Wilco Airbus series vol. 1

Dział poświęcony płatnym samolotom i śmigłowcom (czyli opinie, recenzje, poradniki). Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Samoloty.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Czyżby w końcu jakaś dobra symulacja Airbusów dla FSX? Proszę więc o wyjaśnienie jednej kwestii: czy jeśli chodzi o symulacje systemów teraz Airbusy od Wilco/Feelthere będą mieścić się w lidze PMDG i Level-D? Wtedy całość wychodzi 60 EUR za rodzinę A320 i 50 EUR za pakiet z A330/340. Nie jest to tanio więc nie wiem czy warto jako, że nie mam żadnego Airbusa obecnie.
marcpro
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 189
Rejestracja: czw 18 paź, 2007 23:05
Skąd jesteś: EPSO

Post autor: marcpro »

Pojawiły się już dodatki do pozostałych wersji czyli: vol.1 DeLuxe i vol.2

http://www.simw.com/flight-simulator-add-ons.html
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Awatar użytkownika
slysy
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 19:11
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: slysy »

marcpro pisze:Pojawiły się już dodatki do pozostałych wersji czyli: vol.1 DeLuxe i vol.2

http://www.simw.com/flight-simulator-add-ons.html
No niestety jeszcze się nie pojawiły...dopiero 21 lutego :(
Obrazek
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Taka ciekawostka:
http://forum.avsim.net/topic/326105-wilco-airbus-evolution/page__st__25 pisze:feelThere is in no way involved in airbus 'evolution'.
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Widocznie drogi Wilco i FeelThere rozeszły się. Jedni robią Airbusy Evolution a drudzy E-Jets ver. 2...poprzednie wersje tych produktów wydawali chyba wspólnie. :)
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Chyba jednak nie do końca...teraz Wilco to tylko jeden ze sprzedawców E-jetów ver. 2.
Also, this time, feelThere is the developer, retailer, and support provider. Wilco Publishing is just one of several retailers.

This is not crystal clear in the flight simulator community as it is a break in the “normal” relationship between feelThere, the developer, and Wilco Publishing, the retailer.
http://www.avsim.com/pages/1210/feelThere/Ejets.html
Ostatnio zmieniony sob 05 lut, 2011 01:02 przez Ultor, łącznie zmieniany 3 razy.
Szybowiec
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 50
Rejestracja: pn 06 wrz, 2010 18:56
Skąd jesteś: LFKC

Post autor: Szybowiec »

Ooo, światełko w tunelu i to po tylu latach :lol:
marcpro
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 189
Rejestracja: czw 18 paź, 2007 23:05
Skąd jesteś: EPSO

Post autor: marcpro »

PZL Belfegor pisze:Taka ciekawostka:
http://forum.avsim.net/topic/326105-wilco-airbus-evolution/page__st__25 pisze:feelThere is in no way involved in airbus 'evolution'.

Ale na pudełku jest logo FeelTehere :shock:
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
marcpro
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 189
Rejestracja: czw 18 paź, 2007 23:05
Skąd jesteś: EPSO

Post autor: marcpro »

Czy jest jakiś sposób, aby samolot zawsze uruchamiał się w Cold&Dark?

W chwili obecnej jak go zostawię - tak mi się uruchamia.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Awatar użytkownika
SEBOS
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 151
Rejestracja: pn 28 gru, 2009 16:26
Skąd jesteś: Radom

Post autor: SEBOS »

Opcja szukaj boli ? Temat poruszany był już wiele razy. Odpowiedz znajdziesz w tym temacie.

viewtopic.php?t=102
marcpro
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 189
Rejestracja: czw 18 paź, 2007 23:05
Skąd jesteś: EPSO

Post autor: marcpro »

SEBOS pisze:Opcja szukaj boli ? Temat poruszany był już wiele razy. Odpowiedz znajdziesz w tym temacie.

viewtopic.php?t=102
Nie nie boli, i ten wątek jest mi znany, ale niestety w tym przypadku to nie działa :cry:

U mnie występuje taka sytuacja, że jak ustawię samolot w trybie Cold&Dark w konfiguratorze - to przy pierwszym uruchomieniu jest OK.
Jeżeli zakończę lot np. z włączonymi bateriami i APU - to po ponownym włączeniu, samolot mam w takim stanie jak go zostawiłem, czyli z włączonymi bateriami; uruchomiomym APU; itd.

Żeby ponownie był w trybie Cold&Dark muszę znowu wejść w konfigurator, wcisnąć odpowiedni guzik i wtedy wszysko mi się ładnie wygasza.

Więc chodzi mi o to: czy istnieje jakiś sposób, żeby samolot zawsze uruchamiał się w trybie Cold&Dark bez względu w jakim stanie go zostawię?
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

A nie działa standardowa metoda z zapisaniem Cessny w c&d, a później zmiana na Airbusa?
Z tego co pamiętam, to konfigurator umożliwiał zapisanie opcji c&d, a na pewno da się wymusić (w konfiguratorze) to ustawienie przy włączonym FSie.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
marcpro
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 189
Rejestracja: czw 18 paź, 2007 23:05
Skąd jesteś: EPSO

Post autor: marcpro »

RzEmYk pisze:A nie działa standardowa metoda z zapisaniem Cessny w c&d, a później zmiana na Airbusa?
Masz na myśli to, żeby zawsze uruchamiać standardową Cześkę i potem stojąc już na płycie zmianiać na Airbusa?
Czy może chodzi o to, żeby ustawić tę C172 w Cold&Dark i zapisać ten lot jako domyślny?

Jeśli chodzi o pierwsze to nie próbowałem - sprawdzę wieczorem.
A co do drugiego - to tak właśnie zrobiłem.
RzEmYk pisze:Z tego co pamiętam, to konfigurator umożliwiał zapisanie opcji c&d, a na pewno da się wymusić (w konfiguratorze) to ustawienie przy włączonym FSie.
Oczywiście że się da - wchodzę w menu, wybiem zakładke Aircraft natępnie Wilco Airbus, wchodzę w konfigurator, wciskam Cold&Dark i wszystko mi się ładnie wygasza.
I wszystko jest OK do następnego uruchomienia - kiedy to samolot włącza sie w identycznym stanie jaki miał przy wychodzeniu.
Coś takiego mam tylko z Airbusem. Każdy inny samolot np. M20J od Carenado zawsze uruchamia mi się w Cold&Dark i to bez względu na to w jakim stanie go zostawię.

Patrzyłem na aircraft.cfg i panel.cfg ,ale nie doszukałem się żadnego zapisu który mogłby wskazywać na opcję zapisywania stanu samolotu przy wyjściu.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
marcpro
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 189
Rejestracja: czw 18 paź, 2007 23:05
Skąd jesteś: EPSO

Post autor: marcpro »

Niestety ale uruchamianie standardowej Cessny i zmiana już na stojance na Airbusa nie daje efektu. Tak jak samolot "wyglądał" podczas wyjścia - tak się ładuję.


A tak przy okazji - czy podczas wypychania z AES powinny sie kręcić koła?
Bo u mnie niestety ale nie.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

Są dostępne Airbusy Evolution na stronie Wilcopub. Mam już co robić wieczorem ;)
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
marcpro
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 189
Rejestracja: czw 18 paź, 2007 23:05
Skąd jesteś: EPSO

Post autor: marcpro »

Kirow pisze:Są dostępne Airbusy Evolution na stronie Wilcopub. Mam już co robić wieczorem ;)
No i jak wrażenia??
Warto??
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

Dwa krótkie loty wczoraj. Pokręciłem się wokół EPWA i potem EPWR- EPWA. Samolot naprawdę ładnie lata, świetnie przechwytuje radiale, localizery, GSy itp. Działa fajnie obrazowanie realnego toru lotu na HSI. Np. dając DCT punkt, który jest za samolotem rysuje ładny łuczek, po którym będzie leciał. Radar pogodowy da się uruchomić, ale nie ma możliwości np. modyfikacji pochylenia wiązki, regulacji wzmocnienia itp. Ze względu na ładną wczorajszą pogodę nie sprawdziłem go dokładnie co do odwzorowania pogody.
Ładnie działa tryb "Approach Phase" - busik w trybie managed speed ładnie zwalnia do prędkości kolejnej pozycji klap i praktycznie całe podejście i lądowanie wykonać mozna spokojnie z włączonym Mgd Speed. Na ścieżce trzyma się ładnie, nie kołysze, nie kanguruje. Autoland działa, autobrakes-y w pozycji MED wyhamowują samolot do ok 50kt na krzyżówce w EPWA (na pasie 33)

Jeden najważniejszy babol, który nadal (w starej wersji też tak miałem) uniemożliwia sensowne latanie polega na błędach w obsłudze procedur STAR (testowałem EPWA). Błędy polegają na przeskakiwaniu punktów i "ścinaniu" zakrętów. W trakcie takiego przeskoku głupieje także VNAV. Np. zniżałem do 5000 stóp. Będąc na ok. 7000 LNAV "zgubił" 3 kolejne punkty STARa i poleciał DCT na kolejny. Samolot zaczął nurkowanie z V ok. 6500 ft/min i wyrównał dopiero na 2500 mimo, że wysokość na MCP była ustawiona na 5000 (cały czas w trybie VNAV).
Wydaje mi się, że jest gdzieś problem w implementacji procedur Navigrapha do tego samolotu i zaczynam już podejrzewać, że problem leży po stronie samych procedur. Samolot, jeśli leci po punktach planu nie należących do procedury, zachowuje się całkowicie normalnie i wręcz fajnie.

Trzeba go jeszcze trochę przelecieć, żeby wszystko wyczuć. Dzisiaj postaram się zrobić STARa RNAV na innym lotnisku, obadać radar i zobaczyć holdingi.
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Awatar użytkownika
slysy
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 19:11
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: slysy »

Ja też już po pierwszym locie.
Ogólne wrażenie bardzo pozytywne. Niestety wizualnie jest to dalej przepaść do Aerosoftowego AirbusX. Ale cóż, nie da się mieć wszystkiego...
Co do Star-ów, na 100 % jest to wina bazy danych. Na innych lotniskach takiego problemu nie zauważyłem. Ogólnie rzecz biorąc polecam!
Obrazek
Awatar użytkownika
Kasztan
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 308
Rejestracja: wt 02 paź, 2007 15:53
Skąd jesteś: EPGD

Post autor: Kasztan »

Mam pytanie trochę z innej beczki - jak jest z kompatybilnością malowań ze starej wersji?
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Pewnie bez zmian, bo modeli ani tekstur nie tknęli: http://emarciano.free.fr/En/index.htm
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Wydawało mi się, że to już tu padło, że to całe Evolution, to przeróbka autora podanego w poście powyżej.
Z resztą sam, jeszcze nieoficjalny update, był dostępny na rynku już pewnie z półtora roku temu.
http://emarciano.free.fr/Cockpit/MCDUDo ... ml#upgrade
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
tomi5
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 114
Rejestracja: sob 16 lip, 2005 02:48
Skąd jesteś: Krotoszyn

Post autor: tomi5 »

Witam :-)
W airbusie Wilco 320 i w innych też nie działa mi guzik NEXT PAGE w FMGC. Czy spotkał się ktoś z Was z czymś takim?

Pozdrawiam
Tomek
Ostatnio zmieniony pt 01 kwie, 2011 20:19 przez tomi5, łącznie zmieniany 1 raz.
i5 9600 KF , MSI MPG Z 390 GAMING PRO CARBON, 32 GB RAM G-SKILL, SAPPHIRE RX 580 8 GB SE, SSD SAMSUNG 850 PRO, WIN 10 PRO 64 bit
marcpro
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 189
Rejestracja: czw 18 paź, 2007 23:05
Skąd jesteś: EPSO

Post autor: marcpro »

tomi5 pisze:Witam :-)
W airbusie Wilco 320 i w innych też nie działa mi guzik NEXT PAGE w FMGC. Czy spotkał się ktoś z Was z czymś takim?

Jeśli masz uruchomione silniki to to będąc w zakładce INIT guzik NEXT PAGE nie będzie działał.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
tomi5
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 114
Rejestracja: sob 16 lip, 2005 02:48
Skąd jesteś: Krotoszyn

Post autor: tomi5 »

No tak wiedziałem że coś knocę :-) Dziękuję bardzo za pomoc :-)
i5 9600 KF , MSI MPG Z 390 GAMING PRO CARBON, 32 GB RAM G-SKILL, SAPPHIRE RX 580 8 GB SE, SSD SAMSUNG 850 PRO, WIN 10 PRO 64 bit
Szybowiec
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 50
Rejestracja: pn 06 wrz, 2010 18:56
Skąd jesteś: LFKC

Post autor: Szybowiec »

Jak włączyć radar pogodowy ?
Ustawiłem się na LOWI i ustawiłem depart z pasa 26. Klikam na jakąkolwiek procedurę wyjścia i wywałka za każdym razem
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

Radar - na konsoli środkowej jest przełącznik po lewej stronie. Z procedurami jest ogólna kicha, bo Navigraph twierdzi, że nie "saportuje" Airbusów vol.1 i 2 i używa się ich "at own risk" i to jest chyba właśnie ten "risk" :evil:
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Szybowiec
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 50
Rejestracja: pn 06 wrz, 2010 18:56
Skąd jesteś: LFKC

Post autor: Szybowiec »

Program gryzie się z Ultimate Airbus A3xx V3, więc póki co nie ma możliwości polatania z drugim pilotem. Nie ma także możliwości szybkiego dostępu do poszczególnych opcji jakie ten program dawał. Póki co to uważam dodatek za wielce niedopracowany :(

Plusy:
-HUD,
-radar pogodowy,
-ładnie kreślone zmiany kursu,
-widać dwóch panów w kabinie,

Minusy:
-po starcie i podczas lotu przerywany dzwięk ( przynajmniej u mnie i jest to nie do zniesienia ),
-zupełny brak kompatybilności z UA A3xx v3 ( co w tym momencie zmusza nas do klikania. Ci co korzystają, wiedzą o co chodzi ), co lataniu na Vatsimie nie sprzyja :(

ci co przywykli do bugów w tym Airbusie i szybko je eliminują teraz mają nowe do opanowania, więc wydaję mi się, że lepiej zostawić tak jak jest.
Co do ceny to nie jest to majątek, ale generalizując: 20E za kilka świecidełek, które eliminują dość praktyczne ułatwienie w postaci UA A3xx v3... ;)
sami sobie odpowiedzcie, ale mogę się mylić
marcpro
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 189
Rejestracja: czw 18 paź, 2007 23:05
Skąd jesteś: EPSO

Post autor: marcpro »

Szybowiec pisze:ci co przywykli do bugów w tym Airbusie i szybko je eliminują teraz mają nowe do opanowania, więc wydaję mi się, że lepiej zostawić tak jak jest.
Co do ceny to nie jest to majątek, ale generalizując: 20E za kilka świecidełek, które eliminują dość praktyczne ułatwienie w postaci UA A3xx v3... ;)
sami sobie odpowiedzcie, ale mogę się mylić
Czyli co - miało być tak fajnie a wyszło gó.....no?

Ja osobiście bardzo chciałem kupić ten dodatek, jednak po przeczytaniu tego i tego wątku na AVSIM oraz tej krótkiej recenzji doszedłem do wniosku, że chyba lepiej się wstrzymać z zakupem, bo to nie działa tak powinno.

Ponownie okazało się że Wilco wali swoich Klientów w poroże, bo to chyba nie możliwe, żeby dosłownie wszyscy narzekali na to co kupili - no chyba że sie zmówili.
Ostatnio zmieniony ndz 03 kwie, 2011 20:24 przez marcpro, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Szybowiec
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 50
Rejestracja: pn 06 wrz, 2010 18:56
Skąd jesteś: LFKC

Post autor: Szybowiec »

Odsprzedam swoją wersję za 10E, a co tam po piątaku nawet puszczę 8-)
są chętni ;)
Awatar użytkownika
slysy
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 19:11
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: slysy »

marcpro pisze:
Szybowiec pisze:ci co przywykli do bugów w tym Airbusie i szybko je eliminują teraz mają nowe do opanowania, więc wydaję mi się, że lepiej zostawić tak jak jest.
Co do ceny to nie jest to majątek, ale generalizując: 20E za kilka świecidełek, które eliminują dość praktyczne ułatwienie w postaci UA A3xx v3... ;)
sami sobie odpowiedzcie, ale mogę się mylić
Czyli co - miało być tak fajnie a wyszło gó.....no?

Ja osobiście bardzo chciałem kupić ten dodatek, jednak po przeczytaniu tego i tego wątku na AVSIM oraz tej krótkiej recenzji doszedłem do wniosku, że chyba lepiej się wstrzymać z zakupem, bo to nie działa tak powinno.

Ponownie okazało się że Wilco wali swoich Klientów w poroże, bo to chyba nie możliwe, żeby dosłownie wszyscy narzekali na to co kupili - no chyba że sie zmówili.
Cóż, ja się z tym nie zgodzę. Nie jest to ideał, graficznie bardzo słaby (external i 3d) w porównaniu do Aerosot Airbus X to inna epoka - to niestety widać. Ale pod względem oddania systemów to niestety najlepsze co może być w kwestii Airbusa pod FSX. Ja nie żałuję tych 20 Jurków.
Obrazek
marcpro
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 189
Rejestracja: czw 18 paź, 2007 23:05
Skąd jesteś: EPSO

Post autor: marcpro »

slysy pisze:Cóż, ja się z tym nie zgodzę. Nie jest to ideał, graficznie bardzo słaby (external i 3d) w porównaniu do Aerosot Airbus X to inna epoka - to niestety widać. Ale pod względem oddania systemów to niestety najlepsze co może być w kwestii Airbusa pod FSX. Ja nie żałuję tych 20 Jurków.
Zgadza sie, pod względem odwzorowania systemów - nic w tej chwili lepszego od Wilco nie znajdziesz.
Ja pewnie za jakiś czas też dokupię Evolution (jak już wydadzą odpowiednią ilość SP'ków) - ale to będzie wtedy, kiedy to co napisali na stronie będzie zgadzało sie z tym co otrzymam.

A na razie zostanę przy tym co mam.


P.S. A jak tam Airsimmer? Jesteś w Extended Team, to może masz jakieś informacje którymi mogłbyś się podzielić? Ich forum jest zamknięte, tak więc nic nie wiadomo.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Matt
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 124
Rejestracja: pn 25 sie, 2008 02:58
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: Matt »

Umarl. Pytania o Advenced sie ciagle powtarzaja i jak juz ktos na nie odpowiada to tylko ze 'sie robi'. Swego czasu byla mowa o maju, ale osobiscie watpie.
lkrzeminski
Cadet
Cadet
Posty: 3
Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 14:42
Skąd jesteś: United Kingdom

Post autor: lkrzeminski »

Od kilku dni jestem szczesliwym (chyba) posiadaczem wesji Airbus Vol. 1.

Chcialbym zaczac moja przygode na VATSIM i w miedzyczasie przygotowuje sie do latania w wersji offline. Na pierwsza trase wyznaczylem sobie EPWA-EPKK

Start z EPWA z pasa 29 (wiem jest nieczynny :)
SID - EVINA 2G potem trasa M985 POBOK

Po przestudiowaniu map wiem ze uzyje STAR'a POBOK1U a co wiaze sie z nim musze uzyc racetracka aby ustawic sie do ladowania. I tu pojawia sie problem. Trase ustawilem w FMCG, dalem holda na KRW, inbound course 254 R. Usunalem rowniez FIXa CF25 gdyz nie ma go na mapach. Problem moj polega na tym ze w momencie dolotu do KRW samolot z nieznanych mi przyczyn zaczyna odbijac w lewo i leci sobie Bog wie gdzie. Posiadam AIRAC w wersji 1103 i latam na FSX. Lotnisko zostalo pobrane ze strony pl-VACC. Czy ktos moglby mi pomoc ? Dlaczego tak sie dzieje ? Czy cos zle ustawilem ? Zalaczam screeny moze sie czegos dopatrzycie i pomozecie nowemu.

http://img42.imageshack.us/i/93246975.png/

http://img861.imageshack.us/i/63975784.png/

Edit: W tym momencie zaczal nagle skrecac w lewo.

http://img204.imageshack.us/i/79687195.png/

Pozdrawiam i serdecznie dziekuje za pomoc.
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Przejdź z nawigacji obszarowej na klasyczną nawigację, odkręcaj racetrack modem HDG, stabilizuj na ILSie.
Wejścia w racetrack/holding były omawiane nie raz, więc nie powinieneś mieć z tym problemu, kasowanie "CF25" może mieć różne, niekoniecznie dobre skutki.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
lkrzeminski
Cadet
Cadet
Posty: 3
Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 14:42
Skąd jesteś: United Kingdom

Post autor: lkrzeminski »

Czy moze to oznaczac ze samolot jest zbugowany ?
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

To może oznaczać trzy rzeczy:
1. Samolot nie zawsze umie poprawnie wejść/wyjść/wykonać holda.
2. Użytkownik zapomina, że pilotowanie, to nie tylko klepanie w literku FMC.
3. Użytkownik nie zawsze umie w pełni obsłużyć MCDU i czasem kasuje to, czego nie powinien. ;)
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Szybowiec
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 50
Rejestracja: pn 06 wrz, 2010 18:56
Skąd jesteś: LFKC

Post autor: Szybowiec »

A320 wilco już tak ma z tymi holdingami, że różnie lata i najlepiej jest po prostu ich pilnować. Z tego co się orientuję, to chyba nie ma w tym momencie na rynku płatnego dodatku, który by z holdingami nie miał problemów i wykonywał je w 100% prawidłowo, tak więc Airbus od wilco nie jest w tym przypadku wyjątkiem.
lkrzeminski
Cadet
Cadet
Posty: 3
Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 14:42
Skąd jesteś: United Kingdom

Post autor: lkrzeminski »

RzEmYk pisze:To może oznaczać trzy rzeczy:
1. Samolot nie zawsze umie poprawnie wejść/wyjść/wykonać holda.
2. Użytkownik zapomina, że pilotowanie, to nie tylko klepanie w literku FMC.
3. Użytkownik nie zawsze umie w pełni obsłużyć MCDU i czasem kasuje to, czego nie powinien. ;)
1. Przed chwila przetestowalem Ractrack nad EPWR, sytuacja ta sama.
2. Ja to rozumiem ale uwazam ze zmarnowalem pieniadze skoro nie potrafil zrobic czegos takiego jak hold. Chcialem sobie troszke ulatwic zycie to mam.
3. Przetestowalem z punktem CF25 i sytuacja sie powtorzyla.
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

Kupowanie Wilco Airbus samo w sobie jest mniejszym lub większym wyrzuceniem kasy w błoto (zależy od tolerancji pacjenta). Niewiele jest dodatków, które radzą sobie z wchodzeniem w holding.
Poza tym, jak już Rzemyk dał Ci do zrozumienia - racetrack to nie holding i - mimo, że wygląda podobnie - czemu innemu służy i lata się inaczej nieco.
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
ODPOWIEDZ