Dział poświęcony płatnym samolotom i śmigłowcom (czyli opinie, recenzje, poradniki). Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Samoloty.
Jak wyłączyć FBW? Czasami na prostej do pasa system FBW więcej przeszkadza niż pomaga. Ciągnę na maxa do siebie sidesticka a wale w ziemie jakieś 900 ft. Co lepsze czasami muszę samemu już podciągnąć guzikiem trymer, tak jak w Boeingu, ale FBW po chwili znowu wykona jakiś dziwny ruch.
Wiem, że Airbusów się nie trymuje, że od tego jest FBW, ale FBW od Wilco zwłaszcza na prostej lubi wariować.
Nie wiem, czy ma na to może wpływ VC Merge - Wilco + Airsimmer.
Na gołym Wilco chyba tak nie było, już nie pamiętam.
Ostatnio zmieniony czw 02 maja, 2013 13:11 przez TomJBu, łącznie zmieniany 1 raz.
Raczej nie chcesz wyłączyć FBW, bo byś stracił możliwość kontroli niektórych powierzchni sterowych. Pewnie chcesz wyłączyć flight envelope protection - wyłącz więc ELAC, FAC i SEC. http://www.dutchops.com/Portfolio_Marce ... trols.html
W Airsimmer kombinuję na różne sposoby, ale nie da się wyłączyć Trimmable Horizontal Stabilizer - THS?
W Wilco A320 lata tak samo z fly [chyba FLC?] control ON i OFF bez różnicy.
W Airsimmerze o dziwo działa to chyba tak jak powinno. Ale nie wiem jak wyłączyć ten trymer. Może jakaś kombinacja wyłączania systemów ale wątpię w to.
Najlepiej wyłączyć green i yellow wtedy już pitch trim ani drgnie, ale pod yellow i green są też inne przypisane "lotki"
Ostatnio zmieniony czw 02 maja, 2013 14:04 przez TomJBu, łącznie zmieniany 2 razy.
The THS is positioned by a screw actuator and driven by two hydraulic motors. In turn the hydraulic motors are driven by one or three electric motors. Only one electric motor can be operative at a time while the other two are in a standby role. The electric motors are being controlled by either ELAC or SEC computers.
Używasz dodatków z których jeden jest kiepski, a drugi niedokończony, więc można się spodziewać różnic względem rzeczywistości.
Czy ktoś z Was nabył dodatek Aibus Series Evolution, bo rozumiem że jest to dodatek Airbus Series, czy odrębny produkt? Jeśli ktoś z Was ma to proszę o podzielenie się opiniami, czy w tym dodatku działa w pełni komputer czy tylko procedury SID/STAR, powiedzcie też coś o radarze pogodowym-skoro zrobił go Wilco, nad czym zastanawia się Aerosoft? Czy działa tylko w 2D, czy uruchamia się go w 2D, a działa w VC? Chodzi mi o to zdanie "The Weather Radar can be activated from the 2D cockpit only."
Pisz poprawnie.
Ostatnio zmieniony wt 10 gru, 2013 12:16 przez adiks7, łącznie zmieniany 2 razy.
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie www.rcklub.jun.pl
Witam wszystkich, mam jedno małe pytanko. Dzisiaj pobrałem sobie ze strony http://library.avsim.net/esearch.php?Ca ... LID=135374 repaint do samolotu Wilco i mam taki mały problem. Po wrzuceniu repainta texture.csa do folderu feelThere PIC A319, przypisaniu pliku CFG tak jak w Readme, skopiowaniu texture.house i podmianie do folderu texture.csa (pomijając jedynie pliku Thumbnail.jpg aby go nie podmienił) odpalam FSX. Otwieram wybór samolotów, ikona z samolotem i texturami CSA jest widoczna. Po wybraniu samolotu z tym malowaniem, samolot jest w malowaniu texture.house. Proszę o pomoc. Co robię nie tak???
[Pisownia! - Rz]
Ostatnio zmieniony pn 10 mar, 2014 22:14 przez Poti30, łącznie zmieniany 1 raz.
skopiowaniu texture.house i podmianie do folderu texture.csa pomijając jedynie pliku Thumbnail.jpg
Zamieniłeś malowanie CSA na firmowe (house), więc takie się wyświetla. Należało wybrać skopiowanie plików bez nadpisywania istniejących. Tak naprawdę w FSX nie trzeba wrzucać dodatkowych podstawowych tekstur, wystarczą odpowiednie wpisy w texture.cfg malowania, odwołujące się do tekstur w innym folderze.