Wilco Airbus series vol. 1

Dział poświęcony płatnym samolotom i śmigłowcom (czyli opinie, recenzje, poradniki). Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Samoloty.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Awatar użytkownika
zonky12
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 90
Rejestracja: wt 04 lis, 2008 17:22
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: zonky12 »

Ręcznie, no ale nie wiem jak. Tak mozna to ujac. Moze ktos moglby mnie poinsynuowac? :)
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Moja wirtualna wiedza mi podpowiada, że wystarczy machać joyem i wtedy będzie się ręcznie podchodzić do pasa.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Awatar użytkownika
REALcarlsberg
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 75
Rejestracja: wt 20 kwie, 2010 11:09
Skąd jesteś: MORĄG

Post autor: REALcarlsberg »

Chciałbym Ci pomóc, gdybym wiedział, co znaczy "poinsynuowac"?
Nie wiem czy to potrafię...
Łukasz
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 277
Rejestracja: ndz 26 paź, 2008 13:48
Skąd jesteś: EPGD

Post autor: Łukasz »

Słownik Wyrazów obcych i zwrotów obcojęzycznych Władysława Kopalińskiego pisze: insynuować w złośliwej intencji podsuwać myśli krzywdzące kogoś; umyślnie budzić podejrzenia; imputować, wmawiać, sugerować.
insynuacja.

Etym. - łac. (se) insinuare 'wśliznąć się; wkraść się (w czyje zaufanie)'; zob. in- 2; sinuare 'giąć się' od sinus, zob. sinus.
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

Przeprosiłem się (na chwilę) z A320 od Wilco.... Parę pierwszych lotów i problemy...

Każdorazowo wbicie STARa w czasie lotu powoduje całkowite rozjechanie się profilu pionowego. T/D i wszystkie inne punkty "wirtualne" zostają "w starym miejscu" i okazuje się nagle, że wypada gdzieś w trakcie STARa, gdzie już dawno powinienem być na zniżaniu.

Drugi problem to omijanie punktów w STARze. Np. przed godziną AGAVA1U po AMSOS poleciał bezp. na WA564 ścinając zakręt tak, że WA593 i INSEX zostały sobie gdzieś z boku To samo z PIVIP bezp. do NEGEN, omijając UMTIX i EROBI. Co ciekawe te pominięte punkty są w planie, tylko po prostu FMGC "teleportuje się" z np. AMSOS, WA593 i INSEX znikają a MCDU pisze, że lecę z INSEX do WA564.

AIRAC 1003, Arbuz zaktualizowany do ostatniej dostępnej wersji, FS9.1

...bo jak nie macie na to Koledzy lekarstwa, to go znowu na półkę na 2 lata odłożę :x
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Awatar użytkownika
Harry
Cadet
Cadet
Posty: 19
Rejestracja: czw 18 mar, 2010 18:26
Skąd jesteś: Łódź

Post autor: Harry »

Kirow pisze:gdzie już dawno powinienem być na zniżaniu.
Niach, niach ;) Airbus od Wilco wita!
Tryb wertykalny w tym samolocie trzeba sobie odpuścić niestety i z automatu regulować wysokość w STARach
Kirow pisze:Drugi problem to omijanie punktów w STARze
Ta-Da! Jak ma humorek, to nie polatasz ;)
Czasem "trudne" punkty też lubi omijać ;)

Niestety. Jeśli chce się latać tym latadłem, to trzeba się przeprosić z nim w wielu kwestiach ;)
Z tego co słyszałem, to jest jakaś płatna poprawka do MCDU, na forum chyba było, więc można poszukać i się dowiedzieć, jak Ci zależy na Arbuzie ;)

Pozdrawiam!
Obrazek
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

Dzięki - próbowałem kasować .cfg - to nie to. A zakup jakiejś protezy dla Wilco też nie wchodzi w grę. Cóż - skoro nie Airbus, to wypada głębiej zajrzeć do zakamarków mojego hangaru... :roll:
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
st1322
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 174
Rejestracja: pn 10 sie, 2009 15:56
Skąd jesteś: ELLX

Post autor: st1322 »

Aerosoft wydaje A320/321 na dniach, z najlepszym VC w historii - tak przynajmniej opisuja. Co prawda FMC bedzie bedz SID/STAR ale mozliwe bedzie wydanei wersji advanced - choc na razie tego nie potwierdzaja, ale i nie zaprzeczaja.

Co do Wilco. Tez go mam. No niestety marnie wypada w porownaniu z innymi dodatkami platnymi. Osobiscie czekam na Aerosoft i potem na PMDG 737 do FSX'a.
st1322
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 174
Rejestracja: pn 10 sie, 2009 15:56
Skąd jesteś: ELLX

Post autor: st1322 »

Niestety Aerosofr odklada Airbusa na kilka miesiecy, wiec postanowilem sie przeprosic z Wilco. Zauwazylem dziwne reakcje samolotu... mianowicie laduje on kilka (set) metrow przed pasem. Baro ustawione jak trzeba, tzn wg wskazan ASE. Czyzby tutaj tkwil jakis problem? mam inne dodatki, w tym E-Jets od tego samego wydawcy i tam taki problemow nie ma. Prosze nie odsylac mnie do supportu Wilco bo kazdy chyba wie, ze takowy nie istnieje i ogolnie maja klienta w D... po jakims tam czasie od wydania produktu.

Komp wiadomo, Vista 64 bit, FSX sp2, dziala z ASE.
Awatar użytkownika
Kasztan
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 308
Rejestracja: wt 02 paź, 2007 15:53
Skąd jesteś: EPGD

Post autor: Kasztan »

Hmm, latam na Wilco od dawna i wszelkie problemy jakie z nim miałem wynikały z moich błędów :)

Airbus Aerosoftu natomiast będzie zwyczajną arkadową zabawką.
AMD Phenom II x4 965 3.6ghz
Gigabyte Gf460GTX
4GB DDR2 RAM
Viśta Wio Biznes
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

Kasztan pisze:Hmm, latam na Wilco od dawna i wszelkie problemy jakie z nim miałem wynikały z moich błędów :)
A nie masz takich problemów jak w moim poście z początku tej strony?
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Awatar użytkownika
Kasztan
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 308
Rejestracja: wt 02 paź, 2007 15:53
Skąd jesteś: EPGD

Post autor: Kasztan »

Profile zniżania, po ewentualnych zmianach poprawiam sam fakt, nie miałem też przypadków tak drastycznego "zjadania" punktów trasy, prawdą jest iż przy ciasnych zakrętach potrafi coś się skopać, jednakże nie w większym stopniu niż w innych maszynach np PMDG lub PSS, w związku z czym przyjąłem to za pewien standard wynikający z ograniczen narzucanych nam przez FS-a.

Ogólnie jestem zadowolony z tej maszyny :)
AMD Phenom II x4 965 3.6ghz
Gigabyte Gf460GTX
4GB DDR2 RAM
Viśta Wio Biznes
Awatar użytkownika
Vesper
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 196
Rejestracja: czw 31 lip, 2008 10:22
Skąd jesteś: Kraśnik/EPLR

Ultimate Airbus A3xx v3

Post autor: Vesper »

Ukazał się darmowy dodatek Ultimate Airbus A3xx v3 do Airbusów 1 & 2. Addon wnosi:
FSX Ultimate Airbus A3xx V3. "Ultimate Airbus A3xx V3" is a new version of "Ultimate Airbus", an add-on for Wilco Airbus Volume 1 and 2, offering the following functionality: 1. "Procedure Automation" by using a co-pilot e.g. automatically to arm or disarm spoilers, switching on and off lights, setting gear up and down, etc. In total more than 80 tasks are automatically performed by the "co-pilot". 2. Not only during normal flight operation but also during takeoff, abort and go-around procedures the "co-pilot" is available. 3. Additional voice animation (calls) from the "pilot flying - PF", the "pilot non flying - PNF" and from the "flight attendant - FA" as well as background sound from ATC and the cockpit crew itself. 4. Six smaller sub-panels (for certain functionality like engine start, radio, etc.) are included instead of always using the big pedestal or overhead panel covering the complete screen. 5. Panel animation e.g. switches for panel and cockpit light, fuel dump as well as handling doors/jetways and fuel truck request. 6. The package includes also a very detailed documentation for "Ultimate Airbus A3xx V3" as well as an in-depth flight tutorial for Wilco's A321 based on original airbus checklist and procedure documentation. 7. An installer is used which automatically backs up the existing to be changed files and installs all necessary new files (including the documentation) automatically into the relevant folders. A de-installer is available too. 8. Bugs (p.e. black displays) from version 2 have been eliminated.
Narazie nie sprawdzałem, więc nie wiem jak to się sprawuję ;) . LINK

[ Komentarz dodany przez: RzEmYk: Nie 11 Lip, 2010 11:42 ]
PS Coś więcej na: http://simflight.com/2010/07/10/ultimat ... s-a3xx-v3/ (no i FSX only)
marcpro
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 189
Rejestracja: czw 18 paź, 2007 23:05
Skąd jesteś: EPSO

Post autor: marcpro »

Dzisiaj rano na głównej stronie AVSIM znalazłem coś takiego:

"
"On The Horizon"

Posted: Wednesday, July 21, 2010 - 1:09
You read it here first. There's a new improvement pack coming from Wilco Publishing for their Airbus Series (FSX/2004) : A318-A319-A320-A321-A330-A340. AVSIM has been told, "this pack will include stunning new features as well as improved existing systems. This improvement pack will be available separately for the different Airbus Series versions."

In 2007 Wilco Publishing released its Airbus Series and today Airbus Series v1 and Airbus Series v2 are still mentioned as the most advanced Airbus simulation for Microsoft Flight Simulator X/2004. Keep an eye on our front page as Wilco Publishing will be releasing more information to AVSIM soon."

Brzmi zachęcająco :D

Ciekawe jakie nowe funkcje i ulepszenia wprowadzą.


A tu wątek na forum:
http://forums1.avsim.net/lofiversion/in ... 90808.html
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Szybowiec
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 50
Rejestracja: pn 06 wrz, 2010 18:56
Skąd jesteś: LFKC

Post autor: Szybowiec »

zakupiłem ten samolot z myślą o lataniu na Vatsimie. Pierwsze wrażenie, było dość negatywne ze względu na poziom skomplikowania, choć przyznam, że chciałem coś realnego.
Po kilkudziesięciu godzinach lotów, zaznajomieniu się z komputerem pokładowym i przepustnicą, postanowiłem swoich sił na Vatsimie. I tu pojawia się mój problem, dotyczący przepustnicy, a może silnika.
Problem pojawia się na wysokości od 24000 stóp. Początkowo myślałem, że to ja z moją laicką wiedzą, robię coś nie tak, np: przegrzewam silniki bo samolot jakby tracił moc i się dławił. Kolejne razy wznosiłem się bardzo starannie, uruchamiając nawet system odmrażaczy, ale za każdym razem osiągałem co najwyżej wysokość 32000 stóp, jakby Vatsim-owska fizyka była inna.

Jeśli któryś z was miał podobny problem, proszę o radę
Awatar użytkownika
shaman
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 191
Rejestracja: pt 11 kwie, 2008 00:05
Skąd jesteś: Częstochowa

Post autor: shaman »

Jeżeli pogodę generujesz FSinnem, możliwe, że temperatura wzrasta wraz z wysokością zamiast się zmniejszać. U mnie takie coś występowało...
C2D E8400@3.5Ghz,ASUS P5Q-E,DDR2 OCZ SLI Ready 800Mhz,GTX260,Chieftec 550W,HDD1TB,LCD 22'',Saitek Cyborg X
Szybowiec
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 50
Rejestracja: pn 06 wrz, 2010 18:56
Skąd jesteś: LFKC

Post autor: Szybowiec »

wielkie dzięki za radę ;)
udało mi się zmienić pogodę, choć nie było to takie proste. Mój samolot osiągnął pułap 34000 ft przy temperaturze rzędu -15 stopni. Na tej wysokości celowo uruchomiłem CAVOK. Po jego aktualizacji temperatura w ciągu sekundy osiągnęła +38 stopni. Zupełnie niezrozumiała jak dla mnie fizyka Vatsima.
Póki co przeprosiłem więc arbuza i czekam na kolejne niespodzianki z jego strony :roll:
mbucholski
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 283
Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
Skąd jesteś: Maastricht

Post autor: mbucholski »

Zupełnie niezrozumiała jak dla mnie fizyka Vatsima.
To nie jest żadna fizyka Vatsimu (bo takiego czegoś w ogóle nie ma), tylko bug w samym FSInn. Zmień samolot na jakiś default i obserwuj temperaturę, ręczę, że będzie prawidłowa. W addonach to inna bajka i takie kwiatki wychodzą.
Szybowiec
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 50
Rejestracja: pn 06 wrz, 2010 18:56
Skąd jesteś: LFKC

Post autor: Szybowiec »

To nie jest żadna fizyka Vatsimu (bo takiego czegoś w ogóle nie ma), tylko bug w samym FSInn. Zmień samolot na jakiś default i obserwuj temperaturę, ręczę, że będzie prawidłowa. W addonach to inna bajka i takie kwiatki wychodzą.

w defaultowych miałem to samo, tylko że się nad tym nie zastanawiałem. Po prostu wciskałem 90-95% mocy i samolot leciał. Tu sprawa wyszła na jaw, prawdopodobnie ze względy na realizm Airbus-owskich silników.
Snajper
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 53
Rejestracja: sob 01 maja, 2010 20:24
Skąd jesteś: Sosnowiec

Post autor: Snajper »

Witam!
Panowie, może mi ktoś wytłumaczyć, do czego służy tryb TRK/FPA ??
Dlaczego stosuję się go podczas podejść nieprecyzyjnych, np. z widocznością ??
Dziękuje i pozdrawiam!
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Porównaj sobie TRACK i HEADING z bocznym wiatrem.
A drugie, to Flight Path Angle, czyli kąt, a nie prędkość pionowa.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Snajper
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 53
Rejestracja: sob 01 maja, 2010 20:24
Skąd jesteś: Sosnowiec

Post autor: Snajper »

Kiedy się tego używa i w czym to pomaga?
Awatar użytkownika
Vesper
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 196
Rejestracja: czw 31 lip, 2008 10:22
Skąd jesteś: Kraśnik/EPLR

Post autor: Vesper »

Snajper pisze:Kiedy się tego używa i w czym to pomaga?
Używa się tego np. jak masz określone w jakiejś procedurze że musisz zniżać z kątem 3*0 itp.
Snajper
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 53
Rejestracja: sob 01 maja, 2010 20:24
Skąd jesteś: Sosnowiec

Post autor: Snajper »

Hmm...a gdzie należy wtedy wpisac żądany kąt??
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Jak przełączysz MCP na TRACK/FPA, to kąt ustawiasz tam gdzie "normalnie" jest V/S.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Awatar użytkownika
tidit
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 744
Rejestracja: czw 16 gru, 2004 17:05
Skąd jesteś: EPBC

Post autor: tidit »

A jest to symulowane w airbusie od wilco?
Szybowiec
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 50
Rejestracja: pn 06 wrz, 2010 18:56
Skąd jesteś: LFKC

Post autor: Szybowiec »

Dzisiaj mój Airbus zwariował. Otóż leciałem sobie na Vatsimie z Aten do Warszawy. Wszystko szło jak należy: kontrola od samego początku, potem UNICOM w Bułgarii, by zaraz przejść na ctr w Rumunii. Nad Polską controli powyżej FL240 nie uraczyłem, więc musiałem zadowolić się UNICOMem. Na LOGDA przejął mnie approach i dał instrukcje zniżania do 5000ft. Gdy zbliżałem się do 5000ft (prędkość ok 230 węzłów ) i kończyłem ostatnie wklepywanie danych w FMD, usłyszałem podmuch wiatru. Uznałem że to nic takiego, mimo że samolot jakby zmienił kąt natarcia i wklepywałem dalej dane. W pewnym momencie sygnał alarmowy :shock: co, gdzie i jak pomyślałem. Spojrzałem na przyrządy Autopilot odłączony, prędkość 400 węzłów :// . Nie dałem rady :oops: wszyscy polegli :cry:

Może moja reakcja była spóźniona, ale czy coś takiego może się przytrafić, czy to tylko kolejny bug
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez Szybowiec, łącznie zmieniany 1 raz.
Artur Zadak
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 75
Rejestracja: sob 21 sty, 2006 13:27
Skąd jesteś: EPKK

Post autor: Artur Zadak »

rzekłbym że bug, nie spotkałem takiego czegoś, jak żyje...
musiałbyś dostać wiatr 170 knts, na "polskie" 315 km/h, to raczej tornado klasy 7... W Warszawie??
Awatar użytkownika
REALcarlsberg
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 75
Rejestracja: wt 20 kwie, 2010 11:09
Skąd jesteś: MORĄG

Post autor: REALcarlsberg »

Też miałem taką sytuację lecąc do Warszawy z Hamburga. Nad polską zaczął się wzmagać wiatr, a gdzieś na wysokości Torunia, dostałem takiego kopa, że z 280 tak przyspieszył, że skala się skończyła (CRJ700). Dwa razy próbowałem tego dnia dolecieć. Nie doleciałem.
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Jakie macie programy pogodowe?
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Awatar użytkownika
REALcarlsberg
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 75
Rejestracja: wt 20 kwie, 2010 11:09
Skąd jesteś: MORĄG

Post autor: REALcarlsberg »

REX2.0 (Baaaaardzo długo nie miałem problemów z "wietrznymi kopniakami". A w czasach gdy miałem, to nie przekraczały 20-50 knots.
Ostatnio zmieniony wt 30 lis, 2010 10:01 przez REALcarlsberg, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Można w nim wyłączyć Wind Shear.

Jeśli nie to, można skorzystać z FSUIPC (pełna, płatna i zarejestrowana wersja) i ustawić sobie, jak może się maksymalnie wiatr zmieniać.

Generalnie idzie o to, że nie musi to być problem samolotu ale właśnie softu pogodowego.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Szybowiec
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 50
Rejestracja: pn 06 wrz, 2010 18:56
Skąd jesteś: LFKC

Post autor: Szybowiec »

Jakie macie programy pogodowe?
Używam standardowego odświeżacza z FSX co 15 min. Generuje pogodę podobnie jak CAVOK i nie ociepla powietrza powyżej pułapu 24000ft. No cóż, jeśli w tym tkwi problem to najwyższa pora, zaopatrzyć się w coś innego.
Awatar użytkownika
djmarcel
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 51
Rejestracja: śr 03 mar, 2010 22:25
Skąd jesteś: Gdańsk

WX RADAR W A320 WILCO

Post autor: djmarcel »

Potrzebuje rady i pomocy w kwestii umieszczenia radaru WX 500 v.5.2 w panelu ND AIRBUSA A320 WILCO. Nigdzie nie moge znalezc danych do zmodyfikowania folderu panel samolotu. Wiem, ze w PMDG737 bylo to mozliwe, stad tez pomyslalem ze w A320 tez to byc moze sie uda. Ponadto zastanawiam sie nad tym czy do Airbusa od Wilco mozna dodac lub uruchomic w jakis sposob przycisk odpowiadajacy "attend" z 737 PMDG. Prosze o pomoc i z gory dziekuje za wszystkie rady doswiadczonych kolegow.
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Matt
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 124
Rejestracja: pn 25 sie, 2008 02:58
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: Matt »

Wyglada na to, ze dodali HUD, WXR i poprawki od Erica Marciano. ;)
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

LOL! 20€ żeby móc latać tak, jak się powinno od początku. Chyba ktoś mocno się uderzył w głowę...
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
marcpro
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 189
Rejestracja: czw 18 paź, 2007 23:05
Skąd jesteś: EPSO

Post autor: marcpro »

Matt pisze:Wyglada na to, ze dodali HUD, WXR i poprawki od Erica Marciano. ;)
A ile kosztuje update od Marciano?
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Uzgadniasz sobie sam kwotę z autorem.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
ODPOWIEDZ