FS Passengers

Wszystko o płatnych sceneriach i innych dodatkach do FS'a. Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Scenerie lub Software.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Awatar użytkownika
wojtek_84
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 932
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 16:09
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: wojtek_84 »

Przeedytować model samolotu w FSPax - po prostu masz zaznaczone, że nie ma on kabiny ciśnieniowej. Zmień tą opcję - nie będzie się więcej czepiał. Przełączniki sterowania ciśnieniem kabiny nie współpracują z FSPaxem zupełnie.
grajek_dlugi
Cadet
Cadet
Posty: 9
Rejestracja: sob 28 sty, 2012 14:42
Skąd jesteś: Toruń

Post autor: grajek_dlugi »

Faktycznie jest tam taka opcja i przy innych modelach samolotów działa, jednak do mojego Pilatusa nie mogę dobrać odpowiedniego "payload model" ponieważ ja mam samolot od AFG a na stronie FSPassenger jest jedynie od F1. Ten nie działa i cały czas mam defaultowy. Tego z kolei nie mogę edytować, bo nie mogę wczytać do edytora. Takiego pliku *ini chyba nie ma. Trudna sprawa. Ewentualnie zastanawiam się, czy jest możliwość aby ten payload od f1 przypisać do mojego aircrafta od AFG? Ale też niestety nie wiem jak.
Ostatnio zmieniony czw 22 mar, 2012 19:42 przez grajek_dlugi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
wojtek_84
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 932
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 16:09
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: wojtek_84 »

nie mogę dobrać odpowiedniego "payload model" ponieważ ja mam samolot od AFG a na stronie FSPassenger jest jedynie od F1
Co za różnica?
Ten nie działa
Możesz opisać co właściwie nie działa?
Ewentualnie zastanawiam się, czy jest możliwość aby ten payload od f1 przypisać do mojego aircrafta [co to jest za język - W_84] od AFG?
Wyłącz w ogóle sterowanie obciążeniem samolotu przez FSPaxa. Ustaw sobie paliwo i obciążenie przez panel FSXa - FSPax to odczyta i będzie grało. Tylko dopasuj ilość pasażerów / cargo w FSPax do tego co ustawisz w FSX.
grajek_dlugi
Cadet
Cadet
Posty: 9
Rejestracja: sob 28 sty, 2012 14:42
Skąd jesteś: Toruń

Post autor: grajek_dlugi »

Używam FS2004 i tam w katalogu fspassenger/payload model/ znajduje się payload editor. Jak go otworzę, to mogę wybrać payload model każdego samolotu (*.ini) i go edytować. Jest tam również opcja "this aircraft isn`t pressurized" o której mówiłeś, gdy ją zaznaczę to paxy nie reagują na ciśnienie i jest wszystko ok. Ale dla mojego Pilatusa nie mam payload modelu i dlatego nie mogę go edytować. Tak jak mówiłem ściągnąłem payload model innego producenta, ale on się nie przypisał pod mój samolot. Gdy włączę FSa mój Pilatus ma defaultowego payload model. A tego nie mogę edytować w w/w edytorze, bo takiego pliku *ini nie ma albo czegoś nie umiem. Wiem, że problem jest błahy, ale fajnie byłoby rozgryźć. Przydało by się to gdybym w przyszłości ściągnął inny mniej znany samolot dla którego również nie będzie payload model.
Mam nadzieje że teraz mnie rozumiesz. ;)
Wyłącz w ogóle sterowanie obciążeniem samolotu przez FSPaxa.
Gdzie to się wyłącza (nie wiem, ale w opcjach FSPaxa nic takiego nie widzę)?
Ostatnio zmieniony pt 23 mar, 2012 18:01 przez grajek_dlugi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Skopiuj payload model (.ini) od F1 nazywając go tak samo jak katalog alternatywnego samolotu w Airplanes i później go dostosuj do swoich potrzeb. Przykładowo katalog, w którym są umieszczone pliki nazywa się Pilatus_free, to payload model nazwij pilatus_free.ini.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
grajek_dlugi
Cadet
Cadet
Posty: 9
Rejestracja: sob 28 sty, 2012 14:42
Skąd jesteś: Toruń

Post autor: grajek_dlugi »

Udało się. Zmiana nazwy pliku *.ini nic nie dała. Plik *.ini zostawiłem w spokoju zamieniłem za to nazwę folderu samolotu i wiersza "Title" w pliku *.cfg tego samolotu na nazwę pliku Payload model (*.ini). Dzięki za wskazówki, pozdrawiam.
piotrw
Cadet
Cadet
Posty: 9
Rejestracja: śr 04 sty, 2012 12:37
Skąd jesteś: Poznań

Post autor: piotrw »

Witam
Mam taki problem z fs Passangers. Wpisuję plan lotu np z LFPG do LIRF.
Ląduję w Rzymie na LIRF kołuję do rękawa wszystko konczę, a FSP pokazuje mi że wyladowałem nie na tym lotnisku które deklarowałem i oczywiście punkty karne. Co jest przyczyną takiego stanu rzeczy? Czasem jak zaczynam to lotnisko z którego startuje np. LFPG w planie lotu wogóle nie jest ujmowane tylko mam zazwyczaj ZS.. coś tam. Proszę o podpowiedż co jest grane.
wojteek
Cadet
Cadet
Posty: 48
Rejestracja: pn 08 sie, 2011 22:05
Skąd jesteś: xx

Post autor: wojteek »

No bo FSP nie patrzy na plan lotu, musisz przy odprawie wpisać poprawny kod lotniska docelowego.
piotrw
Cadet
Cadet
Posty: 9
Rejestracja: śr 04 sty, 2012 12:37
Skąd jesteś: Poznań

Post autor: piotrw »

Wpisuje poprawny kod lotniska tylko np. w FS 2004 mamy Fiumicino (LIRF) i w tym samym obrębie lotniska jest też Rome Helipad. Część gate-ów jest podciągniętych do normalnego lotniska (w tym przypadku LIRF) a część do Rome helipad. Problem jak to wszystko ujednolicić, bo FSP przy tym głupieje.
Ostatnio zmieniony ndz 08 kwie, 2012 08:44 przez piotrw, łącznie zmieniany 1 raz.
wojteek
Cadet
Cadet
Posty: 48
Rejestracja: pn 08 sie, 2011 22:05
Skąd jesteś: xx

Post autor: wojteek »

Dodatkowa sceneria czy defaultowe wszystko? Jakie inne dodatki?
piotrw
Cadet
Cadet
Posty: 9
Rejestracja: śr 04 sty, 2012 12:37
Skąd jesteś: Poznań

Post autor: piotrw »

Mam zainstalowaną scenerię LIRF 2006 oraz Aerosoft Paris Charles de Gaulle i problem polega na tym, że ustalając gate od którego zaczynam lot czasem jest on jako tzw. helipad (np. w LIRF gate 409 jest jako Fiumicino a 501 już jako helipad - bałagan straszny). Po wylądowaniu jeśli jestem kierowny do gate-u np. 501 to FSP da mi punkty karne, bo to niby nie jest Fiumicino tylko helipad - a przecież wylądowałem na deklarowanym wcześniej lotnisku! Dodatkowe scenerie chyba nie mają w tym przypadku znaczenia.
Ostatnio zmieniony ndz 08 kwie, 2012 18:15 przez piotrw, łącznie zmieniany 1 raz.
Tomek1158
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 292
Rejestracja: wt 26 kwie, 2011 11:02
Skąd jesteś: EGCN

Post autor: Tomek1158 »

W takim wypadku po prostu wyłączaj FSpassengers przed dojechaniem do Helipada. Wtedy powinien zaliczyć lot prawidłowo.
This, the mojave desert is the final resting place of thousands of unemployed aircraft. For the old ones, the best future they can look forward to is reincarnation as a coke can. - Bruce Dickinson
piotrw
Cadet
Cadet
Posty: 9
Rejestracja: śr 04 sty, 2012 12:37
Skąd jesteś: Poznań

Post autor: piotrw »

Myślałem o takiej ewentualności tylko miałem nadzieję na podpowiedź jak ten problem naprawić.
razor35
Cadet
Cadet
Posty: 2
Rejestracja: pt 18 maja, 2012 18:36
Skąd jesteś: KRAKÓW

Post autor: razor35 »

Witam , koledzy moze mi podpowiecie, jak zapisać dobrze stan gry na FSPassengers? Jesli ja zapiszę i załaduje ponownie to samolot przechyla mi sie tyłem do dołu tak ze przód mam w powietrzu, a jak zapisuje w trakcie lotu to samolot mi spada na ziemie. Przed wgraniem FSPassengers takich problemów nie miałem, z zapisem wszystko działało sprawnie i samolot leciał jak powinien po załadowaniu gry, a na FSPassengers tak nie jest. Proszę o radę.

Pisz poprawnie, stosuj interpunkcję i zdecyduj się czy używasz polskich znaków.
Ostatnio zmieniony sob 19 maja, 2012 15:46 przez razor35, łącznie zmieniany 1 raz.
FSX jest superowski , tylko trza go chciec opanować i nauczyć sie latać , ja powoli dązwe do tego włąsnie .
Adamcox
Cadet
Cadet
Posty: 14
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 10:32
Skąd jesteś: Kalety

Post autor: Adamcox »

razor35 pisze:Witam , koledzy moze mi podpowiecie, jak zapisać dobrze stan gry na FSPassengers? Jesli ja zapiszę i załaduje ponownie to samolot przechyla mi sie tyłem do dołu tak ze przód mam w powietrzu, a jak zapisuje w trakcie lotu to samolot mi spada na ziemie. Przed wgraniem FSPassengers takich problemów nie miałem, z zapisem wszystko działało sprawnie i samolot leciał jak powinien po załadowaniu gry, a na FSPassengers tak nie jest. Proszę o radę.


Z tego co się orientuję, to nie możesz zapisać sobie gry w trakcie lotu jak masz Paxów na pokładzie, przy FSPassengers musisz wykonać lot do końca, czyli do lotniska docelowego które wpisałeś przed przyjęciem wszystkich na pokład.
Dzieje się tak, bo FSPassengers ingeruje w plik aircraft.cfg, w którym zmienia wagę samolotu, dlatego samolot dziwnie Ci sie zachowuje po zapisaniu gry w trakcie lotu. Jeśli się mylę to zapewne ktoś z forum mnie poprawi. Pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
wojtek_84
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 932
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 16:09
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: wojtek_84 »

Nie mylisz się :)

Ja mogę rozszerzyć to co napisałeś o bardziej precyzyjne wyjaśnienie - FSPax używa (o ile nie wyłączymy kontroli nad obciążeniem - sugeruję wyłączać) swoich własnych ustawień, całkiem różnych od tego co jest dostępne w FSowym Fuel and Payload. Zmienia nazwy punktów i ich położenie. Kiedy zapisujemy lot z FSPax - obciążenie jest "jakoś" zapisywane. Ale po wgraniu - masy są przepisywane do domyślnej konfiguracji obciążenia dla tego samolotu. W maszynach, które sprawdzałem są przepisywane nieprawidłowo - zwykle na kolejne pozycje pasażerów - to zmienia położenie środka ciężkości i przy wytrymowanym wcześniej samolocie - powoduje zadzieranie nosa (lub opuszczanie nosa - jeśli masa zostanie przeniesiona do przodu).

Pytanie tylko - po jakie licho używać FSPaxa w lotach, które mają być zapisane w trakcie, skoro to oprogramowanie nie obsługuje zapisu i odczytu lotu więc po wczytaniu - dalszy lot będzie bez FSPax...
razor35
Cadet
Cadet
Posty: 2
Rejestracja: pt 18 maja, 2012 18:36
Skąd jesteś: KRAKÓW

Post autor: razor35 »

To bez sensu, np. chcę lecieć z Nowego Jorku do Warszawy to muszę siedzieć 8 godzin i patrzeć w ekran, to już wolę odinstalować to i grać normalnie z zapisaniem poprawnie gry, dzięki za pomoc panowie.

Drugie i ostatnie upomnienie.
Ostatnio zmieniony sob 19 maja, 2012 21:47 przez razor35, łącznie zmieniany 1 raz.
FSX jest superowski , tylko trza go chciec opanować i nauczyć sie latać , ja powoli dązwe do tego włąsnie .
Awatar użytkownika
wojtek_84
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 932
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 16:09
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: wojtek_84 »

To bez sensu
Przede wszystkim traktowanie symulacji jak bardzo prostej "gry" jest bez sensu.

Z tego co napisałem (ewentualnie z lektury instrukcji) możesz wybrać działania, które pozwolą Ci się dowolnie bawić. Możesz:
1. Startować z FSPaxem (bez obsługi masy przez FSPax), zapisać lot i wczytać go później (bez FSPaxa).
2. Możesz Latać z FSPaxem i użyć kompresji czasu.
3. Możesz latać bez FSPaxa i zapisywać dowolnie...

... możesz się też obrazić na "grę" ;)
Adamcox
Cadet
Cadet
Posty: 14
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 10:32
Skąd jesteś: Kalety

Post autor: Adamcox »

razor35 pisze:... to już wolę odinstalować to i grać normalnie z zapisaniem poprawnie gry, dzięki za pomoc panowie.
Nie musisz tego robić, wystarczy że wyłączysz sobie karę za kompresję czasu w pliku more_option.cfg, ten plik znajdziesz w \FsPassengers\config.
Zapewne możesz nie wiedzieć dokładnie o którą linijkę chodzi, to przekopiuj sobie to co masz poniżej do tego pliku(zamień z tym co tam masz) i będziesz miał karę za kompresję wyłączoną:

// more_option.cfg
// In this file are value that allow you to tune, adjust enable
// or disable somes function or penality of FsP that are not
// listed in the setup dialog of FsP because they will be used
// rarely and only by a few users...

// penality disable ("=0" penality enabled "=1" penality disabled)

Disable250KtsUnder10000ft =0; // disable the 250kts speed below 10'000 ft penalty
DisableRollOutsideLandingStrip =0; // disable the roll or landing outside landing strip penalty
DisableGearSpeedLimit =0; // disable gear speed penalty
DisableFlapSpeedLimit =0; // disable flap speed penalty
DisableOverspeedLimit =0; // disable overspeed penalty
DisableGLimit =0; // disable G penalty
DisableBankLimit =0; // disable bank penalty
DisableReverseThrust =0; // disable reverse thrust less than 60kts penalty
DisableDoorCheck =0; // disable door open penalty
DisableFlapCheck =0; // disable excess flap speed penalty
DisableTimeAccelerationCheck =1; // disable time acceleration reduced bonus

// other options

DisableForceCrashDetection =0; // disable the "force crash detection" feature of FsP
DetectSpeedRollOff =35; // Speed at wich FsP start to detect if you roll off landing strip
MainLoopDelay =100; // DON'T TOUCH THIS UNLESS YOU REALLY KNOW WHAT YOUR DOING !!!!

Chyba że nie szkoda Ci kasy poświęconej na ten dodatek, to możesz sobie wtedy odinstalować.

Zapoznaj się z regulaminem, punkt 11.
Ostatnio zmieniony ndz 20 maja, 2012 13:59 przez Adamcox, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
kary
Cadet
Cadet
Posty: 34
Rejestracja: ndz 11 wrz, 2011 17:04
Skąd jesteś: Poznań

Post autor: kary »

A może ktoś wie jak wyłączyć tire blow podczas lądowania?
Obrazek
Adamcox
Cadet
Cadet
Posty: 14
Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 10:32
Skąd jesteś: Kalety

Post autor: Adamcox »

kary pisze:A może ktoś wie jak wyłączyć tire blow podczas lądowania?
A nie lepiej potrenować lądowanie? Zbyt szybko opadasz na pas i w ten sposób niszczysz opony.
Obrazek
Awatar użytkownika
wojtek_84
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 932
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 16:09
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: wojtek_84 »

A nie lepiej potrenować lądowanie? Zbyt szybko opadasz na pas i w ten sposób niszczysz opony.
Nie lepiej. Procedura krótkiego lądowania niektórymi maszynami wymaga (wymaga - to nie jest "dopuszczalne" tylko "konieczne") prędkości przyziemienia na poziomie 500ft/min. FSPax przy tej prędkości pionowej rozwali oponę. Efekt - większość moich lotów C-130 odbywa się bez FSPax.

Zresztą całe punktowanie za prędkość przyziemienia w FSPax jest jedną wielką pomyłką...
Awatar użytkownika
kary
Cadet
Cadet
Posty: 34
Rejestracja: ndz 11 wrz, 2011 17:04
Skąd jesteś: Poznań

Post autor: kary »

Adamcox pisze:
kary pisze:A może ktoś wie jak wyłączyć tire blow podczas lądowania?
A nie lepiej potrenować lądowanie? Zbyt szybko opadasz na pas i w ten sposób niszczysz opony.
Tyle to ja wiem :D że to w wyniku mojego błędu, ale od czasu do czasu taka sytuacja mi się zdarza. Problem w tym, że jeśli coś takiego ma miejsce podczas lotu na Vatsim staje na pasie i nie mam możliwości szybko zjechać. Jedyne rozwiązanie to rozłączyć się, ale tego chciałbym uniknąć. Przeszukałem cały config fspaxa, niczego nie znalazłem. Myślałem że może ktoś zna jakiś sposób żeby to wyłączyć.
Ostatnio zmieniony wt 22 maja, 2012 22:11 przez kary, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
LOT767
Cadet
Cadet
Posty: 1
Rejestracja: pn 20 sie, 2012 20:08
Skąd jesteś: USA

Post autor: LOT767 »

Witam Panowie :)

Chcialbym uzyskac Wasza porade odnosnie dodatku FSpassangers , w jaki spsosb musze ustawic Fsuipc ( posiadam platna zaresjestrowana wersje ) aby wyeliminowac niespodziewane skoki predkosci przy zmienie pogody czasem o ok 40 knots , kto uzywa ten dodatek ten spewnoscia wie o co mi chodzi ( - 600 pkt ) jest to chore zeby latac znacznie wolniej ponizej 50 knot z obawa ze przekrocze dozwolona predkosc , probowalem rozne ustawienia w Fsuipc lecz problemik ciagle napotyka mnie na trasach przelotowych ...dlatego licze na Wasza porade co i gdzie musze zmienic zeby wyeliminowac tak olbrzymie skoki predkosci dodam ze kozystam z REX 2 , a samolot to 767 level D , dziekuje serdecznie .
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

FSUIPC nie wyeliminuje zmiany kierunku i siły wiatru, ale jest w stanie wydłużyć przejście, dając tym samym czas na reakcję. Ustawienia na stronie wiatrów mają opisy, które wyjaśniają ich działanie:
http://img.photobucket.com/albums/v316/ ... C_Wind.jpg
Zdaje mi się, że w którymś z wątków o programach pogodowych podano wartości, które u większości użytkowników się sprawdzały.
Aktualną wersją REXa nie jest już v2, a Essential, który wprowadził sporo zmian w silniku pogodowym, być może aktualizacja ma też wpływ na wiatry: viewtopic.php?t=11952
nawe1
Cadet
Cadet
Posty: 19
Rejestracja: śr 30 wrz, 2009 14:49
Skąd jesteś: EPWR

Save FsPassanger

Post autor: nawe1 »

Witam

Mam pytanie odnośnie save'ów , może innymi słowy przy prze instalacji windowsa chciałbym zachować profil swojego pilota, nalot oraz wszystkie inne rzeczy jakie daje FsP.

W jakim folderze i jakie pliki są za to odpowiedzialne?

Z góry dziękuję

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Challenger
Cadet
Cadet
Posty: 30
Rejestracja: wt 16 lis, 2010 20:26
Skąd jesteś: Rzeszów

Post autor: Challenger »

Ja zawsze kopiuję folder "Database". Jeżeli dodawałeś jakiś "payload model" to skopiuj sobie też folder o tej samej nazwie.
LENOVO Y580
Intel Core i7-3610QM
8GB RAM (SO-DIMM DDR3, 1600 MHz)
NVIDIA GeForce GTX 660M
+ Intel HD Graphics 4000
Windows 7 64-bit Ultimate
Olaf
Cadet
Cadet
Posty: 30
Rejestracja: pt 21 gru, 2012 22:52
Skąd jesteś: EPPW

Post autor: Olaf »

[W] Pmdg 737 ngx nie mogę załadować paxów, ładunku i paliwa.
Gdy jestem na gpu lub apu ładuje fsp do samolotu.
Pojawia się okienko, po czym [następuje] crash fsx i tak w kółko (wywala do pulpitu).
To tak jak by pmdg nie obsługiwało fsp.
Ten sam błąd z tego linka:
http://www.fspassengers.com/forum/read. ... 69&t=30169

Uiautomationcore.dll mam, fsp działa mi tylko z Levelem 767.

Ostatnie upomnienie.
Ostatnio zmieniony wt 19 lut, 2013 14:40 przez Olaf, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Goodman
Cadet
Cadet
Posty: 33
Rejestracja: wt 11 mar, 2008 18:53
Skąd jesteś: EPRG

Post autor: Goodman »

Witam!
Czy może ktoś poradzić jak "wyłączyć" info o malej ilości paliwa ?

Jak chcę zaplanować bardzo długi lot czasem nawet podczas startu wyskakuje mi mała ilość paliwa {nawet jeśli w FsPassanger ustawie na 100 %} mimo iż mam dostateczna ilość . Wtedy wywala FsPassanera {Jump} i tak w kółko.

Pozdrawiam,
Robert

[ Dodano: Śro 08 Kwi, 2015 09:26 ]
Witam!
Chyba w końcu?? Pojawił się nowy FS Passengers wersja 2015


Należy pamiętać aby nie odinstalowywać poprzedniej wersji albowiem stracimy wszystkie dane lotów!
Jest kilka ciekawych zmian ;)
Skoczek spadochronowy 370 +
Czasza Sabre 2 150
Pokrowiec Javelin Odyssey J3K
Raaadość w sercu z latania
dinokajman
Cadet
Cadet
Posty: 18
Rejestracja: ndz 06 lip, 2008 10:27
Skąd jesteś: Gorzów Wlkp.

FS Passengers X 2015 jak zdobyć go legalnie taniej

Post autor: dinokajman »

Witam.
Chciałbym się podzielić taką informacją.
Z racji że niestety dużo w naszym kraju nie zarabiamy a dodatki są drogie i nie wszystkich nas na nie stać (a przecież na jednym dodatku się nie skończy) szerzy się u nas piractwo czego ja nie popieram. Dodatek FS Passengers X 2015 jest w nominalnej cenie 29.95 euro (ok 125zł). Nie jest to tanio na naszą kieszeń. Ja napisałem maila do Pana Daniela autora programu czy mógłbym otrzymać jakiś rabat i ku mojemu zdziwieniu otrzymałem bardzo szybko link do płatności paypal 12 euro (53zł) Na klucz do pełnej wersji programu jest czas oczekiwania do 48h. Taka informacja że można o taki rabat prosić jest na jego stronie. Trzeba sprawdzać spam bo maile od Pana Daniela mogą tam trafiać.
Awatar użytkownika
Krzysiek767.
Cadet
Cadet
Posty: 23
Rejestracja: sob 28 sty, 2012 20:36
Skąd jesteś: Chicago

Post autor: Krzysiek767. »

Witam
Podczas uruchomiania FSX SE wyskakuje mi taka informacja odnosnie FSpassangers w jaki sposob moge to naprawic ?
Nastepnie druga informacja odnosnie simconnect does not answer more than 50 sec, open the configure.... ( dodam ze mam zainstalowany simconnect ( 3)
Jak moge temu zaradzic ?
Z gory dziekuje.
Załączniki
image.jpeg
image.jpeg (50.61 KiB) Przejrzano 22747 razy
Intel 7 , 10Gb DDR3 , Geforce 960 .
ODPOWIEDZ