Zalecenia AEROSOFTu co do wpisywania SID/STAR - jak to jest?
: śr 20 mar, 2013 12:34
Witam Serdecznie Kolegów.
Chciałbym się zapytać jak to faktycznie jest z procedurami SID i STAR jeśli chodzi o wprowadzenie ich do MCDU? Można je wprowadzać, zaleca się czy w ogóle tego nie wolno robić?
Dlaczego takie dziwnie skonstruowane pytanie. Otóż w instrukcji zakupionego przeze mnie Airbus X Extended firmy Aerosoft jest napisane, że wprowadzenie SID/STAR do MCDU nie daje naprawdę realistycznego lotu. Bardziej realistyczny lot jest gdy tych procedur nie wpiszemy do MCDU. Hmm bardzo mnie to zdziwiło ponieważ na jednym z filmików na youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=wJylJWwe ... re=related
Na ekranie nawigacyjnym A380 przy starcie widać dokładnie ścieżkę odejścia (prawdopodobnie SID). Oznacza to dla mnie, że bez problemu procedury SID można wprowadzać do MCDU, lecz nie jestem pewny co do procedur STAR. Jak to jest?
Pytanie drugie czy Aerosoft strzelił samobója pisząc tak w instrukcji?
Pozdrawiam
Dominik
Chciałbym się zapytać jak to faktycznie jest z procedurami SID i STAR jeśli chodzi o wprowadzenie ich do MCDU? Można je wprowadzać, zaleca się czy w ogóle tego nie wolno robić?
Dlaczego takie dziwnie skonstruowane pytanie. Otóż w instrukcji zakupionego przeze mnie Airbus X Extended firmy Aerosoft jest napisane, że wprowadzenie SID/STAR do MCDU nie daje naprawdę realistycznego lotu. Bardziej realistyczny lot jest gdy tych procedur nie wpiszemy do MCDU. Hmm bardzo mnie to zdziwiło ponieważ na jednym z filmików na youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=wJylJWwe ... re=related
Na ekranie nawigacyjnym A380 przy starcie widać dokładnie ścieżkę odejścia (prawdopodobnie SID). Oznacza to dla mnie, że bez problemu procedury SID można wprowadzać do MCDU, lecz nie jestem pewny co do procedur STAR. Jak to jest?
Pytanie drugie czy Aerosoft strzelił samobója pisząc tak w instrukcji?
Pozdrawiam
Dominik