Level-D 767-300 dla FS2004/FSX

Dział poświęcony płatnym samolotom i śmigłowcom (czyli opinie, recenzje, poradniki). Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Samoloty.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Awatar użytkownika
pawel-d
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 181
Rejestracja: czw 08 lut, 2007 13:24
Skąd jesteś: Gdańsk

Post autor: pawel-d »

Próbowałeś wyłączyć antywirusa w ogóle na czas instalacji i uruchamiania?
Jeśli tak, to może warto zwrócić się do wsparcia bezpośrednio.
Paweł Dragan
Gdańsk
tomi5
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 114
Rejestracja: sob 16 lip, 2005 02:48
Skąd jesteś: Krotoszyn

Post autor: tomi5 »

Witam :-) zrobiłem tak jak radził pawel-d wyłączyłem antywirusa na czas instalacji, zainstalowało. Następnie włączyłem samolot z wyłączonym antywirusem i zadziałało ale niestety moja radość nie trwała długo, ponieważ po włączeniu antywirusa pokazało mi podczas uruchamiania fs'a bad license...... itd, no więc długo nie myśląc zablokowałem w antywirusie plik flt1chk4.dll no i powtórka z rozrywki nie chce się uruchamiać nawet jak wyłączyłem antywirusa. Chyba zwrócę się do supportu level-d. Chyba, że macie jakieś pomysły na tą sytuację.

Pozdrawiam

[ Dodano: Śro 16 Kwi, 2014 00:44 ]
Słuchajcie, cofnąłem plik flt1chk4.dll z kwarantanny i zadziałało, chyba jakiś cud :-)
Zobaczymy jak długo :-)

Pozdrawiam :-)
i5 9600 KF , MSI MPG Z 390 GAMING PRO CARBON, 32 GB RAM G-SKILL, SAPPHIRE RX 580 8 GB SE, SSD SAMSUNG 850 PRO, WIN 10 PRO 64 bit
Awatar użytkownika
pawel-d
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 181
Rejestracja: czw 08 lut, 2007 13:24
Skąd jesteś: Gdańsk

Post autor: pawel-d »

Dlatego nie lubię antywirusów - zawsze więcej z nimi problemów niż z wirusami :)
Paweł Dragan
Gdańsk
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Jakieś dowody na poparcie tej tezy?
Jedynie NOD32 się gryzł z FSInn, a tak to raczej nie ma problemów. Zawsze można wyłączyć ze skanowania katalog FSa i ewentualnie poszczególne pliki. Sam posiadam NIS od kilku lat i ani razu nie miałem z nim problemów.
W tym wypadku, niewiadomy antywirus, zrobił to, czego się można po nim spodziewać - zablokował podejrzaną aktywność pliku odpowiedzialnego za zabezpieczenie antypirackie. Widocznie nie doszło do wymiany informacji pomiędzy producentem antywirusa i Flight1 odpowiedzialnego za zabezpieczenie.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Adriano
Cadet
Cadet
Posty: 38
Rejestracja: pn 25 wrz, 2006 14:51
Skąd jesteś: Wołomin

767 pod FSX

Post autor: Adriano »

Witam serdecznie. Pytanko do forumowiczów, czy lepszy CLS767 czy też Level D? Oglądałem porównanie na YT i szczerze powiem, że nadal jestem w kropce. Serdeczne dzięki za jakiekolwiek wskazówki. Pozdrawiam
AsROCKZ77 EXTREME4, Intel Core i5-3570k 3.40GHz, NVIDIA GeForce GTX660 2GB, 8GB RAM, WIN7/64
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Ja polecam produkt Level-D ze względu na symulację instalacji pokładowych oraz FMS.
Panel i VC można podmienić na ładniejsze. Na forum producenta znajdują się odpowiednie tematy.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Adriano
Cadet
Cadet
Posty: 38
Rejestracja: pn 25 wrz, 2006 14:51
Skąd jesteś: Wołomin

Post autor: Adriano »

Dzięki Rzemyk. Postaram się go zakupić. Rozumiem, że nie ma innej opcji jak tylko z Flight one? Pozdrawiam
AsROCKZ77 EXTREME4, Intel Core i5-3570k 3.40GHz, NVIDIA GeForce GTX660 2GB, 8GB RAM, WIN7/64
Ziele32
Cadet
Cadet
Posty: 30
Rejestracja: pt 24 wrz, 2010 16:40
Skąd jesteś: EPKA - Kielce

Post autor: Ziele32 »

witam

zakupiłem level-d 767 i przy pierwszym locie miałem taki problem, jak koledzy powyżej tzn. po przechwyceniu localizera na epwr (sceneria w wersji darmowej od Stasia Drzewieckiego z serii Polish Airports), samolot ustawiał się w osi pasa po czym jak tylko przechwycił localizer aktywował się glideslope więc kliknąłem w app, żeby przechwycił glideslope i zaczął schodzenie do pasa. W tym momencie samolot oszalał jakby skręcił w prawo i ustawił się w osi pasa równolegle do niego, zaczął iść lekko w górę przestrzelając ścieżkę g/s. Lot offline zgłosiłem missed aproach do atc fsowego (mam radar contact ale przy pierwszych lotach nowymi maszynami go nie używam dopóki nie czuje się pewnie w samolocie), jednakże nie bylem w stanie wyłączyć approacha. Znalazłem na jakimś innym forum takie rozwiązanie i mam takie pytanie. Czy rzeczywiście trzeba wyłączyć oba przyciski flight director tak jak to jest napisane w przytoczonym przeze mnie tekście? Nawet jeżeli na panelu F/O go nie włączałem? I druga sprawa czy później można go włączyć czy drugi krąg robi się "z ręki"? Ponadto dodam, że lot wykonywałem według poradnika do level-d z tego forum od Artura Śliwy nie jestem pewien dokładnie co do ustawień, ale na pewno wyłączyłem auto tune ILS.


Mój komputer to laptop Asus K52jC:
Intel i3 - 2,4 Ghz
RAM - 4GB DDR3
Karta graficzna dedykowana: GeForce 310m CUDA 1GB DDR3
Karta graficzna zintegrowana: Intel HD Graphics
Dysk: 320GB
Matryca: 15,6 LED
Windows 7 64 bit.

Flight symulator 2004,
dodatki Radar contact 4.3, My Traffic 2006, fspassengers, fs flightkeeper
samoloty PMDG 737 wszystkie modele, wilco airbus vol 2.

Sterowanie Joystick Logitech Attack 3.
Awatar użytkownika
budyniek
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 303
Rejestracja: wt 14 lut, 2006 11:46
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: budyniek »

Dwie osoby, które miały podobny problem na forum level-d były proszone o rejestracje produktu i dziwnym trafem już sie nie pojawiały.
Z pewnością jest to jeden z najlepszych dodatków i nie moze to być kwestia błędu.

Jeżeli masz legalny produkt to wysil prntscr z panelu oraz ustawień ILS w sekcji ustawień PEDESTAL tuż przed kliknięciem APP.
krzysiek77
Cadet
Cadet
Posty: 12
Rejestracja: czw 06 mar, 2008 20:20
Skąd jesteś: PL

Post autor: krzysiek77 »

Jeżeli chodzi o to co myśle to przestawienie VOR/DME na AUTO przed lądowaniem powinno pomóc.
krzysiek
Awatar użytkownika
Biały
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 70
Rejestracja: wt 28 lis, 2006 13:40
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: Biały »

budyniek pisze:Dwie osoby, które miały podobny problem na forum level-d były proszone o rejestracje produktu i dziwnym trafem już sie nie pojawiały.
Może zarejestrowały i problemie. :P
Obrazek
GA-Z170X-Gaming7-EU*I7-6700K*Corsair DDR4 3000MHz 2x8GB*Gigabyte GTX1080 Xtreme Gaming PP 8GB*SSD 240GB*3xHDD 2TB,1TB,500GB*EVGA GS650W Gold*E2607*LaCie526
Ziele32
Cadet
Cadet
Posty: 30
Rejestracja: pt 24 wrz, 2010 16:40
Skąd jesteś: EPKA - Kielce

Post autor: Ziele32 »

Panowie

a czy może to być kwestia AIRAC'a do fmc i przesunięcia magvar? Bo z tego co zauważyłem, nie latam za często to np. między AIRACiem 1305 i 1402 są różnice w kursie pasa i może to jest problem? Inna kwestia, że plan w fsowym ATC to już w ogóle inna bajka.

Ziele

PS. Jak polatam trochę w weekend to wrzucę screeny.

[ Dodano: Pią 26 Gru, 2014 14:42 ]
Witam

Ze względu na to, że nie mogę edytować swojego ostatniego postu piszę jeszcze jeden. Wszystko jest OK. Samolot przechwytuje localizer i GS. Problem polegał na tym, że częstotliwość ustawiałem na MCP, a nie na pedestalu. Jakoś za szybko czytałem poradnik chyba. Swoją drogą dodatek jest niesamowity

Ziele
Awatar użytkownika
Krzysiek767.
Cadet
Cadet
Posty: 23
Rejestracja: sob 28 sty, 2012 20:36
Skąd jesteś: Chicago

Post autor: Krzysiek767. »

Panowie moze to troche dziwne pytanie. Poszukuje "burdne" malowania dla level-D 767. Chodzi mi o to, zeby samolot nie wygladal na "brand new", lecz na taki ktory widzimy najczesciej w rzeczywistosci (wedlug mnie wyglada to bardziej realnie). Troche przybrudzone skrzydla, kadlub... Jezeli ktos z was moze coz zaproponowac, to bede wdzieczny za linka.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony wt 18 lip, 2017 21:55 przez Krzysiek767., łącznie zmieniany 1 raz.
Intel 7 , 10Gb DDR3 , Geforce 960 .
ODPOWIEDZ