Active Sky Evolution
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
Ja właśnie tak zrobiłem i jestem bardzo zadowolony. Po pierwsze AS2012 to nie tylko engine pogodowy ale i spory wybór tekstur nieba chmur, wody, dróg, pasów, taxiway'ów itp. A i sam engine moim zdaniem jest lepszy, szybciej ładuje pogodę i rzadziej zdarzają mi się anomalie. Oczywiście nie jest to zmiana z serii "must be done asap" ale jeśli dysponujesz "luźną" gotówką to czemu nie Niestety zniżka dla użytkowników ASE nie powala na kolana...
pozdrowienia,
Leszek
pozdrowienia,
Leszek
Mam jeszcze jedno być może banalne pytanie.
Latam z ASE-m od pewnego czasu, marzy mi się lot nad pięknie rozłożonymi chmurami, tak jak czasem w realu.
Ale nigdy nie miałem okazji czegoś takiego przeżyć. Zawsze są to albo pojedyncze chmury albo tylko takie niewielkie skupiska, które takiego pięknego efektu nie dają. Jak zrobić aby móc lecieć nad chmurami, nie widząc lądu tylko "pierzynę" chmur.
Latam z ASE-m od pewnego czasu, marzy mi się lot nad pięknie rozłożonymi chmurami, tak jak czasem w realu.
Ale nigdy nie miałem okazji czegoś takiego przeżyć. Zawsze są to albo pojedyncze chmury albo tylko takie niewielkie skupiska, które takiego pięknego efektu nie dają. Jak zrobić aby móc lecieć nad chmurami, nie widząc lądu tylko "pierzynę" chmur.
gregorio
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
viewtopic.php?t=10441&start=0 - ustaw CLOUD_COVERAGE_DENSITY na 12 i czekaj aż silnik zaserwuje overcast.
Właśnie odkryłem coś dziwnego: Metar EPPO 121000Z 23005KT 1600 BR NSC M11/M15 Q1030
R10/09//95 =
ASE twierdzi, że ta pogoda po rozkodowaniu to m.in. Overcast 200ft i takąż serwuje. Przestałem się właśnie dziwić, że przy NSC nic nie widać. Czy ktoś to też zauważył? Czy to może tylko moje ASE wariuje...
R10/09//95 =
ASE twierdzi, że ta pogoda po rozkodowaniu to m.in. Overcast 200ft i takąż serwuje. Przestałem się właśnie dziwić, że przy NSC nic nie widać. Czy ktoś to też zauważył? Czy to może tylko moje ASE wariuje...
Pozdrawiam
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
Boguś
----------------------------------------
"I will use Google before asking dumb questions." - Bart
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
-
- Jet 1st Officer
- Posty: 283
- Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
- Skąd jesteś: Maastricht
Jeśli ASE ustawiony mam na Direct Weather Control, radar pogodowy w E-Jet (u mnie e190) nie pokazuje aktualnej pogody. Wygląda to tak, że pojawia się widok testowy radaru pogodowego i tak już zostaje na stałe. Jeżeli zmienię ustawienie ASE na standardowe radar zaczyna działać prawidłowo.
Czy ktoś zetknął się z podobnym problemem i jakoś go rozwiązał?
Czy ktoś zetknął się z podobnym problemem i jakoś go rozwiązał?
Mam pytanie, dlaczego podczas korzystania z pogody online w niektórych sytuacjach (nie doszedłem do tego kiedy) prędkość wyłącza mi się do 0? Dotyczy to Airsimmera A320. Czy ktoś miał podobny problem? Jak temu zaradzić?
Ostatnio zmieniony wt 19 lut, 2013 11:29 przez białko, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Panowie okazuje się że problem zerowej prędkości jest w fs, rozwiązuje go shift+h to jest podgrzewanie rurki pitota. U mnie działa, choć dużo nie latałem.
Mam pytanie do używających z ASE dodatku World Environment 2012. W czasie lotu w dziwny sposób co jakiś czas nienaturalnie zmienia się wygląd najwyżej położonych cirusów, niezależnie od innych chmur. Czy ktoś z was miał taki problem? Jak to naprawić?
Mam pytanie do używających z ASE dodatku World Environment 2012. W czasie lotu w dziwny sposób co jakiś czas nienaturalnie zmienia się wygląd najwyżej położonych cirusów, niezależnie od innych chmur. Czy ktoś z was miał taki problem? Jak to naprawić?
Ostatnio zmieniony śr 27 lut, 2013 21:39 przez białko, łącznie zmieniany 1 raz.
To nie problem, to normalne oblodzenie dajnika ciśnienia.białko pisze:Panowie okazuje się że problem zerowej prędkości jest w fs, rozwiązuje go shift+h to jest podgrzewanie rurki pitota.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Importowanie trasy do ASE
Witam :-)
Mam problem, nie mogę zaimportować trasy do ASE. Po próbie importu nic się nie pokazuję tylko są dwa zera i puste okienka. Oczywiście plik jest z rozszerzenie pln.
Proszę o pomoc :-)
Tomek
Mam problem, nie mogę zaimportować trasy do ASE. Po próbie importu nic się nie pokazuję tylko są dwa zera i puste okienka. Oczywiście plik jest z rozszerzenie pln.
Proszę o pomoc :-)
Tomek
i5 9600 KF , MSI MPG Z 390 GAMING PRO CARBON, 32 GB RAM G-SKILL, SAPPHIRE RX 580 8 GB SE, SSD SAMSUNG 850 PRO, WIN 10 PRO 64 bit
Trasę lotu generuję przez PFPX. Generuję go do iFly 737 i do fs9. W samolocie normalnie mi wchodzi do FMC a w ase nic. Posiadam oryginalny program ASE, zarejestrowany FSUIPC, iFly i PFPX . Dołącze plik z trasą.
Dzięki
Tomek
--------------------
Jeszcze chciałem dodać, że RC4 również nie ma żadnego problemu z przyjmowaniem tych planów lotu, także totalna zagadka z tym ASE.
Dzięki
Tomek
--------------------
Jeszcze chciałem dodać, że RC4 również nie ma żadnego problemu z przyjmowaniem tych planów lotu, także totalna zagadka z tym ASE.
Ostatnio zmieniony czw 26 wrz, 2013 20:44 przez tomi5, łącznie zmieniany 1 raz.
i5 9600 KF , MSI MPG Z 390 GAMING PRO CARBON, 32 GB RAM G-SKILL, SAPPHIRE RX 580 8 GB SE, SSD SAMSUNG 850 PRO, WIN 10 PRO 64 bit