A320 od Airsimmer

Dział poświęcony płatnym samolotom i śmigłowcom (czyli opinie, recenzje, poradniki). Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Samoloty.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

E-Jet
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 114
Rejestracja: wt 09 mar, 2010 18:11
Skąd jesteś: pl

Post autor: E-Jet »

PZL Belfegor pisze:
odwzorowanie fizyki lotu i systemów sterowania to mistrzostwo świata
To na pewno dotyczy Wilco? Przecież odwzorowali jedynie normal law, a i to nie do końca...
Niby tak, ale w porównaniu z Airsimmerem to jakby nie patrzeć wypada lepiej i pod tym względem.
Awatar użytkownika
wegi
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 338
Rejestracja: sob 23 lip, 2005 17:31
Skąd jesteś: EPBY

Post autor: wegi »

Litości, wilco'wski model lotu i systemy mają się tak do a320 jak Bieber do Metallici...
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez wegi, łącznie zmieniany 1 raz.
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
BEXTomek
Cadet
Cadet
Posty: 22
Rejestracja: czw 27 sie, 2009 21:31
Skąd jesteś: Polski

Post autor: BEXTomek »

Po wybraniu samolotu AirSimmer nadal jest ten sam problem... naciskamy FLY NOW i niestety fs przestaje działać ;/ no ale fajnie że AirSimmer coś robi :)
marcpro
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 189
Rejestracja: czw 18 paź, 2007 23:05
Skąd jesteś: EPSO

Post autor: marcpro »

BEXTomek pisze:Po wybraniu samolotu AirSimmer nadal jest ten sam problem... naciskamy FLY NOW i niestety fs przestaje działać ;/ no ale fajnie że AirSimmer coś robi :)
Według forum Airsimmer pomaga usunięcie:
- dsd_xml_tcas.dll
- fsuipc.dll

Po skasowaniu tych plików podobno jest OK.


Tylko co wtedy z dodatkami które wymagają FSUIPC :(
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Roki117
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 85
Rejestracja: pt 06 sty, 2006 21:05
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: Roki117 »

Czy jest możliwość ściągnięcia A319 i A321 Airsimmera?
I5 3570K 16GB RAM 1600MHz GTX750TI 2GB Saitek X52 PRO
KaEn
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 217
Rejestracja: śr 08 paź, 2008 15:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: KaEn »

Nie. Jeszcze nie zostały wydane.
Obrazek
Core2Duo E8400 | GA-EP45-D3SL | 2x2GB DDR2 PC8500 | GF 9800GT/1GB | Win 7 64-bit | FS2004 | FSX
Roki117
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 85
Rejestracja: pt 06 sty, 2006 21:05
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: Roki117 »

A wiadomo w ogóle czy wyjdzie wersja advanced?
Ostatnio zmieniony wt 24 sie, 2010 13:52 przez Roki117, łącznie zmieniany 1 raz.
I5 3570K 16GB RAM 1600MHz GTX750TI 2GB Saitek X52 PRO
KaEn
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 217
Rejestracja: śr 08 paź, 2008 15:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: KaEn »

Cały czas aktualna jest deklaracja ze strony twórców że wyjdzie, ale na pytanie kiedy, to chyba nawet obdarzony największym darem jasnowidz, nie jest w stanie odpowiedzieć...
Obrazek
Core2Duo E8400 | GA-EP45-D3SL | 2x2GB DDR2 PC8500 | GF 9800GT/1GB | Win 7 64-bit | FS2004 | FSX
Snajper
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 53
Rejestracja: sob 01 maja, 2010 20:24
Skąd jesteś: Sosnowiec

Post autor: Snajper »

Czasem ta wersja nie jest już dostępna? Jest na stronie produktu za około 90 dolarów.
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Nie, wersja advanced nie została jeszcze wydana.
Artur Grabski
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 127
Rejestracja: pn 26 maja, 2008 17:40
Skąd jesteś: Bielsko-Biała

Post autor: Artur Grabski »

Jakieś wieści z frontu. Padło czy co ?
Kirow
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 275
Rejestracja: wt 06 maja, 2008 08:20
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Kirow »

W październiku minął rok od ostatniej aktualizacji bety.... Ja już "+" położyłem ;)
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Artur Grabski
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 127
Rejestracja: pn 26 maja, 2008 17:40
Skąd jesteś: Bielsko-Biała

Post autor: Artur Grabski »

marcpro
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 189
Rejestracja: czw 18 paź, 2007 23:05
Skąd jesteś: EPSO

Post autor: marcpro »

Nie wiem czy ktoś jeszcze śledzi forum Airsimmer, ale właśnie ukazał się update v1.3.

Tak więc można przypuszczać, że projekt ciągle żyje i że powoli, ale to baaaaaaaardzo poooooowooooooli - posuwa się do przodu.


P.S. Bug-o-Meter wskazuje już 64,0% tak więc cieszmy się i radujmy. :lol:
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Matt
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 124
Rejestracja: pn 25 sie, 2008 02:58
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: Matt »

A ile bylo przedtem? :P
marcpro
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 189
Rejestracja: czw 18 paź, 2007 23:05
Skąd jesteś: EPSO

Post autor: marcpro »

Matt pisze:A ile bylo przedtem? :P
Przez niemal cały rok 62-63% (to znaczy raz 62, potem 63 i znowu 62) :lol:
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Artur Grabski
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 127
Rejestracja: pn 26 maja, 2008 17:40
Skąd jesteś: Bielsko-Biała

Post autor: Artur Grabski »

Firma od roku nie wypuściła do BETY żadnego update, wersja Basic jak widać jest oki, godząc się na pewne uproszczenia da się tym latać całkiem znośnie i fajnie, na pewno lepiej niż WILCO.

Update 1.3 mógł być gotowy wcześniej, jeszcze przed tym co się stało, tylko nie został wypuszczony bo np był testowany, kiedy doszli do wniosku, że działa poprawnie i polepsza, a nie pogarsza stabilność wypuścili.
BEXTomek
Cadet
Cadet
Posty: 22
Rejestracja: czw 27 sie, 2009 21:31
Skąd jesteś: Polski

Post autor: BEXTomek »

Ja już nie mam cierpliwości do AirSimmera
Nic rzucić wiązankę na tema jak może ktoś zrobić takie dziadostwo i chcieć za to kasę!?
Pobrałem update z nadzieją że ta kupą złomu może się w końcu normalnie przelecę to oczywiście nie fs wysypuje 5 razy z rzędu po naciśnięciu start fly.

A to do każdego kto lubi airbusa i jest nie wiem naiwny. Nie kupujcie AirSimmera za przeproszeniem g**** do potęgi a nie samolot.

Edit
już siódmy raz wywaliło fs'a, fajny ten update.

Żenada, 11 razy wysypał się fs, nawet nie sprawdziłem tego update. jestem tak mocno zdenerwowany, że mam ochotę wysłać do airsimmera emaila.
Fajnie, że chłopaki robią arbuza, tylko mogło by to działać.
Ostatnio zmieniony pt 31 gru, 2010 10:46 przez BEXTomek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
wegi
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 338
Rejestracja: sob 23 lip, 2005 17:31
Skąd jesteś: EPBY

Post autor: wegi »

BEXTomek pisze:jestem tak mocno zdenerwowany że mam ochotę wysłać do airsimmera emaila.
I tak nie przeczytają. Szkoda nerwów.
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Artur Grabski
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 127
Rejestracja: pn 26 maja, 2008 17:40
Skąd jesteś: Bielsko-Biała

Post autor: Artur Grabski »

Dziwne, u mnie świeży BASIC na dość świeżym FSie i wszystko chodzi. Nie mam CTD i jakichś mega problemów, śmiem stwierdzić że przyjemnie mi się tym lata, więc troche nie kumam tych narzekań.

IAE nie chodzi to fakt, ale silniki CFM już owszem i to całkiem znośnie, godząc się na to co BASIC oferuje.

EDIT: Sprawdziłem i ładując bezpośrednio dając FLY NOW wywala CTD, choć nie zawsze, ładuj najpierw Cessne postaw na lotnisku a dopiero potem wybierz Airsimmera, u mnie to pomaga.
Podobne historie były z ATR od F1 u jednych działał bezpośredni load u innych nie i trzeba było ładować z cessny.
BlueExpressTom
Cadet
Cadet
Posty: 47
Rejestracja: wt 13 paź, 2009 16:46
Skąd jesteś: Iława/EPGD

Post autor: BlueExpressTom »

Cześć

Opisze całą sytuacje.
Lądujemy ILS na pasie 31R KJFK wykonujemy g/a lub touch and go. Lecimy na 3000ft speed 200 kts z DPK VOR na localizer pasa 31R KJFK częstotliwość localizera i crs pasa wpisane w FMC RAD NAV. Dolecieliśmy do pkt w którym przechwytujemy localizer i samolot powinien zakręcić w prawo na kurs 315 (kurs pasa 31R JFK) ale tego nie robi na F/D paseczek nad sztucznym horyzontem podświetla się na zielono LOC samolot powinien skręcić w prawo ale leci sobie prosto. Zostawiłem tak kochanego airsimmera nie dotykając niczego czy w końcu się obudzi i wykona jakikolwiek ruch na localizer. Nic z tego poleciał 40 nm dalej i skończyło się paliwo :) Czy to jest BUG tego samolotu czy po G/A lub touch and go coś gdzieś trzeba nacisnąć żeby przechwytywał ils tak jak trzeba?

Druga sprawa czy nie uważacie czy autotrim system działa poprawnie?
Przy lądowaniu zwłaszcza da się odczuć, przyznam że lądując visual app airsimmerem mam spore problemy żeby się ustawić na glide patch bo ten trymer jest nieco dziwny, ręcznie cięzko go przestawić bo powraca za chwilę do ustawienia poprzedniego, albo to wymaga wprawy w tym airsimmerze albo to działa beznadziejnie.


Pisz poprawnie.
Ostatnio zmieniony sob 08 sty, 2011 18:49 przez BlueExpressTom, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
slysy
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 19:11
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: slysy »

A po co Ty ruszasz trymer? to jest Airbus, nie Benek...
Obrazek
BlueExpressTom
Cadet
Cadet
Posty: 47
Rejestracja: wt 13 paź, 2009 16:46
Skąd jesteś: Iława/EPGD

Post autor: BlueExpressTom »

Po to, że jak odepchniesz za mocno wolant od siebie to trymer ustawi się w płaszczyźnie że naprawdę nos moim zdaniem jest za nisko, podciągasz wolant do siebie znowu trym się ustawi teraz w drugą stronę, wykonując delikatne ruchy praktycznie nic nie daje. I tak samolot się nam buja, dwa arisimmer beznadziejnie się stabilizuje na glide patch.
Przykład: Lądujemy na ils 31R JFK, 3000ft ustabilizowani na ils localizer.. przechwytujemy glide patch i zniżamy... puki co wszystko w porządku pełna stabilizacja na ils loc i glide patch, po chwili samolot zbyt szybko opuszcza, zanim to skoryguje alarmuje nas GPWS "GLIDE SLOPE, GLIDE SLOPE" samolot nagle zadziera ryjek do góry potem jest za wysoko i gwałtownie zniża a co za tym idzie np mamy 135kts a nagle 145 no logiczne że prędkość rośnie. Dlatego decyduje się na visual app no i mam problem z trimem auto pilot chyba też.
Zresztą nie wiem po co ja tutaj to pisze... Chyba po to by komuś uświadomić żeby nie wydawał kasy na arbuza od airsimmer.

I teraz poruszę pierwszy wątek poprzedniego postu. Czy po robieniu g/a jest jakiś magiczny przycisk by samolot łapał potem ILS?
Ostatnio zmieniony ndz 09 sty, 2011 14:04 przez BlueExpressTom, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
slysy
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 19:11
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: slysy »

Po pierwsze w Airbusie to jest drążek a nie w wolant, no ale to szczegół.
Po drugie wiesz jak działa system fly-by-wire w Airbusie? To jest ZUPEŁNIE inne latanie w stosunku do konwencjonalnego samolotu. Ja z wersją basic nie mam do czynienia, mam natomiast z betą professional. I w tamtym przypadku nie zanotowałem żadnego dziwnego zachowania samolotu. Rozumiem, że masz prawidłowo zaprogramowany FMGS, z poprawnymi wartościami masy i środka ciężkości?
Obrazek
Szybowiec
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 50
Rejestracja: pn 06 wrz, 2010 18:56
Skąd jesteś: LFKC

Post autor: Szybowiec »

Też latam Airbus-em, ale od wilco. Wnoszę, że samo sterowanie jest podobne, więc wrzucę taki cytat pewnego szkoleniowca:
Otóż każdy ruch sterem (sidestickiem) analizowany jest przez komputery i za pośrednictwem elektronicznego sygnału przekazywany jest dalej do powierzchni sterowych. Część osób twierdzi, że w przypadku porywistego bocznego wiatru trwa to za długo, co zdecydowanie utrudnia lądowanie (przy starcie nie jest to odczuwalne). Dodatkowo należy pamiętać o fakcie, że zgodnie z filozofią airbusa, w momencie ustawienia sidesticka w pozycje neutralną (w osi X), samolot będzie dążył do utrzymania ostatniego przechyłu. W związku z tym wielu pilotów obawia się, szczególnie na początku swojej przygody z Arbuzem właśnie silnego, bocznego wiatru. Czy słusznie? Ciężko jednoznacznie to ocenić, każdy ma swoją opinię. Fakt faktem, że szkół i technik lądowania z bocznym wiatrem w przypadku Airbusa jest MNÓSTWO, zazwyczaj każdy z pilotów ostatecznie wypracowuje własny sposób. Nie chodzi oczywiśce o dobór samej techniki podejścia - tutaj zdecydowanie najlepiej sprowadza się klasyczne podejście "na kraba", ale kwestią sporną pozostaje jak korzystać z sidesticka, kiedy wyrównać, kiedy "kopnąć w pedał", jak bardzo pochylić się na skrzydło, czy w końcu kiedy pozbawić samolot resztek ciągu.

Jak można się domyślić odpowiedź na te pytania nie jest łatwa, kilka porad/sugestii od instruktorów i innych pilotów:
- podejście na kraba sprawdza się najlepiej w 99% wypadków
- ruchy sidestickiem powinny być krótkie i szybkie, po czym powinien następować powrót do położenia centralnego sidesticka (wynika to z utrzymywania stałego przechyłu przez samolot po puszczeniu sidesticka)
- ciąg najlepiej zdejmować wg ogólnej zasady 50-40-30 stóp dla 319-320-321 - sprawdza się tak samo dobrze przy silnym wietrze
- ostro używać steru kierunku i opuszczać przeciwne skrzydło dopiero poniżej 50ft, kiedy samolot przechodzi w tzw. direct law - nie działa już wtedy np. auto-utrzymywanie ostatniego przechyłu.
Awatar użytkownika
slysy
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 19:11
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: slysy »

Jako iż miałem okazję "polatać" troszkę profesjonalnym symulatorem Arbuza i rozmowy z instruktorami, pozwolę sobie jeszcze coś wtrącić.
Otóż samo ręczne prowadzenie samolotu jest bardzo proste, całkowicie odpada nam trymowanie, samolot dąży do utrzymania ostatnio zadanego kierunku. Oczywiście mówimy tu o locie podczas którego systemy pracują w trybie "normal law". W tym trybie nie ruszamy ani trymera ani steru kierunku, który wychylany jest automatycznie.
Bardzo istotne jest natomiast poprawne wprowadzenie danych do FMGS, szczególnie tych dotyczących wyważenia maszyny. W kwestii techniki lądowania ręcznego z bocznym wiatrem - tak jak było powiedziane wyżej - ilu pilotów tyle teorii, natomiast co do szybkich i krótkich ruchów joystickiem - cóż, mój instruktor mówił zupełnie co innego, widać też jest kilka technik.
Obrazek
Artur Grabski
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 127
Rejestracja: pn 26 maja, 2008 17:40
Skąd jesteś: Bielsko-Biała

Post autor: Artur Grabski »

W BASIC nie ma możliwości wprowadzenia ZFW i CG w ET owszem jest.
Pytanie zasadnicze, który to Airsimmer i jaka wersja silników. U mnie nie zależnie czy ET czy BASIC lata OK, ale z silnikami CFM, z IAE są takie cyrki że lepiej w ogóle nie gadać, bo musiały by padać słowa niecenzuralne.
BlueExpressTom
Cadet
Cadet
Posty: 47
Rejestracja: wt 13 paź, 2009 16:46
Skąd jesteś: Iława/EPGD

Post autor: BlueExpressTom »

Dokładnie. FMC jest wybrakowane, ja bardzo często latając Airsimmerem klnę jak szewc.
Wilco moim zdaniem jest lepszy tylko brzydszy kokpit ma i trochę to może odstraszać.

slysy
nie każdy może latać beta proff
Od samego chyba początku tematu mówimy o basic bo to jest powszechnie dostępne wersja. A beta testerów w śród nas za wielu pewnie nie ma
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez BlueExpressTom, łącznie zmieniany 2 razy.
Matt
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 124
Rejestracja: pn 25 sie, 2008 02:58
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: Matt »

Mi tam lata sie przyjemniej niz wilco, mimo pewnych brakow. Od 1.3 i kilku poprawek w confie ap, na pewno do niego (wilco) juz nie wroce.
Ciekawe, jak sie sytuacja rozwinie z fs labs, ile jeszcze trzeba bedzie poczekac. Kiedys byl tez jakis Airliner XP, ale od dluzszego czasu chyba martwe...

Pozdrawiam
Artur Grabski
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 127
Rejestracja: pn 26 maja, 2008 17:40
Skąd jesteś: Bielsko-Biała

Post autor: Artur Grabski »

Tylko BETA jest dużo mniej stabilna. Już wole mieć wybrakowane FMC i latać BASICiem ale stabilnie i przyjemnie niż się wkurzać, że po G/A zrobi mi ni z tąd ni z owąd CTD.
Artur Grabski
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 127
Rejestracja: pn 26 maja, 2008 17:40
Skąd jesteś: Bielsko-Biała

Post autor: Artur Grabski »

Na ich forum coś zaczęło się ruszać. Może jeszcze nie umarło.
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Stosunkowo niedługo powinien wyjść dobry A320 od FS Labs i co wtedy?
Artur Grabski
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 127
Rejestracja: pn 26 maja, 2008 17:40
Skąd jesteś: Bielsko-Biała

Post autor: Artur Grabski »

X Only, więc ja chyba zostane przy Airsimmerze.
Ostatnio zmieniony wt 09 sie, 2011 22:18 przez Artur Grabski, łącznie zmieniany 1 raz.
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Ach, no jeśli używasz tylko FS9 to co innego...
Matt
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 124
Rejestracja: pn 25 sie, 2008 02:58
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: Matt »

A wiadomo cos konkretnego na temat FS Labs? Swego czasu pojawil sie jakis shot panelu 2D ale nic poza tym.
Ultor
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 230
Rejestracja: czw 26 mar, 2009 17:05
Skąd jesteś: Kraków

Post autor: Ultor »

Niecały miesiąc temu pokazali fotkę jego externala:

Obrazek

Pracują nad nim prawie półtora roku więc może są już bliżej niż dalej. Pierwszy porządny Airbus w FS w końcu by się przydał, nie? ;)

W każdym razie robią smak!

"FSLabs A320 będzie zawierał całkowicie animowany model zewnętrzny, kompletny zestaw paneli 2D i w pełni realistyczny wirtualny kokpit umożliwiające pilotowi symulatora lotu dogłębnie doświadczyć tego bardzo popularnego samolotu.
Dodatkowe przewidywane właściwości FSLabs A320 to: wszechstronny System Zarządzania i Sterowania Lotem (FMGS) z prawidłowym śledzeniem SID/STAR, zarządzanie lotem w trybie nawigacji poziomej i pionowej, które w każdym szczególe naśladuje specyfikację ARINC 424-19, pełny wachlarz systemów samolotu i całkowitą implementację systemu Fly-by-Wire spotykaną w prawdziwym samolocie."
Artur Grabski
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 127
Rejestracja: pn 26 maja, 2008 17:40
Skąd jesteś: Bielsko-Biała

Post autor: Artur Grabski »

Zapowiedzi zapowiedziami, a rzeczywistość rzeczywistością. Jak będzie zobaczymy, Airsimmer też zapowiadał się szumnie i fakt gdyby Go skończyli to byłby to jeden z lepszych samolotów, na dzień dzisiejszy jest niezły, ale szału nie ma.
Matt
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 124
Rejestracja: pn 25 sie, 2008 02:58
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: Matt »

Ladny ten model. Moze bedzie czym polatac na X. :)
Artur Grabski
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 127
Rejestracja: pn 26 maja, 2008 17:40
Skąd jesteś: Bielsko-Biała

Post autor: Artur Grabski »

AS też mają przenieść do X.
marcpro
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 189
Rejestracja: czw 18 paź, 2007 23:05
Skąd jesteś: EPSO

Post autor: marcpro »

Artur Grabski pisze:AS też mają przenieść do X.
Ale czy my tego dożyjemy? :D
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
ODPOWIEDZ