[Inne] Prepar3D v2

Wszystko o płatnych sceneriach i innych dodatkach do FS'a. Z problemami technicznymi proszę do działu Problemy Techniczne-Scenerie lub Software.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Awatar użytkownika
D. Design
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 1297
Rejestracja: pt 29 kwie, 2005 07:42
Skąd jesteś: Warszawa EPGO

[Inne] Prepar3D v2

Post autor: D. Design »

Obrazek
Awatar użytkownika
Cpt.H.M Murdock
Cadet
Cadet
Posty: 31
Rejestracja: śr 28 kwie, 2010 08:07
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: Cpt.H.M Murdock »

Pamiętam, że kiedyś na forum napisałeś, że nie ma różnicy wydajnościowej między P3D a FSX. Czy coś w tej kwestii się zmieniło?
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Wypowiedź pewnie dotyczyła P3D 1.x, 2.0 ma mieć nowe usprawnienia.
http://www.prepar3d.com/news/2013/10/4507/
-
Ukazały się informacje dotyczące wymagań programu i zawartości oraz przeznaczenia poszczególnych wersji.
http://www.prepar3d.com/news/2013/11/4648/
adiks7
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 178
Rejestracja: czw 04 lis, 2010 13:56
Skąd jesteś: Mińsk EPMM

Post autor: adiks7 »

Czy ten program jest całkowicie napisany od nowa, czy jest to przerobiony FSX, czy jest programem 64-bitowym, jak się ma do płynności działania na komputerach takich jak mój-Athlon 3.0, 4GB, 9600 GT. Chodzi mi o to czy będzie lepiej chodził jak FSX? Czy warto w niego inwestować, jeśli przynajmniej przez najbliższy rok nie zamierzam niec w kompie zmieniać poza dołożeniem 2 GB RAM.
Ostatnio zmieniony czw 21 lis, 2013 16:47 przez adiks7, łącznie zmieniany 2 razy.
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
Awatar użytkownika
D. Design
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 1297
Rejestracja: pt 29 kwie, 2005 07:42
Skąd jesteś: Warszawa EPGO

Post autor: D. Design »

Warto, jesli oczywiście mówimy o realiźmie graficznym - można powiedzieć, że to różnica jak FS9 i FSX. Realizm symulacji jest podobny, graficzny różni się znacznie. Developerzy na pewno zaczną korzystać z nowych narzędzi, jakie daje P3Dv2, a daje ich sporo. Nie wiem natomiast, czy rzucać się od razu, bo przynajmniej kilkanaście rzeczy powinny byc moim zdaniem poprawione (na pewno nie bedą przed premierą), ale główny plus jest taki, że P3D to projekt żywy, FSX jest praktycznie martwy (w sensie jego rozwoju w przyszłości).
Obrazek
Awatar użytkownika
RzEmYk
Moderator
Moderator
Posty: 2742
Rejestracja: pt 18 lut, 2005 01:25
Skąd jesteś: KDA

Post autor: RzEmYk »

Nie przesiądziesz się, bo wymagania mówią o kartach graficznych obsługujących DirectX 11.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
kulka1981
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 80
Rejestracja: pn 09 kwie, 2012 10:59
Skąd jesteś: Bydgoszcz

Post autor: kulka1981 »

Witam
Sam ostrzę sobie zęby na P3Dv2.
Tylko jest jedno ale: co z dodatkami, które już posiadamy (niektórzy w znacznych
ilościach)?
Jak wiadomo, nie wszystko jest kompatybilne (szczególnie PMGD :-( ).
Tak na marginesie, ciekawe czy wyjdzie jakieś narzędzie, które będzie w stanie zaimportować starsze dodatki do P3Dv2 (coś jak migration tool).

Pozdrawiam
R.

[Pisowania! - Rz]
Ostatnio zmieniony czw 21 lis, 2013 16:28 przez kulka1981, łącznie zmieniany 1 raz.
Intel i7 2700K 3,5GHz@4,4GHz, ASRock Z77 Extreme 4, Samsung SSD 840 PRO 256Gb, Samsung 3TB+1TB(FSX), Kingston HyperX 2x8GB 2133MHz, EVGA GTX 980Ti SC 6GB, XFX Core PRO 650W, Win7/64
Awatar użytkownika
D. Design
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 1297
Rejestracja: pt 29 kwie, 2005 07:42
Skąd jesteś: Warszawa EPGO

Post autor: D. Design »

kulka1981 pisze:co z dodatkami, które już posiadamy
Scenerie działają praktycznie wszystkie, chociaż na dany moment jakieś błędy nadal występują. Jeśli natomiast chodzi o samoloty, w przypadku PMDG chyba tylko samo PMDG będzie w stanie przenieść produkt do P3Dv2.
Obrazek
kulka1981
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 80
Rejestracja: pn 09 kwie, 2012 10:59
Skąd jesteś: Bydgoszcz

Post autor: kulka1981 »

D. Design pisze:Scenerie działają praktycznie wszystkie
Dzięki za info.
Czyli wszystko można zaimportować za pomocą Migration tool?
Jeśli tak, to rzeczą naturalną i oczywistą jest przesiadka na P3Dv2.
PMDG nie będzie miał wyjścia i prędzej czy później będzie musiał pojawić się w P3D.

R.
Ostatnio zmieniony czw 21 lis, 2013 16:51 przez kulka1981, łącznie zmieniany 2 razy.
Intel i7 2700K 3,5GHz@4,4GHz, ASRock Z77 Extreme 4, Samsung SSD 840 PRO 256Gb, Samsung 3TB+1TB(FSX), Kingston HyperX 2x8GB 2133MHz, EVGA GTX 980Ti SC 6GB, XFX Core PRO 650W, Win7/64
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

adiks7 pisze:Czy ten program jest całkowicie napisany od nowa, czy jest to przerobiony FSX, czy jest programem 64-bitowym, jak się ma do płynności działania na komputerach takich jak mój-Athlon 3.0, 4GB, 9600 GT. Chodzi mi o to czy będzie lepiej chodził jak FSX? Czy warto w niego inwestować, jeśli przynajmniej przez najbliższy rok nie zamierzam niec w kompie zmieniać poza dołożeniem 2 GB RAM?
Nie jest napisany od zera, jak chyba każdy w miarę współczesny FS. Nie jest 64-bitowy. Na 9600GT nie zadziała.
Jak wiadomo, nie wszystko jest kompatybilne (szczególnie PMGD :-( ).
Coś oprócz 777 tejże firmy nie działa na P3D 1.4?
PMDG nie będzie miał wyjścia i predzej czy później będzie musiał pojawić się w P3D.
Profesjonalny produkt, profesjonalne ceny ;k?
kulka1981
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 80
Rejestracja: pn 09 kwie, 2012 10:59
Skąd jesteś: Bydgoszcz

Post autor: kulka1981 »

Chodzi mi o to czy 737PMDG będzie współpracował z P3Dv2?
I na jakiej zasadzie będzie można to importować.
Nie wiem czy do P3D 1.4 można wrzucić PMDG737?
Jest to dla mnie świeży temat i szukam wszelkich informacji o kompatybilności i możliwości wgrania posiadanych przeze mnie dodatków.
Generalnie bardzo skłaniam się na przesiadkę na P3Dv2.

R.
Ostatnio zmieniony czw 21 lis, 2013 17:42 przez kulka1981, łącznie zmieniany 1 raz.
Intel i7 2700K 3,5GHz@4,4GHz, ASRock Z77 Extreme 4, Samsung SSD 840 PRO 256Gb, Samsung 3TB+1TB(FSX), Kingston HyperX 2x8GB 2133MHz, EVGA GTX 980Ti SC 6GB, XFX Core PRO 650W, Win7/64
Zgredd
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 188
Rejestracja: pn 21 kwie, 2008 23:00
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: Zgredd »

Ja także rozważam przesiadkę, jednak w internecie wyczytałem, że 737 NIE ZADZIAŁA, mimo że pod 1.4 działał. To właśnie paraliżuje moją decyzję.
kulka1981
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 80
Rejestracja: pn 09 kwie, 2012 10:59
Skąd jesteś: Bydgoszcz

Post autor: kulka1981 »

Zgredd pisze:w internecie wyczytałem, że 737 NIE ZADZIAŁA, mimo że pod 1.4 działał.
Ja również tak wyczytałem, :-(

Niemniej interesuje mnie również na jakiej zasadzie będzie import posiadanych dodatków do P3Dv2.

Pzdr

R.
Intel i7 2700K 3,5GHz@4,4GHz, ASRock Z77 Extreme 4, Samsung SSD 840 PRO 256Gb, Samsung 3TB+1TB(FSX), Kingston HyperX 2x8GB 2133MHz, EVGA GTX 980Ti SC 6GB, XFX Core PRO 650W, Win7/64
Awatar użytkownika
D. Design
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 1297
Rejestracja: pt 29 kwie, 2005 07:42
Skąd jesteś: Warszawa EPGO

Post autor: D. Design »

Lepiej powołać się na oficjalne źródła.

http://forum.avsim.net/topic/426627-a-f ... velopment/
Obrazek
Zgredd
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 188
Rejestracja: pn 21 kwie, 2008 23:00
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: Zgredd »

Jest jeszcze 1 ważne pytanie: co z klientami Vatsim? :roll:
mbucholski
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 283
Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
Skąd jesteś: Maastricht

Post autor: mbucholski »

FSInn w 1.4 działał.
Awatar użytkownika
Kasztan
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 308
Rejestracja: wt 02 paź, 2007 15:53
Skąd jesteś: EPGD

Post autor: Kasztan »

Hmm, może wreszcie będzie jakaś alternatywa dla FS9. Polatałbym sobie Dashem od Majestica, ale nim to nastąpi muszę sobie unowocześnić sprzęt.
AMD Phenom II x4 965 3.6ghz
Gigabyte Gf460GTX
4GB DDR2 RAM
Viśta Wio Biznes
Zgredd
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 188
Rejestracja: pn 21 kwie, 2008 23:00
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: Zgredd »

Ciekawe też czy usprawniono coś w temacie zarządzania kamerą. Coś na podobieństwo Ezdoka.
kulka1981
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 80
Rejestracja: pn 09 kwie, 2012 10:59
Skąd jesteś: Bydgoszcz

Post autor: kulka1981 »

Witam

Prepar3d v2 - już do nabycia ze strony producenta:-)))

PMDG jednak na P3D

http://www.flightsim.com/vbfs/showthrea ... ost1811599
Intel i7 2700K 3,5GHz@4,4GHz, ASRock Z77 Extreme 4, Samsung SSD 840 PRO 256Gb, Samsung 3TB+1TB(FSX), Kingston HyperX 2x8GB 2133MHz, EVGA GTX 980Ti SC 6GB, XFX Core PRO 650W, Win7/64
Awatar użytkownika
Cpt.H.M Murdock
Cadet
Cadet
Posty: 31
Rejestracja: śr 28 kwie, 2010 08:07
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: Cpt.H.M Murdock »

kulka1981 pisze:Witam
PMDG jednak na P3D
Najpierw taka gadka o poszanowaniu licencji, a teraz taki zwrot akcji.
Awatar użytkownika
wojtek_84
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 932
Rejestracja: pn 10 maja, 2010 16:09
Skąd jesteś: EPKT

Post autor: wojtek_84 »

Najpierw taka gadka o poszanowaniu licencji, a teraz taki zwrot akcji.
Czemu nazywasz poszanowanie licencji "gadką"? W tym co ogłosili opisali bardzo szczegółowo (jak na ten etap wprowadzania produktu) jakich licencji można się spodziewać dla P3D.

Co do samego poszanowania licencji:
Robert Randazzo pisze:PMDG are currently working with our licensing partners to expand and clarify scope restrictions under our current license agreements that prevent us from releasing products for the P3D platform. These conversations have been ongoing since approximately July, and we do not have an ETA for their successful conclusion but it is anticipated that we will have an agreement in principle before the end of 2013.
Awatar użytkownika
Cpt.H.M Murdock
Cadet
Cadet
Posty: 31
Rejestracja: śr 28 kwie, 2010 08:07
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: Cpt.H.M Murdock »

Odnośnie mojego poprzedniego posta, oświadczam, że nie jestem w posiadaniu pełnych informacji o planach biznesowych PMDG Simulations, oraz Lockheed Martin. Przepraszam PMDG Simulations, oraz Lockheed Martin za narażenie ich dobrego imienia na szwank.
kulka1981
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 80
Rejestracja: pn 09 kwie, 2012 10:59
Skąd jesteś: Bydgoszcz

Post autor: kulka1981 »

Witam.
I jak panowie odczucia odnośnie nowego P3Dv2?
Na podstawie kilku filmików na YT mam póki co mieszane uczucia.
Spodziewałem się jakiegoś większego WOW. :-)
Zapewne z biegiem czasu sam wygląd będzie ewoluował.
Czy jest ktoś chętny kto posiada już P3Dv2 do podzielenia się opinią?

R.
Ostatnio zmieniony śr 27 lis, 2013 20:41 przez kulka1981, łącznie zmieniany 1 raz.
Intel i7 2700K 3,5GHz@4,4GHz, ASRock Z77 Extreme 4, Samsung SSD 840 PRO 256Gb, Samsung 3TB+1TB(FSX), Kingston HyperX 2x8GB 2133MHz, EVGA GTX 980Ti SC 6GB, XFX Core PRO 650W, Win7/64
Awatar użytkownika
slysy
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 19:11
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: slysy »

Ja kupiłem, ale bez szału.
Wygląda ładnie, ale działa słabo, mam równo połowę klatek na tym samym defaultowym lotnisku i samolocie co w FSX, a FSX działa mi dobrze.
Pewnie jak wyjdzie jakiś SP będzie lepiej, do tego praktycznie nie da się latać Saitekiem X52.
Obrazek
Zgredd
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 188
Rejestracja: pn 21 kwie, 2008 23:00
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: Zgredd »

Ja mam na razie bardzo pozytywne odczucia. Płynność działania trudno porównywać, bo Prepar oferuje więcej niż FSX. Na pewno warto zainwestować w nową kartę grafiki, bo moja 560Ti jest już trochę przestarzała.
Wszystkim niezdecydowanym polecam zakupić i wypróbować - w razie czego jest 60 dni na zwrot programu.
kulka1981
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 80
Rejestracja: pn 09 kwie, 2012 10:59
Skąd jesteś: Bydgoszcz

Post autor: kulka1981 »

Zgredd pisze:Wszystkim niezdecydowanym polecam zakupić i wypróbować.
Pewnie i tak zakupie , bo kusi mnie niesamowicie
A jak Panowie wgrać starsze dodatki z FSX np. te, w któych podczas instalacji trzeba wskazać folder z FSX.
Czy wskazanie folderu P3D wystarczy i dalej będzie instalacja bezproblemowa??(czy na zasadzie jakiś podmian plików z FSX do P3D?)
I czy odnosie REXa trzeba dokupić możliwość wrzucenia do P3D?

R.
Intel i7 2700K 3,5GHz@4,4GHz, ASRock Z77 Extreme 4, Samsung SSD 840 PRO 256Gb, Samsung 3TB+1TB(FSX), Kingston HyperX 2x8GB 2133MHz, EVGA GTX 980Ti SC 6GB, XFX Core PRO 650W, Win7/64
Awatar użytkownika
D. Design
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 1297
Rejestracja: pt 29 kwie, 2005 07:42
Skąd jesteś: Warszawa EPGO

Post autor: D. Design »

Albo dodatki będą kompatybilne, albo trzeba będzie wgrać np. do FSX i po prostu w P3D Scenery Library wskazać odpowiedni folder, albo dodatki nie będą sprawdzać "obecności" symulatora na dysku i wtedy można wgrać gdziekolwiek. W każdym jednak przypadku (oprócz pierwszego) trzeba będzie ręcznie dodać do Scenery Library.
Obrazek
kulka1981
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 80
Rejestracja: pn 09 kwie, 2012 10:59
Skąd jesteś: Bydgoszcz

Post autor: kulka1981 »

Witam
Chciałem dokonać zakupu P3dv2 wersji akademickiej i spotkała mnie niemiła niespodzianka:
Cena symulatora 59.95$ + Sales tax 13$... czyli razem około 73$ z haczykiem.
Czy koledzy, którzy zakupili P3Dv2 też mieli taką kwotę?

R.
Ostatnio zmieniony czw 28 lis, 2013 19:27 przez kulka1981, łącznie zmieniany 1 raz.
Intel i7 2700K 3,5GHz@4,4GHz, ASRock Z77 Extreme 4, Samsung SSD 840 PRO 256Gb, Samsung 3TB+1TB(FSX), Kingston HyperX 2x8GB 2133MHz, EVGA GTX 980Ti SC 6GB, XFX Core PRO 650W, Win7/64
Awatar użytkownika
D. Design
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 1297
Rejestracja: pt 29 kwie, 2005 07:42
Skąd jesteś: Warszawa EPGO

Post autor: D. Design »

Że duzo czy że mało? bo FSX Gold kosztował na początku chyba ponad 300pln.
Obrazek
Awatar użytkownika
slysy
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 19:11
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: slysy »

Staszku, czyli wystarczy mieć zainstalowane scenerie w FSX i wskazać je w P3D v2 i będą działać? Nie uniemożliwi to funkcjonowania tych scenerii pod FSX?
Obrazek
Awatar użytkownika
D. Design
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 1297
Rejestracja: pt 29 kwie, 2005 07:42
Skąd jesteś: Warszawa EPGO

Post autor: D. Design »

W P3D Scenery Library w każdym przypadku trzeba wybrać folder docelowy - a że on akurat znajduje się (np.) w folderze Addon Scenery w FSX, to jest nieistotne.
Obrazek
Awatar użytkownika
slysy
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 19:11
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: slysy »

Panowie,
Pobawiłem się trochę ustawieniami i faktycznie jest lepiej, dużo lepiej niż w FSX.
Staszku, jeszcze jedno pytanie odnośnie Twoich produktów - podałem ścieżkę do FSX, scenerie się ładnie ładują tylko niestety nie ma żadnego oświetlenia - ani pasów ani dróg kołowania, jest szansa to zmienić?
Niestety instalator Twoich scenerii nie wykrywa Prepar3d v2
Obrazek
Zgredd
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 188
Rejestracja: pn 21 kwie, 2008 23:00
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: Zgredd »

O! Jakie lotnisko można wiedzieć? Testowałem tylko jedno i wszystko jest OK w przeciwieństwie do FSX DX10 + SteveFX fixer.
Awatar użytkownika
slysy
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 19:11
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: slysy »

EPKK, Warsaw City (Modlin), Polish Airports 3
Obrazek
Awatar użytkownika
D. Design
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 1297
Rejestracja: pt 29 kwie, 2005 07:42
Skąd jesteś: Warszawa EPGO

Post autor: D. Design »

slysy pisze:scenerie się ładnie ładują tylko niestety nie ma żadnego oświetlenia - ani pasów ani dróg kołowania, jest szansa to zmienić?
Tak, wiem o tym problemie. LM ma to rozwiązać w wersji P3D 2.1, ale na razie problem nie jest rozwiązany. Ogólnie nocne oświetlenie w v2 pozostawia na razie wiele do życzenia.
slysy pisze:Niestety instalator Twoich scenerii nie wykrywa Prepar3d v2
Poniekąd powyższy bug ma na to wpływ. Skryp instalatora mamy, np. ten nasz mały program już wspiera v2: http://www.drzewiecki-design.net/prodDD_GrassX.htm , ale występuje jeszcze kilka problemów - przede wszystkim niewidoczne obiekty typu NAV_LIGHT oraz oświetlenie apronów w niektórych przypadkach. Jesteśmy w ciągłym kontakcie z zespołem LM, także przewiduję, że będzie to poprawione w wersji 2.1 Prepar3D.
Obrazek
Awatar użytkownika
slysy
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 19:11
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: slysy »

Udało mi się zainstalować bez problemu GSX oraz po drobnej modyfikacji FSInn.
Problem mam z ASE, niby działa, ale temperaturę OAT mam około 70 stopni :-)
Podobno jest to kolejny znany bug.
Zastanawiam się nad przesiadką na OPUS LiveWeather, podobno w pełni kompatybilny z Prepar3d v2 i dużo lepszy od Active Sky, czy ktoś z Kolegów miał z tym do czynienia?
Największym jednak problemem jest brak oświetlenia w dodatkowych sceneriach lotnisk, mam nadzieję że szybko to usprawnią.
Obrazek
Zgredd
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 188
Rejestracja: pn 21 kwie, 2008 23:00
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: Zgredd »

Problem z zawyżoną OAT był od zawsze problemem FSINN, nie ASE.
w FSX ASE działał u mnie dobrze. W P3d nie próbowałem jeszcze żadnego silnika pogodowego.
Awatar użytkownika
slysy
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 123
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 19:11
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: slysy »

Tak, problem z OAT występuje w FSInn ale polega na tym, że wraz ze wzrostem wysokości rośnie temperatura, wystarczy wyłączyć pogodę w FSInn i problem znika.
W P3D temperatura na lotnisku wynosi 70 stopni, nawet bez FSInn, problem był opisywany już na forum P3D
Obrazek
adiks7
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 178
Rejestracja: czw 04 lis, 2010 13:56
Skąd jesteś: Mińsk EPMM

Post autor: adiks7 »

Czy w Prepar 3d zobaczymy w końcu deszcz, śnieg na szybie samolotu będąć w kokpicie? Nie mówiąc już o samolocie, czy oblodzenie będzie widoczne? Czy to jeszcze nie ten symulator i z kilka lat trzeba poczekać?
Latam również wszelkimi modelami RC, od małych po te największe, a od niedawna jeszcze większymi tym razem już w kabinie
www.rcklub.jun.pl
PZL Belfegor
Moderator
Moderator
Posty: 2849
Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
Skąd jesteś: Warszawa

Post autor: PZL Belfegor »

Efekty te są zależne od tego, co zaimplementuje twórca samolotu, można je spotkać w FS9 czy FSX, więc i w P3D będą w wybranych dodatkach.
ODPOWIEDZ