Strona 9 z 10

: wt 22 lis, 2011 20:48
autor: man567
Czy do FS passengers są może voicepack Enter Air, Air Poland lub inny bardziej realistyczny voicepack LOTu?

: śr 23 lis, 2011 00:19
autor: Tusha
Dla LOT-u jest na tym forum a pozostałe na avsim

PS Informacja nieaktualna bo myślałem że pytasz o callsigny tych linii

FSP a baza danych

: sob 03 gru, 2011 18:12
autor: wojteek
Witam,


Od 3 lotów powtarzał się bug z naliczeniem punktów za brak klap przy lądowaniu (Defaultowy Baron). Powtarzałem lot z cierpliwością mówiąc sobie, że bug to bug i długo to nie potrwa. Niestety, co więcej ostatni lot został spisany i otrzymałem -400 punktów. Czy ktoś się orientuje czy jest sposób, żeby wywalić ten lot z rejestru?

Pozdrawiam

: pn 05 gru, 2011 23:50
autor: oskar1994
Takiej możliwości niestety nie ma. Jedyne co mogłeś zrobić "w postaci oszustwa", to wyłączenie lotu przed jego ukończeniem, niestety czasu nie cofniesz i tego nie zmienisz, ale to się przyda na przyszłość.
Polecam zaś przestrzeganie zasad co do wypuszczania klap podczas lądowania, a tzw. "bug" na pewno nie wystąpi :).
Pozwolę posłużyć się postem RzEmYk'a, który został zaczerpnięty z owego tematu "[FS2004] Klapy przy wznoszeniu lub lądowaniu Beechcraft Baro".

Post brzmi następująco
- Masz trzy położenia klap:
- UP - wciągnięte;
- APR - klapy w położeniu Approach (czyli do podejścia);
- DOWN - klapy w pełni opuszczone (do lądowania).
A "IN TRANSIT" oznacza, że klapy są w jeszcze położeniu przejściowym pomiędzy tymi trzema stanami.
Start i wznoszenie wykonuje się w konfiguracji gładkiej, bez klap.

Poczytaj o klapach, do czego służą, jakie są ich zalety, jakie wady. Musisz zrozumieć po co są, inaczej będziesz z nich niewłaściwie korzystał.



...od siebie chciałem tylko dodać, iż FS do każdego podstawowego samolotu oferuje CHECKLIST'e, więc to także może okazać się pomocne.


Pozdrawiam.
Oskar. :)

: wt 06 gru, 2011 00:03
autor: wojtek_84
Polecam zaś przestrzeganie zasad co do wypuszczania klap podczas lądowania, a tzw. "bug" na pewno nie wystąpi .
Jak najbardziej wystąpi. Bo prawidłowo można Baronem wystartować (przy małym obciążeniu) bez klap, a FSPax w ogóle takiej możliwości nie widzi.

Niestety - o ile FSPax jest fajnym dodatkiem to jest ograniczony mocno "jedyniesłusznym" podejściem do wszystkich ocen. IMHO - najprościej wywalić od razu kary za klapy itp i oceniać siebie samemu.

: wt 06 gru, 2011 00:11
autor: oskar1994
Nie oszukujmy się, tutaj dużą rolę co do tego tematu odgrywa samolot, który jest "defaultowy"

: wt 06 gru, 2011 00:19
autor: wojtek_84
Nie oszukujmy się, tutaj dużą rolę co do tego tematu odgrywa samolot, który jest "defaultowy"
Płatny nie spowoduje błędu? Beech Duke (jak najbardziej płatny) powodował problemy...

: wt 06 gru, 2011 00:21
autor: wojteek
chduy2113

Wierz mi ,że wiem do czego służa klapy;) I klapy były. O tym jest nawet post na ich stronie, że bugi są czasem i tyle. Nie widzę sensu w oszukiwaniu Was tutaj,skoro napisałem,że klapy były to były maksymalnie wysunięte jak zawsze.


No trudno, jakoś przeboleję te punkty.

: wt 06 gru, 2011 00:35
autor: oskar1994
wojteek pisze:Nie widzę sensu w oszukiwaniu Was tutaj,skoro napisałem,że klapy były to były maksymalnie wysunięte jak zawsze.
Ja wcale nie mam na celu zarzucić Ci, iż Ty Nas oszukujesz i wcale nie chcę robić z Ciebie błazna.
Nigdzie nie zauważyłem, abyś w swoim poście wspomniał coś o wysuniętych klapach do lądowania, dlatego o nich wspomniałem.
wojtek_84 wyjaśnił mój błąd, z którego nie zdawałem sobie sprawy, dlatego osobiście Ci dziękuję, sprawa wyjaśniona. :)

: wt 06 gru, 2011 08:40
autor: RzEmYk
Baronik w AOM ma zapisany start bez klap. Podobnie Fokker 70/100 zazwyczaj startuje bez klap. O wszelkich małych Cessnach nie wspomnę.
IMHO FSPass czepia się właśnie tego startu bez klap. Wyłącz więc naliczanie kar za klapy i będzie spokój.
A lot można po prostu nie zapisać.

: wt 06 gru, 2011 13:24
autor: wojteek
Wiem ,że go można nie zapisać. Dlatego nie wiem jak to się stało ,że jedna z tych 3prób ( po 40 lotach baronem już w sumie na FSP) się zapisała. O dziwo od tamtego czasu już nie mam tego problemu. Jakby była kara za start bez klap, to bym się domyślił w czym rzecz. Klapy są sprawdzane do 200 stóp nad pasem. Mógłbym je za szybko schować. Ale dlaczego 3 loty pod rząd mi wtedy wywalało, że lądowanie, nie mam pojęcia. Problem już nie powrócił także chciałem tylko spytać czy jakkowiek jest możliwe edytowanie plików .db.

No nic, sprawa rozwiązana.:)


@chduy: Ok rozumiem, tak po prostu odebrałem pisanie mi o checklistach czy przydatności klap, które nie mają nic do naszego tematu. Bo ja chciałem tylko cofnąc jakoś bug programu. Ale jakie błędy by nie istnieły, ten dodatek jest najlepszym moim nabytkiem do FSa :D

Pozdrawiam

: wt 06 gru, 2011 15:06
autor: oskar1994
Tak jak wcześniej, wspomniałem o tym kilka postów wyżej. Nie zdawałem sobie sprawy z tego, o czym uświadomił mnie Pan wojtek_84. Wcześniej uważałem, że Baron powinien a raczej musi startować z klapami, dlatego pomyślałem, iż właśnie to może być problemem co do sprawy ujemnych punktów za klapy. No nic, ja tylko chciałem okazać pomocną dłoń, jednak moje złudzenia okazały się omylne. :)

Pozdrawiam.

: wt 06 gru, 2011 15:25
autor: wojtek_84
Pan wojtek_84
Bez pana proszę ;)

: wt 06 gru, 2011 15:32
autor: oskar1994
Mam szacunek do starszych. ;)

: wt 06 gru, 2011 23:54
autor: West
Dobry Wieczór wszystkim,

Mam do Was pytanie odnośnie generowania awarii przez FSPax.
Od dłuższego czasu latam z udziałem FSPax i "odpukać" nie miałem jeszcze awarii, tu pojawia się pewna wątpliwość czy są one na pewno włączone..

W General Settings ustawione deafultowo czyli 5% możliwość wystąpienia awarii od łatwych do trudnych.
Wybierając tryb kariery nie zaznaczałem opcji która "nadpisuje" ustawienia z General Settings, więc rozumiem, że te nadal obowiązują?

Z FSPax wykonałem ponad 50 lotów Cessną Grand Caravan od Carenado bez żadnych kłopotów, zdziwiło mnie kiedy piszecie, że macie dużo awarii.. stąd moje pytanie.

Pozdrawiam,

West

: śr 07 gru, 2011 11:20
autor: slyszers
To jest czysta loteria. U mnie z 5% dwa razy pod rząd zdarzały się awarie, a czasem to przez kilkanaście lotów nic się nie zdarzy.

: śr 07 gru, 2011 19:23
autor: sww
Można wymusić awarię w kolejnym locie ustawiając w konfiguracji (plik tekstowy).

Fajnie też działa FS Failure (free) - można dowolnie włączać/wyłączać awarie.

: śr 07 gru, 2011 20:39
autor: wojteek
Różnie bywa :) Czysta loteria ale to chyba dobrze prawda? W końcu nie latamy po to żeby się rozwalać o ziemię za każdym razem. :D
Trochę głupawy fakt, ze nie da się zmienić nadpisanych ustawień z kreatora linii ale... Nie narzekajmy.

Co do postów wyżej, klapy przy starcie też zawsze miałem bo wiedziałem, że FS na to patrzy. Pozatym prawie zawsze mam ~95% maksymalnej masy więc tym bardziej. :)

Pozdrawiam

: pn 19 gru, 2011 20:56
autor: Shamy
Wie ktoś jak zedytować pliki *.db?
Wylatałem w FS masę godzin, niestety (?) bez FSP, a teraz od nowa muszę zbierać odpowiednie ilości godzin, aby przejść na wyższe poziomy samolotów które już dawno mam za sobą i nie chcę do nich wracać. Tak, tak wiem istnieje opcja "nie karierowa" ale to mnie nie interesuję, chcę grać karierę tyle, że w rzeczywistej ilości wylatanych godzin.
Ma ktoś z Was radę na ten przypadek?

P.S.: Żeby nie było to poświęciłem parędziesiąt minut i przejrzałem cały ten wątek i nie znalazłem odpowiedzi, oprócz lokalizacji owych plików.
P.S.2: Opcja szukaj też nie pomaga.

: wt 20 gru, 2011 08:51
autor: Artur Grabski
Z tego co pamiętam to się po prostu nie da.

: ndz 08 sty, 2012 15:36
autor: kary
W zawiązku z tym że otrzymuje informacje iż są problemy z pobraniem voice packa LOT za pomocą torrenta podaje niżej bezpośredni link do pliku zip.


http://piotr.kary.pl/spolszczenie_fspassengers.zip

: wt 10 sty, 2012 10:25
autor: meduzes
Pobrałem, zainstalowałem (nadpisałem zgodnie z instrukcją) i nadal głosy mam po angielsku... Przy próbie wyboru voice w ustawieniach FSP nie ma wyboru na Polski?! Coś robię nie tak?!

: wt 10 sty, 2012 10:57
autor: Tomek1158
Coś robię nie tak ?!
Zapewne. Wystarczy raz napisać nie trzeba aż 3 razy tego samego wysyłać. No i wypadało by podać więcej szczegółów.

: wt 10 sty, 2012 11:19
autor: meduzes
Za 3x te same posty przepraszam... jakaś zwiecha na sprzęcie i się rozmnożyło, :/ a chyba nie mam możliwości usunąć. :/

Już tłumaczę.
Ściągnąłem dodatki voice z powyższego linku: http://piotr.kary.pl/spolszczenie_fspassengers.zip
Zgodnie z instrukcją zawartą w tym zipie, pliki wav nadpisałem w katalogu fspassengers sound a katalog PLL LOT polish do katalogu Sound\CrewPack... Wszystko pięknie i ładnie, ale po odpaleniu FSpassenegrs nie ma w wyborze opcji języka Polskiego. :/

Czy ktoś z was instalował już ten voice pack? Co robię źle?

: wt 10 sty, 2012 15:11
autor: Tomek1158
Ok. Jezyka polskiego nie ma dlatego, ze to jest voice pack. Czyli. Daje polski glos stewardesy.
Zainstalowalem to zgodnie z instrukcja i wszystko dziala jak nalezy. Jako ze nie ma mnie w domu to nie powiem z pamieci gdzie mozna ten glos zmienic ale najprosciej jest podczas ladowania pasazerow. Sorry za brak polskich znakow ale jak juz napisalem jestem poza domem wiec nie mam polskiej klawiatury a w domu nie miałem jak napisac bo mi net sie wywalil.

: wt 10 sty, 2012 15:21
autor: meduzes
Czy wszystkie głosy stewki powinny być w języku polskim? Czy tylko wybrane? Na razie odsłuchałem tylko głosy przy ładowaniu pasażerów na pokład samolotu (nie było czasu na oblot, bo do pracy niestety trzeba było iść :/) i właśnie te głosy były nadal oryginalne w języku angielskim.

: wt 10 sty, 2012 15:25
autor: Tomek1158
W fspassengers masz do wyboru rozne stewardesy a nawet pewnego zolnieza informujacego cie o turlajacym sie granacie po pokladzie. To ty musisz wybrac czego chcesz sluchac.

: śr 11 sty, 2012 11:45
autor: meduzes
Wszystko już gra ... Paczka działa, potrzebny był restart FSX ... Przepraszam za zamieszanie.

: czw 12 sty, 2012 08:37
autor: kary
Jeśli ktoś nie chce spolszczenia całości to wystarczy podmiana Sound\CrewPack, no i mam nadzieje to spolszczenie wyszło nam znośnie. Uszy nie bolą? ;)

: pt 24 lut, 2012 18:41
autor: adiks7
Witam, mam taki problem. Po zainstalowaniu FsPassengerx, jak odpalam FSXa wgrywa się on już dobre pół godziny i nie wchodzi do menu. Na razie jestem cierpliwy, bo dysk cały czas pracuje, ale chyba tak nie powinno być.

: ndz 26 lut, 2012 11:13
autor: Tyszek
Witam. Mam problem, posiadam Wilco 737, ten starszy, nie Evolution. Przy próbie załadowania się FSpaxem, pokazuje, że musi coś skonfigurować żeby samolot współpracował z FSem. Gdy klikam OK, po paru chwilach wywala FSa, pokazuje że przestał działać. Może coś trzeba zmienić w configu? Pozdrawiam!
FS9, Win XP Home Edition

Wyświetla się to:
Problem:
The author of this aircraft seems to have forgotten the standard payload points that all FS aircraft must have.

: ndz 26 lut, 2012 18:08
autor: RzEmYk
To problem z brakiem Payload Modelu do FS Passengers.
http://www.fspassengers.com/?action=dow ... oad=submit

: ndz 26 lut, 2012 18:14
autor: Tyszek
Dzięki, problem rozwiązałem dzięki pomocy FSPAXA.

: pt 16 mar, 2012 12:15
autor: adiks7
A z moim problemem ktoś coś pomoże, chodzi o to że gdy zainstaluje fspassengerx proces uruchamiania FSXa trwa i trwa, do pół godziny i nic później wyłączam, odinstalowuję i FSX uruchamia się normalnie,tzn troszkę dłużej jak normalnie bo zainstalowany jest MyTraffic 2010 i trwa to około 2-3 minuty.

: pt 16 mar, 2012 15:32
autor: Tomek1158
Po zainstalowaniu FSpassengers wyświetla się okno które trzeba zamknąć. Możliwe, że nie zamykasz i może dlatego się FS nie uruchamia. Drugi powód może być taki, że instalujesz do FSX wersje z FS2004.

: pt 16 mar, 2012 18:46
autor: adiks7
No niestety żaden z tych powodów, po instalacji i włączeniu FSXa pyta czy uruchomić program, klikam Yes, a później czekam i czekam i nic. Wersja napewno pod FSXa z simmarketu, jeszcze jakieś pomysły?

: sob 17 mar, 2012 08:08
autor: Ziele32
adiks7 pisze:No niestety żaden z tych powodów, po instalacji i włączeniu FSXa pyta czy uruchomić program, klikam Yes, a później czekam i czekam i nic. Wersja napewno pod FSXa z simmarketu, jeszcze jakieś pomysły?
Witam.

Może banalne pytanie, ale czy zainstalowałeś service packa 1? W razie czego poszukaj na forum FSP.

Stosuj wielkie litery i interpunkcję.

: czw 22 mar, 2012 13:53
autor: grajek_dlugi
Witam, ostatnio wznosząc się darmowym samolotem Pilatius pc-12 z aktywnym fs-passenger, po przekroczeniu ok FL100 na pokładzie wzrosła panika z powodu dekompresji. fear urósł do 300% z napisem compression. Próbowałem pstrykać przełącznikami odpowiedzialnymi za warunki panujące w samolocie (ciśnienie, temp.), ale na marne bo te przełączniki okazały się atrapą (dummy).
Co zrobić w takiej sytuacji gdy nie można sterować ciśnieniem w kabinie a pax-om głowa pęka. Da się to jakoś wyłączyć?

: czw 22 mar, 2012 14:04
autor: Tomek1158
Co zrobić w takiej sytuacji gdy nie można sterować ciśnieniem w kabinie a pax-om głowa pęka
Leciec nizej.

: czw 22 mar, 2012 14:18
autor: grajek_dlugi
No skoro nie ma innego rozwiązania, to plany lotu z udziałem tego samolociku będę musiał układać na niższym pułapie. :)