Mapa podejscia do EPGD
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
Mapa podejscia do EPGD
Witam
(Moj pierwszy Newbiarki post wiec o wyrozumialosc please):)
Dolatujemy do EPGD i w/g mapy podejscia - Holding nad KRT, nastepnie kursem 093 na
19.1 NM od KRT.
Problemy
1 FMC (737NG) w polowie drogi do KRT01 programuje sobie skrot w lewo w kierunku EPGD
- jezeli zaprogramowaliscy w FMC jako ostatni punkt EPGD ARR - i jest to logiczne gdyz:
2 po dolocie do punktu KRT01 i skrecie w lewo na HDG 289 jestesmy juz ho ho za ILS.
3 Lecac na skroty (patrz pkt1) mamy dwa problemy:
a) jestesmy duzo za wyskoko zeby myslec o jakimkolwiek ladowaniu na EPGD
b) po lbie mozna dostac od ATC za latanie na skroty i nie wykonywanie procedor
Jakies pomysly, nie wiem co robie zle. Sorry za brak polskich znaczkow ale nie posiadam.
Pozdrawiam i dzieki z gory
(Moj pierwszy Newbiarki post wiec o wyrozumialosc please):)
Dolatujemy do EPGD i w/g mapy podejscia - Holding nad KRT, nastepnie kursem 093 na
19.1 NM od KRT.
Problemy
1 FMC (737NG) w polowie drogi do KRT01 programuje sobie skrot w lewo w kierunku EPGD
- jezeli zaprogramowaliscy w FMC jako ostatni punkt EPGD ARR - i jest to logiczne gdyz:
2 po dolocie do punktu KRT01 i skrecie w lewo na HDG 289 jestesmy juz ho ho za ILS.
3 Lecac na skroty (patrz pkt1) mamy dwa problemy:
a) jestesmy duzo za wyskoko zeby myslec o jakimkolwiek ladowaniu na EPGD
b) po lbie mozna dostac od ATC za latanie na skroty i nie wykonywanie procedor
Jakies pomysly, nie wiem co robie zle. Sorry za brak polskich znaczkow ale nie posiadam.
Pozdrawiam i dzieki z gory
to wiem - predkosc nie ma nic do rzeczy kiedy programuje FMC - Stoje na ziemi i po aktywacji widze na wyswietlaczu tor lotu i wielgachny zakret w polowie drogi od KRT.
Predkosc podczas lotu ( mowie o odlocie od KRT) jest prawidlowa - cwiczylem to pare razy. Start z EPGD, holding i proba ladowania. Zawsze to samo. Aaa - mowie o B737 nie o cessnie.
Predkosc podczas lotu ( mowie o odlocie od KRT) jest prawidlowa - cwiczylem to pare razy. Start z EPGD, holding i proba ladowania. Zawsze to samo. Aaa - mowie o B737 nie o cessnie.
Heh no tak
Chyba czeka mnie reinstal gry, bo cos tu nie gra. To co w Gdansku to jeszcze do przelkniecia ale polecialem wczoraj do EPKK. Ale bylo moje zdziwienie .
Po pierwsze FMC zaczal burzyc sie o ALT na MCP, a byla ustawiona wlasciwie. Odlaczal tryb VNAV. W FMC alt= FL110 na MCP FL110.(sytuacja zaraz po ustabilizowaniu na FL)
Po dolocie do EPKK holding - i tu moja maszyna rozlozyla mnie na lopatki . Czy lecac w/g FMC i wchodzac w holding wasze maszynki robia to zgodnie z procedura?Powinny!! Dolatujac do KRW powinienem poleciec "Paralell entry" a moj pieszczoch ryp w prawo po przelocie nad KRW i zakretas o ponad 270 st i lot rownolegly pomiedzy Inbound and Outbund w polowie drogi holdingu ni z tad ni z owad ryp w prawo i wten sposob zwiedzilem Zakopane
Czy ktos wie co sie dzieje czy trza przeinstalowac gre czego prawde mowic nie chce mi sie robic bo to czasochlonne.
Pozdro
Chyba czeka mnie reinstal gry, bo cos tu nie gra. To co w Gdansku to jeszcze do przelkniecia ale polecialem wczoraj do EPKK. Ale bylo moje zdziwienie .
Po pierwsze FMC zaczal burzyc sie o ALT na MCP, a byla ustawiona wlasciwie. Odlaczal tryb VNAV. W FMC alt= FL110 na MCP FL110.(sytuacja zaraz po ustabilizowaniu na FL)
Po dolocie do EPKK holding - i tu moja maszyna rozlozyla mnie na lopatki . Czy lecac w/g FMC i wchodzac w holding wasze maszynki robia to zgodnie z procedura?Powinny!! Dolatujac do KRW powinienem poleciec "Paralell entry" a moj pieszczoch ryp w prawo po przelocie nad KRW i zakretas o ponad 270 st i lot rownolegly pomiedzy Inbound and Outbund w polowie drogi holdingu ni z tad ni z owad ryp w prawo i wten sposob zwiedzilem Zakopane
Czy ktos wie co sie dzieje czy trza przeinstalowac gre czego prawde mowic nie chce mi sie robic bo to czasochlonne.
Pozdro
Za mało danych. Jak odłaczyl VNAV znaczy cos było nie tak w zaprogramowanym FMC i samolot nie mógł utrzymac profilu pionowego.puzii pisze: Po pierwsze FMC zaczal burzyc sie o ALT na MCP, a byla ustawiona wlasciwie. Odlaczal tryb VNAV. W FMC alt= FL110 na MCP FL110.(sytuacja zaraz po ustabilizowaniu na FL)
Jak dobrze zaprogramowany FMC to tak, choc nie kazdy samolot ładnie wejdzie w hold, nie mowiac juz o rozroznianiu roznych sposobow wejscia. W przypadku PMDG (a o nim chyba piszesz) wolę polegać na sobie niz na FMC.puzii pisze: Czy lecac w/g FMC i wchodzac w holding wasze maszynki robia to zgodnie z procedura?
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta