PIC ERJ-145 FeelThere
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
erj-145
Potrzebuje pomocy.
Czy ktoś z was może mi powiedzieć gdzie jeste TRIM w ERJ-145 mam dość kiepski Tutorial i mam tylko napisane żeby przed startem go skonfigurować. Generalnie chodzi mi tu o ostatni etap konfiguracji takeoff,prosze powiedzcie ,bo nie mam zamiaru kupować tego poradnika z boomerang.
Pozdro
Czy ktoś z was może mi powiedzieć gdzie jeste TRIM w ERJ-145 mam dość kiepski Tutorial i mam tylko napisane żeby przed startem go skonfigurować. Generalnie chodzi mi tu o ostatni etap konfiguracji takeoff,prosze powiedzcie ,bo nie mam zamiaru kupować tego poradnika z boomerang.
Pozdro
Co kupować? Przecież to jest za free:
http://airboomerang.free.fr/docs/ERJ145tut.zip
http://airboomerang.free.fr/docs/ERJ145tut.zip
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Przeczytałeś ten materiał, do którego linka podałem. Widać nie. To ułatwię sprawę, bo widać cieżko poszukać: strona 33.zonky12 pisze:Dobra poddaje się.Mineło już tyle czasu od mojego ostatniego posta i nadal nie wiem jak skonfigurować takeoff TRIM! proszę pomocy:) Bo chciałbym w końcu mieć radochę z tego ERJ-ta.
Poza tym na forum, pod haslem trymowanie:
viewtopic.php?t=3426&highlight=trymowanie
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Wie ktos moze czy da sie ustawic jakos kabine w Legacy zeby bylo widac Crew pokladowa* przez drzwi, tak jak np. widac w CitationX ?
[* - w języku polskim jest pojęcie obsługa pokładowa, a nawet stewardesa - Rz]
[* - w języku polskim jest pojęcie obsługa pokładowa, a nawet stewardesa - Rz]
Ostatnio zmieniony wt 03 lis, 2009 13:55 przez jarekkola, łącznie zmieniany 1 raz.
jarekkola
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Wiem, ze sie kreci tylko, ze z kabiny tego nie widac, zamkniete drzwi mam, z kamerki z zewnatrz widac.
Wielkie litery i interpunkcja.
Wielkie litery i interpunkcja.
Ostatnio zmieniony wt 03 lis, 2009 17:17 przez jarekkola, łącznie zmieniany 2 razy.
jarekkola
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Wynik testów pozytywny Kilka drobnych usterek - nie działa parę przełączników w VC które powinny działać np. TOGA. Trzeba uzywać skrótów lub 2d. Miałem też problem z autopilotem ale szybko udało się go rozwiązać. Ogólnie bardzo udany samolot. Więcej refleksji po kolejnych lotach testowych - jeżeli ktoś jest zainteresowany.
Jak bardzo realne jest pilotwanie całej trasy z łapy? Komfort natomiast zależy głównie od jakości fotela który mamy przy biurku i podparcia pod łokcie I oczywiście od jakości joysticka.
Co do ręcznego pilotażu, jak zwiększę przepustnicę samolot przyspiesza, jak wychylę lotki to się przechyla a jak wytrymuję to leci poziomo. Nos poniżej linii horyzontu zazwyczaj powoduje zniżanie. Bugów w tej materii nie stwierdziłem.
Co do ręcznego pilotażu, jak zwiększę przepustnicę samolot przyspiesza, jak wychylę lotki to się przechyla a jak wytrymuję to leci poziomo. Nos poniżej linii horyzontu zazwyczaj powoduje zniżanie. Bugów w tej materii nie stwierdziłem.
W RVSM to złamanie przepisów.Kasztan pisze:Cóż czasami lubię zwolnić z obowiązków AP i robić trasę ręcznie
W E170/190 jest to niezmiernie przyjemnie, oby teraz też było podobnie.
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Wiem o tym
Jednak czy łamię jakieś zasady podczas lotu off-line, gdy chcę w czysto rekreacyjnym celu dla urozmaicenia się pobawić ?
Jednak czy łamię jakieś zasady podczas lotu off-line, gdy chcę w czysto rekreacyjnym celu dla urozmaicenia się pobawić ?
Ostatnio zmieniony czw 12 lis, 2009 21:42 przez Kasztan, łącznie zmieniany 2 razy.
AMD Phenom II x4 965 3.6ghz
Gigabyte Gf460GTX
4GB DDR2 RAM
Viśta Wio Biznes
Gigabyte Gf460GTX
4GB DDR2 RAM
Viśta Wio Biznes
Nie wiem czy coś przeoczyłem, lecz u mnie ERJ 145 XR ma dwa zielony światła nawigacyjne i rozjechane są punkty świecenia BEACON z położeniem tych świateł na kadłubie samolotu. LOGO lights działają tylko z LNG light. Nie działa też PUSH SYNC CRS1. Fajne natomiast są check listy. :-)
Pewnie kilka poprawek będzie :-)
Pewnie kilka poprawek będzie :-)
Może odrobinę brzydszy, ale technicznie bardzo podobny. Zresztą oba samoloty są na tyle zbliżone że wykorzystali sporo z E-170 tworząc E-145. (Co nie znaczy że gaugi są przeklejone z E-145, po prostu logika przyrządów jest prawie taka sama)Swoją drogą - czy E-170 od Feelthere/Wilco też jest tak fajny? Chodzi mi oczywiście o serię E-Jets.
No i widzę, że bardzo dobrze zrobiłem czekając na zakup czegoś pod FSX rodem z Brazylii... Mam teraz tylko wielką zagłostkę co wybrać.
Może odpowiedź na te pytania do użytkowników ERJ-145 mi pozwolą się zdecydować:
1. Czy przy znacznej zmianie kursu na wysokości przelotowej (powiedzmy że ponad 10 stopni) AP trzyma się trasy? Czy nie przestrzela, albo nie dokręca zakrętów?
2. Czy lecąc na wysokości przelotowej AP trzyma dobrze wysokość? Nie ma żadnych wahań? Bardzo mnie takie zjawisko irytuje, np. w 757 CS choroby lokomocyjnej można dostać.
3. Jak samolot radzi sobie z przechwytywaniem radiali i LOC pod większymi niż standardowo kątami (przyjmijmy, że ponad 25 stopni)?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Może odpowiedź na te pytania do użytkowników ERJ-145 mi pozwolą się zdecydować:
1. Czy przy znacznej zmianie kursu na wysokości przelotowej (powiedzmy że ponad 10 stopni) AP trzyma się trasy? Czy nie przestrzela, albo nie dokręca zakrętów?
2. Czy lecąc na wysokości przelotowej AP trzyma dobrze wysokość? Nie ma żadnych wahań? Bardzo mnie takie zjawisko irytuje, np. w 757 CS choroby lokomocyjnej można dostać.
3. Jak samolot radzi sobie z przechwytywaniem radiali i LOC pod większymi niż standardowo kątami (przyjmijmy, że ponad 25 stopni)?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
AD.1 Trzyma się, przy zakrętach o 90 i więcej stopni nie gubi trasy.
AD.2 CS nie jest dobrym wyznacznikiem bo on ma jakiś większy problem z trzymaniem wysokości i trzeba kombinować. Autopilot w E-145 jest bardzo bardzo stabilny, jakoś radzi sobie nawet z 'przeskakującym' wiatrem w FSX.
AD.3 Nie sprawdzałem, przetestuję. Przy 20 stopniach wszystko było OK.
Samolot ma jeden błąd który udało się dość szybko odkryć - przy zniżaniu w trybie VS zmiana wysokości docelowej powoduje że znika minus przed prędkością pionową i maszyna zaczyna się wznosić. Trzeba przełączyć na chwilę na FLCH lub szybko kliknąć gałkę VS. Nie u wszystkich użytkowników tak jest... Będzie jakiś patch który ma to poprawić, dostałem od feelthere do przetestowania.
AD.2 CS nie jest dobrym wyznacznikiem bo on ma jakiś większy problem z trzymaniem wysokości i trzeba kombinować. Autopilot w E-145 jest bardzo bardzo stabilny, jakoś radzi sobie nawet z 'przeskakującym' wiatrem w FSX.
AD.3 Nie sprawdzałem, przetestuję. Przy 20 stopniach wszystko było OK.
Samolot ma jeden błąd który udało się dość szybko odkryć - przy zniżaniu w trybie VS zmiana wysokości docelowej powoduje że znika minus przed prędkością pionową i maszyna zaczyna się wznosić. Trzeba przełączyć na chwilę na FLCH lub szybko kliknąć gałkę VS. Nie u wszystkich użytkowników tak jest... Będzie jakiś patch który ma to poprawić, dostałem od feelthere do przetestowania.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez saint, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystko działa, tylko trzeba umieć zrobić dct.antoś pisze:Dziś leciałem z Warszawy do Krakowa, przy zniżaniu chciałem zrobić direct to KRW ale wywaliło mi cały F/P, później klikałem różne guziczki w FMC, po kliknięciu na PROG nagle CTD. Phi, myślałem, że bardziej go dopracują.
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Może zwykły pech - zrobiłem kilka lotów, fmc obklikałem w różnych kombinacjach i było ok.
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011