Domyślnie są to klawisze HOME i END .tidit pisze:Zdefiniuj klawisze do trim up i trim down i spróbuj klawiszami.
PIC ERJ-145 FeelThere
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
Dzięki panowie za pomoc w sprawie trymera, ale wciąż istnieje u mnie problem z lądowaniem, a mianowicie z tym że samolot ustabilizowany na podejściu ILS z aktywnym GS-em i LOC--iem w końcowej fazie podejścia sam robi zwroty raz na prawo raz na lewo. Nie traci przy tym GS-a ale traci centralizację. Czy ktos spotkał sie z takim problemem???
Za mało danych.
Możesz wrzucić screnna z cocpitu (panel 2D) jak zacznie ci się tak dziać ?
PS
Screena otrzymałem.
Próbowałem na różne sposoby mojego Embrionka zmusić do takiego zachowania, ale mi się nie udało, trzyma się LOCa jak przyklejony .
U Ciebie wszystkie ustawienia wyglądają jak najbardziej ok, więc błąd nie leży po Twojej stronie.
W związku z tym nie mam pomysłu co to może być.
Przejrzyj jeszcze ten temat , choć nie wiem czy pomoże bo problem ten występował w 2005 roku a obecna wersja instalacyjna zawiera już w sobie wszystkie patche i SP.
Nic o tym nie napisałeś, ale domyślam się, że sprawdziłeś to zachowanie na innych lotniskach oraz zachowanie innych samolotów na tym samym podejściu ?
Możesz wrzucić screnna z cocpitu (panel 2D) jak zacznie ci się tak dziać ?
PS
Screena otrzymałem.
Próbowałem na różne sposoby mojego Embrionka zmusić do takiego zachowania, ale mi się nie udało, trzyma się LOCa jak przyklejony .
U Ciebie wszystkie ustawienia wyglądają jak najbardziej ok, więc błąd nie leży po Twojej stronie.
W związku z tym nie mam pomysłu co to może być.
Przejrzyj jeszcze ten temat , choć nie wiem czy pomoże bo problem ten występował w 2005 roku a obecna wersja instalacyjna zawiera już w sobie wszystkie patche i SP.
Nic o tym nie napisałeś, ale domyślam się, że sprawdziłeś to zachowanie na innych lotniskach oraz zachowanie innych samolotów na tym samym podejściu ?
Ale mi chodziło o to, że po wyłączeniu AP i locie z ręki chyba jesteś w stanie kontynuować podejście we mgle...
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Poćwicz sobie offline podejście wg. wskazań ILS. Widoczność minimalna i tylko lataj wg. przyrządów, bo tego nie umiesz.kuba933 pisze:zalezy od widzialności...
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
chyba cos sie komuś tu pomyliło...
Ja letanie na przyżądach ćwicze od roku i często latam w warunkach słabej widzialności. Latanie według wskazań przyżądów mam opanowane. Natomiast inna sprawa jest że samolot zachowuje sie błędnie i będąc ustabilizowanym na LLZ i GS nagle zaczyna robic zakręty 4-3 mile przdd progiem pasa.Czy prawdopodobny błąd oprogramowania ma jakiś związek z ewentualnymi zdolnościami danego pilota??
Poza tym lądowania nie odbywaja sie gdy widzialność jest mniejsza niż 300m (z tego co wiem). Wskazania przyżądów swoja drogą a to co pilot musi widziec za oknem swoja drogą.
Ja letanie na przyżądach ćwicze od roku i często latam w warunkach słabej widzialności. Latanie według wskazań przyżądów mam opanowane. Natomiast inna sprawa jest że samolot zachowuje sie błędnie i będąc ustabilizowanym na LLZ i GS nagle zaczyna robic zakręty 4-3 mile przdd progiem pasa.Czy prawdopodobny błąd oprogramowania ma jakiś związek z ewentualnymi zdolnościami danego pilota??
Poza tym lądowania nie odbywaja sie gdy widzialność jest mniejsza niż 300m (z tego co wiem). Wskazania przyżądów swoja drogą a to co pilot musi widziec za oknem swoja drogą.
Podejście we mgle, owszem jestem w stanie kontynuować, ale na forum pisze nie po to, żeby uzyskac taka rade bo to żadna rada - poprostu koniczność w przypadku gdy AP zawodzi. Liczyłem, że ktos wie o co chodzi, bo to na pewno błąd oprogramowania.
Ostatnio zmieniony śr 28 maja, 2008 20:06 przez kuba933, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam wszystkich! Na forum jestem nowy, ale z flight simem mam styczność od 3 lat. No i tak dziś przyszła do mnie przesyłka ze sklepu pilots.pl z erj-145. A problem jest w tym, że nigdzie nie ma kodu rejestracyjnego. Instrukcja odsyła do pudełka. No fakt moim oczom ukazał się taki widok jak w załączonym zdjęciu. I w tym momencie proszę o pomoc co mam w tej sytuacji począć, a może szukam w złym miejscu?
http://img222.imageshack.us/my.php?imag ... 011de4.jpg
http://img222.imageshack.us/my.php?imag ... 011de4.jpg
Musi gdzieś być
Przeszukaj DOKŁADNIE CAŁE pudełko, instrukcje, jakieś kupony.... (jeśli są, nie mam tej maszyny)
Jest gdzieś na pewno ;p
[+] Nie no nie wierzę, może jest w jakimś pliku na płycie, albo dostaje się w e-mailu, czy co...
Mało prawdopodobne żeby nie było, ale cóż, zdarza się
Przeszukaj DOKŁADNIE CAŁE pudełko, instrukcje, jakieś kupony.... (jeśli są, nie mam tej maszyny)
Jest gdzieś na pewno ;p
[+] Nie no nie wierzę, może jest w jakimś pliku na płycie, albo dostaje się w e-mailu, czy co...
Mało prawdopodobne żeby nie było, ale cóż, zdarza się
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez Skymad, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam serdecznie.
Co prawda mój post dotyczył będzie LEGACY, ale samoloty są niemal identyczne, więc chyba to dobre miejsce.
Nadejszła zima i pojawiły się ICE CONDITION. Komputer sterujący pracą silników wysterowuje N1 tak, że na ciągu jałowym mam wartość N1 około 49%. Z tego co wyczytałem na forum FeelThere, jest to zjawisko normalne, gdyż trzeba więcej powietrza do odladzania, itp, itd. Tu pojawia się problem, gdyż podczas zniżania prędkość samolotu jest zbyt duża. Pomimo wystawionych spoilerów wynosi ok. 250-260 KTS. Na podejściu koło 200. Jak to opanować. Z góry dzięki za odpowiedź.
Co prawda mój post dotyczył będzie LEGACY, ale samoloty są niemal identyczne, więc chyba to dobre miejsce.
Nadejszła zima i pojawiły się ICE CONDITION. Komputer sterujący pracą silników wysterowuje N1 tak, że na ciągu jałowym mam wartość N1 około 49%. Z tego co wyczytałem na forum FeelThere, jest to zjawisko normalne, gdyż trzeba więcej powietrza do odladzania, itp, itd. Tu pojawia się problem, gdyż podczas zniżania prędkość samolotu jest zbyt duża. Pomimo wystawionych spoilerów wynosi ok. 250-260 KTS. Na podejściu koło 200. Jak to opanować. Z góry dzięki za odpowiedź.
Bartek H.
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Mogłeś o tym wspomnieć, pytając o QRH.
Jest jeszcze coś takiego oraz Smartcockpit, skanów prawdziwego dokumentu nie znalazłem.
Jest jeszcze coś takiego oraz Smartcockpit, skanów prawdziwego dokumentu nie znalazłem.
A jednak coś znalazłem. AOM i QRH do Embraer Legacy, ale 145 to prawie to samo więc procedury w kokpicie sie zgadzają. Dokument jest pod tym linkiem:
http://www.legacydriver.com/Legacy-AOM.html
http://www.legacydriver.com/Legacy-AOM.html
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Pierwszy poradnik, strona 31.
Zerknąłeś do ww poradnika? Wpisywane są nazwy punktów.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Zerknij jeszcze raz. Wpisujesz albo punkt albo droga i punkt (VIA TO). Jeśli VIA TO, to podajesz w formacie droga.punkt (UN123.ABC).
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa