Microsoft Flight - casual lub symulator, wybierz sam
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
Zdajesz sobie sprawę, że użytkownicy którzy korzystają z FMC i tym podobnych rzeczy to ułamek procenta użytkowników FSa? To o co prosisz jest po prostu nieopłacalne. Nie było tego w FSach, nie ma w XPlane, podejrzewam, że we Flight, XP10 i simie Aerosoftu (o ile go zrobią) też tego nie będzie. Przynajmniej nie w podstawce.
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez empeck, łącznie zmieniany 1 raz.
Uważasz, że ludzie za to zapłacą? To, jak sytuacja wygląda obecnie wydaje mi się sprawiedliwe. Kupuję FS za racjonalne pieniądze, a potem mam wybór - chcę latać GA to kupuję sobie wypasioną Cessne, Beecha czy Cirrusa. Chcę latać małymi jetami to kupuję jakąś porządną Citation. Mam ochotę na Boeingi to kupuję tego od CS, PMDG itd.Samoloty w Symulatorze powinny wyglądać jak Capitan Sim Boeing 757, E-Jets i reszta samolotów tego typu.
Jeśli to wszystko będzie w standardzie to ktoś będzie musiał za to zapłacić. Ktoś - czyli wszyscy. Wtedy FS będzie kosztował nie 200 (a w promocji 80) zł, tylko 1000 czy 1500zł. I mało kto go kupi więc trzeba będzie dodatkowo podnieść cenę...
A w tej chwili - chcę coś to kupuję. Dla mnie ekstra rozwiązanie.
Szczerze mówiąc - tej integracji zakupów z grą boję się całkiem poważnie. Bo to oznacza działanie racjonalne z punktu widzenia interesów producenta czyli czerpanie zysku z handlu dodatkami. To jednak może oznaczać również kontrolę producenta nad dodatkami... a to w wyjątkowych przypadkach może powodować patologie.
- Wojtek Krzywda
- Cadet
- Posty: 20
- Rejestracja: sob 07 lut, 2004 12:45
- Skąd jesteś: Warszawa
No masa luda. W zeszlym roku, PC Pilot zdaje sie lipiec/sieprien lub wrzesien/pazdziernik mial ladny art na ten temat. Szacowany rynek platnych dodatkow to... 1000/1500 osob w skali swiatowej. i sa to ludzie ktorzy zajmuje sie tym "w wolnym czasie" np jak ludzie z Aerosoftu, ktory rynek dodatkow do FSX traktuje jako rozrywke a zarabia na innych projektach.Wojtek Krzywda pisze:Nikt nie zdecyduje się na rozpieprzenie rynku dodatków. Zbyt dużo ludzi z tego żyje..wojtek_84 pisze:Jeśli to wszystko będzie w standardzie to ktoś będzie musiał za to zapłacić. Ktoś - czyli wszyscy.
Zaraz bedzie krzyk o zrodlo wiedzy, Podaje: wyzej wspomniany PC Pilot, oraz wypowiedzi wlasciciela Aerosoftu w wymze magazynie oraz na oficjalnym forum.
Nie sądzę, żeby Microsoft interesował jakoś szczególnie los ludzi, którzy z tego żyją... Jak przyszedł kryzys to swoich pracowników wywalili od razu...Nikt nie zdecyduje się na rozpieprzenie rynku dodatków. Zbyt dużo ludzi z tego żyje..
Każde zinstytucjonalizowanie jakiegoś rynku (na przykład przez wprowadzenie jedynie słusznej wbudowanej metody instalacji dodatków) oznacza kontrolę nad tym rynkiem.
App Store konkurencji jest tu ciekawym przypadkiem. Niby wszystko jest ok, ale parę firm, które nie spełniły wymagań odpadło...
Ale dlaczego ma to ich nie interesowac? Przeciez im wiecej dodatkow, tym bardziej ich produkt jest popularny - jako platforma do rozbudowy. Nawet Aerosoft piszac o swoim programie oficjalnie napisal, ze prowadzi rozmowy z zewnetrznymi deweloperami zeby dowiedziec sie co im potrzeba zeby wspolpraca sie ukladala pomyslnie. I to Aerosoft, ktory sam tworzy dodatki - i co, rozmawia z potencjalna konkurencja. Microsoft tak samo postapi. Jedyny problem to kod zrodlowy, bez ktorego pewnych rzeczy sien ie przeskoczy. Zdaje sie to jest problemem teraz w FSXie. Dewewloperzy mogli by to i owo poprawic, ale nie maja dostepu do pewnych danych.
Myślę że nie będzie tak źle. Gdyby MS nie poszedł do przodu z realizmem symulacji to strzeliłby sobie w kolano. Jeżeli z symulatora zrobią taką "jeszcze bardziej grę", to jej żywot na rynku będzie krótki, a przychody mało stabilne, a na pewno krótkie. Myślę że nie o to chodzi, zwłaszcza że nadal króluje FS2004 sprzed 7 lat...i ma się dobrze. FSa uratuje tylko znaczne zwiększenie realizmu, zresztą można to od zawsze wyłączyć, więc dla "graczy" też się coś znajdzie.marcpro pisze:...należy spodziewać się bardziej zręcznościówki niż symulatora.
Pewnie tak jak napisał Rzemyk, dodadzą trochę misji, podkręcą kolorki, uproszczą obsługę, itd, itp - a sprzedaż pójdzie w miliony.
A nam, fanom maksymalnego realizmu - pozostanie wyginąć jak dinozaury.
Robienie z FSa zręcznościówki jest bez sensu z jednego względu:
- yyy... stary, a co to za gra?
- Flight Simulator pincet. Latasz samolotem
- eee... fajne. A którym się strzela?
- Tu się nie strzela. Tu się lata.
- To lipa. Nie chce jej (nie kupię jej).
Spodziewałbym się raczej poprawy grafiki bo to nie jest gra bez przemocy dla dzieci tylko dość specyficzny produkt. Normalny gracz zamiast tego typu symulatora wybierze coś, gdzie może postrzelać, ew. włączy symulator lotu Googli bo mu nie robi różnicy, czy samolot lata realnie czy tylko w pewien sposób udaje realizm.
- yyy... stary, a co to za gra?
- Flight Simulator pincet. Latasz samolotem
- eee... fajne. A którym się strzela?
- Tu się nie strzela. Tu się lata.
- To lipa. Nie chce jej (nie kupię jej).
Spodziewałbym się raczej poprawy grafiki bo to nie jest gra bez przemocy dla dzieci tylko dość specyficzny produkt. Normalny gracz zamiast tego typu symulatora wybierze coś, gdzie może postrzelać, ew. włączy symulator lotu Googli bo mu nie robi różnicy, czy samolot lata realnie czy tylko w pewien sposób udaje realizm.
no właśnie!Kantek pisze:Robienie z FSa zręcznościówki jest bez sensu z jednego względu:
- yyy... stary, a co to za gra?
- Flight Simulator pincet. Latasz samolotem
- eee... fajne. A którym się strzela?
- Tu się nie strzela. Tu się lata.
- To lipa. Nie chce jej (nie kupię jej).
To przez coś takiego można by się spodziewać zręcznościówki. Bo dla takich id***** (czyt. ludzi ubogich umysłowo) liczy się tylko coś takiego:
W szkole:
- Hej, Łysy na którym jesteś poziomie w MS Flight?
- Dopiero drugi...
- Hej Zbychu! Patrz sie na Łysego jest dopiero na drugim! HAHAHAHA! Co za dziad!
I tak by to wyglądało
Wszystkie ksywki są przypadkowe
Przecież w FS chodzi o to, aby się przybliżyć do pracy pilota - do tego też jest vatsim.
Podejścia z widocznością, ratowanie uszkodzonego samolotu idt. - to jest dopiero ciekawe!
FS-y powinni robić piloci - FSX -> Lot swobodny -> proszenie o zgode na lot -> Wznoś się na 7000 ft, utrzymuj kurs pasa, skontaktuj się z Warsaw Departures na częstotliwości APP... (co to ma być?!) Jakby się podeszło do MS:
Pilot Vatsim do MS:
- Co to jest SID i STAR?
MS:
- yyy... co takiego?
Pojawił się nowy filmik na stronie http://www.microsoft.com/games/flight/ dający pogląd np.: o chmurach w nowym Flight'cie. A przy okazji to wnioskuje z tych wszystkich zapowiedzi na stronie Flight'a, że chmury wreszcie zaczną rzucać cienie na ziemię.
Na stronie http://www.microsoft.com/games/flight/ pojawił się kolejny filmik. Rewolucji w porównaniu z FSX nie zauważam... Jeśli zatem silnik będzie ten sam to hm.....
-
- Light Planes Captain
- Posty: 75
- Rejestracja: sob 21 sty, 2006 13:27
- Skąd jesteś: EPKK
A ja mam nadzieję, że gdy za rok czy dwa wyjdzie kolejne FSX(I), bedzie mnie stac na kompa, na którym bedzie to w miarę dobrze chodziło...
Jesli o mnie chodzi, FS9, plus REX, plus AS6,5 plus RC jest wystarczające, żeby zrelakosować sie po ciężkim tygodniu... Nawet do FSX mnie nie ciągnie, bo wiem, że na 2x3.0 Athlon z 2 GB RAMu i 7600 GT, ledwo pierdnie i wcale nie czekam na MS Flight
Jesli o mnie chodzi, FS9, plus REX, plus AS6,5 plus RC jest wystarczające, żeby zrelakosować sie po ciężkim tygodniu... Nawet do FSX mnie nie ciągnie, bo wiem, że na 2x3.0 Athlon z 2 GB RAMu i 7600 GT, ledwo pierdnie i wcale nie czekam na MS Flight
W tak krótkim czasie nikt nie napisze nowego silnika. Na razie to wygląda, jak można było przewidzieć, na podrasowanie grafiki.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
-
- Jet 1st Officer
- Posty: 283
- Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
- Skąd jesteś: Maastricht
Nie wiem jak Wy, ale nie łudzę się że MS Flight będzie jakąś rewolucją (pod względem fizyki i wymagań). Już prędzej liczę na X-Plane 10 (choć i ten będzie pewnie pożerał GHz i GB, ale przynajmniej o fizykę wydaje mi się - można być spokojny).
AMD64 x2 5200+, 2GB DDR2, PowerColor HD4850 PCS+, Corsair 450W
- piotr-pajor
- Light Planes Captain
- Posty: 90
- Rejestracja: śr 31 maja, 2006 09:06
- Skąd jesteś: EPLL
a tylne koło samolotu pod pasem sobie jedzie chyba, że startuje na flaku...
Project LODZ - już niedługo sporo niespodzianek !
www.projectlodz.eu
www.projectlodz.eu
IMHO najnowszy filmik na http://www.microsoft.com/games/flight/ nie różni się wizualnie niczym od FSX i to na średnich ustawieniach.
Oświetlenie jest zupełnie inne. W FSX jest praktycznie takie samo jak w FS9, z wyjątkiem bardziej zaawansowanego materiału wykorzystującego shadery. We Flight światło i cienie są takie jak w RoF, czy nadchodzącym Storm of War, dla mnie to jest gigantyczny skok jakości w tej serii. Powinni tylko zwiększyć rozdzielczość cienia widocznego na zewnątrz. Do tego w końcu wyleciał ten beznadziejny cień samolotu na ziemi. Nie będzie już problemów takich jak cień wiszący na krawędzi helipada, czy wetknięty do połowy w nierówności powierzchni. Na początku filmu też widać cień rzucany przez elementy scenerii, w tym prawdopodobnie drzewa. Ten system cieniowania jest o wiele wydajniejszy niż selfshadowning scenerii w FSX. Tam cienie to jest po prostu dodatkowa geometria, co zwiększa znakomicie ilość renderowanych ścianek.D. Design pisze:IMHO najnowszy filmik na http://www.microsoft.com/games/flight/ nie różni się wizualnie niczym od FSX i to na średnich ustawieniach.
Nowy system oświetlenia może sugerować poprawne światła lądowania, szperacze na śmigłowcach, strobe itd. wszystko oświetlajace samolot i scenerię.
Michale, masz rację, ale imho sam nowy cień nie stanowi rewolucji na tyle, by wydawać nowy produkt o nowej nazwie. Co do landing lights i poprawności ich dzialania (rozjaśnianie tekstury + dodawanie kontrastu, a może nawet korzystanie z wersji dziennej tej tekstury w danym miejscu) nie ma na ten temat mowy. Niewątpliwie nowy sim wprowadzi jeszcze kilka kwiatków graficznych, ale czy można samo to nazwać rewolucją? Niewątpliwie jednak nie wiemy jeszcze sporo rzeczy więc pewnie nie ma co plotkować.
Oczywiście, że samo oświetlenie nie zasługuje na nowy tytuł. Z drugiej strony, grafika cokolwiek by nie mówić, jest ważna. Uważam, że to bardzo dobrze, że robią upgrade systemu renderowania w FSie. W końcu może wykorzysta nowe karty graficzne. Niestety marketing Microsoftu jak działa, tak działa, pozostaje poczekać na więcej informacji. Paul Lange, Project Manager projektu Flight na Facebooku napisał: "The latest video from Microsoft Flight has been posted. I wish I could comment publically about all the stuff we are doing, but I can't yet. Enjoy the video."D. Design pisze:Michale, masz rację, ale imho sam nowy cień nie stanowi rewolucji na tyle, by wydawać nowy produkt o nowej nazwie. Co do landing lights i poprawności ich dzialania (rozjaśnianie tekstury + dodawanie kontrastu, a może nawet korzystanie z wersji dziennej tej tekstury w danym miejscu) nie ma na ten temat mowy. Niewątpliwie nowy sim wprowadzi jeszcze kilka kwiatków graficznych, ale czy można samo to nazwać rewolucją? Niewątpliwie jednak nie wiemy jeszcze sporo rzeczy więc pewnie nie ma co plotkować.
Zgaduję, że we Flight będzie trochę więcej ciekawostek niż tylko światło (i natywny Stearman ). Nie pozostaje nic innego tylko poczekać. Zawsze będzie można się przesiąść na XPlane 10 który też będzie pewną rewolucją w tej serii, lub zostać w FS9/FSX.
Z drugiej strony można przynajmniej mieć nadzieję, że nie będzie to arcadowa zabawka dla xboxowców, tylko ewolucja serii.
To są sztuczki. Ja mam na myśli wstawienie światła spot, które będzie fizycznie oświetlać to co jest w zasięgu. Jeśli tam będzie deferred shading (system oświetlenia który jest używany w większości nowych gier), to takie światło nie powinno być problemem do zaimplementowania, nie powinno też za bardzo obciążać systemu (w porównaniu z wstawieniem dodatkowych świateł w engine FS9/X). To wszystko to takie gdybanie, ale dobrze by było, gdyby pozbyli się w ogóle nocnej wersji textury na rzecz blendingu lightmap i świateł dynamicznych.D. Design pisze:Co do landing lights i poprawności ich dzialania (rozjaśnianie tekstury + dodawanie kontrastu, a może nawet korzystanie z wersji dziennej tej tekstury w danym miejscu) nie ma na ten temat mowy.
- WilkzPolski
- Turboprop Captain
- Posty: 193
- Rejestracja: śr 14 wrz, 2005 20:27
- Skąd jesteś: EPBK
-
- Jet 1st Officer
- Posty: 283
- Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
- Skąd jesteś: Maastricht
No proszę, chyba jednak MS Flight będzie jeszcze w tym roku.
W tych sklepach w skandynawi, przyjmowane są już zamówienia:
http://www.euronics.no/Produkter/Spill- ... C-PC-Spill
http://www.mobilestore.no/PartDetail.aspx?q=p:4149285
http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=623230h ... f=acdc5913
Premiera ma być 30 listopada 2011r. czyli na około miesiąc przed X-Plane 10.
Czyżby M$ zaczął robić w portki ze strachu przed X-Plane, że starają się być pierwsi?
Potem pewnie z 10 SP i za 5 lat będzie można sobie polatać.
W tych sklepach w skandynawi, przyjmowane są już zamówienia:
http://www.euronics.no/Produkter/Spill- ... C-PC-Spill
http://www.mobilestore.no/PartDetail.aspx?q=p:4149285
http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=623230h ... f=acdc5913
Premiera ma być 30 listopada 2011r. czyli na około miesiąc przed X-Plane 10.
Czyżby M$ zaczął robić w portki ze strachu przed X-Plane, że starają się być pierwsi?
Potem pewnie z 10 SP i za 5 lat będzie można sobie polatać.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
- WilkzPolski
- Turboprop Captain
- Posty: 193
- Rejestracja: śr 14 wrz, 2005 20:27
- Skąd jesteś: EPBK
Zakładam, że chodzi o "Koronę Norweską"(waluta)? Jeśli tak, to cena w Polsce po przeliczeniu oscylować będzie w okolicach:
369 NOK = 204.35 PLN
Wiadomo, co kraje, to zwyczaje. Nie należy więc brać przelicznika jako pewnej informacji.
Zauważyć jednak można, że Flight będzie tańszy niż FSX w dniu premiery. Ja swojego FSX'a kupiłem ze 3 dni po premierze w cenie 315zł O.O
Nieźle . Choć przy FSX była większa pompa medialna i większe było oczekiwanie na nowy tytuł. Tutaj jest to "Kolejna FIFA" i jakoś tak nowy FS nie robi na mnie większego wrażenia. Może dlatego, że strasznie mało wychodzi na świat ze studia MS. Parę screenów raz na 2 miesiące i kilka 1 minutowych filmików to stanowczo za mało.
Czyżby Flight był tak ubogi w "ficzery", że MS nie ma się czym pochwalić? Hmmm...
PS. A pamiętam jak to było przed FSX... kilkadziesiąt screenów w wysokiej rozdzielczości, z różnymi statkami powietrznymi, oczywiście obiecujące demo... miło wspominam tamte lata .
369 NOK = 204.35 PLN
Wiadomo, co kraje, to zwyczaje. Nie należy więc brać przelicznika jako pewnej informacji.
Zauważyć jednak można, że Flight będzie tańszy niż FSX w dniu premiery. Ja swojego FSX'a kupiłem ze 3 dni po premierze w cenie 315zł O.O
Nieźle . Choć przy FSX była większa pompa medialna i większe było oczekiwanie na nowy tytuł. Tutaj jest to "Kolejna FIFA" i jakoś tak nowy FS nie robi na mnie większego wrażenia. Może dlatego, że strasznie mało wychodzi na świat ze studia MS. Parę screenów raz na 2 miesiące i kilka 1 minutowych filmików to stanowczo za mało.
Czyżby Flight był tak ubogi w "ficzery", że MS nie ma się czym pochwalić? Hmmm...
PS. A pamiętam jak to było przed FSX... kilkadziesiąt screenów w wysokiej rozdzielczości, z różnymi statkami powietrznymi, oczywiście obiecujące demo... miło wspominam tamte lata .
W tym przypadku nie ma czasu na lansowanie się w mediach.WilkzPolski pisze:Choć przy FSX była większa pompa medialna i większe było oczekiwanie na nowy tytuł.
Przed Bożym Narodzeniem będzie X-Plane 10 który ma ogromne szanse na odebranie bardzo dużej części rynku od MS Flight i trzeba być pierwszym.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
- WilkzPolski
- Turboprop Captain
- Posty: 193
- Rejestracja: śr 14 wrz, 2005 20:27
- Skąd jesteś: EPBK
Miejcie na uwadze jeszcze plotkę o "hawajskim casualu" Flighta. Jeśli się sprawdzi, to nie będzie mowy o porównywaniu tych dwóch hmm... symulatorów(?).
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
- WilkzPolski
- Turboprop Captain
- Posty: 193
- Rejestracja: śr 14 wrz, 2005 20:27
- Skąd jesteś: EPBK
A ja nie wiem jak bardziej można uprościć FS (przy obecnej możliwości zmniejszania trudności)... chyba, że w pudełku dorzucą Joystick analogowy .RzEmYk pisze:Miejcie na uwadze jeszcze plotkę o "hawajskim casualu" Flighta. Jeśli się sprawdzi, to nie będzie mowy o porównywaniu tych dwóch hmm... symulatorów(?).
Nie wymagam od FS ani AFM, ani super konstrukcji w defaulcie, skoro i tak latam motolotnią w strefie G. W moim odczuciu liczy się VFR i klimat latania - gdzie pamiętając zapowiedź MS o oddaniu emocji z latania - mam wrażenie, ze tym nowy Flight będzie się kierować.
W FS boli mnie tylko brak cieni chmur... sorry, takie mam zboczenie widać, ale serio by się coś takiego przydało + wzmocnienie obrazu podczas słonecznych dni.
Biorąc pod uwagę że M$ wypuścił wolant do Xboxa zaczynam coraz bardziej utwierdzać się w przekonaniu że Flight nie będzie produktem dla Nas.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Plotka: http://forum.avsim.net/topic/348888-fli ... oping-for/
To nie wolant, tylko kierownica oparta na akcelerometrach. W dodatku:marcpro pisze:M$ wypuścił wolant do Xboxa
The Xbox 360 Wireless Speed Wheel is aimed at causal racing fans who want a bit more sensitivity than the standard Xbox 360 Controller S.
Ostatnio zmieniony pn 10 paź, 2011 17:32 przez RzEmYk, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
- WilkzPolski
- Turboprop Captain
- Posty: 193
- Rejestracja: śr 14 wrz, 2005 20:27
- Skąd jesteś: EPBK
Hahaha! Rozumiem, że czerwony odpowiada za pracę silnika, zielony - światła, żółty - łączność i niebieski - "specialne".
I tak:
>1 misja: trening - pierwszy lot<
>samolot - b747<
>Odprawa<
Witaj kadecie! Dzisiaj Twój pierwszy lot szkoleniowy, a naszym samolotem szkoleniowym będzie Boeing-747. Czujesz ten dreszczyk przed pierwszym w życiu lotem? Dobrze, bo lecisz sam. Twoim zadaniem będzie transport ściśle tajnego ładunku do bazy wojskowej Nellis. Bez obaw, będę Ci asystować przez telefon. Powodzenia!
>LOT<
(dialogi)
*Właśnie stoimy na pasie, wspaniała ta obsługa naziemna, oszczędzili nam kołowania i zaholowali samolot na start.
*Przed startem włącz światła logo, taxi i beacon za pomocą zielonego guzika na kontrolerze.
*Aby włączyć dopływ paliwa, pompę paliwową, prądnicę, i rozruch silnika wciśnij czerwony przycisk na wolancie i przytrzymaj tak długo, aż odpowiednia ikonka nie zniknie ze środka ekranu.
*Dobrze! Aby poprosić wieŻę o pozwolenie na start wciśnij żółty guzik na kontrolerze.
*Możesz lecieć!
Teraz za pomocą niebieskiego guzika ustaw wszystkie parametry samolotu oraz klapy do startu. Aby wystartować automatycznie - wciśnij niebieski guzik po raz drugi.
*Wspaniale! Właśnie wystartowałeś!
*Sukces! Wciśnij ESC by zakończyć misję!
>Nagroda<
Jan Kowalski zdobył reward:first flight
Lubię to * Dodaj komentarz * Udostępnij Dodano około 2 minuty temu.
Sorry za OT... musiałem!
I tak:
>1 misja: trening - pierwszy lot<
>samolot - b747<
>Odprawa<
Witaj kadecie! Dzisiaj Twój pierwszy lot szkoleniowy, a naszym samolotem szkoleniowym będzie Boeing-747. Czujesz ten dreszczyk przed pierwszym w życiu lotem? Dobrze, bo lecisz sam. Twoim zadaniem będzie transport ściśle tajnego ładunku do bazy wojskowej Nellis. Bez obaw, będę Ci asystować przez telefon. Powodzenia!
>LOT<
(dialogi)
*Właśnie stoimy na pasie, wspaniała ta obsługa naziemna, oszczędzili nam kołowania i zaholowali samolot na start.
*Przed startem włącz światła logo, taxi i beacon za pomocą zielonego guzika na kontrolerze.
*Aby włączyć dopływ paliwa, pompę paliwową, prądnicę, i rozruch silnika wciśnij czerwony przycisk na wolancie i przytrzymaj tak długo, aż odpowiednia ikonka nie zniknie ze środka ekranu.
*Dobrze! Aby poprosić wieŻę o pozwolenie na start wciśnij żółty guzik na kontrolerze.
*Możesz lecieć!
Teraz za pomocą niebieskiego guzika ustaw wszystkie parametry samolotu oraz klapy do startu. Aby wystartować automatycznie - wciśnij niebieski guzik po raz drugi.
*Wspaniale! Właśnie wystartowałeś!
*Sukces! Wciśnij ESC by zakończyć misję!
>Nagroda<
Jan Kowalski zdobył reward:first flight
Lubię to * Dodaj komentarz * Udostępnij Dodano około 2 minuty temu.
Sorry za OT... musiałem!
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez WilkzPolski, łącznie zmieniany 1 raz.