szukałem na google i avsim
Pilot In Command 737-300/400/500
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
- Challenger
- Cadet
- Posty: 30
- Rejestracja: wt 16 lis, 2010 20:26
- Skąd jesteś: Rzeszów
http://www.flightsim.com/kdl.php?fid=144273Kiepsko szukałeś
LENOVO Y580
Intel Core i7-3610QM
8GB RAM (SO-DIMM DDR3, 1600 MHz)
NVIDIA GeForce GTX 660M
+ Intel HD Graphics 4000
Windows 7 64-bit Ultimate
Intel Core i7-3610QM
8GB RAM (SO-DIMM DDR3, 1600 MHz)
NVIDIA GeForce GTX 660M
+ Intel HD Graphics 4000
Windows 7 64-bit Ultimate
-
- Cadet
- Posty: 8
- Rejestracja: pn 31 maja, 2010 20:11
- Skąd jesteś: EPWA
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
-
- Cadet
- Posty: 8
- Rejestracja: pn 31 maja, 2010 20:11
- Skąd jesteś: EPWA
-
- Cadet
- Posty: 8
- Rejestracja: pn 31 maja, 2010 20:11
- Skąd jesteś: EPWA
Rozumiem, tylko ze ja mam wszystko zainstalowane. Latałem normalnie a nastepnego dnia juz nie.
Ostatnio zmieniony pn 22 lis, 2010 20:17 przez michael607, łącznie zmieniany 1 raz.
Michał
A ja z kolei mam problem z widokiem.
Jak uzyskać taki: http://www.youtube.com/watch?v=yvCuOW9a ... re=related lub http://www.youtube.com/watch?v=FlJeGdhJEzE chodzi mi o widok z okna pasażera, jest do tego potrzebny dodatkowy addon ?
Gdy ja wybieram "Cabin View" połowę widoku skrzydła zasłania mi "blacha" w ten sposób że nie sposób zobaczyć skrzydło w całości.
Jak uzyskać taki: http://www.youtube.com/watch?v=yvCuOW9a ... re=related lub http://www.youtube.com/watch?v=FlJeGdhJEzE chodzi mi o widok z okna pasażera, jest do tego potrzebny dodatkowy addon ?
Gdy ja wybieram "Cabin View" połowę widoku skrzydła zasłania mi "blacha" w ten sposób że nie sposób zobaczyć skrzydło w całości.
A no np. zaopatrzyć się w program Active Camera.treeq pisze:A ja z kolei mam problem z widokiem.
Jak uzyskać taki: http://www.youtube.com/watch?v=yvCuOW9a ... re=related lub http://www.youtube.com/watch?v=FlJeGdhJEzE chodzi mi o widok z okna pasażera, jest do tego potrzebny dodatkowy addon ?
Gdy ja wybieram "Cabin View" połowę widoku skrzydła zasłania mi "blacha" w ten sposób że nie sposób zobaczyć skrzydło w całości.
Albo darmowy fsrecorcer.
Żeby nie zakładać nowego wątku,
Czy któryś z kolegów używa FS2Crew do 737 PIC w wersji Voice Commander?
Głównie interesuje mnie współpraca FS2Crew z AES i FS Pax?
Jak to jest rozwiązane? Czy jest to wygodne?
Jak generalnie wrażenia z używania tej wersji??
Ja używam FS2Crew w wersji dla Wilco Airbus i generalnie jestem zadowolony, chociaż jednak brak powiązania z AES i FSPax momentami jest uciążliwy.
Ponadto kusi mnie bardzo sterowanie głosem, a w szufladzie leży nówka sztuka 737PIC i może warto byłoby zetrzeć kurz z pudełka i zainstalować na nowo (a przy okazji schudnąć o 20 EUR).
Czy któryś z kolegów używa FS2Crew do 737 PIC w wersji Voice Commander?
Głównie interesuje mnie współpraca FS2Crew z AES i FS Pax?
Jak to jest rozwiązane? Czy jest to wygodne?
Jak generalnie wrażenia z używania tej wersji??
Ja używam FS2Crew w wersji dla Wilco Airbus i generalnie jestem zadowolony, chociaż jednak brak powiązania z AES i FSPax momentami jest uciążliwy.
Ponadto kusi mnie bardzo sterowanie głosem, a w szufladzie leży nówka sztuka 737PIC i może warto byłoby zetrzeć kurz z pudełka i zainstalować na nowo (a przy okazji schudnąć o 20 EUR).
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
-
- Jet 1st Officer
- Posty: 283
- Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
- Skąd jesteś: Maastricht
Używa.Czy któryś z kolegów używa FS2Crew do 737 PIC w wersji Voice Commander?
Nie używa. Do AES jest opcja w programie, więc jakaś współpraca jest (chyba głównie chodzi o nie dublowanie funkcji).Głównie interesuje mnie współpraca FS2Crew z AES i FS Pax?
Tydzień, więc specjalnych wrażeń nie mam. Liczę tylko, że poprawi się rozpoznawanie głosu, bo super-ekstra z tym nie jest (no ale tydzień na dysku dopiero).Jak generalnie wrażenia z używania tej wersji??
To ćwicz rozpoznawanie mowy Windowsa.mbucholski pisze:Liczę tylko, że poprawi się rozpoznawanie głosu, bo super-ekstra z tym nie jest.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
-
- Jet 1st Officer
- Posty: 283
- Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
- Skąd jesteś: Maastricht
Słuchajcie, taka sprawa:
Nie wiem czy to wina PIC'a czy ASE.
Lecę na FL340 - ASE, w zakładce Briefing (a wcześniej w ASE wczytałem trasę z pliku .pln wygenerowanego w VRoute) pokazuje mi wiatr na "przelotowej" 270/35, tymczasem na EHSI obserwuję wiatr 47/10 (leciałem wówczas kursem 317, ale to chyba nie ma większego znaczenia). Po ok. 0,5h lotu nagle wiaterek wskazywany na EHSI zmienił się na 258/36, czyli już zbliżone dane do tych z ASE. Po jakimś czasie (ok. 15-20 min.) znowu zmienił się na 48/10 a po chwili na 253/36.
Czy jest to jakiś bug jednego z tych dwóch dodatków, czy taka ich przypadłość, czy może kwestia jakichś ustawień?
Nie wiem czy to wina PIC'a czy ASE.
Lecę na FL340 - ASE, w zakładce Briefing (a wcześniej w ASE wczytałem trasę z pliku .pln wygenerowanego w VRoute) pokazuje mi wiatr na "przelotowej" 270/35, tymczasem na EHSI obserwuję wiatr 47/10 (leciałem wówczas kursem 317, ale to chyba nie ma większego znaczenia). Po ok. 0,5h lotu nagle wiaterek wskazywany na EHSI zmienił się na 258/36, czyli już zbliżone dane do tych z ASE. Po jakimś czasie (ok. 15-20 min.) znowu zmienił się na 48/10 a po chwili na 253/36.
Czy jest to jakiś bug jednego z tych dwóch dodatków, czy taka ich przypadłość, czy może kwestia jakichś ustawień?
OS: Vista 64
Sprzęt: AsRock P67 Pro3, i5 2500K, nVidia GTX560 1GB/256, 4x2GB/1600MHz
Sprzęt: AsRock P67 Pro3, i5 2500K, nVidia GTX560 1GB/256, 4x2GB/1600MHz
-
- Jet 1st Officer
- Posty: 283
- Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
- Skąd jesteś: Maastricht
Przecież wiatr w zakładce Briefing jest wartością średnią. To chyba naturalne, że w danym miejscu wieje tak, a te 200km dalej nieco inaczej.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Nie twierdzę, że wiatr ma być taki sam na całej trasie..
Jak wiadomo, w zakładce Briefing, mamy punkty trasy i przy każdym jest jakaś informacja o wietrze i przykładowo.. fix A jest z wiaterkiem 270/39, kolejny fix B - 267/41, fix C - 271/38, fix D - 277/40 .. więc trudno spodziewać się wiatru 47/10 gdzieś pomiędzy tymi fixami ..w dodatku przez pół godz. lotu, co daje nam dystans ok. 450 km.
Jak wiadomo, w zakładce Briefing, mamy punkty trasy i przy każdym jest jakaś informacja o wietrze i przykładowo.. fix A jest z wiaterkiem 270/39, kolejny fix B - 267/41, fix C - 271/38, fix D - 277/40 .. więc trudno spodziewać się wiatru 47/10 gdzieś pomiędzy tymi fixami ..w dodatku przez pół godz. lotu, co daje nam dystans ok. 450 km.
OS: Vista 64
Sprzęt: AsRock P67 Pro3, i5 2500K, nVidia GTX560 1GB/256, 4x2GB/1600MHz
Sprzęt: AsRock P67 Pro3, i5 2500K, nVidia GTX560 1GB/256, 4x2GB/1600MHz
Pogoda się zmienia w czasie. Pół godziny, to nowy METAR z serwera VS plus mała losowość przy generowaniu wiatru "na górze".
Bardziej bym się martwił, jeśli by to co wygenerował AS różniło się od map upper winds.
Bardziej bym się martwił, jeśli by to co wygenerował AS różniło się od map upper winds.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
wilco 734 i IRS
Od jakiegoś czasu latam wilco i mam problem bo zwykle pas w fmc jest obok niż w rzeczywistości, co za tym idzie również punkty nawigacyjne... Przy wykonywaniu stara mam kłopoty bo muszę podchodzić vor/dme od 3/4 stara co jest trochę wkur...
Jeżeli wykonuję sidy to jest wszystko w porządku, zmieniłem na airaca 1103 to jeszcze bardziej odsunięty w lewo bądź w prawo.
W setup irs mam ustawioną wartość na 119.
jak lecę od punktu A do punktu B w linii prostej to pokazuje idealnie.
Jak przelotowa ma zakręty to na podejściu w fmc przesunięcie w piz.u.
PS Odpalając fsa stoję na płycie z uruchomionymi silnikami.
Wiecie może o co kaman ?
Jeżeli wykonuję sidy to jest wszystko w porządku, zmieniłem na airaca 1103 to jeszcze bardziej odsunięty w lewo bądź w prawo.
W setup irs mam ustawioną wartość na 119.
jak lecę od punktu A do punktu B w linii prostej to pokazuje idealnie.
Jak przelotowa ma zakręty to na podejściu w fmc przesunięcie w piz.u.
PS Odpalając fsa stoję na płycie z uruchomionymi silnikami.
Wiecie może o co kaman ?
Witam,
Słuchajcie - jest problem z PIC737.
W momencie, gdy chcę ponownie wybrać STAR (wklepać inny niż za pierwszym razem) w FMC, wywala mnie z FS'a. Dam przykład:
Lot z ESSA do EPWA - ATIS EPWA podaje U Arrivals na pas 33 - zatem sporo przed SORIX wklepałem w FMC STAR SORIX1U i pas 33. Po połączeniu z EPWA_APP (już po minięciu SORIX, co wg mnie chyba było trochę za późno, ale też tak mnie wywołano) dostałem "Join SORIX1P, rwy 15, dsc....). No więc szybka zmiana w FMC:
Gdy wszedłem w sekcję DEP/ARR, wybrałem EPWA ARR (LSK) i dalej, chcąc wybrać pas kliknąłem w D15 (LSK) i w tym momencie wywaliło z symulatora.
Później, powtórzyłem wszystkie czynności w FMC już na ziemi, żeby sprawdzić, czy to był przypadek - jednak dokładnie w tym samym momencie - error. Niestety - z nerwów chyba - nie zapisałem szczegółów błędu. Jednak może ktoś z Was spotkał się z tym problemem?
Latam na FSX, Windows Vista 64, +wszystkie SP'ki do FS'a i Visty.
-------------
Przepraszam za OT, ale od razu przy okazji chciałbym zapytać - czy to kontroler nieco spóźnił się z wywołaniem, czy ja powinienem tego pilnować i zgłosić się sam do 'APP' kilkanaście mil przed SORIX (w tym przypadku)?
Tutaj, dodatkowo była o tyle ciekawa (dziwna?) sytuacja, że myślałem iż polecę STARem "U" (tak podano w ATIS), jednak po minięciu SORIX kiedy już rozpocząłem procedurę "U", dostałem STAR "P" - i teraz: zakładając, że mnie nie wywala z symulatora - kawałek procedury lecę trochę "od czapy" ponieważ inny jest kurs od SORIX w przypadku "U" oraz "P". Czy takie "manewry" są dozwolone?
Osobiście uważam, że pełną jasność, którą procedurę będę wykonywał powinienem mieć jeszcze przed SORIX, a więc kontakt z ATC powinien nastąpić dużo wcześniej niż nastąpił w moim przypadku. Jak analizujecie tę sytuację?
Jeszcze raz przepraszam za OT; jeśli Mod uzna, że to dodatkowe pytanie się nie nadaje w tym miejscu, proszę o przesunięcie.. nie chciałem po prostu zakładać nowego wątku.
-------------
Łukasz
Słuchajcie - jest problem z PIC737.
W momencie, gdy chcę ponownie wybrać STAR (wklepać inny niż za pierwszym razem) w FMC, wywala mnie z FS'a. Dam przykład:
Lot z ESSA do EPWA - ATIS EPWA podaje U Arrivals na pas 33 - zatem sporo przed SORIX wklepałem w FMC STAR SORIX1U i pas 33. Po połączeniu z EPWA_APP (już po minięciu SORIX, co wg mnie chyba było trochę za późno, ale też tak mnie wywołano) dostałem "Join SORIX1P, rwy 15, dsc....). No więc szybka zmiana w FMC:
Gdy wszedłem w sekcję DEP/ARR, wybrałem EPWA ARR (LSK) i dalej, chcąc wybrać pas kliknąłem w D15 (LSK) i w tym momencie wywaliło z symulatora.
Później, powtórzyłem wszystkie czynności w FMC już na ziemi, żeby sprawdzić, czy to był przypadek - jednak dokładnie w tym samym momencie - error. Niestety - z nerwów chyba - nie zapisałem szczegółów błędu. Jednak może ktoś z Was spotkał się z tym problemem?
Latam na FSX, Windows Vista 64, +wszystkie SP'ki do FS'a i Visty.
-------------
Przepraszam za OT, ale od razu przy okazji chciałbym zapytać - czy to kontroler nieco spóźnił się z wywołaniem, czy ja powinienem tego pilnować i zgłosić się sam do 'APP' kilkanaście mil przed SORIX (w tym przypadku)?
Tutaj, dodatkowo była o tyle ciekawa (dziwna?) sytuacja, że myślałem iż polecę STARem "U" (tak podano w ATIS), jednak po minięciu SORIX kiedy już rozpocząłem procedurę "U", dostałem STAR "P" - i teraz: zakładając, że mnie nie wywala z symulatora - kawałek procedury lecę trochę "od czapy" ponieważ inny jest kurs od SORIX w przypadku "U" oraz "P". Czy takie "manewry" są dozwolone?
Osobiście uważam, że pełną jasność, którą procedurę będę wykonywał powinienem mieć jeszcze przed SORIX, a więc kontakt z ATC powinien nastąpić dużo wcześniej niż nastąpił w moim przypadku. Jak analizujecie tę sytuację?
Jeszcze raz przepraszam za OT; jeśli Mod uzna, że to dodatkowe pytanie się nie nadaje w tym miejscu, proszę o przesunięcie.. nie chciałem po prostu zakładać nowego wątku.
-------------
Łukasz
OS: Vista 64
Sprzęt: AsRock P67 Pro3, i5 2500K, nVidia GTX560 1GB/256, 4x2GB/1600MHz
Sprzęt: AsRock P67 Pro3, i5 2500K, nVidia GTX560 1GB/256, 4x2GB/1600MHz
-
- Jet 1st Officer
- Posty: 283
- Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
- Skąd jesteś: Maastricht
Jeśli przechodzisz z 122,8, to przypomnij o sobie ok. 15-20 nm od początkowego punktu procedury. No a ATIS powinien być aktualny, więc nie wiem czemu takie roszady w trakcie.Osobiście uważam, że pełną jasność, którą procedurę będę wykonywał powinienem mieć jeszcze przed SORIX, a więc kontakt z ATC powinien nastąpić dużo wcześniej niż nastąpił w moim przypadku.
Instrukcja Boeinga 737-/300/400/500 Wilco
Witajcie jestem tu nowy niedawno przesiadłem się z FG na FS2004.
Wszystko jest tu zupełnie inne , mam Boeinga 737 od Wilco w wersji 300/400/500.
Niestety nie potrafię go poprawnie obsługiwać. Do tej pory latałem na Embraer 170/190 też Wilco, jednak zasada ustawiania planu lotu. [Chyba czegoś brakuje w zdaniu. - Rz]
Czy jest jakaś polska instrukcja dla tego Boeinga?
Przeszukałem wszystkie fora i nic.
Wszystko jest tu zupełnie inne , mam Boeinga 737 od Wilco w wersji 300/400/500.
Niestety nie potrafię go poprawnie obsługiwać. Do tej pory latałem na Embraer 170/190 też Wilco, jednak zasada ustawiania planu lotu. [Chyba czegoś brakuje w zdaniu. - Rz]
Czy jest jakaś polska instrukcja dla tego Boeinga?
Przeszukałem wszystkie fora i nic.
Ostatnio zmieniony czw 05 maja, 2011 16:21 przez VincZi, łącznie zmieniany 1 raz.
Poczytaj instrukcje i poradniki do PMDG B737. Poza kilkoma różnicami, oba samoloty wiele się nie różnią w użytkowaniu.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Witam,
mam otóż taki problem. Załączam 737-500 np w warszawie. Tryb cold and dark, na innych trybach też sprawdzane było. Po ok 5min postoju na płycie fs zaczyna klatkować, ilość FPS spada z 35 do 8. Po prostu nie da się lecieć. Przy innych dodatkach żadne takie zjawisko nie występuje. Tylko przy picu i jeszcze przy e-jets. Mam win 7 pro 64 bity. Co mam zrobić?
mam otóż taki problem. Załączam 737-500 np w warszawie. Tryb cold and dark, na innych trybach też sprawdzane było. Po ok 5min postoju na płycie fs zaczyna klatkować, ilość FPS spada z 35 do 8. Po prostu nie da się lecieć. Przy innych dodatkach żadne takie zjawisko nie występuje. Tylko przy picu i jeszcze przy e-jets. Mam win 7 pro 64 bity. Co mam zrobić?
I5 3570K 16GB RAM 1600MHz GTX750TI 2GB Saitek X52 PRO
Witam,
Jakiś czas temu zakupiłem 737 Pilot in Command w wersji dedykowanej dla Windows 7/Vista.
Przez pewien okres czasu latałem wyłącznie na laptopie, a dodatek chodził prawidłowo. Gdy postanowiłem przejść na PC pojawił się pewien problem...
Po uruchomieniu samolotu na płycie lotniska silniki chodzą, jednak żaden z przyrządów nie działa, a do tego żadnego z przełączników nie można przestawić. Poniżej zamieszczam obrazek:
http://i52.tinypic.com/11aa0w2.png
Samolot uruchamiam z opcją Engines Running, FSX, Windows 7 Professional 64bit.
Z góry dziękuję za pomoc.
Jakiś czas temu zakupiłem 737 Pilot in Command w wersji dedykowanej dla Windows 7/Vista.
Przez pewien okres czasu latałem wyłącznie na laptopie, a dodatek chodził prawidłowo. Gdy postanowiłem przejść na PC pojawił się pewien problem...
Po uruchomieniu samolotu na płycie lotniska silniki chodzą, jednak żaden z przyrządów nie działa, a do tego żadnego z przełączników nie można przestawić. Poniżej zamieszczam obrazek:
http://i52.tinypic.com/11aa0w2.png
Samolot uruchamiam z opcją Engines Running, FSX, Windows 7 Professional 64bit.
Z góry dziękuję za pomoc.