Wilco Airbus series vol. 1
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
Czyżby w końcu jakaś dobra symulacja Airbusów dla FSX? Proszę więc o wyjaśnienie jednej kwestii: czy jeśli chodzi o symulacje systemów teraz Airbusy od Wilco/Feelthere będą mieścić się w lidze PMDG i Level-D? Wtedy całość wychodzi 60 EUR za rodzinę A320 i 50 EUR za pakiet z A330/340. Nie jest to tanio więc nie wiem czy warto jako, że nie mam żadnego Airbusa obecnie.
Pojawiły się już dodatki do pozostałych wersji czyli: vol.1 DeLuxe i vol.2
http://www.simw.com/flight-simulator-add-ons.html
http://www.simw.com/flight-simulator-add-ons.html
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
No niestety jeszcze się nie pojawiły...dopiero 21 lutegomarcpro pisze:Pojawiły się już dodatki do pozostałych wersji czyli: vol.1 DeLuxe i vol.2
http://www.simw.com/flight-simulator-add-ons.html
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Taka ciekawostka:
http://forum.avsim.net/topic/326105-wilco-airbus-evolution/page__st__25 pisze:feelThere is in no way involved in airbus 'evolution'.
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
E-Jety v2 nadal z Wilco: http://www.wilcopub.com/e-jets-v2-embraer-175-195.html
Chyba jednak nie do końca...teraz Wilco to tylko jeden ze sprzedawców E-jetów ver. 2.
http://www.avsim.com/pages/1210/feelThere/Ejets.htmlAlso, this time, feelThere is the developer, retailer, and support provider. Wilco Publishing is just one of several retailers.
This is not crystal clear in the flight simulator community as it is a break in the “normal” relationship between feelThere, the developer, and Wilco Publishing, the retailer.
Ostatnio zmieniony sob 05 lut, 2011 01:02 przez Ultor, łącznie zmieniany 3 razy.
PZL Belfegor pisze:Taka ciekawostka:http://forum.avsim.net/topic/326105-wilco-airbus-evolution/page__st__25 pisze:feelThere is in no way involved in airbus 'evolution'.
Ale na pudełku jest logo FeelTehere
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Opcja szukaj boli ? Temat poruszany był już wiele razy. Odpowiedz znajdziesz w tym temacie.
viewtopic.php?t=102
viewtopic.php?t=102
Nie nie boli, i ten wątek jest mi znany, ale niestety w tym przypadku to nie działaSEBOS pisze:Opcja szukaj boli ? Temat poruszany był już wiele razy. Odpowiedz znajdziesz w tym temacie.
viewtopic.php?t=102
U mnie występuje taka sytuacja, że jak ustawię samolot w trybie Cold&Dark w konfiguratorze - to przy pierwszym uruchomieniu jest OK.
Jeżeli zakończę lot np. z włączonymi bateriami i APU - to po ponownym włączeniu, samolot mam w takim stanie jak go zostawiłem, czyli z włączonymi bateriami; uruchomiomym APU; itd.
Żeby ponownie był w trybie Cold&Dark muszę znowu wejść w konfigurator, wcisnąć odpowiedni guzik i wtedy wszysko mi się ładnie wygasza.
Więc chodzi mi o to: czy istnieje jakiś sposób, żeby samolot zawsze uruchamiał się w trybie Cold&Dark bez względu w jakim stanie go zostawię?
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
A nie działa standardowa metoda z zapisaniem Cessny w c&d, a później zmiana na Airbusa?
Z tego co pamiętam, to konfigurator umożliwiał zapisanie opcji c&d, a na pewno da się wymusić (w konfiguratorze) to ustawienie przy włączonym FSie.
Z tego co pamiętam, to konfigurator umożliwiał zapisanie opcji c&d, a na pewno da się wymusić (w konfiguratorze) to ustawienie przy włączonym FSie.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Masz na myśli to, żeby zawsze uruchamiać standardową Cześkę i potem stojąc już na płycie zmianiać na Airbusa?RzEmYk pisze:A nie działa standardowa metoda z zapisaniem Cessny w c&d, a później zmiana na Airbusa?
Czy może chodzi o to, żeby ustawić tę C172 w Cold&Dark i zapisać ten lot jako domyślny?
Jeśli chodzi o pierwsze to nie próbowałem - sprawdzę wieczorem.
A co do drugiego - to tak właśnie zrobiłem.
Oczywiście że się da - wchodzę w menu, wybiem zakładke Aircraft natępnie Wilco Airbus, wchodzę w konfigurator, wciskam Cold&Dark i wszystko mi się ładnie wygasza.RzEmYk pisze:Z tego co pamiętam, to konfigurator umożliwiał zapisanie opcji c&d, a na pewno da się wymusić (w konfiguratorze) to ustawienie przy włączonym FSie.
I wszystko jest OK do następnego uruchomienia - kiedy to samolot włącza sie w identycznym stanie jaki miał przy wychodzeniu.
Coś takiego mam tylko z Airbusem. Każdy inny samolot np. M20J od Carenado zawsze uruchamia mi się w Cold&Dark i to bez względu na to w jakim stanie go zostawię.
Patrzyłem na aircraft.cfg i panel.cfg ,ale nie doszukałem się żadnego zapisu który mogłby wskazywać na opcję zapisywania stanu samolotu przy wyjściu.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Niestety ale uruchamianie standardowej Cessny i zmiana już na stojance na Airbusa nie daje efektu. Tak jak samolot "wyglądał" podczas wyjścia - tak się ładuję.
A tak przy okazji - czy podczas wypychania z AES powinny sie kręcić koła?
Bo u mnie niestety ale nie.
A tak przy okazji - czy podczas wypychania z AES powinny sie kręcić koła?
Bo u mnie niestety ale nie.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Dwa krótkie loty wczoraj. Pokręciłem się wokół EPWA i potem EPWR- EPWA. Samolot naprawdę ładnie lata, świetnie przechwytuje radiale, localizery, GSy itp. Działa fajnie obrazowanie realnego toru lotu na HSI. Np. dając DCT punkt, który jest za samolotem rysuje ładny łuczek, po którym będzie leciał. Radar pogodowy da się uruchomić, ale nie ma możliwości np. modyfikacji pochylenia wiązki, regulacji wzmocnienia itp. Ze względu na ładną wczorajszą pogodę nie sprawdziłem go dokładnie co do odwzorowania pogody.
Ładnie działa tryb "Approach Phase" - busik w trybie managed speed ładnie zwalnia do prędkości kolejnej pozycji klap i praktycznie całe podejście i lądowanie wykonać mozna spokojnie z włączonym Mgd Speed. Na ścieżce trzyma się ładnie, nie kołysze, nie kanguruje. Autoland działa, autobrakes-y w pozycji MED wyhamowują samolot do ok 50kt na krzyżówce w EPWA (na pasie 33)
Jeden najważniejszy babol, który nadal (w starej wersji też tak miałem) uniemożliwia sensowne latanie polega na błędach w obsłudze procedur STAR (testowałem EPWA). Błędy polegają na przeskakiwaniu punktów i "ścinaniu" zakrętów. W trakcie takiego przeskoku głupieje także VNAV. Np. zniżałem do 5000 stóp. Będąc na ok. 7000 LNAV "zgubił" 3 kolejne punkty STARa i poleciał DCT na kolejny. Samolot zaczął nurkowanie z V ok. 6500 ft/min i wyrównał dopiero na 2500 mimo, że wysokość na MCP była ustawiona na 5000 (cały czas w trybie VNAV).
Wydaje mi się, że jest gdzieś problem w implementacji procedur Navigrapha do tego samolotu i zaczynam już podejrzewać, że problem leży po stronie samych procedur. Samolot, jeśli leci po punktach planu nie należących do procedury, zachowuje się całkowicie normalnie i wręcz fajnie.
Trzeba go jeszcze trochę przelecieć, żeby wszystko wyczuć. Dzisiaj postaram się zrobić STARa RNAV na innym lotnisku, obadać radar i zobaczyć holdingi.
Ładnie działa tryb "Approach Phase" - busik w trybie managed speed ładnie zwalnia do prędkości kolejnej pozycji klap i praktycznie całe podejście i lądowanie wykonać mozna spokojnie z włączonym Mgd Speed. Na ścieżce trzyma się ładnie, nie kołysze, nie kanguruje. Autoland działa, autobrakes-y w pozycji MED wyhamowują samolot do ok 50kt na krzyżówce w EPWA (na pasie 33)
Jeden najważniejszy babol, który nadal (w starej wersji też tak miałem) uniemożliwia sensowne latanie polega na błędach w obsłudze procedur STAR (testowałem EPWA). Błędy polegają na przeskakiwaniu punktów i "ścinaniu" zakrętów. W trakcie takiego przeskoku głupieje także VNAV. Np. zniżałem do 5000 stóp. Będąc na ok. 7000 LNAV "zgubił" 3 kolejne punkty STARa i poleciał DCT na kolejny. Samolot zaczął nurkowanie z V ok. 6500 ft/min i wyrównał dopiero na 2500 mimo, że wysokość na MCP była ustawiona na 5000 (cały czas w trybie VNAV).
Wydaje mi się, że jest gdzieś problem w implementacji procedur Navigrapha do tego samolotu i zaczynam już podejrzewać, że problem leży po stronie samych procedur. Samolot, jeśli leci po punktach planu nie należących do procedury, zachowuje się całkowicie normalnie i wręcz fajnie.
Trzeba go jeszcze trochę przelecieć, żeby wszystko wyczuć. Dzisiaj postaram się zrobić STARa RNAV na innym lotnisku, obadać radar i zobaczyć holdingi.
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Ja też już po pierwszym locie.
Ogólne wrażenie bardzo pozytywne. Niestety wizualnie jest to dalej przepaść do Aerosoftowego AirbusX. Ale cóż, nie da się mieć wszystkiego...
Co do Star-ów, na 100 % jest to wina bazy danych. Na innych lotniskach takiego problemu nie zauważyłem. Ogólnie rzecz biorąc polecam!
Ogólne wrażenie bardzo pozytywne. Niestety wizualnie jest to dalej przepaść do Aerosoftowego AirbusX. Ale cóż, nie da się mieć wszystkiego...
Co do Star-ów, na 100 % jest to wina bazy danych. Na innych lotniskach takiego problemu nie zauważyłem. Ogólnie rzecz biorąc polecam!
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Pewnie bez zmian, bo modeli ani tekstur nie tknęli: http://emarciano.free.fr/En/index.htm
Wydawało mi się, że to już tu padło, że to całe Evolution, to przeróbka autora podanego w poście powyżej.
Z resztą sam, jeszcze nieoficjalny update, był dostępny na rynku już pewnie z półtora roku temu.
http://emarciano.free.fr/Cockpit/MCDUDo ... ml#upgrade
Z resztą sam, jeszcze nieoficjalny update, był dostępny na rynku już pewnie z półtora roku temu.
http://emarciano.free.fr/Cockpit/MCDUDo ... ml#upgrade
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Witam :-)
W airbusie Wilco 320 i w innych też nie działa mi guzik NEXT PAGE w FMGC. Czy spotkał się ktoś z Was z czymś takim?
Pozdrawiam
Tomek
W airbusie Wilco 320 i w innych też nie działa mi guzik NEXT PAGE w FMGC. Czy spotkał się ktoś z Was z czymś takim?
Pozdrawiam
Tomek
Ostatnio zmieniony pt 01 kwie, 2011 20:19 przez tomi5, łącznie zmieniany 1 raz.
i5 9600 KF , MSI MPG Z 390 GAMING PRO CARBON, 32 GB RAM G-SKILL, SAPPHIRE RX 580 8 GB SE, SSD SAMSUNG 850 PRO, WIN 10 PRO 64 bit
tomi5 pisze:Witam :-)
W airbusie Wilco 320 i w innych też nie działa mi guzik NEXT PAGE w FMGC. Czy spotkał się ktoś z Was z czymś takim?
Jeśli masz uruchomione silniki to to będąc w zakładce INIT guzik NEXT PAGE nie będzie działał.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Radar - na konsoli środkowej jest przełącznik po lewej stronie. Z procedurami jest ogólna kicha, bo Navigraph twierdzi, że nie "saportuje" Airbusów vol.1 i 2 i używa się ich "at own risk" i to jest chyba właśnie ten "risk"
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Program gryzie się z Ultimate Airbus A3xx V3, więc póki co nie ma możliwości polatania z drugim pilotem. Nie ma także możliwości szybkiego dostępu do poszczególnych opcji jakie ten program dawał. Póki co to uważam dodatek za wielce niedopracowany
Plusy:
-HUD,
-radar pogodowy,
-ładnie kreślone zmiany kursu,
-widać dwóch panów w kabinie,
Minusy:
-po starcie i podczas lotu przerywany dzwięk ( przynajmniej u mnie i jest to nie do zniesienia ),
-zupełny brak kompatybilności z UA A3xx v3 ( co w tym momencie zmusza nas do klikania. Ci co korzystają, wiedzą o co chodzi ), co lataniu na Vatsimie nie sprzyja
ci co przywykli do bugów w tym Airbusie i szybko je eliminują teraz mają nowe do opanowania, więc wydaję mi się, że lepiej zostawić tak jak jest.
Co do ceny to nie jest to majątek, ale generalizując: 20E za kilka świecidełek, które eliminują dość praktyczne ułatwienie w postaci UA A3xx v3...
sami sobie odpowiedzcie, ale mogę się mylić
Plusy:
-HUD,
-radar pogodowy,
-ładnie kreślone zmiany kursu,
-widać dwóch panów w kabinie,
Minusy:
-po starcie i podczas lotu przerywany dzwięk ( przynajmniej u mnie i jest to nie do zniesienia ),
-zupełny brak kompatybilności z UA A3xx v3 ( co w tym momencie zmusza nas do klikania. Ci co korzystają, wiedzą o co chodzi ), co lataniu na Vatsimie nie sprzyja
ci co przywykli do bugów w tym Airbusie i szybko je eliminują teraz mają nowe do opanowania, więc wydaję mi się, że lepiej zostawić tak jak jest.
Co do ceny to nie jest to majątek, ale generalizując: 20E za kilka świecidełek, które eliminują dość praktyczne ułatwienie w postaci UA A3xx v3...
sami sobie odpowiedzcie, ale mogę się mylić
Czyli co - miało być tak fajnie a wyszło gó.....no?Szybowiec pisze:ci co przywykli do bugów w tym Airbusie i szybko je eliminują teraz mają nowe do opanowania, więc wydaję mi się, że lepiej zostawić tak jak jest.
Co do ceny to nie jest to majątek, ale generalizując: 20E za kilka świecidełek, które eliminują dość praktyczne ułatwienie w postaci UA A3xx v3...
sami sobie odpowiedzcie, ale mogę się mylić
Ja osobiście bardzo chciałem kupić ten dodatek, jednak po przeczytaniu tego i tego wątku na AVSIM oraz tej krótkiej recenzji doszedłem do wniosku, że chyba lepiej się wstrzymać z zakupem, bo to nie działa tak powinno.
Ponownie okazało się że Wilco wali swoich Klientów w poroże, bo to chyba nie możliwe, żeby dosłownie wszyscy narzekali na to co kupili - no chyba że sie zmówili.
Ostatnio zmieniony ndz 03 kwie, 2011 20:24 przez marcpro, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Cóż, ja się z tym nie zgodzę. Nie jest to ideał, graficznie bardzo słaby (external i 3d) w porównaniu do Aerosot Airbus X to inna epoka - to niestety widać. Ale pod względem oddania systemów to niestety najlepsze co może być w kwestii Airbusa pod FSX. Ja nie żałuję tych 20 Jurków.marcpro pisze:Czyli co - miało być tak fajnie a wyszło gó.....no?Szybowiec pisze:ci co przywykli do bugów w tym Airbusie i szybko je eliminują teraz mają nowe do opanowania, więc wydaję mi się, że lepiej zostawić tak jak jest.
Co do ceny to nie jest to majątek, ale generalizując: 20E za kilka świecidełek, które eliminują dość praktyczne ułatwienie w postaci UA A3xx v3...
sami sobie odpowiedzcie, ale mogę się mylić
Ja osobiście bardzo chciałem kupić ten dodatek, jednak po przeczytaniu tego i tego wątku na AVSIM oraz tej krótkiej recenzji doszedłem do wniosku, że chyba lepiej się wstrzymać z zakupem, bo to nie działa tak powinno.
Ponownie okazało się że Wilco wali swoich Klientów w poroże, bo to chyba nie możliwe, żeby dosłownie wszyscy narzekali na to co kupili - no chyba że sie zmówili.
Zgadza sie, pod względem odwzorowania systemów - nic w tej chwili lepszego od Wilco nie znajdziesz.slysy pisze:Cóż, ja się z tym nie zgodzę. Nie jest to ideał, graficznie bardzo słaby (external i 3d) w porównaniu do Aerosot Airbus X to inna epoka - to niestety widać. Ale pod względem oddania systemów to niestety najlepsze co może być w kwestii Airbusa pod FSX. Ja nie żałuję tych 20 Jurków.
Ja pewnie za jakiś czas też dokupię Evolution (jak już wydadzą odpowiednią ilość SP'ków) - ale to będzie wtedy, kiedy to co napisali na stronie będzie zgadzało sie z tym co otrzymam.
A na razie zostanę przy tym co mam.
P.S. A jak tam Airsimmer? Jesteś w Extended Team, to może masz jakieś informacje którymi mogłbyś się podzielić? Ich forum jest zamknięte, tak więc nic nie wiadomo.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
-
- Cadet
- Posty: 3
- Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 14:42
- Skąd jesteś: United Kingdom
Od kilku dni jestem szczesliwym (chyba) posiadaczem wesji Airbus Vol. 1.
Chcialbym zaczac moja przygode na VATSIM i w miedzyczasie przygotowuje sie do latania w wersji offline. Na pierwsza trase wyznaczylem sobie EPWA-EPKK
Start z EPWA z pasa 29 (wiem jest nieczynny
SID - EVINA 2G potem trasa M985 POBOK
Po przestudiowaniu map wiem ze uzyje STAR'a POBOK1U a co wiaze sie z nim musze uzyc racetracka aby ustawic sie do ladowania. I tu pojawia sie problem. Trase ustawilem w FMCG, dalem holda na KRW, inbound course 254 R. Usunalem rowniez FIXa CF25 gdyz nie ma go na mapach. Problem moj polega na tym ze w momencie dolotu do KRW samolot z nieznanych mi przyczyn zaczyna odbijac w lewo i leci sobie Bog wie gdzie. Posiadam AIRAC w wersji 1103 i latam na FSX. Lotnisko zostalo pobrane ze strony pl-VACC. Czy ktos moglby mi pomoc ? Dlaczego tak sie dzieje ? Czy cos zle ustawilem ? Zalaczam screeny moze sie czegos dopatrzycie i pomozecie nowemu.
http://img42.imageshack.us/i/93246975.png/
http://img861.imageshack.us/i/63975784.png/
Edit: W tym momencie zaczal nagle skrecac w lewo.
http://img204.imageshack.us/i/79687195.png/
Pozdrawiam i serdecznie dziekuje za pomoc.
Chcialbym zaczac moja przygode na VATSIM i w miedzyczasie przygotowuje sie do latania w wersji offline. Na pierwsza trase wyznaczylem sobie EPWA-EPKK
Start z EPWA z pasa 29 (wiem jest nieczynny
SID - EVINA 2G potem trasa M985 POBOK
Po przestudiowaniu map wiem ze uzyje STAR'a POBOK1U a co wiaze sie z nim musze uzyc racetracka aby ustawic sie do ladowania. I tu pojawia sie problem. Trase ustawilem w FMCG, dalem holda na KRW, inbound course 254 R. Usunalem rowniez FIXa CF25 gdyz nie ma go na mapach. Problem moj polega na tym ze w momencie dolotu do KRW samolot z nieznanych mi przyczyn zaczyna odbijac w lewo i leci sobie Bog wie gdzie. Posiadam AIRAC w wersji 1103 i latam na FSX. Lotnisko zostalo pobrane ze strony pl-VACC. Czy ktos moglby mi pomoc ? Dlaczego tak sie dzieje ? Czy cos zle ustawilem ? Zalaczam screeny moze sie czegos dopatrzycie i pomozecie nowemu.
http://img42.imageshack.us/i/93246975.png/
http://img861.imageshack.us/i/63975784.png/
Edit: W tym momencie zaczal nagle skrecac w lewo.
http://img204.imageshack.us/i/79687195.png/
Pozdrawiam i serdecznie dziekuje za pomoc.
Przejdź z nawigacji obszarowej na klasyczną nawigację, odkręcaj racetrack modem HDG, stabilizuj na ILSie.
Wejścia w racetrack/holding były omawiane nie raz, więc nie powinieneś mieć z tym problemu, kasowanie "CF25" może mieć różne, niekoniecznie dobre skutki.
Wejścia w racetrack/holding były omawiane nie raz, więc nie powinieneś mieć z tym problemu, kasowanie "CF25" może mieć różne, niekoniecznie dobre skutki.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
-
- Cadet
- Posty: 3
- Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 14:42
- Skąd jesteś: United Kingdom
To może oznaczać trzy rzeczy:
1. Samolot nie zawsze umie poprawnie wejść/wyjść/wykonać holda.
2. Użytkownik zapomina, że pilotowanie, to nie tylko klepanie w literku FMC.
3. Użytkownik nie zawsze umie w pełni obsłużyć MCDU i czasem kasuje to, czego nie powinien.
1. Samolot nie zawsze umie poprawnie wejść/wyjść/wykonać holda.
2. Użytkownik zapomina, że pilotowanie, to nie tylko klepanie w literku FMC.
3. Użytkownik nie zawsze umie w pełni obsłużyć MCDU i czasem kasuje to, czego nie powinien.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
A320 wilco już tak ma z tymi holdingami, że różnie lata i najlepiej jest po prostu ich pilnować. Z tego co się orientuję, to chyba nie ma w tym momencie na rynku płatnego dodatku, który by z holdingami nie miał problemów i wykonywał je w 100% prawidłowo, tak więc Airbus od wilco nie jest w tym przypadku wyjątkiem.
-
- Cadet
- Posty: 3
- Rejestracja: wt 05 kwie, 2011 14:42
- Skąd jesteś: United Kingdom
1. Przed chwila przetestowalem Ractrack nad EPWR, sytuacja ta sama.RzEmYk pisze:To może oznaczać trzy rzeczy:
1. Samolot nie zawsze umie poprawnie wejść/wyjść/wykonać holda.
2. Użytkownik zapomina, że pilotowanie, to nie tylko klepanie w literku FMC.
3. Użytkownik nie zawsze umie w pełni obsłużyć MCDU i czasem kasuje to, czego nie powinien.
2. Ja to rozumiem ale uwazam ze zmarnowalem pieniadze skoro nie potrafil zrobic czegos takiego jak hold. Chcialem sobie troszke ulatwic zycie to mam.
3. Przetestowalem z punktem CF25 i sytuacja sie powtorzyla.
Kupowanie Wilco Airbus samo w sobie jest mniejszym lub większym wyrzuceniem kasy w błoto (zależy od tolerancji pacjenta). Niewiele jest dodatków, które radzą sobie z wchodzeniem w holding.
Poza tym, jak już Rzemyk dał Ci do zrozumienia - racetrack to nie holding i - mimo, że wygląda podobnie - czemu innemu służy i lata się inaczej nieco.
Poza tym, jak już Rzemyk dał Ci do zrozumienia - racetrack to nie holding i - mimo, że wygląda podobnie - czemu innemu służy i lata się inaczej nieco.
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart