczywistosci (wedlug mnie wyglada to bardziej realnie). Troche przybrudzone skrzydla, kadlub... Jezeli ktos z was moze coz zaproponowac, to bede wdzieczny za linka.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony wt 18 lip, 2017 21:55 przez Krzysiek767., łącznie zmieniany 1 raz.
Intel 7 , 10Gb DDR3 , Geforce 960 .