[FSX] CS Boeing 767-300 Pro Pack

Dział poświęcony płatnym samolotom i śmigłowcom (czyli opinie, recenzje, poradniki). Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Samoloty.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

http://www.meriweather.com/767/767-ped.html - po lewej i prawej stronie przepustnic.
Awatar użytkownika
Cpt.H.M Murdock
Cadet
Cadet
Posty: 31
Rejestracja: śr 28 kwie, 2010 08:07
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: Cpt.H.M Murdock »

Dzięki za obrazek. Więc w modelu od CS jest tylko panel po lewej stronie przepustnic. Po prawej, jest puste miejsce.
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

I ja dziękuję - na zdjęciach nigdy nie widziałem takiej asymetrycznej konfiguracji, wiec to pewnie uproszczenie CS... no cóż, dając "Complete Passenger Cabin" musieli ratowac FPSy na czym się dało ;)
Awatar użytkownika
Cpt.H.M Murdock
Cadet
Cadet
Posty: 31
Rejestracja: śr 28 kwie, 2010 08:07
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: Cpt.H.M Murdock »

Tu to widać http://captainsim.com/cgi-bin/imgview.p ... 37.jpg;x=1

Z dwojga złego, lepiej by nie było panelu, aniżeli miał by nie działać.
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

To już lepiej, by były i działały tak jak te po lewej - w ten sposób kokpit będzie bardziej przypominał prawdziwy, a z miejsca F/O nie trzeba będzie wyczyniać ekwilibrystyki, by dosięgnąć przełączników.
Awatar użytkownika
Cpt.H.M Murdock
Cadet
Cadet
Posty: 31
Rejestracja: śr 28 kwie, 2010 08:07
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: Cpt.H.M Murdock »

Stworze Ticket do suportu CS w tej sprawie. Nie sądzę by były duże szanse na poprawę tego, ale co mi szkodzi spróbować :P
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Obawiam się, że nic nie wskórasz - support CS jest średnio przyjazny użytkownikowi... no ale skoro Tobie i pewnie 90% użytkowników nie przeszkadza, to nie ma się czym przejmować ;)
Awatar użytkownika
Cpt.H.M Murdock
Cadet
Cadet
Posty: 31
Rejestracja: śr 28 kwie, 2010 08:07
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: Cpt.H.M Murdock »

Dostałem odpowiedź z suportu:
Thank you for your suggestion. The feature is forwarded to our development team for consideration.
Optymista zobaczy w niej promyk nadziei, pesymista spławienie, a realista wzruszy ramionami i zobaczy co dzień przyniesie :)
michael607
Cadet
Cadet
Posty: 8
Rejestracja: pn 31 maja, 2010 20:11
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: michael607 »

Cześc koledzy.
Powiem tak, nabyłem droga kupna samolot CS 767-300. Wczesniej latalem na LVD i juz do niego nie wróce. Macie racje LVD jest dobry, jest swietnie dowzorowany ale w moim odczuciu CS jet dużo lepszy. W CS rewelacyjnie sa dopraocowane szczegóły, patrac na cockpit widac ze jest to samolot stary i używany, kokpit ma slady używania, bajka, nareszcie samolot wyglada jak samolot ktory lata a nie jak by miał dopiero miał dzieiczy lot :D z zewnatrz jest brudny itd. Swietnie sa odwzorowane systemy, wyglad ekranow, autopilota ect..... Jeden kolega pisal ze samolot mu sie buja i nie umie ustawic sie na trasie lotu, czy cos takiego. W tym samolocie trzeba tyle rzeczy ustawic przed satrtem że szok. Jestem z niego zadowolony, nie mam pojecia czemu wy macie z nim klopoty, ja wlozylem plytke do cd romu, zainstaowalem i smiga jak szalony. Z calego serca polecam, maszyna super profesjonalna, tylko dla zaawansowanych pilotów
Michał
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

A to w przypadku Levelka trzeba mniej rzeczy ustawiać przed startem?
Wiesz, że są ludzie, dla których eye-candy nie oznacza "lepszości" jednej maszyny nad drugą...
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
mbucholski
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 283
Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
Skąd jesteś: Maastricht

Post autor: mbucholski »

Polataj trochę i zobaczymy, czy ten zachwyt zostanie na swym miejscu :twisted: .
michael607
Cadet
Cadet
Posty: 8
Rejestracja: pn 31 maja, 2010 20:11
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: michael607 »

Nie mniej nie wiecej, uwazam ze CS wykonal lepsza robote niz Level. Latałem Levelkiem przez bardzo dlugo okres. Teraz mam CS i jestem, tak jak mowilem wczesniej zadowolony. Piszecie o jakis dziwnych bugach, podajcie pare konkretnych przykladow bo z moim benkiem jest jak najbardziej ok.
Michał
KaEn
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 217
Rejestracja: śr 08 paź, 2008 15:49
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: KaEn »

Nie bug, ale bardzo istotne pominięcie szczegółu. Brak speedtape na EADI. TYLKO dlatego go jeszcze nie kupiłem.
Obrazek
Core2Duo E8400 | GA-EP45-D3SL | 2x2GB DDR2 PC8500 | GF 9800GT/1GB | Win 7 64-bit | FS2004 | FSX
mbucholski
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 283
Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
Skąd jesteś: Maastricht

Post autor: mbucholski »

ALT warning po stronie FO jest cały czas podświetlone, zbugowany pressurization, złe wyświetlanie czwóreczki w VC (na fuel qty), niemożność wyłączenia dolnego EICAS (wzmiankowane w manualu), obcięte cyferki na EHSI (DTG), za wolne działanie knobów i wreszcie dziwaczne viewpointy w VC. Może coś jeszcze się znajdzie.

EDIT: Dodam jeszcze coś, co mnie irytuje: brak wpisania wartości np. ZFW do scratchpadu po prawym kliku na LSK przy danym polu (jak u konkurencji). Trzeba otwierać FS-owe okienka i spisywać cyferki. Takich pierdół jest na tyle dużo, że mogą skutecznie umniejszyć radochę z latania.
Yeroon
Cadet
Cadet
Posty: 30
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 19:36
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Yeroon »

Witam.
Nie wiedziałem gdzie umieścić moje pytanie to podpinam się w tym wątku.
Ja z takim pytaniem do was przychodzę: Zakupiłem CS757-300 BasePack (do pobrania) za pośrednictwem SimMarket.com. Przysłali mi klucz aktywacyjny i tu sedno sprawy. Gdzie ja mam go wpisać? (Dostałem 2 e-mail'e: od CS z kluczem aktywacyjnym i od SimMarket też z kluczem)
Na stronie CS nie mogę znaleźć coś linku do downloada. Byłbym wdzięczny za małe nakierowanie. Jestem początkujący w tych sprawach a wolę nie brać się za coś o czym nie mam pojęcia.
Z góry dziękuję za pomoc.
Już nie taki początkujący pasjonat lotnictwa.
Awatar użytkownika
castor
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 57
Rejestracja: pt 01 gru, 2006 09:06
Skąd jesteś: Koszalin

Post autor: castor »

wchodzisz na ta stronę
http://www.captainsim.com/index.html klikasz CHECK IN i masz stronę logowania . Wpisujesz numer zamówienia i jesteś zalogowany na koncie. Tam masz linki do pobrania.

http://www.captainsim.com/cgi-bin/login.pl

PS W recenzji na stronie http://www.lisonek.com/b767.html masz pokazane po kolei jak logowac
Ostatnio zmieniony śr 04 sie, 2010 14:48 przez castor, łącznie zmieniany 1 raz.
i5 6600K @ 4.5 GHz
Asus Z170 Pro gaming
16GB DDR4
Asus GTX970 Strix
TH Hotas Warthog
CH Pro Pedals + TIR5
Yeroon
Cadet
Cadet
Posty: 30
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 19:36
Skąd jesteś: EPWR

CS767-3BasePack - coś nie tak z teksturami

Post autor: Yeroon »

Witam wszystkich!
Zakupiłem CS767-300BasePack (download) i już pierwsze problemy.
Nie będę się rozpisywał. Sami popatrzcie:
http://img204.imageshack.us/img204/9213/dscf0498m.jpg - chyba IRS'a brak tak na mój głupi rozum i czegoś na dole po prawej?
http://img826.imageshack.us/img826/9705/dscf0499r.jpg - to po prawej to miał być CDU, ND też coś niedomaga.
http://img40.imageshack.us/img40/9400/dscf0500h.jpg - A to już VC, CDU popsute, ND... jak na fotce.
Przepraszam za złą jakość zdjęć (niestety robiłem aparatem). Jakieś sugestie co to może być?
A teraz kilka słów o moim sprzęcie: VisualStudio2005, SP1/2/3, zarejestrowałem samolocik online. Sprzęcik (procek, karta, płyta główna) stare i sprawdzone.
Proszę o szybką pomoc bo chcę już latać ! ;)
P.S taki mały: iFly oraz cała horda innych samolocików freeware działają bez problemu.
@Edit.
Oczywiście już uzupełniam. Mam FSX, samolocik też pod ten programik, FSUIPC4 niezarejestrowany. Gdy po raz pierwszy uruchamiałem samolocik, faktycznie wyskakiwało całe mnóstwo okienek z zapytaniami. Pierwsze o ile dobrze pamiętam to było "czy chcę uruchomić oprogramowanie z simFlight", jakoś tak. Dałem "zawsze uruchamiaj to oprogramowanie". Następnie po wybraniu samolotu wyskakiwała cała masa okienek z pytaniami. No to dawałem "Uruchom/Tak". Chyba z 10 razy mi to wyskoczyło. (Jak jeszcze raz wyskoczy to zamieszczę fotkę, na razie nie pojawiają się komunikaty takowe). Ogółem wszystko akceptowałem i na wszystko się zgadzałem.
Ostatnio zmieniony czw 05 sie, 2010 22:11 przez Yeroon, łącznie zmieniany 1 raz.
Już nie taki początkujący pasjonat lotnictwa.
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Mam FSX, samolocik też pod ten programik,
Trudno, by było inaczej - wszak nie ma 767 CS dla FS9. Nadal nie podałeś wersji - FSX może to być goły, SP1, SP2 lub z Acceleration (aktualne są te dwie ostatnie), a najnowsza wersja samolotu to zdaje się 1.4.
(Jak jeszcze raz wyskoczy to zamieszczę fotkę, na razie nie pojawiają się komunikaty takowe). Ogółem wszystko akceptowałem i na wszystko się zgadzałem.
Nie musisz zamieszczać zdjęć (na przyszłość prościej będzie użyć printscreena ;)), wyskakujące okienka są normalne - ważne jednak, by wszystko zaakceptować.
mbucholski
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 283
Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
Skąd jesteś: Maastricht

Post autor: mbucholski »

Jeżeli masz tam ze 4 FPS-y, to obstawiam SP2 niezainstalowany. A jeżeli jest zainstalowany, to coś się musiało pogubić podczas instalacji samolotu. Spróbuj ściągnąć jeszcze raz ze strony CS-u i przeinstalować.
Stanel
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 104
Rejestracja: wt 11 sty, 2005 11:30
Skąd jesteś: Piaseczno

Post autor: Stanel »

Coś kolego ściemniasz. Podczas instalacji nie wyskakuje mnóstwo okienek. Instalator sam znajduje FSX core folder po akceptacji wpisujesz kod aktywacyjny, chwilkę trwa aktywacja online a potem wszystko instaluje się samo. Na pewno Simflight nie może mieć nic wspólnego z instalacją produktu CS.
To co pokazujesz to typowe przykłady zainstalowanego nieoryginalnego oprogramowania.
Stanel
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Coś kolego ściemniasz. Podczas instalacji nie wyskakuje mnóstwo okienek.
Jest mowa o wybieraniu samolotu, nie instalacji.
Stanel
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 104
Rejestracja: wt 11 sty, 2005 11:30
Skąd jesteś: Piaseczno

Post autor: Stanel »

To tym bardziej to wszystko dziwne. Nie spotkałem się z sytuacją gdy trzeba coś akceptować przy uruchamianiu samolotu, który jako taki nie stanowi osobnej aplikacji a jest jedynie częścią programu. Nawet jeżeli nie jesteśmy zalogowani jako admin.
Stanel
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

To normalne zachowanie, nawet przy darmowych samolotach - często trzeba zaakceptować niektóre gaugesy, które są później dodawane do sekcji [trusted] w fsx.cfg.
Yeroon
Cadet
Cadet
Posty: 30
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 19:36
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Yeroon »

Nie może być nie orginalne !!! Już raz wam się przyznałem do pirata (który i tak nie działał jak należy). Uskładałem kase na orginał i kupiłem z SimMarket'u. Okienka o których mowa wyskakiwały nie podczas instalacji a podczas uruchamiania samolotu (wczytywania go z current aircraft w FSX'e. Tak czy inaczej już działa. Cały czas myliłem SP2 do FSX'a z SP2 do windowsa :oops: . Dzięki wam za pomoc.
P.S Jak zrobić aby maszyna trzymałą HDG ustawiony na AP? Nie da się wcisnąć tego pokrętełka.
Już nie taki początkujący pasjonat lotnictwa.
mbucholski
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 283
Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
Skąd jesteś: Maastricht

Post autor: mbucholski »

RTFM. Ustawiasz hdg i prawy klik na gałkę.
Rafał
Cadet
Cadet
Posty: 22
Rejestracja: czw 05 sie, 2010 14:04
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: Rafał »

Słuchajcie ja mam 767 od JF i mam problem ze sterowaniem gdyż ponoć steruje się nim podobnie do 757, a jest zupełnie inaczej. Samolot powoli reaguję na ruchy sterem i chodź bym
nie wiem jak lekko dotykał pasa to i tak robi mi żabkę i wybija mi go na 10 metrów.
pomóżcie
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Zainstaluj bociana, zajmie się żabką.
Poza tym, wypada jednak się nieco postarać i napisać stylistycznie wiadomość, opisać coś więcej co to za samolot, FSa, itd.
A tak w ogóle to co ma CLS B767 do wątku o CS B767?
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Yeroon
Cadet
Cadet
Posty: 30
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 19:36
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Yeroon »

Dzięki. Dylemat z HDG rozwiązany. A co do pytania Rafała: Samolot zadziera kadłub do góry i się wznosi po dotknięciu pasa kołami? Może masz za dużą prędkość podejścia? Na jakiej wysokości jest lotnisko? (aerodrome elev.). Czy aby na pewno wszystko masz dobrze ustawione (trymer/klapy (odpowiednio do prędkości podejścia))? Jakie masz ustawione warunki pogodowe (głównie wiatr)? Podaj więcej informacji to może coś zaradzimy :)
Już nie taki początkujący pasjonat lotnictwa.
Yeroon
Cadet
Cadet
Posty: 30
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 19:36
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Yeroon »

Ja z kolejnym zapytaniem odnośnie tego samolotu. Jak mam zarejestrować ACE? Dotąd mam wersję demo tego programiku i nigdzie nie mogę znaleźć rejestracji. (CS763 oczywiście zarejestrowany). Jest to o tyle uciążliwe, że nie chce mi się w FS wpisywać ręcznie załadunku i to za każdym razem bo strasznie tego dużo.
Już nie taki początkujący pasjonat lotnictwa.
flor4s
Cadet
Cadet
Posty: 5
Rejestracja: pt 22 sty, 2010 10:23
Skąd jesteś: eppo

Post autor: flor4s »

http://www.captainsim.com/cgi-bin/kb.pl?qid=4662
u mnie pomogło na problemy z ACE.
Awatar użytkownika
Vesper
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 196
Rejestracja: czw 31 lip, 2008 10:22
Skąd jesteś: Kraśnik/EPLR

Post autor: Vesper »

Czy jest jakiś sposób na obliczenie Center of Gravity? Szukam i szukam, i znaleźć nie mogę :(
ylid
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 90
Rejestracja: śr 29 wrz, 2010 22:48
Skąd jesteś: Olkusz

Post autor: ylid »

A CoG czego chciałeś policzyć skoro nie mogłeś znaleźć ? Szacunkowe można zrobić znając mniej więcej masę elementów i ich wymiary oraz wzajemne ułożenie przestrzenne. Dokładność takiego szacowania jest słaba ale czasami w zupełności wystarczy.
A gdybyś miał/umiał stworzyć funkcję rozkładu gęstości danej bryły to wyznaczenie CoG jest bardzo, bardzo dokładne ze wzoru: cg W = g SSS x q dx dy dz, gdzie S to symbol całki.
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Zerknij tu:
http://www.captainsim.org/yabb2/YaBB.pl?num=1220997876
co prawda dla CS757 ale przybliży Ci dość prostą metodę.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Awatar użytkownika
Vesper
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 196
Rejestracja: czw 31 lip, 2008 10:22
Skąd jesteś: Kraśnik/EPLR

Post autor: Vesper »

Niestety, metoda dla 757 nie działa już w 767 :( . Na forum CS support milczy o obliczaniu CG.
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
ylid
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 90
Rejestracja: śr 29 wrz, 2010 22:48
Skąd jesteś: Olkusz

Post autor: ylid »

@ Vesper
Może ten dokument pomoże Ci samodzielnie policzyć to co chciałeś dla 767. Dane masz w pliku opisującym samolot.
Awatar użytkownika
Vesper
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 196
Rejestracja: czw 31 lip, 2008 10:22
Skąd jesteś: Kraśnik/EPLR

Post autor: Vesper »

Ten dokument może się przydać (zabieram się za czytanie) a znowu wydawać kasę na topcatsim nie bardzo mam ochotę ;) . Dzięki panowie.
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Valium49
Cadet
Cadet
Posty: 5
Rejestracja: śr 03 sie, 2011 00:23
Skąd jesteś: Katowice

Post autor: Valium49 »

Ostatnio miałem właśnie okazję zakupić CaptainSim B767-300ER.
Samolot prezentuje się świetnie. W środku jest naprawdę cudownie odwzorowany, działa tam praktycznie wszystko.
Ogólnie samolot względem detali wypada super, natomiast jeżeli chodzi o klatkowanie - tragedia, nie da się latać. Musiałbym latać na niskich-średnich detalach, ponieważ samolot ma tendencje do mocnych ścin, a poza tym jak dla mnie jest nie do ogarnięcia (chyba porwałem się z motyką na Słońce). Wcześniej latałem na Airbusie 320 od Wilco, a więc różnica jest taka, że to był Airbus, to jest Boeing; to też większe gabaryty. Poza tym nie wiem czy Airbus Wilco można faktycznie nazwać Airbusem, bo różnicę poczułem, gdy zobaczyłem, że da się w ogóle coś takiego jak zrobić, jak w Boeingu Captain Sim.

Jak pisałem, mam problem z ogarnięciem tego samolotu, poza tym klatkowanie. Zastanawiam się faktycznie teraz nad B767-300ER od Level-D, ale brak kasy.

Kompa nie mam złego:
8GB ramu, Radeon HD 6790 1024MB, dysk 1TB, Intel i5-2500 3.60GHz, Windows 7 Ultimate 64-bit.

Nie wiem w sumie robić. Co mam ściągać? Jakoś nie podchodzi mi ten pomysł.
Tomek1158
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 292
Rejestracja: wt 26 kwie, 2011 11:02
Skąd jesteś: EGCN

Post autor: Tomek1158 »

Masz zainstalowane SP2? Jak nie to zainstaluj. Z tego co mi wiadomo to samoloty Captain Sim mają to do siebie, że są wyjątkowo mało klatko żerne ale dopiero z zainstalowanym SP2.
This, the mojave desert is the final resting place of thousands of unemployed aircraft. For the old ones, the best future they can look forward to is reincarnation as a coke can. - Bruce Dickinson
ODPOWIEDZ