MD-82 Maddog 2006/2008

Dział poświęcony płatnym samolotom i śmigłowcom (czyli opinie, recenzje, poradniki). Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Samoloty.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Aha - nie zauważyłem. W każdym razie uważam, że za to co dostajemy dodatkowo w wersji Pro (możliwość likwidacji uszkodzeń zgodnie z MEL, generator awarii, opcjonalnie inne FMS zamiast Honeywella z kokpitami 2D do nich, hamulce z ABS, kokpity 2D w wersji widescreen 16:9 [16:10]) nie opłaca się wydawać o 20% więcej kasy.
Ostatnio zmieniony śr 16 wrz, 2009 13:09 przez Ultor, łącznie zmieniany 1 raz.
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Ponadto na forum Maddoga odkryłem żałosne informacje: samolot ten ma kupę bugów, z których największy to ten, ze FMC nie czyta AIRAC/SIDSTAR od PMDG bo ci zmienili jego format a team Leonardo nie raczył tego skorygować.
Najgorsze jest jednak to, że support Maddoga najwyraźniej się rozleciał i są tam ludzie skarżący się, że po jego zakupie nie mogą zarejestrować samolotu a support milczy. Nie ma tez nowych patchów. Co więcej od początku tego roku najwyraźniej team Leonardo olał swoje forum i pomoc świadczą na nim tylko użytkownicy Maddoga. Przypuszczają oni, ze team już się rozleciał lub też przerzucił się na coś zupełnie innego i Maddog jest już w zasadzie jakimś abandonware...

W sumie nie wiem czy w ogóle należy kupować ten samolot w takim stanie rzeczy... :?

A co sądzicie o CoolSky Super-80 Pro? Jak można go porównać z Maddogiem-2008?
Ostatnio zmieniony wt 29 wrz, 2009 14:18 przez Ultor, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Skymad
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 169
Rejestracja: pt 08 sie, 2008 07:20
Skąd jesteś: Starogard Gd

Post autor: Skymad »

Tak. Jest fajny, ale IMO Maddog jest lepszy. To tak jak PSS Concorde i SSTSIM Concorde :)
Obrazek
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

OK, choć zupełnie nie łapię tych Concordów... :)

Co się jeszcze dowiedziałem to zapowiedź LSH w recenzji Maddoga Pro na AVSIM, że robią kokpit VC dla FMS Marconi z PMS. Ciekawe tylko czy go faktycznie zrobią...zresztą przypuszczam, że mogą wydać Maddoga-2010 i tam dopiero wprowadzić istotne ulepszenia ale za nową opłatą.
Oglądając screeny z wersji 2D kokpitu analogowego wydaje mi się, że coś tam pokręcili bo Maddog raczej nie miał wtedy EFIS tylko analogowe HSI i sztuczny horyzont.

Czy w kokpicie 2D Maddoga-2008 pro można powiększać wyświetlacze EFIS bo coś mi się wydaje, że są one niezbyt czytelne w normalnym widoku?
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Jakich SID/STAR i AIRAC Ci Maddog 2008 nie czyta?
Wszystko czyta, tylko trzeba wiedzieć, co i gdzie przekopiować.

Jakie samolot ma bugi? Wymień dwa na tyle poważne uciążliwe, że nie da się z samolotu korzystać.

Dla mnie Maddog 2008 to najlepszy dodatek do FS, jaki miałem (mówię o samolotach).

P.S.
W Maddog 2008 nie ma juz konieczności używania narzędzia do konwertowania SID/STAR.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Okazuje się, że FMC Maddoga nie czyta dobrze SID/STAR i co gorsza narzędzie do konwersji od LSH jest już nic nie warte nie mówiąc nawet o braku natywnego formatu AIRAC dla Maddoga. Na sieci krążą inne tego typu konwertery ale to takie atrapy, ponieważ developer najwyraźniej olał ten samolot i nie ma co się spodziewać poważnego patcha. Inne bugi są zgłaszane od dziewięciu miesięcy an forum Maddoga wiec możesz sobie o tym sam poczytać - niestety są także bez szans na usunięcie w obecnym układzie.
Co więcej, bugi te istnieją od czasów Maddoga-2006 co pośrednio dowodzi, że LSH po prostu wypuściło ponownie prawie ten sam samolot pod FS2004/FSX aby zgarnąć jeszcze trochę kasy na koniec i zrobić użytkownikom wielkie acz niespodziewane papa.

Szkoda - mógł to być najlepszy dodatek pod FSX ale niestety port z FS2004 takim dodatkiem być nie może...pomijając już pozostałe niedoróby! Tutaj palma pierwszeństwa należy do PMDG MD-11.
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Jeszcze raz napisze: wszystkie SID/STAR czyta. Do AIRAC 0908 na pewno, bo taki mam ostatni AIRAC. Nic nie trzeba konwertować. Konwerter był przy Maddog 2006.

Co do bugów, latałem wieloma płatnymi dodatkami i wierz mi, masa z nich była taka, że od razu było je widać (czy to Wilco, czy to PSS, czy to nawet PMDG).

W Maddog 2008 trochę już przelatałem i nie zauważyłem nic negatywnego, co by zwróciło moją uwagę, bądź uniemożliwiło latanie. Ty swoją opinie wyrobiłeś sobie z tego co widzę po lekturze forum LSH. Ja mam ten samolot (i miałem Maddoga 2006) i piszę, jak jest. O sorry, jest jeden bug w load manager (przy używaniu jednostek kg zamiast lbs) ale mało istotny.

LSH od dawna mówiło, że wydaje Maddoga 2008 niemal tylko z kompatybilnością z FSX. Wersja standard to niemal to samo, co 2006 do FS2004. Wersja Pro ma dodatkowe opcje.

Co do MD-11 od PMDG, owszem, moze i lepszy, bo zrobiony pod FSX ale cena to 80 dolarów (do niecałych 60 za Maddoga 2008 standard).
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Aktualnie Maddog-2008 Pro jest po 50 EUR, czyli kosztuje porównywalnie do produktów PMDG (MD-11 i B747). Jak za port bez żadnego supportu obecnie (zero nowych patchów i porad developerów na forum LSH - świadczą je tam darmowo inni użytkownicy ale kręci się i sporo botów i wirusów, ROFL!) to dla mnie zwykła kpina z klientów...

Może dla osób posiadających FS2004 jest to atrakcyjny zakup ale pod FSX jego wady przewyższają zalety. W konsekwencji gdy na początku 2010 roku PMDG wyda zupełnie nowy 737NG to wyśle on Maddoga tam gdzie wysyła go i w realu - na śmietnik historii!
Awatar użytkownika
castor
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 57
Rejestracja: pt 01 gru, 2006 09:06
Skąd jesteś: Koszalin

Post autor: castor »

Jak się tobie nie podoba to komu się żalisz. Użytkownicy którzy kupili są zadowoleni i twoje "może kupię, ale chyba nie bo do d... " nikogo tutaj nie obchodzi. Fmc w pełni funkcjonalny i FM też super. Podzielam zdanie konrafa. Samolot wart ceny i koniec.
i5 6600K @ 4.5 GHz
Asus Z170 Pro gaming
16GB DDR4
Asus GTX970 Strix
TH Hotas Warthog
CH Pro Pedals + TIR5
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Po pierwsze to ja osobiście nie mam zamiaru go kupować bo po prostu nie widzę takiej potrzeby posiadając już airlinery PMDG 747, LD 767 i PMDG MD-11. Najwyżej poczekam na 737NG od PMDG. Po drugie wyraziłem tylko swoją opinię o tym samolocie na podstawie tego co wyczytałem ostatnio na forach AVSIM i LSH a więc także o tym, czy ogólnie warto go kupować. Zrobiłem to w wątku o Maddogu gdzie jest na to miejsce i nic mnie nie obchodzi, czy się moje zdanie na jego temat komuś podoba czy też nie.
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

A mnie nie obchodzi Twoje zdanie o samolocie, wyrobione na podstawie forów. Jakbyś samolot posiadał i zauważył te błędy, o ktorych piszesz, ok, całkiem inna sprawa.

Poza tym...po co pisałeś tyle o MD od LSH, skoro nie masz zamiaru go kupować? Nie rozumiem. Co, chcesz kogoś odstraszyć/uprzedzić, że mogą być problemy? Jeśli tak, to chyba cel osiągnąłeś. Sam na podstawie latania Maddog 2008 powtórzę, że jest to jeden z lepszych samolotów, jakimi latałem w FS. Widać taki lamer ze mnie, skoro takiej masy bugów nie zauważyłem.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Ależ popełniasz poważny logiczny błąd zarzucają mi opieranie się na opiniach z forów a nie na samodzielnym lataniu Maddogiem. Tak się bowiem składa, że na TYCH forach wypowiada się właśnie wielu zdegustowanych pilotów Maddoga. Dziwne więc sadząc po twoich pozytywnych doświadczeniach z Maddogiem, że stawiają oni takie zarzuty jakie tutaj przytaczam. Czyżby je sobie wymyślili?
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Nie mam czasu grzebać na forum LSH w poszukiwaniu tych wpisów o błędach. Jak masz pod ręką linki do tych postów albo możesz wkleić, co też tam zarzucają Maddog 2008, chętnie poczytam i się do tego odniosę.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Ark
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 105
Rejestracja: sob 02 sie, 2008 11:17
Skąd jesteś: EPKK

Post autor: Ark »

Ultor, podaj te linki. Mam wielką ochotę kupić ten samolot. Może utwierdzę się w przekonaniu, że warto.
SP-ARK
Awatar użytkownika
some1
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 242
Rejestracja: śr 05 paź, 2005 18:20
Skąd jesteś: Pruszków

Post autor: some1 »

Jeśli lata się tylko w VC to Maddog w FSX jest bezużyteczny. W FS9 wart jest swojej ceny, nie wiem jak support i aktywacje ostatnio.
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

@Ark: Jeśli chodzi o bugi tego sima to musiałbym znów przeglądać masę wątków z ostatniego roku - czytałem je w weekend ale sorry, nie robiłem bookmarków. Żeby było ciekawiej to jak pamiętam te bugi pojawiają się u jednych userów a u innych nie. Natomiast LSH zamieściła na swojej stronce taki oto wpis odnośnie swojego produktu: "Fly The Maddog v3.0, 26 december 2008, FS2004 and FSX version. No known issues." - bardzo śmieszne! :lol:

Co do zdechłego supportu to jest to niestety prawda i odpowiedni wiele mówiący wątek jest na pierwszej stronie forum LSH: http://www.flythemaddog.com/forum/index ... topic=6656
Zresztą sprawa może wyglądać ciekawiej bo główny do początków tego roku macher forumowy z LSH, czyli niejaki Davide, pojawia się tam ponoć dalej ale...tylko we włoskojęzycznej części tego forum! :?

Więc uważam, że jeśli masz FSX to nie sądzę aby Maddog był opłacalną inwestycją. Znacznie lepiej kupić za tę kasę dobry samolot robiony w FSX-SDK. Ostatecznie dowiedz się jakie FPS pod FSX ma inny port z FS2004, czyli Flight1 ATR-72 - no ale on jest dużo prostszy...Następnie zwróć uwagę, że moim zdaniem popularność Maddoga bierze się nie tyle z głębi symulacji oryginału ale z faktu, że jest to samolot starszej generacji niż 747-400, 767 i MD-11 a więc wymagający od pilota większego zaangażowania w jego obsługę. To powoduje, że hardcorowcy mogą go preferować ponad bardziej zautomatyzowane maszyny.
Ark
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 105
Rejestracja: sob 02 sie, 2008 11:17
Skąd jesteś: EPKK

Post autor: Ark »

Przeglądałem to forum. Nie wiem jak sprawa stoi z supportem ale jeśli chodzi o pilnowanie zawartości materiałów tam wstawianych, to chyba kiepsko. Wygląda na to, że moderatorzy wymarli.
SP-ARK
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Faktycznie wygląda na to, że wparcie techniczne (angielskojęzyczne) leży na całej linii. Zresztą widać masę postów spamów na forum ENG, a na włoskim czysto, posprzątane, porządeczek.

Nadal jednak twierdzę, że nawet do FSX Maddog 2008 jest jednym z lepszych dodatków. Z SID/STAR aż dzisiaj ściągnę z Navigraph najnowszą bazę do PMDG i zobaczę, czy Maddog 2008 faktycznie ma z nią problemy, bo jak pisałem, z 0908 nie było problemów. Wszystko ładnie czytał (wszystko, czyli tam, gdzie akurat leciałem).
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Jeśli goście z LSH nie przerobią Maddoga na serio pod FSX jak to zrobiły teamy LD i PMDG ze swoimi maszynami to nie widzę sensu...
Awatar użytkownika
some1
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 242
Rejestracja: śr 05 paź, 2005 18:20
Skąd jesteś: Pruszków

Post autor: some1 »

To ma znaczenie jeśli latasz w VC albo na widokach zewnętrznych, Panele 2D nie dają po klatkach więcej niż w "natywnym" samolocie. Niestety panele 2D mają tę wadę że dopiero kupując najnowszego Maddoga 2008 Pro dostajesz panele pod monitory panoramiczne (poprawcie mnie jeśli się mylę)

Maddog jest bardzo "kompletnym" samolotem. Ma pełną elektrykę + bezpieczniki (rzecz rzadko spotykana), radar meteo i EGPWS wyświetlający rzeźbę terenu i multicrew. Ciężko znaleźć inny samolot który ma to wszystko. Z drugiej strony nie są to tak często używane bajery i można bez nich żyć.
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Tak panoramiczne kabiny 2D są w wersji Pro ale tylko na stanowisku pierwszego pilota. Widok F/O to "obcięta" zwykła tekstura. Cóż można latać tylko w kabinie 2D jeśli to obecnie kogoś nie razi (w Maddogu Pro nawet trzeba jeśli chce się korzystać z dwóch pozostałych wersji wyposażenia) ale zapewne w dzisiejszych czasach wiele osób to odstręcza jeśli VC jest praktycznie niegrywalny, czyli bezużyteczny. Widoki zewnętrzne są tak sobie w sumie potrzebne ale dla estetyki warto, aby też były grywalne.
Fakt, że Maddog Pro posiada w/w bajery ale właśnie częstość ich stosowania może po części tłumaczyć dlaczego w innych produkcjach nie są spotykane...
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Widać, co kto lubi. Dla mnie VC się nie liczy (po prostu nie lubię tak latać). Za to oddanie systemów w Maddog 2008 jest jak dla mnie super. W żadnym innym samolocie nie musialem się tak starać, żeby poprawnie przejść procedurę uruchamiania silników. Nie raz na początku obcowania z samolotem zdarzał się pożar silnika z powodu błędu w uruchamianiu (i chęci uruchomienia silnika po raz drugi, podczas, gdy należało odczekać, aż silnik ostygnie po pierwszej próbie). Tylko w Maddog tak mocno muszę się skupiać na obsłudze AP (bo działa specyficznie i trzeba sie tego nauczyć i do tego przywyknąć).
Słowem, żaden inny samolot nie sprawił mi tyle radochy, co Maddog 2008. Owszem, fajnie się nimi latało ale w każdym była to rutyna. W Maddog bardzo, bardzo długo latałem z wydrukowaną checklistą (z tutoriala), żeby o wszystkim pamiętać i wszystko poprawnie zrobić.

Tak wiec, support może i obecnie leży. Samolot może i przeniesiony z FS2004 (jak zresztą wiele innych). Może i ma jakieś byki (których osobiście nie zauważyłem). Może VC nie taki. Nie przeszkadza mi to, z uwagi na to wszystko, co napisałem wyżej.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

A masz wersję Pro?
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Nie.

Wczoraj locik LFMN-LOWS. Z SID/STAR zero problemów. Baza 0909.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Właśnie na forum anglojęzycznym LSH był zmuszony po wielu miesiącach objawić się w końcu sam admin Davide we własnej osobie gdy okazało się, że jeden gostek robi tam ruch bo nie mógł od dwóch tygodni aktywować upgrade do wersji Pro i niedwuznacznie sugerował, że obrobili go na 20 EUR. Davide tłumaczył się, że mail aktywacyjny tego klienta wylądował w jego spamie... ://
Awatar użytkownika
some1
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 242
Rejestracja: śr 05 paź, 2005 18:20
Skąd jesteś: Pruszków

Post autor: some1 »

Ultor pisze:Davide tłumaczył się, że mail aktywacyjny tego klienta wylądował w jego spamie... ://
To akurat nic nazdwyczajnego. W dodatku adresy supportu, które siłą rzeczy muszą być wystawione publicznie na www, są zalewane spamem w stopniu znacznie większym niż prywatne i łatwo zgubić maila klienta.

To działa też w drugą stronę, czasem maile od supportu lądują w spamie klienta i potem taki piekli się że support go olewa.

Więc nawet jeśli to tylko wymówka, to całkiem prawdopodobna :)
jarekkola
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 64
Rejestracja: pn 26 paź, 2009 16:00
Skąd jesteś: Lodz

Post autor: jarekkola »

Witam , moze ktos wie dlaczego Maddog 2008 pro tuz przed samym dotknieciem pasa skreca ostro na lewo lub prawo?. Laduje na AP
jarekkola
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Winny może być np. podmuch wiatru, zgubienie wiązki ILSa albo złe ustawienia AP - pokaż screen panelu.
jarekkola
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 64
Rejestracja: pn 26 paź, 2009 16:00
Skąd jesteś: Lodz

Post autor: jarekkola »

zawsze to samo
Załączniki
FS2004.jpg
FS2004.jpg (46.84 KiB) Przejrzano 25020 razy
jarekkola
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

"Auto GA, HDG sel" chyba wyjaśnia wszystko, zapoznaj się z manualem. Sprawdź, czy włączone są oba FD, czy ustawiony jest dobry kurs, czy radioodbiorniki są odpowiednio nastrojone, czy włączone są tryby LOC i GS oraz uzbrojony autoland, i czy dżojstik nie wysyła niechcianych sygnałów oraz oczywiście czy masz najnowszą wersję.
jarekkola
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 64
Rejestracja: pn 26 paź, 2009 16:00
Skąd jesteś: Lodz

Post autor: jarekkola »

Tez tak macie ,ze jak odpalicie FSPassengers to wam szron na szyby wchodzi?
jarekkola
Awatar użytkownika
some1
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 242
Rejestracja: śr 05 paź, 2005 18:20
Skąd jesteś: Pruszków

Post autor: some1 »

Przeglądam tamto forum i nie mogę się doszukać. Czy VC jest dostępny do wersji 2008 Standard?

Obecnie mam 2006 + VC, mógłbym na upartego zaktualizować się do 2008 ale coś nie mogę znaleźć tego VC.
Awatar użytkownika
shaman
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 191
Rejestracja: pt 11 kwie, 2008 00:05
Skąd jesteś: Częstochowa

Post autor: shaman »

Jeżeli się nie mylę, to wersja 2008 ma już w sobie VC.
C2D E8400@3.5Ghz,ASUS P5Q-E,DDR2 OCZ SLI Ready 800Mhz,GTX260,Chieftec 550W,HDD1TB,LCD 22'',Saitek Cyborg X
Awatar użytkownika
some1
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 242
Rejestracja: śr 05 paź, 2005 18:20
Skąd jesteś: Pruszków

Post autor: some1 »

Faktycznie.

Zmylił mnie tekst na simmarkecie: "This Version does NOT include a virtual cockpit, it will be released as a free update in the future."
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Dzisiaj będę instalował po formacie Maddoga to sprawdzę ale wydaje mi się, że wersja Standard 2008 nie ma VC.

EDIT:
Jednak ma.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
pkris
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 211
Rejestracja: pt 09 lis, 2007 11:00
Skąd jesteś: Rybnik

Post autor: pkris »

Obrazek
antoś
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 56
Rejestracja: śr 07 mar, 2007 08:01
Skąd jesteś: waw

Post autor: antoś »

Mam pytanie do posiadaczy FS2Crew dla Maddog'a. Czy bezproblemowo konfigurujecie Speech API ? Ja mam problem z zainstalowaniem tego ustrojstwa, już od 3 dni próbuję to uruchomić, ale nie daje rady. Ściągam program ze strony M$, instaluję i nie odczuwam żadnej różnicy po instalacji, nie mogę znaleźć nowej ikonki w panelu sterowania. Posiadam Win XP SP3 w języku polskim, FS2004.
Bodzio W.
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 197
Rejestracja: czw 08 gru, 2005 18:09
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: Bodzio W. »

Bo chyba winda musi byc angielska.
"Bo final był za krótki..." - stop wirtualnej przemocy
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Bodzio W.
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 197
Rejestracja: czw 08 gru, 2005 18:09
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: Bodzio W. »

Windows Speech Recognition language setting must be set to English - US.

A w windzie 7 home sprzedawanej w Polsce sie nie da tego zrobic bez sciagniecia nakladki.
"Bo final był za krótki..." - stop wirtualnej przemocy
ODPOWIEDZ