A320 od Airsimmer
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
No i wcale nie wygląda mi to na sto baksów! Dla użytkowników FSX i tak najpierw będzie (roczne ?) oczekiwanie na fazę trzecią kiedy wyjdzie wersja A320 pod FSX. Niestety w niej znajdują się dodatki (HUD, ACT, zaawansowany generator uszkodzeń, itp.), które zapewne będą dodatkowo płatne, czyli impreza przekroczy sto baksów i to zapewne niemało (cztery dodatkowe bajery chyba będą do kupienia osobno) zbliżając się być może i do dwóch stówek baksów. Wiem, że nie wszyscy muszą kupować całość ale tym niemniej taka cena za pakiet Airbusa A320 z klonami to poważne przegięcie moim zdaniem...w końcu LDS767 jest po 55 dolców a Maddog-2008 po 63 dolce.
Przecież nikt Cię nie zmusza do kupna. A poza tym pod FSXa Aerosoft kleci sobie Arbuzika, więc nie masz o co płakać.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
A Arbuzik będzie ponad sto i co w tym złego??? Każdy orze jak może, jeżeli kogoś z nas będzie stać na takiego Arbuza to go kupi a jak nie to przecież są tańsze alternatywy. Ale moim skromnym zdaniem będzie on wart swoich pieniędzy ponieważ, samolot bardzo dobrze zrobiony. Pewnie po czasie straci na wartości jak wiele z dodatków np. C130 ostatnio widziałem za przysłowiowego piątaka a jak by nie było też bardzo dobry samolot w swojej klasie Czekajmy cierpliwie aż dziecko AIRSIMMERA ujrzy światło dzienne, dla każdego i w jakiej finalnej postaci będzie wydane.w końcu LDS767 jest po 55 dolców a Maddog-2008 po 63 dolce.
Pozdrawiam
"Prędzej złodziej przyzna się, że ukradł, niż profesor, że głupstwo powiedział."
Jak w tej chwili wygląda praca nad tym dodatkiem?KaEn pisze:Dzisiaj prześledziłem zgłoszone bugi na forum ET Airsimmer i muszę przyznać, że ilość oraz zakres poprawek ze statusem FIXED napawa olbrzymim optymizmem! Wszystko co do tej pory u mnie sprawiało problemy już jest poprawione Wiem, że w tej chwili to wróżenie z fusów, ale chyba już bliżej do premiery niż dalej
Masz jakieś informacje??
Możesz coś powiedzieć??
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
W chwili obecnej przestałem regularnie odwiedzać to forum bo nic ciekawego tam sie nie dzieje. Zaprzestali miesięcznych uaktualnień, wszystkie posty na temat ewentualnej daty wydania samolotu są od razu kasowane lub blokowane (wiem, wiem, bedzie wydany wtedy kiedy będzie gotowy), itd.KaEn pisze:Sporo szczegółów jest podawanych na bieżąco na forum airsimmer dostepnym dla każdego.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Dużo screenów, mało faktów
Chwalą się modelem zewnętrznym, mało co wnętrza, zero overhead, czy jakiś screenów prezentujących działanie systemów... szkoda.
Chwalą się modelem zewnętrznym, mało co wnętrza, zero overhead, czy jakiś screenów prezentujących działanie systemów... szkoda.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
- danielkornuta
- Cadet
- Posty: 28
- Rejestracja: sob 21 lut, 2009 20:18
- Skąd jesteś: EPRG
Kolejne video. W pierwszym pokazano autoland tym razem mamy procedurę startową,kołowanie i start =>LINK
Latam:
Captain Sim B-52H
Captain Sim C-130
Carenado Cessna C182Q
Level-D 767
PMDG 747-400X
Captain Sim B-52H
Captain Sim C-130
Carenado Cessna C182Q
Level-D 767
PMDG 747-400X
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Nigdzie nie widzę, czy jest możliwość aktualizacji AIRAC?
Nie podoba mi się, że w Basic okroili funkcjonalność FMC. Poza tym różnica 50$ między Basic, a Advanced to chyba przegięcie.
Nie podoba mi się, że w Basic okroili funkcjonalność FMC. Poza tym różnica 50$ między Basic, a Advanced to chyba przegięcie.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Niestety, nie ma się czym podniecać... Basic, to taka wersja dla screenerów i niewymagających użytkowników z poobcinanymi funkcjami... Szkoda, ale cóż, autorzy mówią, że ich kryzys przycisnął i dlatego wypuszczają taką wersję (uproszczoną i niedopracowaną).
No i co najbardziej boli, to, że nie będzie upgrade'u z wersji Basic do wersji Advanced, trzeba będzie kupić nowy samolot...
http://www.airsimmer.com/support/index. ... st&p=50043
No i co najbardziej boli, to, że nie będzie upgrade'u z wersji Basic do wersji Advanced, trzeba będzie kupić nowy samolot...
http://www.airsimmer.com/support/index. ... st&p=50043
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Na forum Airsimmer jest napisane że jest opcja zwrotu w ciągu 30 dni i wiele osób ma zamiar z tego skorzystać.some1 pisze:No cóż, jeśli realizują sprzedaż poprzez Flight1, to przynajmniej powinna być opcja zwrotu pieniędzy w ciągu 30 dni od zakupu.
Ale sam fakt że kupujesz za 40 USD wersję podstawową (tylko A320 i to jeszcze z ograniczonymi funkcjami i na dodatek bez manuala) i nie masz upgrade'u do pełnej wersji tylko musisz kupować nowy - to według mnie czyste k....stwo.
Kryzys, kryzysem ale walenie ludzi w rogi to jawne przegięcie.
Ostatnio zmieniony ndz 08 lis, 2009 08:54 przez marcpro, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Jeszcze kupować nowy no....powiedzmy ok ale żeby z jakimś znaczącym rabatem.
Fakt, tak jak ludzie pisza na ich forum: będzie teraz sporo sprzedaży, po czy po 29 dniach ludzie będą występować o zwrot kasy i odinstalują samolot.
Airsimmer przywołuje też fakt, że PMDG 747 kosztował w dniu premiery coś koło 100$ i piękne dostali ripostę, że owszem ale to był full working model, a nie jakiś produkt promo.
Fakt, tak jak ludzie pisza na ich forum: będzie teraz sporo sprzedaży, po czy po 29 dniach ludzie będą występować o zwrot kasy i odinstalują samolot.
Airsimmer przywołuje też fakt, że PMDG 747 kosztował w dniu premiery coś koło 100$ i piękne dostali ripostę, że owszem ale to był full working model, a nie jakiś produkt promo.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Otwarcie napisali, co sprzedają - wersję okrojoną, z bugami, bez możliwości upgrade'u do wersji advanced. Jeśli nie spełnia oczekiwań to można nie kupować bądź skorzystać z refundu. To nie "k.......", a raczej kiepski marketing.Ale sam fakt że kupujesz za 40 USD wersję podstawową (tylko A320 i to jeszcze z ograniczonymi funkcjami i na dodatek bez manuala) i nie masz upgrade'u do pełnej wersji tylko musisz kupować nowy - to według mnie czyste k....stwo.
Kryzys, kryzysem ale walenie ludzi w rogi to jawne przegięcie.
Owszem, premiera ta kwalifikuje się do kategorii "wtopa dziesięciolecia".
A całe to rozgorycznie bierze się przede wszystkim przez brak opcji upgrade z wersji basic do pro. Że niby ta obecnie wydana jest dla casuali (mniej wymagających graczy) a pro będzie dla hardkorów. Ile takich mało wymagających osób lata jeszcze w FS2004 i będzie chciało kupić nowego Airbusa za 40 baksów? Gdyby zaoferowali ścieżkę upgrade dla nabywców wersji basic, większość byłaby zadowolona. Niecierpliwi dostaliby wreszcie długo wyczekiwany samolot, a producent sprzedałby na pewno więcej niż w obecnej sytuacji. Pozostałby niedosyt z wypuszczenia niekompletnego produktu za pół ceny (niekompletnego z punktu widzenia wcześniejszych obietnic) ale lepsze niż to co mamy teraz.
No i kto wypuszczając cokolwiek pisze na głównej stronie produktu od razu o bugach i że jest ich w pełni świadomy, oraz że jest to pocięta wersja? Wrażenie potencjalnego klienta jest takie że jest to jakiś półprodukt którym nie da się latać.
Najśmieszniejsze jest to że zgłębiając się w te tabelki wynika z nich że samolot ma całkiem sporo funkcji (pewnie więcej niż będzie miał Airbus Aerosoftu) a bugów nie ma więcej niż w produktach konkurencji. No ale pierwsze wrażenie robią fatalne.
A całe to rozgorycznie bierze się przede wszystkim przez brak opcji upgrade z wersji basic do pro. Że niby ta obecnie wydana jest dla casuali (mniej wymagających graczy) a pro będzie dla hardkorów. Ile takich mało wymagających osób lata jeszcze w FS2004 i będzie chciało kupić nowego Airbusa za 40 baksów? Gdyby zaoferowali ścieżkę upgrade dla nabywców wersji basic, większość byłaby zadowolona. Niecierpliwi dostaliby wreszcie długo wyczekiwany samolot, a producent sprzedałby na pewno więcej niż w obecnej sytuacji. Pozostałby niedosyt z wypuszczenia niekompletnego produktu za pół ceny (niekompletnego z punktu widzenia wcześniejszych obietnic) ale lepsze niż to co mamy teraz.
No i kto wypuszczając cokolwiek pisze na głównej stronie produktu od razu o bugach i że jest ich w pełni świadomy, oraz że jest to pocięta wersja? Wrażenie potencjalnego klienta jest takie że jest to jakiś półprodukt którym nie da się latać.
Najśmieszniejsze jest to że zgłębiając się w te tabelki wynika z nich że samolot ma całkiem sporo funkcji (pewnie więcej niż będzie miał Airbus Aerosoftu) a bugów nie ma więcej niż w produktach konkurencji. No ale pierwsze wrażenie robią fatalne.
Tak jak napisałem wcześniej:Natomiast to, co wypuścili teraz, powinno byc imho darmową wersją demo
"Podobno" są SID/STAR, HOLD, DIR TO więc na przykład więcej niż Ariane albo PMDG JS4100 (który nie ma funkcjonalnej opcji HOLD w FMC). Przynajmniej tak przeczytałem na Avsim.Najśmieszniejsze jest to że zgłębiając się w te tabelki wynika z nich że samolot ma całkiem sporo funkcji (pewnie więcej niż będzie miał Airbus Aerosoftu) a bugów nie ma więcej niż w produktach konkurencji. No ale pierwsze wrażenie robią fatalne.
Natomiast w kwestii upgrade:
http://www.airsimmer.com/support/index. ... topic=5029
Czyli "nie są pewni" więc na razie zakładają że nie. No po prostu
PZL Belfegor pisze: Otwarcie napisali, co sprzedają - wersję okrojoną, z bugami, bez możliwości upgrade'u do wersji advanced. Jeśli nie spełnia oczekiwań to można nie kupować bądź skorzystać z refundu. To nie "k.......", a raczej kiepski marketing.
Tak, tylko że taka informacja znajduje się wyłącznie na forum i ukazała się dopiero po jakimś czasie jak ludzie zaczęli sie dopytywać o możliwość update'u.
Na stronie produktu:
http://www.airsimmer.com/products.htm
Nic takiego nie jest napisane.
Rozumiem taką sytuację że od razu masz do wyboru wersję podstawową i zaawansowaną i do Ciebie należy decyzja co wybierasz.
Chcesz podstawy to bierzesz Basic chcesz od razu na głęboką wode to Advanced.
Ale i tak uważam że powinna być opcja update'u wersji Basic do Advanced za cenę różnicy w wersjach czyli 50USD. Bo kupiłem wersję podstawową ale przestała mi ona wystarczać i chcę więcej - kupuję update za 50USD i jestem zadowolony.
Weź pod uwagę że zdecydowana większość osób na forum jest zainteresowana wyłącznie pełną wersją. Skoro Airsimmer potrzebuje w tej chwili kasy i wypuścił wersję okrojoną, to bardzo dobrze że ludzie są chetni wspomóc ich finansowo i kupić niepełnowartościowy produkt. Ale w zamian oczekują tego że jak już będzie gotowa wersja finalna to będą mogli ją kupić za różnicę w cenie - większość osób nie żąda jakiegoś specjalnego upustu, wystarczy im 50USD za update.
Natomiast płacić teraz 40USD i później 90USD to jest przegięcie.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
O bugach napisali także na stronie głównej, co do upgrade'u to faktycznie nic tam nie ma, a zespół najwyraźniej sam jeszcze nie może się zdecydować co z tym począć (vide link Some1'a).Tak, tylko że taka informacja znajduje się wyłącznie na forum
I to jest właśnie ten słaby marketing - wydawanie nieskończonych produktów bez dokładnie określonej strategii postępowania.Weź pod uwagę że zdecydowana większość osób na forum jest zainteresowana wyłącznie pełną wersją. Skoro Airsimmer potrzebuje w tej chwili kasy i wypuścił wersję okrojoną, to bardzo dobrze że ludzie są chetni wspomóc ich finansowo i kupić niepełnowartościowy produkt. Ale w zamian oczekują tego że jak już będzie gotowa wersja finalna to będą mogli ją kupić za różnicę w cenie - większość osób nie żąda jakiegoś specjalnego upustu, wystarczy im 50USD za update.
Natomiast płacić teraz 40USD i później 90USD to jest przegięcie.
Jak zwykle w przypadku skomplikowanych dodatków, lepiej jest poczekać na opinie oraz recenzje (i zapewne poprawki), a nie rzucać się na produkt zaraz po premierze. Na Airsimmera tyle się czekało, że jeszcze trochę nie zrobi wielkiej różnicy
Zgadza się - ja w każdym bądź razie czekam aż będzie pełna wersja.PZL Belfegor pisze: Jak zwykle w przypadku skomplikowanych dodatków, lepiej jest poczekać na opinie oraz recenzje (i zapewne poprawki), a nie rzucać się na produkt zaraz po premierze. Na Airsimmera tyle się czekało, że jeszcze trochę nie zrobi wielkiej różnicy
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
"Słaby marketing"? Zdecydowanie! To co zrobili jest bardzo politycznie niepoprawne i w tej chwili uważam wręcz, że na stronie produktu jest zdecydowanie za mało ISTOTNYCH informacji o brakujących systemach, ilości bugów i przede wszystkim braku możliwości upgrade'u do wersji Advanced.
Inna rzecz, że ludzie nie czytają... Na forum ET jest masa postów ludzi, którzy nawet nie zadali sobie trudu przeczytania co twórcy napisali o basic edition i pieprzą trzy po trzy... Tak samo będzie niestety z tymi co dopiero po zakupie zorientują się, że nie dostali pełnej wersji airbusa. Niestety też bardzo w tym momencie oberwie się reputacji AS, niezależnie czy zasłużenie czy nie.
Wytłumaczenie chyba jest jedno. Kasa. Jeżeli stanęli pod ścianą i zagrożone zostało ukończenie właściwego projektu, to nie dziwię się że zdecydowali o tak drastycznym kroku. Mam nadzieję tylko, że nie wpłynie to negatywnie na sprzedaż pełnej rodziny ASbusa w przyszłości. Możliwe jest też (choć dużo mniej), że był to ruch prewencyjny przed premierą Airbusa od Aerosoftu który na pewno skłoni wiele osób do przesiadki na FSX i AS chciał jeszcze trochę ludzi przytrzymać przy FS9.
Inna rzecz, że ludzie nie czytają... Na forum ET jest masa postów ludzi, którzy nawet nie zadali sobie trudu przeczytania co twórcy napisali o basic edition i pieprzą trzy po trzy... Tak samo będzie niestety z tymi co dopiero po zakupie zorientują się, że nie dostali pełnej wersji airbusa. Niestety też bardzo w tym momencie oberwie się reputacji AS, niezależnie czy zasłużenie czy nie.
Wytłumaczenie chyba jest jedno. Kasa. Jeżeli stanęli pod ścianą i zagrożone zostało ukończenie właściwego projektu, to nie dziwię się że zdecydowali o tak drastycznym kroku. Mam nadzieję tylko, że nie wpłynie to negatywnie na sprzedaż pełnej rodziny ASbusa w przyszłości. Możliwe jest też (choć dużo mniej), że był to ruch prewencyjny przed premierą Airbusa od Aerosoftu który na pewno skłoni wiele osób do przesiadki na FSX i AS chciał jeszcze trochę ludzi przytrzymać przy FS9.