Pilot In Command 737-300/400/500
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
Pilot In Command 737-300/400/500
I zostal wydany. Czekam na pierwsze opinie.
LINK
Jest TCAS, radar pogodowy i niby wszystko co powinno byc. Tylko teraz na ile jest zabugowany i rozbudowany. Ale tak patrzac na screeny to jakos super pieknie to nie wyglada (2c i vc). Ale poczekajmy, moze na innych kompach bedzie to lepiej wygladac Wink
A cena taka sobie, € 39.95 (VAT incl.) za calosc, a -300 € 36.95 (VAT incl.) i pozniej jeszcze trzeba 10 € za 400/500. A taki C130 51$
LINK
Jest TCAS, radar pogodowy i niby wszystko co powinno byc. Tylko teraz na ile jest zabugowany i rozbudowany. Ale tak patrzac na screeny to jakos super pieknie to nie wyglada (2c i vc). Ale poczekajmy, moze na innych kompach bedzie to lepiej wygladac Wink
A cena taka sobie, € 39.95 (VAT incl.) za calosc, a -300 € 36.95 (VAT incl.) i pozniej jeszcze trzeba 10 € za 400/500. A taki C130 51$
Samolor fajny, ale ci wydawcy przeginaja z cenami. Zrobienie takiego samolotu ma sie nijak pod wzgledem stopnia komplikacji do stopnia trudnosci przecietnej gry na PC (jest duzo, duzo prostsze). z ktorych najdrozsze kosztuja 50$.
Naklady potrzebne sa podejrzewam sa 10-20 razy mniejsze. Nawet jak wynajma sobie kilkanascie godzin w prawdziwym symulatorze tego typu (czego zapewne nie robia) i obleca dookola swiata w "modelowanym" samolocie.
Dodajac do tego popularny brak wersji demo i fakt, ze FS9 nie ma fizycznej mozliwosci symulacji wiekszosci systemow prezentowanych w tych samolotach (co konczy sie na tym, ze switche sa, ale nic nie robia, ew. zapalaja ladne lampki a FMC to inny interfejs podlaczony do FS-a GPSa), bardzo czesto totalnie amatorskie wykonanie pod wzgledem optymalizacji dzialania (popularne klatkowanie) i wygladu, taki samolot powinien kosztowac okolo 10-15$. Jedyne co tlumaczy to pewnie brak popytu, nie sadze, zeby sprzedawali wiecej niz 1000-2000 sztuk, w porywach moze troche wiecej.
Przepraszam za ten wtret, FS-em bawie sie niedlugo, a w branzy gier komputerowych siedze juz bardzo dlugo i troche mnie zszokowala bogata wyobraznia wiekszosci developerow/wydawcow jesli chodzi o stosunek jakosci tego co robia do cen i to, ze jeszcze gdzies zachowal sie tak totalnie amatorski w wieksozsci rynek developerow w swiecie bardzo zawodowowych i wysokonakladowych produkcji jakimi sa gry na PC. Tak naprawde jedyny publisher ktoremu ufam to Flight One, bo mozna im oddac jak sie nie podoba i ceny maja w miare przyzwoite (a 727 jest swietnyi, nastepny bedzie MD80).
A, ze tego samolotu nie wydaje F1, a jestem nim bardzo zainteresowany (da sie nim latac short haule po 1-2 godziny ), tez czekam na opinie z pierwszej reki, jesli ktos kupi. Na screenach wyglada tak sobie
Naklady potrzebne sa podejrzewam sa 10-20 razy mniejsze. Nawet jak wynajma sobie kilkanascie godzin w prawdziwym symulatorze tego typu (czego zapewne nie robia) i obleca dookola swiata w "modelowanym" samolocie.
Dodajac do tego popularny brak wersji demo i fakt, ze FS9 nie ma fizycznej mozliwosci symulacji wiekszosci systemow prezentowanych w tych samolotach (co konczy sie na tym, ze switche sa, ale nic nie robia, ew. zapalaja ladne lampki a FMC to inny interfejs podlaczony do FS-a GPSa), bardzo czesto totalnie amatorskie wykonanie pod wzgledem optymalizacji dzialania (popularne klatkowanie) i wygladu, taki samolot powinien kosztowac okolo 10-15$. Jedyne co tlumaczy to pewnie brak popytu, nie sadze, zeby sprzedawali wiecej niz 1000-2000 sztuk, w porywach moze troche wiecej.
Przepraszam za ten wtret, FS-em bawie sie niedlugo, a w branzy gier komputerowych siedze juz bardzo dlugo i troche mnie zszokowala bogata wyobraznia wiekszosci developerow/wydawcow jesli chodzi o stosunek jakosci tego co robia do cen i to, ze jeszcze gdzies zachowal sie tak totalnie amatorski w wieksozsci rynek developerow w swiecie bardzo zawodowowych i wysokonakladowych produkcji jakimi sa gry na PC. Tak naprawde jedyny publisher ktoremu ufam to Flight One, bo mozna im oddac jak sie nie podoba i ceny maja w miare przyzwoite (a 727 jest swietnyi, nastepny bedzie MD80).
A, ze tego samolotu nie wydaje F1, a jestem nim bardzo zainteresowany (da sie nim latac short haule po 1-2 godziny ), tez czekam na opinie z pierwszej reki, jesli ktos kupi. Na screenach wyglada tak sobie
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez michald, łącznie zmieniany 1 raz.
------------
Michal
Michal
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez wegi, łącznie zmieniany 2 razy.
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Dzieki za recenzje, trzeba sie bedzie blizej zainteresowac tym produktem. Niestety to co mowisz o fps-ach na razie go jak dla mnie dyskwalifikuje (a sprzet mam mocny, sporadycznie ponizej 30 fps na plycie lotniska), ale mam nadzieje ze to poprawia.
Da sie zapisac samolot w locie i odczytac bez problemow? Czasami musze przerwac lot bo corka chce zebym jej troche pospiewal
Da sie zapisac samolot w locie i odczytac bez problemow? Czasami musze przerwac lot bo corka chce zebym jej troche pospiewal
------------
Michal
Michal
Co do zapisywania, to niestety były problemy z FMC (trzeba było wklepywać jeszcze raz trase, ale jest to kwestia chwili, także nie jest tak źle).
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez wegi, łącznie zmieniany 1 raz.
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Kilka moich uwag:
1. nie da sie wyłączyć dźwięków markera (a PMDG mozna sobie wybrac na panelu radia, czy chcemy to miec, czy nie),
2. nie ma przełącznika freq. NAV z Active na Stand By ale takie przełączniki mialy chyba dopiero NG (DF 737 tez tego nie miał). Za to jest Auto strojenie do najblizszych VOR.
3. sprawa dziwna to to, ze aby właczyc silniki (na chodzącym APU) oba Air Condition Pack (L i R) trzeba dać na OFF. W DF737 oraz PMDG mogą spokojnie być na Auto. Nie wiem czy to błąd, czy tak ma być w -300. Jesli mnie pamiec nie myli, to np. w LevelD 767 tez oba packi od air condition muszą być OFF, zeby dało sie uruchomić silniki.
4. czasami dziwnie działa FMC. Jesli np. wpisuje nad jakims punktem własny pułap i daje EXEC, to samolot robi taki...tick...lekkie, delikatne odbicie od kursu i szybki powrót na kurs.
Na LCD 17" ten panel radia wcale nie jest taki ogromny a overhead panel ma starsznie małe czcionki napisów. Klawisze FMC faktycznie błyszczą sie jak psu..... Miało być ładnie a wyszło raczej niezbyt.
Udźwiękowienie bajka. Model zewnetrzny i klatkowanie juz gorzej, niestety. Ogolnie jednak samolocik udany.
1. nie da sie wyłączyć dźwięków markera (a PMDG mozna sobie wybrac na panelu radia, czy chcemy to miec, czy nie),
2. nie ma przełącznika freq. NAV z Active na Stand By ale takie przełączniki mialy chyba dopiero NG (DF 737 tez tego nie miał). Za to jest Auto strojenie do najblizszych VOR.
3. sprawa dziwna to to, ze aby właczyc silniki (na chodzącym APU) oba Air Condition Pack (L i R) trzeba dać na OFF. W DF737 oraz PMDG mogą spokojnie być na Auto. Nie wiem czy to błąd, czy tak ma być w -300. Jesli mnie pamiec nie myli, to np. w LevelD 767 tez oba packi od air condition muszą być OFF, zeby dało sie uruchomić silniki.
4. czasami dziwnie działa FMC. Jesli np. wpisuje nad jakims punktem własny pułap i daje EXEC, to samolot robi taki...tick...lekkie, delikatne odbicie od kursu i szybki powrót na kurs.
Na LCD 17" ten panel radia wcale nie jest taki ogromny a overhead panel ma starsznie małe czcionki napisów. Klawisze FMC faktycznie błyszczą sie jak psu..... Miało być ładnie a wyszło raczej niezbyt.
Udźwiękowienie bajka. Model zewnetrzny i klatkowanie juz gorzej, niestety. Ogolnie jednak samolocik udany.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Nie wiem gdzie ale wrzucę to tutaj.
Otóż dysponuję 2 podręcznikami w formie PDF. Są to oryginalne manuale bardzo dobrej jakości wydanie z 2002 r.Reedycja z 1999 r, do Boeinga 737 300 400 500. Jest to właśnie manual Do naszego PIC737. Jak by ktoś chciał, to służę uprzejmie:
BOEING - 737 300-400-500 Flight Crew Training Manual 3.6 mega
Boeing 737-300-400-500 Operations Manual 12.6 mega
pozdrawiam serdecznie
Bubi
Otóż dysponuję 2 podręcznikami w formie PDF. Są to oryginalne manuale bardzo dobrej jakości wydanie z 2002 r.Reedycja z 1999 r, do Boeinga 737 300 400 500. Jest to właśnie manual Do naszego PIC737. Jak by ktoś chciał, to służę uprzejmie:
BOEING - 737 300-400-500 Flight Crew Training Manual 3.6 mega
Boeing 737-300-400-500 Operations Manual 12.6 mega
pozdrawiam serdecznie
Bubi
Juz jest patch, wazy ponad 49 MB.
Na moje to samolot jest teraz skopany równo i miarowo. Latac sie tym nie da.
Dzisiaj smigałem LOWW-EPWA. Lot na LNAV, VNAV. VS na zero, wiatr w plecy, pitot i wszystkie inne "bajery" włączone, a predkosc spada niemal do przeciagniecia. Kilkakrotne właczenie i wyłacznie AP jakby pomogło, choc nie do konca, bo samolot za chiny nie mogł ustabilizować pedkosci. W koncu przełączyłem z LNAV/VNAV na SPD, ustawiłem 250 kts (czyli stosunkowo bezpieczną predkosc) i niestety, porażka. Ciag latał od 36% do 91%, predkosci raz w góre raz w dól.
Na podejsciu recznie poprzez HDG naprowadzony na kurs pasa, LOC złapany, GS juz zaczyna "schodzic", a właczenie APP sprowadza samolot na manowce. Odłaczenie AP nic nie daje, nie mozna sterowac recznie. Dopiero wyłączenie FD pomaga.
Na moje to samolot jest teraz skopany równo i miarowo. Latac sie tym nie da.
Dzisiaj smigałem LOWW-EPWA. Lot na LNAV, VNAV. VS na zero, wiatr w plecy, pitot i wszystkie inne "bajery" włączone, a predkosc spada niemal do przeciagniecia. Kilkakrotne właczenie i wyłacznie AP jakby pomogło, choc nie do konca, bo samolot za chiny nie mogł ustabilizować pedkosci. W koncu przełączyłem z LNAV/VNAV na SPD, ustawiłem 250 kts (czyli stosunkowo bezpieczną predkosc) i niestety, porażka. Ciag latał od 36% do 91%, predkosci raz w góre raz w dól.
Na podejsciu recznie poprzez HDG naprowadzony na kurs pasa, LOC złapany, GS juz zaczyna "schodzic", a właczenie APP sprowadza samolot na manowce. Odłaczenie AP nic nie daje, nie mozna sterowac recznie. Dopiero wyłączenie FD pomaga.
Ostatnio zmieniony sob 31 gru, 2005 12:33 przez konraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
u mnie te same problemy co u Bartka buja jak cholera bo inaczej nie idzie tego nazwac, jak zainstalowalem tego patcha to w jakis amok wpadlem i ponoc tak klnac zaczalem ze. [...] Bez takich mi tu - y
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Nareszcie działa. Odinstalowałem samolot, pousuwałem wszystkie jego pliki zainstalowalem na "czysto" patcha i działa.
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Jakby ktos jeszcze nie zauwazył, to są juz dostepne wersje 400 i 500.
Co wiecej, pojawił sie chyba nowy patch do 300-tki.
http://www.wilcopub.com/index.cfm?fusea ... ort_737PIC
"49 Mb - January 11, 2006" Ciezko powiedziec czy to jakis feler w opisie, czy faktycznie jest to nowa wersja SP1, a moze juz SP2.
Co wiecej, pojawił sie chyba nowy patch do 300-tki.
http://www.wilcopub.com/index.cfm?fusea ... ort_737PIC
"49 Mb - January 11, 2006" Ciezko powiedziec czy to jakis feler w opisie, czy faktycznie jest to nowa wersja SP1, a moze juz SP2.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Witam wszystkich jako nowy uzytkownik forum.
Co do ciśnienia i temperatury - owszem wszystko jest na swoim miejscu, funkcjonalnośc oczywiście w granicach możliwości FSa.
Jesli chodzi o wypadki to wiadomo jak to jest z nimi w FSie, nie wiem dokładnie o co ci chodzi z tym wypadkiem z klapami ale jeśli o to że niby mialo by urwac klapy przy za duzej predkości to w FSie generalnie takich efektów raczej nie bedzie, niektóre dodatki najwyzej generuja uszkodzenia takie ze sie klapy blokują na jakimś ustawieniu, np Aeroworx B200, ale to oczywiscie zpełnie inna klasa samolotu.
Co do ewentualnego zakupu powiem tak: to bedzie dobry samolot ale za 5 service packów wiec jesli chcesz od razu cieszyc sie w pełni korzystaniem z niego zaczekaj z zakupem aż poprawią błędy, które niestety są dość znaczące.
I tu moje spostrzezenie: coś jest nie tak z TOC - na ziemi wpisuje sobie wysokość przelotową, prędkości na wznoszeniu i generalnie wszystko co trzeba po czym startuje,przechodze na LNAV VNAV samolot stabilizuje sie na trasie i wznosi sie niby normalnie ale ewidentnie nie trafia sobie w TOC i efekt jest taki ze w punkcie toc jestem np 8000ft za nisko i TOC zaczyna sie przesuwać razem z "nosem" samolotu. Warunki podczas lotu sa jak najbardziej normalne, lekki boczny wiatr, brak turbulencji wiec to nie wina pogody, masa startowa jest poprawna. Zauwazylem tylko ze strasznie buja na wznoszeniu i moc silników skacze, ale u mnie nawet gdy juz ewidentnie widac ze przesmaruje TOC nie prubuje tego uniknąć jakimś gwałtownym wznoszeniem. Tak samo jest z TOD - jest obliczony za blisko BOD (a przynajmniej tak sie wizualizuje) bo samolot zaczyna schodzenie w sporej odległości przed TOD
posiadam 737-300 z aktualnie zainstalowanym SP1
Co do ciśnienia i temperatury - owszem wszystko jest na swoim miejscu, funkcjonalnośc oczywiście w granicach możliwości FSa.
Jesli chodzi o wypadki to wiadomo jak to jest z nimi w FSie, nie wiem dokładnie o co ci chodzi z tym wypadkiem z klapami ale jeśli o to że niby mialo by urwac klapy przy za duzej predkości to w FSie generalnie takich efektów raczej nie bedzie, niektóre dodatki najwyzej generuja uszkodzenia takie ze sie klapy blokują na jakimś ustawieniu, np Aeroworx B200, ale to oczywiscie zpełnie inna klasa samolotu.
Co do ewentualnego zakupu powiem tak: to bedzie dobry samolot ale za 5 service packów wiec jesli chcesz od razu cieszyc sie w pełni korzystaniem z niego zaczekaj z zakupem aż poprawią błędy, które niestety są dość znaczące.
I tu moje spostrzezenie: coś jest nie tak z TOC - na ziemi wpisuje sobie wysokość przelotową, prędkości na wznoszeniu i generalnie wszystko co trzeba po czym startuje,przechodze na LNAV VNAV samolot stabilizuje sie na trasie i wznosi sie niby normalnie ale ewidentnie nie trafia sobie w TOC i efekt jest taki ze w punkcie toc jestem np 8000ft za nisko i TOC zaczyna sie przesuwać razem z "nosem" samolotu. Warunki podczas lotu sa jak najbardziej normalne, lekki boczny wiatr, brak turbulencji wiec to nie wina pogody, masa startowa jest poprawna. Zauwazylem tylko ze strasznie buja na wznoszeniu i moc silników skacze, ale u mnie nawet gdy juz ewidentnie widac ze przesmaruje TOC nie prubuje tego uniknąć jakimś gwałtownym wznoszeniem. Tak samo jest z TOD - jest obliczony za blisko BOD (a przynajmniej tak sie wizualizuje) bo samolot zaczyna schodzenie w sporej odległości przed TOD
posiadam 737-300 z aktualnie zainstalowanym SP1
Jak piszesz o SP1 to napisz, z jaką datą jest plik, bo SP1 było juz 4 sztuki
Z tym TOD fakt, nawet z SP4 (czy tam SP1 w czwartej wersji) jest to samo. TOD jest gdzies daleko przede mną, VNAV sie wyłącza (tak jak np. w PMDG, gdy nie zmienie ALT na AP przy mijaniu TOD).
Poza tym trapi mnie tez to:
http://www.iemit.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=4244
Z tym TOD fakt, nawet z SP4 (czy tam SP1 w czwartej wersji) jest to samo. TOD jest gdzies daleko przede mną, VNAV sie wyłącza (tak jak np. w PMDG, gdy nie zmienie ALT na AP przy mijaniu TOD).
Poza tym trapi mnie tez to:
http://www.iemit.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=4244
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
B737.....Pilot in Command
Proszę mi podpowiedzieć jak w B 737- Pilot in Command ustawia się częstotliwość NAV1 lub
NAV2 w systemie ,,Ręcznym". Jest tam jedno pokrętło. Jak ustawić cyfry na lewo od przecinka a jak w prawo od przecinka [częstotliwość] Z poważaniem Mirek
NAV2 w systemie ,,Ręcznym". Jest tam jedno pokrętło. Jak ustawić cyfry na lewo od przecinka a jak w prawo od przecinka [częstotliwość] Z poważaniem Mirek
swidemir
Wokół pokretła są "hot spoty", miejsca do zmiany czestotliwosci. Poprzesuwaj kursorem myszki, az trafisz.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Co do drzwi, po raz drugi polecam:
viewtopic.php?t=102
Co do APU (a nie GPU), w instrukcji nie ma opisu?
viewtopic.php?t=102
Co do APU (a nie GPU), w instrukcji nie ma opisu?
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Maksy...
Jeden z realniej oddanych FMC w całej historii FSa.Czy wedug was FMC w tym samolocie dobrze dziala?? wedlug mnie jest skopany na maksa!
Proszę sprawdż wersję bibliotek dll (ft733.dll , ft734.dll i ft735.dll). Powinny być w wersji
1.5.0.12. Jeżeli nie, ściągnij ze strony wilco publishing patch.
FSUiPC posiadasz zarejestrowane, czy nie ?
Proponuję udać się na forum feelthere i poszperać troszkę. Na każde pytanie znajdziesz odpowiedź, zapewniam.
"...dobrze ze od 5 lat nie mam telewizora bo bym chyba sie zesral chinskim pudrem z gniewu i rozpaczy..." by Vert
Wersje plików dll mam taką jak napisałeś.... Fsuipc nie miałem zarejestrowany.. ale juz kupiłem więc jak wróce do domu to zarejestruje.
A denerwuje mnie to, że FMC źle oblicza TOD, za późno. Wtedy daje vs 6000.. Może zarejestrowany Fsuipc coś da?! pzdr.
jeszcze jedno czego mi brakuje to malowanie LOT-u dla 737-400....
A denerwuje mnie to, że FMC źle oblicza TOD, za późno. Wtedy daje vs 6000.. Może zarejestrowany Fsuipc coś da?! pzdr.
jeszcze jedno czego mi brakuje to malowanie LOT-u dla 737-400....
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez w., łącznie zmieniany 1 raz.
Nowy SP (dla wersji CD jest to SP2) z datą 03.08.2006 dostępny na stronie Wilco. Ponad 45MB. Niestety całkowity brak informacji co poprawiono (chyba, że źle szukam)
Pozdrawiam
Marcin
[Wieczorny Edit]
Czy ktoś już może zainstalował to cudo? Bo wyjaśnienia na forum Feelthere to chyba jakiś niemiły żart
Pozdrawiam
Marcin
[Wieczorny Edit]
Czy ktoś już może zainstalował to cudo? Bo wyjaśnienia na forum Feelthere to chyba jakiś niemiły żart
http://www.forum.vatsim.pl/viewtopic.php?t=19106 Prześledź ten temat. Tam chyba było podane
Witam wszystkich,
Troszkę odświeżę temat. Posiadam PIC 737 ale mam nie miły problem. Ustawiłem sobie w opcjach, że zaczynać będę z Dark&Cold. Tak jak w PMDG wykonuję wszystko poprawnie jak odpowiednie checklist'y mówią a mimo wszystko nie widzę po włączeniu Ground Power, APU później silników "pełnego" EADI oraz EHSI. Mimo wszystko po wielu próbach rozszyfrowywania tego zjawiska z pomocą manuali jak i forum nie znalazłem odpowiedzi. Po pewnym czasie postanowiłem polecieć z czarnymi ekranami. A/P teoretycznie działa oprócz chyba najważniejszego LNAV i VNAV...Nie wiem może to sprawka cold screen'ów? Panowie może wy znajdziecie odpowiedź na mój problem.
Pozdrawiam!
Troszkę odświeżę temat. Posiadam PIC 737 ale mam nie miły problem. Ustawiłem sobie w opcjach, że zaczynać będę z Dark&Cold. Tak jak w PMDG wykonuję wszystko poprawnie jak odpowiednie checklist'y mówią a mimo wszystko nie widzę po włączeniu Ground Power, APU później silników "pełnego" EADI oraz EHSI. Mimo wszystko po wielu próbach rozszyfrowywania tego zjawiska z pomocą manuali jak i forum nie znalazłem odpowiedzi. Po pewnym czasie postanowiłem polecieć z czarnymi ekranami. A/P teoretycznie działa oprócz chyba najważniejszego LNAV i VNAV...Nie wiem może to sprawka cold screen'ów? Panowie może wy znajdziecie odpowiedź na mój problem.
Pozdrawiam!
www.awiator.com <-- Najlepszy serwis informacyjny o lotnictwie cywilnym
"...bo chodzi oto by liczba startów zgadzała się z liczbą lądowań"
"...bo chodzi oto by liczba startów zgadzała się z liczbą lądowań"
Wyświetlacze są całkiem czarne, czy są na nich jakieś znaki?
Topodowiązałeś układ inercyjny (IRS)?
Topodowiązałeś układ inercyjny (IRS)?
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Dokładniej
Opisz dokładnie, jak włączasz zasilanie od GPU, ale tak krok po kroku.a mimo wszystko nie widzę po włączeniu Ground Power
Pozdrawiam
Gwidon
EDIT : wygląda jednak na to co próbował (;-)) napisać Rzemyk. Justuj IRSy (tej czynności faktycznie nie ma w PMDG737) i będzie OK.
"...dobrze ze od 5 lat nie mam telewizora bo bym chyba sie zesral chinskim pudrem z gniewu i rozpaczy..." by Vert
Re: Dokładniej
Na uczelni nauczyłem się pojęcie topodowiązanie, które w tej sytuacji też się odnosi, w końcu sytuujesz punkt (samolot) w przestrzeni.Gwidon pisze:EDIT : wygląda jednak na to co próbował (;-)) napisać Rzemyk. Justuj IRSy (tej czynności faktycznie nie ma w PMDG737) i będzie OK.
Przy okazji jest to też justowanie, bo ustawiasz dwa (lub więcej) systemy na te same współrzędne, ale nie jest to tylko i wyłącznie justowanie.
Po angielsku to IRS Align, po polsku wychodzi "ustawianie IRSa", tylko czy to poprawna wersja?
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Dzięki za pomoc, faktycznie problem leżał w złym ustawianiu IRS system.
CLICK!
Ta checklist'a jest zrobiona co prawda w word'zie i mało realistyczna ale super wszystko wyjaśnione!
CLICK!
Ta checklist'a jest zrobiona co prawda w word'zie i mało realistyczna ale super wszystko wyjaśnione!
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez Daresus, łącznie zmieniany 1 raz.
www.awiator.com <-- Najlepszy serwis informacyjny o lotnictwie cywilnym
"...bo chodzi oto by liczba startów zgadzała się z liczbą lądowań"
"...bo chodzi oto by liczba startów zgadzała się z liczbą lądowań"
OT
Rzemyku napisał :
Pozdrawiam
Gwidon
Krzysiu, termin którego wyżej użyłeś, jest dla większości użytkowników kompletnie niezrozumiały i szczerze mówiąc ma nie wiele wspólnego z lotnictwem w ogólności, a z nawigacją w szczególności (jest natomiast ściśle związany z balistyką i nowoczesnymi metodami wyznaczania punktu celu).Na uczelni nauczyłem się pojęcie topodowiązanie
Pozdrawiam
Gwidon
"...dobrze ze od 5 lat nie mam telewizora bo bym chyba sie zesral chinskim pudrem z gniewu i rozpaczy..." by Vert
polskie instrukcje do PIC 737
Jest moze jakis dokladny poradnik w pdf do PIC 737 po polsku do pobrania?? A i jak mam przeniesc sie po wybraniu samolotu PIC 737 z wylaczonymi bateriami (zasilaniem) i jakimi kolwiek urzadzeniami. Bo kiedy go odpalam baterie sa wlaczone i pare lampek jest zapalonych. Wogole chce sie tego samolotu na pamiec nauczyc bo nigdy dotad na profesjonalnych samolotach add on nie latalem. Jedynie na panelach sciaganych z neta gdzie nie trzeba zaczynac od podstaw takich jak programowanie FMC i wlaczania zasilania. Pomozcie mi. Chcialbym ten samolot pojac ale nie wiem jak. Wtedy byloby chyba juz prawdziwe latanie:)
@DawidOlie, po pierwsze: napisz jeszcze raz, z przecinkami.
Żeby samolot był w konfiguracji cold&dark musisz ustawić się na lotnisku np. Cessną 172, wszystko w niej powyłączać, a następnie załadować 737 PiC.
Po Polsku 'instrukcji' do tego samolotu nie znajdziesz.
Po Polsku nie ma, jest 'poradnik' po angielsku do 737 DF.Jest moze jakis dokladny poradnik w pdf do PIC 737 po polsku do pobrania??
Co chcesz przenieść i po co?A i jak mam przeniesc sie po wybraniu samolotu PIC 737 z wylaczonymi bateriami (zasilaniem) i jakimi kolwiek urzadzeniami. Bo kiedy go odpalam baterie sa wlaczone i pare lampek jest zapalonych.
Żeby samolot był w konfiguracji cold&dark musisz ustawić się na lotnisku np. Cessną 172, wszystko w niej powyłączać, a następnie załadować 737 PiC.
Polecam zacząć od ATR F1 zanim wsiądziesz na Jety.Wogole chce sie tego samolotu na pamiec nauczyc bo nigdy dotad na profesjonalnych samolotach add on nie latalem.
Po Polsku 'instrukcji' do tego samolotu nie znajdziesz.
Źle akurat mu napisałeś. W pic 737 wchodziszw setup utility i zaznaczasz przy zakładce startup cold&dark.Żeby samolot był w konfiguracji cold&dark musisz ustawić się na lotnisku np. Cessną 172, wszystko w niej powyłączać, a następnie załadować 737 PiC.
Już Ci odpowiedziałem w poprzednim poście jak masz przenieść samolot.DawidOlie pisze:A i jak mam przeniesc sie po wybraniu samolotu PIC 737 z wylaczonymi bateriami (zasilaniem) i jakimi kolwiek urzadzeniami. Bo kiedy go odpalam baterie sa wlaczone i pare lampek jest zapalonych.
Kuba