FS Passengers
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
FSP a baza danych
Witam,
Od 3 lotów powtarzał się bug z naliczeniem punktów za brak klap przy lądowaniu (Defaultowy Baron). Powtarzałem lot z cierpliwością mówiąc sobie, że bug to bug i długo to nie potrwa. Niestety, co więcej ostatni lot został spisany i otrzymałem -400 punktów. Czy ktoś się orientuje czy jest sposób, żeby wywalić ten lot z rejestru?
Pozdrawiam
Od 3 lotów powtarzał się bug z naliczeniem punktów za brak klap przy lądowaniu (Defaultowy Baron). Powtarzałem lot z cierpliwością mówiąc sobie, że bug to bug i długo to nie potrwa. Niestety, co więcej ostatni lot został spisany i otrzymałem -400 punktów. Czy ktoś się orientuje czy jest sposób, żeby wywalić ten lot z rejestru?
Pozdrawiam
Takiej możliwości niestety nie ma. Jedyne co mogłeś zrobić "w postaci oszustwa", to wyłączenie lotu przed jego ukończeniem, niestety czasu nie cofniesz i tego nie zmienisz, ale to się przyda na przyszłość.
Polecam zaś przestrzeganie zasad co do wypuszczania klap podczas lądowania, a tzw. "bug" na pewno nie wystąpi .
Pozwolę posłużyć się postem RzEmYk'a, który został zaczerpnięty z owego tematu "[FS2004] Klapy przy wznoszeniu lub lądowaniu Beechcraft Baro".
Post brzmi następująco
- Masz trzy położenia klap:
- UP - wciągnięte;
- APR - klapy w położeniu Approach (czyli do podejścia);
- DOWN - klapy w pełni opuszczone (do lądowania).
A "IN TRANSIT" oznacza, że klapy są w jeszcze położeniu przejściowym pomiędzy tymi trzema stanami.
Start i wznoszenie wykonuje się w konfiguracji gładkiej, bez klap.
Poczytaj o klapach, do czego służą, jakie są ich zalety, jakie wady. Musisz zrozumieć po co są, inaczej będziesz z nich niewłaściwie korzystał.
...od siebie chciałem tylko dodać, iż FS do każdego podstawowego samolotu oferuje CHECKLIST'e, więc to także może okazać się pomocne.
Pozdrawiam.
Oskar.
Polecam zaś przestrzeganie zasad co do wypuszczania klap podczas lądowania, a tzw. "bug" na pewno nie wystąpi .
Pozwolę posłużyć się postem RzEmYk'a, który został zaczerpnięty z owego tematu "[FS2004] Klapy przy wznoszeniu lub lądowaniu Beechcraft Baro".
Post brzmi następująco
- Masz trzy położenia klap:
- UP - wciągnięte;
- APR - klapy w położeniu Approach (czyli do podejścia);
- DOWN - klapy w pełni opuszczone (do lądowania).
A "IN TRANSIT" oznacza, że klapy są w jeszcze położeniu przejściowym pomiędzy tymi trzema stanami.
Start i wznoszenie wykonuje się w konfiguracji gładkiej, bez klap.
Poczytaj o klapach, do czego służą, jakie są ich zalety, jakie wady. Musisz zrozumieć po co są, inaczej będziesz z nich niewłaściwie korzystał.
...od siebie chciałem tylko dodać, iż FS do każdego podstawowego samolotu oferuje CHECKLIST'e, więc to także może okazać się pomocne.
Pozdrawiam.
Oskar.
Jak najbardziej wystąpi. Bo prawidłowo można Baronem wystartować (przy małym obciążeniu) bez klap, a FSPax w ogóle takiej możliwości nie widzi.Polecam zaś przestrzeganie zasad co do wypuszczania klap podczas lądowania, a tzw. "bug" na pewno nie wystąpi .
Niestety - o ile FSPax jest fajnym dodatkiem to jest ograniczony mocno "jedyniesłusznym" podejściem do wszystkich ocen. IMHO - najprościej wywalić od razu kary za klapy itp i oceniać siebie samemu.
Ja wcale nie mam na celu zarzucić Ci, iż Ty Nas oszukujesz i wcale nie chcę robić z Ciebie błazna.wojteek pisze:Nie widzę sensu w oszukiwaniu Was tutaj,skoro napisałem,że klapy były to były maksymalnie wysunięte jak zawsze.
Nigdzie nie zauważyłem, abyś w swoim poście wspomniał coś o wysuniętych klapach do lądowania, dlatego o nich wspomniałem.
wojtek_84 wyjaśnił mój błąd, z którego nie zdawałem sobie sprawy, dlatego osobiście Ci dziękuję, sprawa wyjaśniona.
Baronik w AOM ma zapisany start bez klap. Podobnie Fokker 70/100 zazwyczaj startuje bez klap. O wszelkich małych Cessnach nie wspomnę.
IMHO FSPass czepia się właśnie tego startu bez klap. Wyłącz więc naliczanie kar za klapy i będzie spokój.
A lot można po prostu nie zapisać.
IMHO FSPass czepia się właśnie tego startu bez klap. Wyłącz więc naliczanie kar za klapy i będzie spokój.
A lot można po prostu nie zapisać.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Wiem ,że go można nie zapisać. Dlatego nie wiem jak to się stało ,że jedna z tych 3prób ( po 40 lotach baronem już w sumie na FSP) się zapisała. O dziwo od tamtego czasu już nie mam tego problemu. Jakby była kara za start bez klap, to bym się domyślił w czym rzecz. Klapy są sprawdzane do 200 stóp nad pasem. Mógłbym je za szybko schować. Ale dlaczego 3 loty pod rząd mi wtedy wywalało, że lądowanie, nie mam pojęcia. Problem już nie powrócił także chciałem tylko spytać czy jakkowiek jest możliwe edytowanie plików .db.
No nic, sprawa rozwiązana.
@chduy: Ok rozumiem, tak po prostu odebrałem pisanie mi o checklistach czy przydatności klap, które nie mają nic do naszego tematu. Bo ja chciałem tylko cofnąc jakoś bug programu. Ale jakie błędy by nie istnieły, ten dodatek jest najlepszym moim nabytkiem do FSa
Pozdrawiam
No nic, sprawa rozwiązana.
@chduy: Ok rozumiem, tak po prostu odebrałem pisanie mi o checklistach czy przydatności klap, które nie mają nic do naszego tematu. Bo ja chciałem tylko cofnąc jakoś bug programu. Ale jakie błędy by nie istnieły, ten dodatek jest najlepszym moim nabytkiem do FSa
Pozdrawiam
Tak jak wcześniej, wspomniałem o tym kilka postów wyżej. Nie zdawałem sobie sprawy z tego, o czym uświadomił mnie Pan wojtek_84. Wcześniej uważałem, że Baron powinien a raczej musi startować z klapami, dlatego pomyślałem, iż właśnie to może być problemem co do sprawy ujemnych punktów za klapy. No nic, ja tylko chciałem okazać pomocną dłoń, jednak moje złudzenia okazały się omylne.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Dobry Wieczór wszystkim,
Mam do Was pytanie odnośnie generowania awarii przez FSPax.
Od dłuższego czasu latam z udziałem FSPax i "odpukać" nie miałem jeszcze awarii, tu pojawia się pewna wątpliwość czy są one na pewno włączone..
W General Settings ustawione deafultowo czyli 5% możliwość wystąpienia awarii od łatwych do trudnych.
Wybierając tryb kariery nie zaznaczałem opcji która "nadpisuje" ustawienia z General Settings, więc rozumiem, że te nadal obowiązują?
Z FSPax wykonałem ponad 50 lotów Cessną Grand Caravan od Carenado bez żadnych kłopotów, zdziwiło mnie kiedy piszecie, że macie dużo awarii.. stąd moje pytanie.
Pozdrawiam,
West
Mam do Was pytanie odnośnie generowania awarii przez FSPax.
Od dłuższego czasu latam z udziałem FSPax i "odpukać" nie miałem jeszcze awarii, tu pojawia się pewna wątpliwość czy są one na pewno włączone..
W General Settings ustawione deafultowo czyli 5% możliwość wystąpienia awarii od łatwych do trudnych.
Wybierając tryb kariery nie zaznaczałem opcji która "nadpisuje" ustawienia z General Settings, więc rozumiem, że te nadal obowiązują?
Z FSPax wykonałem ponad 50 lotów Cessną Grand Caravan od Carenado bez żadnych kłopotów, zdziwiło mnie kiedy piszecie, że macie dużo awarii.. stąd moje pytanie.
Pozdrawiam,
West
i5-4670K + Thermalright HR-02 Macho, Asrock Fata1ty Performance, MSI GeForce GTX 760 TwinFrozr OC 2GB, Kingston HyperX Black 4GB, Western Digital Blue 1 TB, XFX Pro 550W, Zalman Z3
Można wymusić awarię w kolejnym locie ustawiając w konfiguracji (plik tekstowy).
Fajnie też działa FS Failure (free) - można dowolnie włączać/wyłączać awarie.
Fajnie też działa FS Failure (free) - można dowolnie włączać/wyłączać awarie.
Ostatnio zmieniony śr 07 gru, 2011 19:27 przez sww, łącznie zmieniany 1 raz.
Centrum Szkolenia Pilotów - (prawie) wszystko o wirtualnym lataniu
Różnie bywa Czysta loteria ale to chyba dobrze prawda? W końcu nie latamy po to żeby się rozwalać o ziemię za każdym razem.
Trochę głupawy fakt, ze nie da się zmienić nadpisanych ustawień z kreatora linii ale... Nie narzekajmy.
Co do postów wyżej, klapy przy starcie też zawsze miałem bo wiedziałem, że FS na to patrzy. Pozatym prawie zawsze mam ~95% maksymalnej masy więc tym bardziej.
Pozdrawiam
Trochę głupawy fakt, ze nie da się zmienić nadpisanych ustawień z kreatora linii ale... Nie narzekajmy.
Co do postów wyżej, klapy przy starcie też zawsze miałem bo wiedziałem, że FS na to patrzy. Pozatym prawie zawsze mam ~95% maksymalnej masy więc tym bardziej.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr 07 gru, 2011 20:50 przez wojteek, łącznie zmieniany 1 raz.
Wie ktoś jak zedytować pliki *.db?
Wylatałem w FS masę godzin, niestety (?) bez FSP, a teraz od nowa muszę zbierać odpowiednie ilości godzin, aby przejść na wyższe poziomy samolotów które już dawno mam za sobą i nie chcę do nich wracać. Tak, tak wiem istnieje opcja "nie karierowa" ale to mnie nie interesuję, chcę grać karierę tyle, że w rzeczywistej ilości wylatanych godzin.
Ma ktoś z Was radę na ten przypadek?
P.S.: Żeby nie było to poświęciłem parędziesiąt minut i przejrzałem cały ten wątek i nie znalazłem odpowiedzi, oprócz lokalizacji owych plików.
P.S.2: Opcja szukaj też nie pomaga.
Wylatałem w FS masę godzin, niestety (?) bez FSP, a teraz od nowa muszę zbierać odpowiednie ilości godzin, aby przejść na wyższe poziomy samolotów które już dawno mam za sobą i nie chcę do nich wracać. Tak, tak wiem istnieje opcja "nie karierowa" ale to mnie nie interesuję, chcę grać karierę tyle, że w rzeczywistej ilości wylatanych godzin.
Ma ktoś z Was radę na ten przypadek?
P.S.: Żeby nie było to poświęciłem parędziesiąt minut i przejrzałem cały ten wątek i nie znalazłem odpowiedzi, oprócz lokalizacji owych plików.
P.S.2: Opcja szukaj też nie pomaga.
-
- Light Planes Captain
- Posty: 127
- Rejestracja: pn 26 maja, 2008 17:40
- Skąd jesteś: Bielsko-Biała
W zawiązku z tym że otrzymuje informacje iż są problemy z pobraniem voice packa LOT za pomocą torrenta podaje niżej bezpośredni link do pliku zip.
http://piotr.kary.pl/spolszczenie_fspassengers.zip
http://piotr.kary.pl/spolszczenie_fspassengers.zip
Pobrałem, zainstalowałem (nadpisałem zgodnie z instrukcją) i nadal głosy mam po angielsku... Przy próbie wyboru voice w ustawieniach FSP nie ma wyboru na Polski?! Coś robię nie tak?!
Ostatnio zmieniony wt 10 sty, 2012 16:33 przez meduzes, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapewne. Wystarczy raz napisać nie trzeba aż 3 razy tego samego wysyłać. No i wypadało by podać więcej szczegółów.Coś robię nie tak ?!
This, the mojave desert is the final resting place of thousands of unemployed aircraft. For the old ones, the best future they can look forward to is reincarnation as a coke can. - Bruce Dickinson
Za 3x te same posty przepraszam... jakaś zwiecha na sprzęcie i się rozmnożyło, :/ a chyba nie mam możliwości usunąć. :/
Już tłumaczę.
Ściągnąłem dodatki voice z powyższego linku: http://piotr.kary.pl/spolszczenie_fspassengers.zip
Zgodnie z instrukcją zawartą w tym zipie, pliki wav nadpisałem w katalogu fspassengers sound a katalog PLL LOT polish do katalogu Sound\CrewPack... Wszystko pięknie i ładnie, ale po odpaleniu FSpassenegrs nie ma w wyborze opcji języka Polskiego. :/
Czy ktoś z was instalował już ten voice pack? Co robię źle?
Już tłumaczę.
Ściągnąłem dodatki voice z powyższego linku: http://piotr.kary.pl/spolszczenie_fspassengers.zip
Zgodnie z instrukcją zawartą w tym zipie, pliki wav nadpisałem w katalogu fspassengers sound a katalog PLL LOT polish do katalogu Sound\CrewPack... Wszystko pięknie i ładnie, ale po odpaleniu FSpassenegrs nie ma w wyborze opcji języka Polskiego. :/
Czy ktoś z was instalował już ten voice pack? Co robię źle?
Ostatnio zmieniony wt 10 sty, 2012 16:34 przez meduzes, łącznie zmieniany 1 raz.
Ok. Jezyka polskiego nie ma dlatego, ze to jest voice pack. Czyli. Daje polski glos stewardesy.
Zainstalowalem to zgodnie z instrukcja i wszystko dziala jak nalezy. Jako ze nie ma mnie w domu to nie powiem z pamieci gdzie mozna ten glos zmienic ale najprosciej jest podczas ladowania pasazerow. Sorry za brak polskich znakow ale jak juz napisalem jestem poza domem wiec nie mam polskiej klawiatury a w domu nie miałem jak napisac bo mi net sie wywalil.
Zainstalowalem to zgodnie z instrukcja i wszystko dziala jak nalezy. Jako ze nie ma mnie w domu to nie powiem z pamieci gdzie mozna ten glos zmienic ale najprosciej jest podczas ladowania pasazerow. Sorry za brak polskich znakow ale jak juz napisalem jestem poza domem wiec nie mam polskiej klawiatury a w domu nie miałem jak napisac bo mi net sie wywalil.
Ostatnio zmieniony wt 10 sty, 2012 15:20 przez Tomek1158, łącznie zmieniany 1 raz.
This, the mojave desert is the final resting place of thousands of unemployed aircraft. For the old ones, the best future they can look forward to is reincarnation as a coke can. - Bruce Dickinson
Czy wszystkie głosy stewki powinny być w języku polskim? Czy tylko wybrane? Na razie odsłuchałem tylko głosy przy ładowaniu pasażerów na pokład samolotu (nie było czasu na oblot, bo do pracy niestety trzeba było iść :/) i właśnie te głosy były nadal oryginalne w języku angielskim.
Ostatnio zmieniony wt 10 sty, 2012 16:35 przez meduzes, łącznie zmieniany 1 raz.
W fspassengers masz do wyboru rozne stewardesy a nawet pewnego zolnieza informujacego cie o turlajacym sie granacie po pokladzie. To ty musisz wybrac czego chcesz sluchac.
This, the mojave desert is the final resting place of thousands of unemployed aircraft. For the old ones, the best future they can look forward to is reincarnation as a coke can. - Bruce Dickinson
Witam, mam taki problem. Po zainstalowaniu FsPassengerx, jak odpalam FSXa wgrywa się on już dobre pół godziny i nie wchodzi do menu. Na razie jestem cierpliwy, bo dysk cały czas pracuje, ale chyba tak nie powinno być.
Ostatnio zmieniony sob 25 lut, 2012 02:09 przez adiks7, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam. Mam problem, posiadam Wilco 737, ten starszy, nie Evolution. Przy próbie załadowania się FSpaxem, pokazuje, że musi coś skonfigurować żeby samolot współpracował z FSem. Gdy klikam OK, po paru chwilach wywala FSa, pokazuje że przestał działać. Może coś trzeba zmienić w configu? Pozdrawiam!
FS9, Win XP Home Edition
Wyświetla się to:
Problem:
The author of this aircraft seems to have forgotten the standard payload points that all FS aircraft must have.
FS9, Win XP Home Edition
Wyświetla się to:
Problem:
The author of this aircraft seems to have forgotten the standard payload points that all FS aircraft must have.
To problem z brakiem Payload Modelu do FS Passengers.
http://www.fspassengers.com/?action=dow ... oad=submit
http://www.fspassengers.com/?action=dow ... oad=submit
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Po zainstalowaniu FSpassengers wyświetla się okno które trzeba zamknąć. Możliwe, że nie zamykasz i może dlatego się FS nie uruchamia. Drugi powód może być taki, że instalujesz do FSX wersje z FS2004.
Ostatnio zmieniony pt 16 mar, 2012 15:57 przez Tomek1158, łącznie zmieniany 1 raz.
This, the mojave desert is the final resting place of thousands of unemployed aircraft. For the old ones, the best future they can look forward to is reincarnation as a coke can. - Bruce Dickinson
Witam.adiks7 pisze:No niestety żaden z tych powodów, po instalacji i włączeniu FSXa pyta czy uruchomić program, klikam Yes, a później czekam i czekam i nic. Wersja napewno pod FSXa z simmarketu, jeszcze jakieś pomysły?
Może banalne pytanie, ale czy zainstalowałeś service packa 1? W razie czego poszukaj na forum FSP.
Stosuj wielkie litery i interpunkcję.
Ostatnio zmieniony sob 17 mar, 2012 13:28 przez Ziele32, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Cadet
- Posty: 9
- Rejestracja: sob 28 sty, 2012 14:42
- Skąd jesteś: Toruń
Witam, ostatnio wznosząc się darmowym samolotem Pilatius pc-12 z aktywnym fs-passenger, po przekroczeniu ok FL100 na pokładzie wzrosła panika z powodu dekompresji. fear urósł do 300% z napisem compression. Próbowałem pstrykać przełącznikami odpowiedzialnymi za warunki panujące w samolocie (ciśnienie, temp.), ale na marne bo te przełączniki okazały się atrapą (dummy).
Co zrobić w takiej sytuacji gdy nie można sterować ciśnieniem w kabinie a pax-om głowa pęka. Da się to jakoś wyłączyć?
Co zrobić w takiej sytuacji gdy nie można sterować ciśnieniem w kabinie a pax-om głowa pęka. Da się to jakoś wyłączyć?
Leciec nizej.Co zrobić w takiej sytuacji gdy nie można sterować ciśnieniem w kabinie a pax-om głowa pęka
This, the mojave desert is the final resting place of thousands of unemployed aircraft. For the old ones, the best future they can look forward to is reincarnation as a coke can. - Bruce Dickinson
-
- Cadet
- Posty: 9
- Rejestracja: sob 28 sty, 2012 14:42
- Skąd jesteś: Toruń
No skoro nie ma innego rozwiązania, to plany lotu z udziałem tego samolociku będę musiał układać na niższym pułapie.
Ostatnio zmieniony czw 22 mar, 2012 19:40 przez grajek_dlugi, łącznie zmieniany 1 raz.