EPKK Kraków Balice 2012
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
Mam pewien problem ze scenerią pod fs2004. Mianowicie nie mam świateł na słupach przy podejściu na 25RWY oraz stroboskopów. Czy ktoś z Was miał podobny przypadek?
WinXP SP3
FS9.1
VFR Małopolska + EXT I.
PS: jeśli aktywuję starą scenerię od piopawlu wszystko jest OK.
Scenerię EPKK2012 1.1 mam z SIMMARKET'u.Próbowałem już reinstalkę ale...bez zmian.
Do Staszka...jaki plik odpowiada za te światełka? może mam źle ściągniętą scenerię?
Z góry dziękuję za sugestie dotyczące rozwiązanie tego problemu ;-)
WinXP SP3
FS9.1
VFR Małopolska + EXT I.
PS: jeśli aktywuję starą scenerię od piopawlu wszystko jest OK.
Scenerię EPKK2012 1.1 mam z SIMMARKET'u.Próbowałem już reinstalkę ale...bez zmian.
Do Staszka...jaki plik odpowiada za te światełka? może mam źle ściągniętą scenerię?
Z góry dziękuję za sugestie dotyczące rozwiązanie tego problemu ;-)
Widzę, że nie tylko mi zależy na Scenerii Rakowickiej. Fajnie by było jakby ona była wykonana tak jak EPML. A projekt Krakowa chyba nie jest do końca zamknięty, ktoś przy nim pracuje. W związku z tym moje pytanie brzmi: Czy pracujecie nad Rakowicami?
Ostatnio zmieniony wt 03 kwie, 2012 18:22 przez daniel1990, łącznie zmieniany 1 raz.
.D. Design pisze:A jeśli włączysz warunkowo (NAV2 112.00) też nie działa?
Staszku.
bardzo dziękuję za "odzew" - przepraszam, że długo nie odpowiadałem ...ale już jest wszystko OK!
Okazało się, że te światełka pojawiały się ale po prawie 1 min!! Coś miałem pomieszane w fs9.cfg a ponieważ nie mam zbyt mocnego PC-eta stąd takie objawy.
PS: sceneria jest kapitalna, ale żeby w pełni cieszyć się jej urokami będę musiał zrobić upgrade sprzętu;-).
Dziękuję i przepraszam za zamieszanie
Panowie walczę z pewnym problemem pod fs9. Mam czasami zawieszanie symulatora w obrębie lotniska, robi się to po pewnym czasie gdy jestem już w strefie autogenu Krakowa. Wywaliłem epkt okolice.bgl, mam UTE z wyłączonymi zabudowaniami przemysłowymi (ta opcja też powodowała wywalanie do Win), ale problem pozostał. Ktoś wie co może być przyczyną? Może sprzęt za słaby (Dual Core 1.9, 2GB RAMu i Nvidia 256 MB)? Choć wątpię w tą przyczynę, bo na bardziej obciążających sceneriach to się nie dzieje. Spotkał się ktoś z tym problemem?
Ostatnio zmieniony pn 21 maja, 2012 22:09 przez białko, łącznie zmieniany 1 raz.
Wprawdzie używam wersji demo, ale mój problem z tego co czytałem chyba występuje też w wersji komercyjnej.
Problem polega na tym, że w niedalekiej odległości (mniej niż 1,5mn) przed progiem pasa 25 za każdym razem przy podejściu na automacie gubię ścieżkę ILS. Wygląda to tak jakby ścieżka pionowa nagle przeskakiwał niżej zamiast sprowadzać równomiernie. Na przyrządach wygląda to tak, że do pewnego momentu wszystko jest ok (schodzenie jest płynne) i nagle wskaźnik GS znajduje się znacznie poniżej pozycji samolotu, manewr trzeba kontynuować ręcznie.
Problem polega na tym, że w niedalekiej odległości (mniej niż 1,5mn) przed progiem pasa 25 za każdym razem przy podejściu na automacie gubię ścieżkę ILS. Wygląda to tak jakby ścieżka pionowa nagle przeskakiwał niżej zamiast sprowadzać równomiernie. Na przyrządach wygląda to tak, że do pewnego momentu wszystko jest ok (schodzenie jest płynne) i nagle wskaźnik GS znajduje się znacznie poniżej pozycji samolotu, manewr trzeba kontynuować ręcznie.
Update from version 1.1 to version 1.2 (FS2004 full version only) - 2MB
This file updates our product from version 1.1 to version 1.2. Works only with the full version. Features:
- Corrected look of all custom forests around the airport
- Corrected manual
This file updates our product from version 1.1 to version 1.2. Works only with the full version. Features:
- Corrected look of all custom forests around the airport
- Corrected manual
Od pewnego czasu zadziwia mnie pewna rzecz z tą scenerią pod FS9 - gdy jestem na płycie postojowej to co chwilę od nowa wczytuje mi textury samolotu i lotniska, i nie mogę sobie z tym poradzić. Denerwujące jest to, że to długo trwa. Czy ktoś wie, czego może to być przyczyna? Dodam, że samolot to Airsimmer.
Stosuj interpunkcję.
Stosuj interpunkcję.
Ostatnio zmieniony śr 19 wrz, 2012 20:26 przez białko, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?p=112129#112129
Plus zastosowane modyfikacje FS9.cfg.
Plus zastosowane modyfikacje FS9.cfg.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Podaję więcej szczegółów:
AMD athlon Dual-Core 1.9 GHz
NVIDIA gforce 8200
2GB RAM
Win7
Dodatków dużo nie będę wymieniać
fs9.1 config
Czy te szczegóły są pomocne?
AMD athlon Dual-Core 1.9 GHz
NVIDIA gforce 8200
2GB RAM
Win7
Dodatków dużo nie będę wymieniać
fs9.1 config
Kod: Zaznacz cały
RenderToTexture=0
[DISPLAY]
UPPER_FRAMERATE_LIMIT=22
TEXTURE_BANDWIDTH_MULT=200
RUNWAY_LIGHTS_SURFACE_SCALAR=0.7
RUNWAY_LIGHTS_VASI_SCALAR=0.5
RUNWAY_LIGHTS_APPROACH_SCALAR=0.5
RUNWAY_LIGHTS_STROBE_SCALAR=0.7
[TERRAIN]
TERRAIN_EXTENDED_TEXTURES=1
TERRAIN_TEXTURE_SIZE_EXP=8
TERRAIN_ERROR_FACTOR=100.000000
TERRAIN_MIN_DEM_AREA=10.000000
TERRAIN_MAX_DEM_AREA=100.000000
TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL=21
TERRAIN_TEXTURE_SIZE_EXP=8
TERRAIN_AUTOGEN_DENSITY=5
TERRAIN_USE_GRADIENT_MAP=1
TERRAIN_EXTENDED_TEXTURES=1
TERRAIN_DEFAULT_RADIUS3.500000
TERRAIN_EXTENDED_RADIUS=4.000000
TERRAIN_EXTENDED_LEVELS=232
Ostatnio zmieniony śr 19 wrz, 2012 22:45 przez białko, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzęt stary, mało RAMu, do tego Win 7, który zajmuje połowę. Jak Ty możesz na tym latać?
Dorzuć drugie 2 GB RAM, popraw wpis "TERRAIN_DEFAULT_RADIUS3.500000" na "TERRAIN_DEFAULT_RADIUS=3.500000". O ile dobrze pamiętam, to "TERRAIN_EXTENDED_LEVELS=232" jest sporą przesadą, wystarczą okolice 4. Zapis "TEXTURE_BANDWIDTH_MULT=200" możesz zmienić na "TEXTURE_BANDWIDTH_MULT=400".
Generalnie, to masz za mało pamięci, więc FS musi co chwile sobie doczytywać tekstury.
Dorzuć drugie 2 GB RAM, popraw wpis "TERRAIN_DEFAULT_RADIUS3.500000" na "TERRAIN_DEFAULT_RADIUS=3.500000". O ile dobrze pamiętam, to "TERRAIN_EXTENDED_LEVELS=232" jest sporą przesadą, wystarczą okolice 4. Zapis "TEXTURE_BANDWIDTH_MULT=200" możesz zmienić na "TEXTURE_BANDWIDTH_MULT=400".
Generalnie, to masz za mało pamięci, więc FS musi co chwile sobie doczytywać tekstury.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Zrobiłem te poprawki w config, ale to nic nie zmienia, dalej jest ten problem. Rozumiem, że sprzęt mam zabytkowy, ale dziwne jest to że wcześniej mi się to nie robiło. Nie wiem co spowodowało takie wczytywanie tekstur. Może Airsimmer, choć na innych samolotach też się to zdarza, ale mniej jest tego.
Ostatnio zmieniony sob 22 wrz, 2012 13:30 przez białko, łącznie zmieniany 1 raz.
Ze swojej strony mogę tylko powiedzieć, iż EPKK ma dużo tekstur wysokiej jakości, załadowanie samych tekstur lotniska bez fototekstury to 800MB. Nie sądzę jednak, że samo to może powodować błąd (choć na 2GB RAMu nie testowałem). Dla ciekawości można spróbować ściągnąć sobie wersję demo, zainstalować (nie wpisze się w scenery library, bo "widzi", że jest tam wersja pełna) i tylko skopiować i nadpisać teksturki z dema do wersji pełnej. Oczywiście te z pełnej najpierw sobie gdzieś na dysku zachować, żeby nie trzeba było później ściągać ponownie.
Panowie dzięki za pomoc i odzew w tej sprawie. Znalazłem przyczynę, w ustawienia miałem zaznaczone rozszerzone tekstury i one powodowały problem. Wyłączyłem i wszystko jest ok. Już nie wariuje z teksturami.
Ostatnio zmieniony sob 22 wrz, 2012 14:38 przez białko, łącznie zmieniany 1 raz.
Update from version 1.1 to version 1.3 (FS2004 full version only) - 8MB
This file updates our product from version 1.1 to version 1.3. Works only with the full version. Features:
- VOR KAK added
- Updated charts
- Corrected look of all custom forests around the airport
- Corrected manual
Update from version 1.2 to version 1.3 (FSX/P3D full version only) - 8MB
This file updates our product from version 1.2 to version 1.3. Works only with the full version. Features:
- VOR KAK added
- Updated charts and manual
This file updates our product from version 1.1 to version 1.3. Works only with the full version. Features:
- VOR KAK added
- Updated charts
- Corrected look of all custom forests around the airport
- Corrected manual
Update from version 1.2 to version 1.3 (FSX/P3D full version only) - 8MB
This file updates our product from version 1.2 to version 1.3. Works only with the full version. Features:
- VOR KAK added
- Updated charts and manual
Dostępna jest już nowa wersja DEMO z nowym VOR KAK:
FS9: http://www.drzewiecki-design.net/DoScia ... 9_DEMO.zip
FSX/P3D: http://www.drzewiecki-design.net/DoScia ... X_DEMO.zip
FS9: http://www.drzewiecki-design.net/DoScia ... 9_DEMO.zip
FSX/P3D: http://www.drzewiecki-design.net/DoScia ... X_DEMO.zip
-
- Cadet
- Posty: 21
- Rejestracja: pn 11 paź, 2010 15:28
- Skąd jesteś: EPWA
W wersji pełnej 1.3 dla FSX jest parę niezałatanych problemów (pewnie nikt nie zgłaszał ):
- DME w miejscu localizera, zamiast na wysokości progu pasa (grzech konwersji z FS2004 )
- brak połączenia dróg kołowania A1 i A, w efekcie samoloty wojskowe odwiedzają część cywilną w drodze na RWY25
- parking nr 13 jest zduplikowany
i jeszcze błędy, które w praktyce nie mają chyba(?) znaczenia:
- wysokość ILS (inna niż lotniska)
- punkt Hold Short na TWY D jest za daleko pasa (praktycznie nic na start tamtędy nie kołuje - oczywiście w FSie, nie w realu )
O zachodzących na siebie bramkach w konfrontacji z traffic AI już nie wspominam - zasady panujące w FS2004 i FSX są różne. FSX sadza samoloty (pomijając kody ICAO i typy bramek) wg rozpiętości skrzydeł podanej w plikach aircraft.cfg w sekcji wing span=... adekwatnie do wielkości bramek w AFCADzie, więc AFCAD w obecnej postaci zezwala na to, aby samoloty zachodziły na siebie skrzydłami
- DME w miejscu localizera, zamiast na wysokości progu pasa (grzech konwersji z FS2004 )
- brak połączenia dróg kołowania A1 i A, w efekcie samoloty wojskowe odwiedzają część cywilną w drodze na RWY25
- parking nr 13 jest zduplikowany
i jeszcze błędy, które w praktyce nie mają chyba(?) znaczenia:
- wysokość ILS (inna niż lotniska)
- punkt Hold Short na TWY D jest za daleko pasa (praktycznie nic na start tamtędy nie kołuje - oczywiście w FSie, nie w realu )
O zachodzących na siebie bramkach w konfrontacji z traffic AI już nie wspominam - zasady panujące w FS2004 i FSX są różne. FSX sadza samoloty (pomijając kody ICAO i typy bramek) wg rozpiętości skrzydeł podanej w plikach aircraft.cfg w sekcji wing span=... adekwatnie do wielkości bramek w AFCADzie, więc AFCAD w obecnej postaci zezwala na to, aby samoloty zachodziły na siebie skrzydłami
-
- Cadet
- Posty: 5
- Rejestracja: pt 15 lut, 2013 18:21
- Skąd jesteś: Kraków
Problem z EPKK
Witam serdecznie, otóż na Balicach występuje u mnie poważny problem ze scenerią, większość tekstur ziemi to po prostu zwykłe biały plamy, do tego kompletna przeplatanka pór roku... Kompletnie nie wiem co robić. Mam nadzieję, że komuś uda się pomóc. ;-)
A oto jak to wygląda:
http://picpaste.com/pics/EPKK-kPO8fgoI.1363875565.png
http://picpaste.com/pics/EPKK1-jBgOc7oB.1363875683.png
Sprzęt: HP envy m6 1110ew
procesor: intel i5 3210m
pamięć: 6GB RAM
karta graficzna: ATI7670 2GB
Oprogramowanie
system operacyjny: Windows 8 64bit
symulator (nazwa i wersja): FSX Deluxe z SP1 i SP2, modyfikowany FSX Xtreme PC v.2
zainstalowane dodatki: FSUIPC 4.86, FSinn, REX OD, GEX Europe, UTX, PMDG NGX,
EPKK 2012, wersja 1.3
A oto jak to wygląda:
http://picpaste.com/pics/EPKK-kPO8fgoI.1363875565.png
http://picpaste.com/pics/EPKK1-jBgOc7oB.1363875683.png
Sprzęt: HP envy m6 1110ew
procesor: intel i5 3210m
pamięć: 6GB RAM
karta graficzna: ATI7670 2GB
Oprogramowanie
system operacyjny: Windows 8 64bit
symulator (nazwa i wersja): FSX Deluxe z SP1 i SP2, modyfikowany FSX Xtreme PC v.2
zainstalowane dodatki: FSUIPC 4.86, FSinn, REX OD, GEX Europe, UTX, PMDG NGX,
EPKK 2012, wersja 1.3
Ostatnio zmieniony pt 22 mar, 2013 12:04 przez predestination, łącznie zmieniany 2 razy.
Zerknij na Season Switcher, może pomoże.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
-
- Cadet
- Posty: 5
- Rejestracja: pt 15 lut, 2013 18:21
- Skąd jesteś: Kraków
Po przetestowaniu wszystkich pór roku DD FSX SeasonSwitcher, wciąż brak rezultatu, jedyne co, to zniknęła ta błyszcząca poświata, jednak o każdej porze roku, mam tą "piękną" zimową mozaikę... Tym razem pora dnia w FSX to około 6:30, w przypadku poprzednich screenów było to około godziny 12, to sugeruje mi, że owa poświata była spowodowana refleksami promieni słonecznych. Czyli moim zdaniem problem tkwi de facto jedynie w przemieszaniu tekstur rożnych pór roku.
Lato: http://picpaste.com/pics/EPKKS-0YO5uu9S.1363985603.png
Jesień: http://picpaste.com/pics/EPKKF-KpiGsVkY.1363985788.png
Zima: http://picpaste.com/EPKKW-d8AAwo1J.png
Lato: http://picpaste.com/pics/EPKKS-0YO5uu9S.1363985603.png
Jesień: http://picpaste.com/pics/EPKKF-KpiGsVkY.1363985788.png
Zima: http://picpaste.com/EPKKW-d8AAwo1J.png
-
- Cadet
- Posty: 5
- Rejestracja: pt 15 lut, 2013 18:21
- Skąd jesteś: Kraków
Tak, aerosoft.
Tym bardziej jestem zdziwiony, ponieważ mam ten sam dodatek na swoim drugim laptopie praktycznie niemal odkąd pojawił sie na rynku, gdyż jestem z Krakowa i jest to dla mnie najbardziej priorytetowy port lotniczy. Tam wszystko śmiga cud miód malina. Tyle, źe slabszy sprzęt. Jakieś 2 miesiące temu kupiłem właśnie HP envy m6 1110ew, nie obyło się bez problemów przy instalacji FSX, z którymi po niemal 2 tygodniach prób się uporałem. Jedyne co jeszcze przychodzi mi do głowy, to czy coś wspólnego z tą mieszanką nie może mieć GEX, ewentualnie UTX? Nie mam pojęcia czy podziemienia on te tekstury, ale na chłopski rozum, z tego co wywnioskowałem ze swoją kulawą angielszczyzną, chyba nie. Mam rownież zainstalowane VFR Poland 3D Landmarks. Działania które podejmowałem do tej pory to usunięcie sceenrii, zainstalowanie od nowa i przywrócenie tekstur z backupów GEX. Chyba że namieszał coś Xtreme FSX PC v2? Może usunięcie fsx.cfg, żeby sobie wszystko odbudował? Szkoda Balic... Baza Ryanaira rusza i chciałoby się polatać.
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje za wszystkie odpowiedzi!
Tym bardziej jestem zdziwiony, ponieważ mam ten sam dodatek na swoim drugim laptopie praktycznie niemal odkąd pojawił sie na rynku, gdyż jestem z Krakowa i jest to dla mnie najbardziej priorytetowy port lotniczy. Tam wszystko śmiga cud miód malina. Tyle, źe slabszy sprzęt. Jakieś 2 miesiące temu kupiłem właśnie HP envy m6 1110ew, nie obyło się bez problemów przy instalacji FSX, z którymi po niemal 2 tygodniach prób się uporałem. Jedyne co jeszcze przychodzi mi do głowy, to czy coś wspólnego z tą mieszanką nie może mieć GEX, ewentualnie UTX? Nie mam pojęcia czy podziemienia on te tekstury, ale na chłopski rozum, z tego co wywnioskowałem ze swoją kulawą angielszczyzną, chyba nie. Mam rownież zainstalowane VFR Poland 3D Landmarks. Działania które podejmowałem do tej pory to usunięcie sceenrii, zainstalowanie od nowa i przywrócenie tekstur z backupów GEX. Chyba że namieszał coś Xtreme FSX PC v2? Może usunięcie fsx.cfg, żeby sobie wszystko odbudował? Szkoda Balic... Baza Ryanaira rusza i chciałoby się polatać.
Pozdrawiam i serdecznie dziękuje za wszystkie odpowiedzi!
Skoro nie jest to wina scenerii (na drugim komputerze działa poprawnie), ciężko naprawdę określić, co może tutaj być przyczyną. Na pewno nie wchodzi w grę nasz DD FSX Season Switcher, bo nie wpływa on na te tekstury, które na screenach są wyświetlane nieprawidłowo. Akurat te zmieniają się w zależności od pory roku automatycznie - a przynajmniej powinny. Rozumiem, że latem i zimą efekt jest taki sam, to znaczy teren lotniska zaśnieżony a miasto z teksturami letnimi?
-
- Cadet
- Posty: 5
- Rejestracja: pt 15 lut, 2013 18:21
- Skąd jesteś: Kraków
Tośmy się nie zrozumieli. W poprzednim poście zamieściłem screeny ze zmieniania pór roku jedynie w DD Season Switcher, w FSX była cały czas realna, marcowa data. Coraz bardziej zaczyna mi się wydawać, że wymyśliłem sobie problem, którego nie ma i zrobiłem niepotrzebne zamieszanie, jeśli tak, to przepraszam.
Teraz po zmianie pór roku w FS, problem pojawił się tylko w przypadku jesieni i panującego teraz przedwiośnia. Letnie tekstury w porządku, pełno zimowe i wiosenne również. Tylko nawet jeśli jest to efekt topniejącego śniegu i pojawiającej się zieleni... to skąd ta poświata na śniegu dająca 0% szczegółów, czy aby na pewno tak to powinno być? Mam nadzieję, że zbyt wiele nie pomieszałem. Zamieszczam screeny:
Lato: http://picpaste.com/pics/EPKKFSS-liac2Y ... 040595.png
Jesień: http://picpaste.com/pics/EPKKFSF-Fm4tby ... 040692.png
Zima: http://picpaste.com/pics/EPKKFSW-V4xgsv ... 040813.png
Wiosna: http://picpaste.com/pics/EPKKFSSP-sxub6 ... 040927.png
Pora roku obecna widoczna na screenach z poprzednich postów.
Ps. Teraz skontaktowałem, że pomagający rozwiązać mój problem Dr. Design to autor scenerii. Jak już mam okazję, to chciałbym serdecznie pogratulować stworzenia NIEZIEMSKIEJ scenerii. Od początku jestem pod niesamowitym wrażeniem! Dziękuje, że latanie z/do Krakowa stało się naprawdę as real as it gets.
Teraz po zmianie pór roku w FS, problem pojawił się tylko w przypadku jesieni i panującego teraz przedwiośnia. Letnie tekstury w porządku, pełno zimowe i wiosenne również. Tylko nawet jeśli jest to efekt topniejącego śniegu i pojawiającej się zieleni... to skąd ta poświata na śniegu dająca 0% szczegółów, czy aby na pewno tak to powinno być? Mam nadzieję, że zbyt wiele nie pomieszałem. Zamieszczam screeny:
Lato: http://picpaste.com/pics/EPKKFSS-liac2Y ... 040595.png
Jesień: http://picpaste.com/pics/EPKKFSF-Fm4tby ... 040692.png
Zima: http://picpaste.com/pics/EPKKFSW-V4xgsv ... 040813.png
Wiosna: http://picpaste.com/pics/EPKKFSSP-sxub6 ... 040927.png
Pora roku obecna widoczna na screenach z poprzednich postów.
Ps. Teraz skontaktowałem, że pomagający rozwiązać mój problem Dr. Design to autor scenerii. Jak już mam okazję, to chciałbym serdecznie pogratulować stworzenia NIEZIEMSKIEJ scenerii. Od początku jestem pod niesamowitym wrażeniem! Dziękuje, że latanie z/do Krakowa stało się naprawdę as real as it gets.
My tu sobie latamy, a tymczasem w Balicach remonty Prace będą trwały ten oraz cały przyszły rok, albo i jeszcze dłużej, ale z tego co widziałem na razie wycięto wszelkie zalesienie naprzeciwko terminala. Czy planowana jest jakaś (niewielka oczywiście) aktualizacja w związku z tym? Wiadomo, że aby zachować krajobraz w większości zgodny z rzeczywistością, trzeba by wypuszczać update co chwilę, ale myślę że chociażby pod koniec tego roku owy update miałby jakiś sens (zima=mniej zmian).
Na ten temat więcej: klik , klik 2 + takie coś: 1) , 2)
Ten budynek po prawej oraz tunel to na razie kwestia przyszłości, ale może by tak jakieś dźwigi tymczasowo postawić? <rozmarzony>
Na ten temat więcej: klik , klik 2 + takie coś: 1) , 2)
Ten budynek po prawej oraz tunel to na razie kwestia przyszłości, ale może by tak jakieś dźwigi tymczasowo postawić? <rozmarzony>
Dla fanów posiadania najbardziej aktualnych wersji lotnisk, proponuję nieoficjalną aktualizację "EPKK Construction", inspirowaną najnowszymi zmianami na lotnisku Balice, m.in. budową terminala. Aktualizacja jest zgodna z mapami AIP Poland, stanowiska 3 i 4 są zamknięte. Aby zainstalować aktualizację, dwa malutkie pliki należy wrzucić do folderu FSX\Addon Scenery\EPKK Krakow Balice 2012 X\Scenery , ale wcześniej proszę o backup starych plików, gdyby nowa wersja "budowlana" się nie spodobała. Pliki działają tylko w pełnej wersji EPKK pod FSX/P3D.patfin28 pisze:w Balicach remonty (...) może by tak jakieś dźwigi tymczasowo postawić?
EPKK Construction (IX 2013) - DOWNLOAD
- thomas858
- Light Planes Captain
- Posty: 50
- Rejestracja: ndz 29 maja, 2011 20:43
- Skąd jesteś: Żabno/EPKK
Cześć, mam problem ze scenerią. Zakupiona jakieś trzy tygodnie temu, piękna swoją drogą, ale póki co nie polatałem sobie,gdyż za każdym razem przy podejściu na 25 wywala fsa na pulpit. Komputer tłumaczy to błędem pliku FE.DLL (szczegóły w załączniku). Przeinstalowałem scenerię, przesuwałem w górę i w dół w bibliotece scenerii w fsie. Zauważyłem że w pliku modules są jakieś pliki video wiec je usunąłem ale bez nich fs nie uruchamia się w ogóle. Przeinstalowałem stery grafiki to na nowsze, to starsze, ale to samo. Przeinstalowałem w końcu fsa, też lipa. Posiadam PA v.1 Demo, czytałem że jakiś plik z katowickiej scenerii powoduje takie objawy (ktw okolice bgl czy coś w tym stylu), ale w demo go nie mam. Dodam że na wszelki wypadek usunąłem całe Katowice, ale też nic. Posiadam UTE + GEP + UT + REX. Wcześniej korzystałem z wersji demo i problemu nigdy nie było, nie wiem co się dzieje. Proszę o sugestie bo sceneria super i szkoda by było wracać do demo. Aha, posiadam też scenerie z Aerosoftu ale tam, ani w żadnej innej darmowej problem nie występuje.
Kod: Zaznacz cały
Nazwa dziennika:Application
Źródło: Application Error
Data: 2013-12-15 21:43:33
Identyfikator zdarzenia:1000
Kategoria zadania:(100)
Poziom: Błędy
Słowa kluczowe:Klasyczny
Użytkownik: Nie dotyczy
Komputer: Thomasadm
Opis:
Nazwa aplikacji powodującej błąd: fs9.exe, wersja: 9.1.0.40901, sygnatura czasowa: 0x4135a208
Nazwa modułu powodującego błąd: FE.DLL, wersja: 9.1.0.40901, sygnatura czasowa: 0x4135a88e
Kod wyjątku: 0xc0000005
Przesunięcie błędu: 0x0000326a
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x1714
Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01cef9c99ded14ad
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Flight Simulator 2004\fs9.exe
Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Flight Simulator 2004\MODULES\FE.DLL
Identyfikator raportu: f14b861c-65d1-11e3-92da-f46d044d07f3
Kod XML zdarzenia:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="Application Error" />
<EventID Qualifiers="0">1000</EventID>
<Level>2</Level>
<Task>100</Task>
<Keywords>0x80000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2013-12-15T21:43:33.000000000Z" />
<EventRecordID>110099</EventRecordID>
<Channel>Application</Channel>
<Computer>Thomasadm</Computer>
<Security />
</System>
<EventData>
<Data>fs9.exe</Data>
<Data>9.1.0.40901</Data>
<Data>4135a208</Data>
<Data>FE.DLL</Data>
<Data>9.1.0.40901</Data>
<Data>4135a88e</Data>
<Data>c0000005</Data>
<Data>0000326a</Data>
<Data>1714</Data>
<Data>01cef9c99ded14ad</Data>
<Data>C:\Flight Simulator 2004\fs9.exe</Data>
<Data>C:\Flight Simulator 2004\MODULES\FE.DLL</Data>
<Data>f14b861c-65d1-11e3-92da-f46d044d07f3</Data>
</EventData>
</Event>
Płyta: K73SV-TY058V
Chipset: Intel HM65
Pamięć: 4096 MB DDR3 1333 MHz
Dysk: 750 GB SATA 5400 obr./min
Karta: NVIDIA GeForce GT 540M 1024 MB
S.O: Windows 7 HP 64.
Chipset: Intel HM65
Pamięć: 4096 MB DDR3 1333 MHz
Dysk: 750 GB SATA 5400 obr./min
Karta: NVIDIA GeForce GT 540M 1024 MB
S.O: Windows 7 HP 64.
Zawsze jesteśmy wdzięczni za wszelką dokumentację fotograficzną i jeśli ktoś takową posiada i jest ona odpowiedniej jakości by być wykorzystaną w projekcie, będziemy wdzięczni za kontakt zwrotny w celu omówienia szczegółów.
Co do Czyżyn - z tego co wiem można tam lądować tylko podczas pokazów, czyli raz w roku ale w związku z nowymi osiedlami na podejściu również i ta możliwość ma być zlikwidowana.
Co do FS9 - już od kilku lat nie tworzymy produktów pod tę platformę - skądinąd świetną ale mającą ograniczenia nieadekwatne do treści aktualnie publikowanych.
Co do Czyżyn - z tego co wiem można tam lądować tylko podczas pokazów, czyli raz w roku ale w związku z nowymi osiedlami na podejściu również i ta możliwość ma być zlikwidowana.
Co do FS9 - już od kilku lat nie tworzymy produktów pod tę platformę - skądinąd świetną ale mającą ograniczenia nieadekwatne do treści aktualnie publikowanych.