Microsoft Flight - casual lub symulator, wybierz sam
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
Microsoft Flight - casual lub symulator, wybierz sam
Hej..
Jak donoszą gry online zespół który pracował na flight simultorami ruszył do pracy i tworzą nowy program (nareszcie!!!): oto pełna wiadomość z gry_online:
"Pisaliśmy już dzisiaj o odnowionym zaangażowaniu firmy Microsoft w tworzenie tytułów pecetowych. Pierwszą oznaką tego było Age of Empires Online, drugą jest natomiast powrót firmy do gatunku symulatorów lotu, którego owocem ma być ujawniony właśnie Microsoft Flight.
W przeciwieństwie do Age of Empires Online nie podano zbyt wielu konkretów na temat Mictosoft Flight. Wiemy jedynie, że gra wydana zostanie wyłącznie na system operacyjny Windows i stanowić ma świeże spojrzenie na gatunek symulatorów lotniczych. W założeniach całość ma być równie przystępna dla starych wyjadaczy, jak i dla nowicjuszy. Celem, jaki postawili przed sobą twórcy jest oddanie emocji towarzyszących lataniu. Ambitny to plan, ale jeśli ktoś może go wykonać to właśnie Microsoft. Premiera nastąpić ma w przyszłym roku.
Otwarto już oficjalną stronę, na której na razie nie znajdziemy nic poza krótkim filmikiem i logo. Projekt tworzony jest przez wewnętrzny zespół deweloperski Microsoft złożony głównie z ludzi, którzy pracowali nad wcześniejszymi odsłonami serii. Zabawa będzie oczywiście w pełni zintegrowana z Games for Windows Live. Ciekawe natomiast, czy do gry nie wbudowany zostanie jakiś sklepik z DLC. Seria Flight Simulator słynie z niezwykłego bogactwa komercyjnych dodatków opracowywanych przez firmy niezwiązane z Microsoftem. Bez problemu można dokupić setki nowych samolotów czy lokacji, jak również nabyć rozszerzenia znacząco modyfikujące rozgrywkę. Przykładem tego ostatniego jest Air Hauler, który pozwala graczom na wcielenie się we właściciela lotniczej firmy kurierskiej. Microsoft nie ukrywa swojego zainteresowanie dystrybucją elektroniczną i umożliwienie fanom nabywania takich materiałów bezpośrednio z poziomu samej gry byłoby logicznym krokiem.
Przypomnijmy, że cykl Flight Simulator tworzony był dawniej przez będący własnością Microsoftu zespół Aces. Ku rozpaczy fanów studio zostało jednak na początku zeszłego roku zamknięte, a większość pracowników zwolniona. Okazuje się na szczęście, że spora grupa tych ludzi jest już teraz z powrotem w firmie i to właśnie oni pracują nad Microsoft Flight. Jednak nie wszyscy członkowie oryginalnego zespołu wrócili w szeregi giganta. Część z nich założyła własne studio, które nazwali Cascade Game Foundry. Nowy deweloper zajęty jest obecnie tworzeniem swojego pierwszego projektu. Będzie to naturalnie symulator lotu. Szykuje się więc ciekawy pojedynek dwóch podobnych gier tworzonych przez byłych członków tego samego zespołu."
Co Wy na to?
EDIT:
poniżej link do zapowiadającego trailera:
http://www.youtube.com/watch?v=U_ohJYsMrWQ
Jak donoszą gry online zespół który pracował na flight simultorami ruszył do pracy i tworzą nowy program (nareszcie!!!): oto pełna wiadomość z gry_online:
"Pisaliśmy już dzisiaj o odnowionym zaangażowaniu firmy Microsoft w tworzenie tytułów pecetowych. Pierwszą oznaką tego było Age of Empires Online, drugą jest natomiast powrót firmy do gatunku symulatorów lotu, którego owocem ma być ujawniony właśnie Microsoft Flight.
W przeciwieństwie do Age of Empires Online nie podano zbyt wielu konkretów na temat Mictosoft Flight. Wiemy jedynie, że gra wydana zostanie wyłącznie na system operacyjny Windows i stanowić ma świeże spojrzenie na gatunek symulatorów lotniczych. W założeniach całość ma być równie przystępna dla starych wyjadaczy, jak i dla nowicjuszy. Celem, jaki postawili przed sobą twórcy jest oddanie emocji towarzyszących lataniu. Ambitny to plan, ale jeśli ktoś może go wykonać to właśnie Microsoft. Premiera nastąpić ma w przyszłym roku.
Otwarto już oficjalną stronę, na której na razie nie znajdziemy nic poza krótkim filmikiem i logo. Projekt tworzony jest przez wewnętrzny zespół deweloperski Microsoft złożony głównie z ludzi, którzy pracowali nad wcześniejszymi odsłonami serii. Zabawa będzie oczywiście w pełni zintegrowana z Games for Windows Live. Ciekawe natomiast, czy do gry nie wbudowany zostanie jakiś sklepik z DLC. Seria Flight Simulator słynie z niezwykłego bogactwa komercyjnych dodatków opracowywanych przez firmy niezwiązane z Microsoftem. Bez problemu można dokupić setki nowych samolotów czy lokacji, jak również nabyć rozszerzenia znacząco modyfikujące rozgrywkę. Przykładem tego ostatniego jest Air Hauler, który pozwala graczom na wcielenie się we właściciela lotniczej firmy kurierskiej. Microsoft nie ukrywa swojego zainteresowanie dystrybucją elektroniczną i umożliwienie fanom nabywania takich materiałów bezpośrednio z poziomu samej gry byłoby logicznym krokiem.
Przypomnijmy, że cykl Flight Simulator tworzony był dawniej przez będący własnością Microsoftu zespół Aces. Ku rozpaczy fanów studio zostało jednak na początku zeszłego roku zamknięte, a większość pracowników zwolniona. Okazuje się na szczęście, że spora grupa tych ludzi jest już teraz z powrotem w firmie i to właśnie oni pracują nad Microsoft Flight. Jednak nie wszyscy członkowie oryginalnego zespołu wrócili w szeregi giganta. Część z nich założyła własne studio, które nazwali Cascade Game Foundry. Nowy deweloper zajęty jest obecnie tworzeniem swojego pierwszego projektu. Będzie to naturalnie symulator lotu. Szykuje się więc ciekawy pojedynek dwóch podobnych gier tworzonych przez byłych członków tego samego zespołu."
Co Wy na to?
EDIT:
poniżej link do zapowiadającego trailera:
http://www.youtube.com/watch?v=U_ohJYsMrWQ
Ostatnio zmieniony ndz 11 mar, 2012 21:05 przez piter747, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Jet 1st Officer
- Posty: 283
- Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
- Skąd jesteś: Maastricht
LINK do informacji. Oficjalna strona .
Re: Ruszyły prace nad nowym symulatorem
Śmiem wątpić czy to będzie zupełnie nowa produkcja. W tak krótkim czasie to chyba nawet Microsoft nie da rady stworzyć symulatora od podstaw.piter747 pisze: (...) zespół który pracował na flight simultorami ruszył do pracy i tworzą nowy program (...)
Premiera nastąpić ma w przyszłym roku.
A poza tym to: pogodzenie starych wyjadaczy i nowicjuszy; Games for Windows Live, zakup dodatków poprzez program - jakoś nie nastraja mnie optymistycznie, ale pożyjemy zobaczymy.
A poza tym fajnie że coś się dzieje na rynku: Aerosoft, Cascade Game Foundry i teraz na nowo Microsoft.
Sie będzie działo
Ostatnio zmieniony wt 17 sie, 2010 13:51 przez marcpro, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Re: Ruszyły prace nad nowym symulatorem
Ja przypuszczam że podrasują trochę grafikę i może z optymalizują wymagania i dodadzą kilka nowych maszyn a cała reszta będzie ściągnięta z FSX.marcpro pisze:Śmiem wątpić czy to będzie zupełnie nowa produkcja. W tak krótkim czasie to chyba nawet Microsoft nie da rady stworzyć symulatora od podstaw.
Ja też mam taką nadzieję - cały czas odwlekam przesiadkę na FSX z myślą że pojawi się coś lepszego.TytusPZL pisze:Mam nadzieję, że warto będzie kupić nowego Sima.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
FSX bazował na Microsoft ESP, stawiam, że podpicowali ESP, obtoczyli go w otoczkę user friendly oraz eye-candy i mają zamiar coś takiego wypuścić. Obym się mylił...
EDIT:
Jednak ESP powstało z FSX SP2, więc przepraszam za wprowadzenie w błąd.
EDIT:
Jednak ESP powstało z FSX SP2, więc przepraszam za wprowadzenie w błąd.
Ostatnio zmieniony śr 18 sie, 2010 16:09 przez RzEmYk, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
wibwk pisze:(...) dla dużej sprzedawalności produktu nikt w dzisiejszych czasach nie będzie tworzył pseudo profesjonalnego symulatora na PC tak jak to było w założeniach przy pierwszych odsłonach MFS. Teraz bardziej liczy się fun i ładne kolorki.
I to mnie martwi najbardziej. Sam fakt że z nazwy zniknęło słowo "Simulator" już może dawać do myślenia, że należy spodziewać się bardziej zręcznościówki niż symulatora.
Pewnie tak jak napisał Rzemyk, dodadzą trochę misji, podkręcą kolorki, uproszczą obsługę, itd, itp - a sprzedaż pójdzie w miliony.
A nam, fanom maksymalnego realizmu - pozostanie wyginąć jak dinozaury.
Chciaż z drugiej strony - zawsze zostaje X-Plane.
Tutaj trochę infromacji z ich ostatniego kongresu.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Może rzeczywiście na razie nie ma co się nakręcać, ale jak na razie wiele rzeczy na to wskazuje że raczej będzie to zręcznościówka.KaEn pisze:Panowie spokojnie... Poczekajmy na więcej konkretów. Na razie wiadomo, że będzie nowy produkt i... w sumie tyle. Gdybanie na tym etapie może tylko doprowadzić nas wszystkich do frustracji, a na końcu może się okazać, że wcale nie jest tak źle
No ale pożyjemy, zobaczymy.
Pozdrawiam,
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
Marcin
FS 9,1; FSG 2005; GE Pro; UTE; FE; WPS; TPS; FSPax; FS Nav, RC4, Wilco Airbus vol1.
C2D 8500, GF 9800GTX+ 1GB, SB Audigy 2 ZS, 2GB RAM, XP Pro SP3.
-
- Jet 1st Officer
- Posty: 283
- Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
- Skąd jesteś: Maastricht
ciekawe co z tego wyjdzie...Przypomnijmy, że cykl Flight Simulator tworzony był dawniej przez będący własnością Microsoftu zespół Aces. Ku rozpaczy fanów studio zostało jednak na początku zeszłego roku zamknięte, a większość pracowników zwolniona. Okazuje się na szczęście, że spora grupa tych ludzi jest już teraz z powrotem w firmie i to właśnie oni pracują nad Microsoft Flight. Jednak nie wszyscy członkowie oryginalnego zespołu wrócili w szeregi giganta. Część z nich założyła własne studio, które nazwali Cascade Game Foundry. Nowy deweloper zajęty jest obecnie tworzeniem swojego pierwszego projektu. Będzie to naturalnie symulator lotu. Szykuje się więc ciekawy pojedynek dwóch podobnych gier tworzonych przez byłych członków tego samego zespołu.
Najlepiej by było jakby zrobili jakąś akcje pomysłów, czyli że byłaby jakaś strona na której można by pisać swoje pomysły i uwagi co do najnowszego FS.
Garstka nowych informacji:
http://simflight.com/2010/08/18/microso ... ud-enigma/
http://simflight.com/2010/08/18/microso ... ud-enigma/
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Nie wydaje mi się aby Microsoft pokusił się na tworzenie kolejnej gry, której akcja rozgrywa się w kokpicie samolotu. Po prostu rynek na takie gry jest mały. Przypuszczam, ale mogę się mylić że to będzie całkiem nowy i lepszy symulator.
Jest jeszcze taka możliwość, że na razie nad niczym nie pracują tylko sprawdzają rynek (premierę mogą odwlekać miesiącami). Dowodem może być tu ich lipna strona.
Ciekawi mnie nad czym pracuje Cascade Game Foundry, piszą że pracują nad czymś co będzie miało demo więc to może być ciekawa alternatywa. Mam tylko nadzieje, że nie będzie to symulator pociągów.
Jest jeszcze taka możliwość, że na razie nad niczym nie pracują tylko sprawdzają rynek (premierę mogą odwlekać miesiącami). Dowodem może być tu ich lipna strona.
Ciekawi mnie nad czym pracuje Cascade Game Foundry, piszą że pracują nad czymś co będzie miało demo więc to może być ciekawa alternatywa. Mam tylko nadzieje, że nie będzie to symulator pociągów.
-
- Jet 1st Officer
- Posty: 283
- Rejestracja: pt 25 cze, 2010 11:32
- Skąd jesteś: Maastricht
Ja do kolei nic nie mam. Pradziadek, dziadek i tata pracowali na kolei. Tato był lekko rozczarowany jak zorientował się, że poszło mi w samoloty ale jakoś to przetrawił
A co do tematu to trzymajmy mocno kciuki żeby to nie była zręcznościówka typu leć tam, zestrzel to, unikaj wrogich pocisków. Na pocieszenie wspomnę, że mamy FS2002, FS9, FSX więc nawet jakby Microsoft Flight nie był "simulatorem" to i tak mamy na czym latać.
A co do tematu to trzymajmy mocno kciuki żeby to nie była zręcznościówka typu leć tam, zestrzel to, unikaj wrogich pocisków. Na pocieszenie wspomnę, że mamy FS2002, FS9, FSX więc nawet jakby Microsoft Flight nie był "simulatorem" to i tak mamy na czym latać.
Już nie taki początkujący pasjonat lotnictwa.
co kto woli... Ja jak miałem 10 lat to już sie interesowałem (nie mając FS) jak działa autopilot (może być dmuchany. hehe(jak w filmie)) i wieloma takimi sprawami - teraz te podstawy to już dla mnie nic ciekawego (samoloty to cały czas cel mego życia)Tato był lekko rozczarowany jak zorientował się, że poszło mi w samoloty ale jakoś to przetrawił
Przyłączam sięA co do tematu to trzymajmy mocno kciuki żeby to nie była zręcznościówka typu leć tam, zestrzel to, unikaj wrogich pocisków.
Niby tak, ale przydałoby się coś takiego jak dobre textury (realistyczne), bardziej rozmyte światła, a nie jasne kropki i wiele innych rzeczy.Na pocieszenie wspomnę, że mamy FS2002, FS9, FSX więc nawet jakby Microsoft Flight nie był "simulatorem" to i tak mamy na czym latać.
Wyobrażasz sobie jak szybko ich support zostałby zablokowany mailami od wkurzonych użytkowników, którzy kupili "popsuty egzemplarz gry" gdyby standardowe maszyny miały poziom skomplikowania PMDG/Wilco?KilRoy pisze:Przydały by się też dopracowane samoloty z całym kokpitem (FMC i inne sprawy), a nie wszystko kupować.
Taki offtop mały: Co do dmuchanego autopilota to film był całkiem nie najgorszy . Zauważyłem u siebie od pewnego czasu swego rodzaju "zboczenie hobbystyczne" a mianowicie nie potrafię już oglądać filmu gdzie akcja rozgrywa się w samolocie nie oceniając odruchowo działań filmowych pilotów. Film dla mnie bardzo traci na wartości i nie potrafię się "wczuć" w fabułę tylko cały czas wszystko mi się nie zgadza. A już jasna krew mnie zalała jak w którymś to filmie trzeba było odłączyć autopilota a pilot zrobił to na panelu radia...
Morał z tego taki, że czasami lepiej widzieć mniej niż więcej i żyć w błogiej nieświadomości.
Morał z tego taki, że czasami lepiej widzieć mniej niż więcej i żyć w błogiej nieświadomości.
Już nie taki początkujący pasjonat lotnictwa.
XP - bdb system
Vista - ładne i kaszaniaste
7 - ładne i super sprawne
2004
X
Fligt
Może będzie analogicznie
Byle by się nie skończyło na samym "gaming". Liczę na solidną platformę, z potężnym SDK. Niech zrobią for fun (bo sprzedać się musi), byle by zostawili otwartą furtkę dla takich jak my. A wątpie by mogło być gorzej.
Vista - ładne i kaszaniaste
7 - ładne i super sprawne
2004
X
Fligt
Może będzie analogicznie
Byle by się nie skończyło na samym "gaming". Liczę na solidną platformę, z potężnym SDK. Niech zrobią for fun (bo sprzedać się musi), byle by zostawili otwartą furtkę dla takich jak my. A wątpie by mogło być gorzej.
Nie zgadzam się z Twoją opinią o FSX. Moim zdaniem jest bardzo udanym produktem, nie mam z nim problemów mimo wielu dodatków, chodzi bardzo stabilnie. FS9 się przy nim kryje.
Na laptopie mam W7 64bit , na stacjonarce Viste 64 bit, także porównanie mam. Muszę powiedzieć, że Vista właściwie niczym nie ustępuje W7. Bardzo sobie ją chwalę.
Na laptopie mam W7 64bit , na stacjonarce Viste 64 bit, także porównanie mam. Muszę powiedzieć, że Vista właściwie niczym nie ustępuje W7. Bardzo sobie ją chwalę.
C2D E8400@3.5Ghz,ASUS P5Q-E,DDR2 OCZ SLI Ready 800Mhz,GTX260,Chieftec 550W,HDD1TB,LCD 22'',Saitek Cyborg X
Cała dyskusja nad wyższością FS9 nad FSX oparta jest głównie na przyzwyczajeniach. Znaczącą różnicą wg. mnie jest tylko znacznie większy asortyment bezpłatnych jak i płatnych dodatków do FS9 (wynika to tylko z tego, że jest na rynku dłużej niż FSX) ale to się zmienia pomału
Już nie taki początkujący pasjonat lotnictwa.
Robi się off-topic ale różnica między FS9, a FSX to nie tylko ilość dodatków. FSX po prostu lepiej wygląda i daje większe możliwości np. twórcom scenerii.
FSX mam na dysku już bardzo długo. Ostatnio z ciekawości wrzuciłem sobie FS9+UT+GE+AS 6.5. Nawet z tymi dodatkami FS9 wygląda dużo gorzej, niże FSX z analogicznymi dodatkami. Oczywiście, dla latających IFR na dużych pułapach jeden pies, jak wygląda ziemia ale dla VFR FSX to zupełnie inna bajka.
FSX mam na dysku już bardzo długo. Ostatnio z ciekawości wrzuciłem sobie FS9+UT+GE+AS 6.5. Nawet z tymi dodatkami FS9 wygląda dużo gorzej, niże FSX z analogicznymi dodatkami. Oczywiście, dla latających IFR na dużych pułapach jeden pies, jak wygląda ziemia ale dla VFR FSX to zupełnie inna bajka.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Demo które robią jest przeznaczone dla potencjalnych wydawców i inwersorów, nie graczy. Co to będzie to nie wiadomo, ale nie spodziewałbym się zamiennika dla FSa.oracle pisze:Ciekawi mnie nad czym pracuje Cascade Game Foundry, piszą że pracują nad czymś co będzie miało demo więc to może być ciekawa alternatywa. Mam tylko nadzieje, że nie będzie to symulator pociągów.
Taki mały OT, Vistę "robił" zespół od W Millenium, 7 ten od XP, to inne produkcje.TytusPZL pisze:Ja by porównał tak: Wyobraźcie sobie, że FS9 to Windows Vista, a FSX to Windows 7. Mają wiele wspólnego, aczkolwiek 7 jest poprawioną (i to gruntownie) wersją Visty.
Boję się że Flight też będzie "inną" produkcją niż symulator.
Masz na to jakiś papier?Taki mały OT, Vistę "robił" zespół od W Millenium, 7 ten od XP, to inne produkcje.
Dla przypomnienia - Vista została opóźnienia ze względu na zaangażowanie developerów w rozwój Xp i Servera.
W przeciwieństwie do drobnicy (takiej jak FSX czy MS F) systemy operacyjne są rozwijane przez kilkadziesiąt zespołów, które zajmują się poszczególnymi modułami. Każdy "Vista team" to po prostu zbiór zespołów, które w danej chwili pracują nad potrzebnymi modułami. Porzucenie zespołów zajmujących się modułami do Xp i wyznaczenie innych do zajmowania się modułami do Visty było by nieco nieracjonalne.
No właśnie! Wczoraj jak dokładniej przeglądałem Sim Market to wtedy zauważyłem, że FSX to tylko sam symulator i tyle.KilRoy pisze:Przydały by się też dopracowane samoloty z całym kokpitem (FMC i inne sprawy), a nie wszystko kupować.
Bardzo bym się ucieszył jakby projektujący MS Flight czytaliby to co piszemy -
Samoloty w Symulatorze powinny wyglądać jak Capitan Sim Boeing 757, E-Jets i reszta samolotów tego typu.
Niektóre dodatki traktuje tak jakby najpierw robili je na szybko (zrobione kiepsko), a potem poprawki sprzedają osobno i drogo.
Michał