iFly 747-400
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
iFly 747-400
Temat wydzielony z watku o dobrych samolotach dla FS.
Link do samolotu:
http://library.avsim.net/search.php?Sea ... &Go=Search
Tez radze sciagac, póki jest na sieci.
Wiekszosc systemow oddanych bardzo dobrze. Lata też całkiem całkiem.
Link do samolotu:
http://library.avsim.net/search.php?Sea ... &Go=Search
Tez radze sciagac, póki jest na sieci.
Wiekszosc systemow oddanych bardzo dobrze. Lata też całkiem całkiem.
Ostatnio zmieniony czw 16 mar, 2006 09:01 przez konraf, łącznie zmieniany 3 razy.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
U mnie samolot działa idealnie z tym, ze korzystam tylko z panelu 2D.
Jak ktos z Was dojdzie, w jakim formacie sa procedury SID/STAR, dajcie znać.
Jak ktos z Was dojdzie, w jakim formacie sa procedury SID/STAR, dajcie znać.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Znany na pewno jest, bo trąbiło o nim wiekszosc serwisów poswieconych FS. Z drugiej jednak strony na Navdata są SID/STAR tylko do płatnych dodatków, wiec nie sądze, że pojawią sie procedurki dla iFly.maver pisze: Albo wyedytujesz je sam , albo trzeba poczekać, aż produkt stanie się sławnu i SID/STARS pojawią się na navdata.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Cudooo! Tożto zdecydowanie lepsze od PMDG!
PMDG bez problemu robiłem beczki, przewroty, pikowałem ostro, żeby 300 ft nad ziemią wznieść się. A tu? spróbujcie przy prędkości ok. 280 kts, 2000 FT, ale na zerowym ciągu zadrzeć dziób. Efekt samolot przejdzie w pikowanie, wszystkie system ostrzegawcze zaczną wyć w niebogłosy i nawet jak otworzycie przepustnice na maksa, macie marne szanse wyjść z opresji.
U mnie z klatkowaniem w VC nie ma większego problemu (zobaczymy jak na EDDF), jednak tekstury VC ładują się dosyć długo.
Model zewnętrzny jest piękny (jak i malowania - Ach ta Lufthansa!).
FMC sprawuje sie świetnie (zakładki emergency itp) tylko te SID/STAR
Przez ten samolot dostana jakichś kompleksów i będę się bał kupić jakis płatny dodatek, gdyż będę czekał na tak idealnie odwzorowany free.
Chyba ten kolos odwróci mnie trochę od 737 PiC (niedopomyślenia!)
Świetny manual przeszło 300 stron. Plusy można mnożyć w nieskończoność.
Minusów narazie nie stwierdziłem żadnych, oprócz SID/STAR.
PS. W jaki sposób za pomocą active camera zejść na niższy pokład?
PMDG bez problemu robiłem beczki, przewroty, pikowałem ostro, żeby 300 ft nad ziemią wznieść się. A tu? spróbujcie przy prędkości ok. 280 kts, 2000 FT, ale na zerowym ciągu zadrzeć dziób. Efekt samolot przejdzie w pikowanie, wszystkie system ostrzegawcze zaczną wyć w niebogłosy i nawet jak otworzycie przepustnice na maksa, macie marne szanse wyjść z opresji.
U mnie z klatkowaniem w VC nie ma większego problemu (zobaczymy jak na EDDF), jednak tekstury VC ładują się dosyć długo.
Model zewnętrzny jest piękny (jak i malowania - Ach ta Lufthansa!).
FMC sprawuje sie świetnie (zakładki emergency itp) tylko te SID/STAR
Przez ten samolot dostana jakichś kompleksów i będę się bał kupić jakis płatny dodatek, gdyż będę czekał na tak idealnie odwzorowany free.
Chyba ten kolos odwróci mnie trochę od 737 PiC (niedopomyślenia!)
Świetny manual przeszło 300 stron. Plusy można mnożyć w nieskończoność.
Minusów narazie nie stwierdziłem żadnych, oprócz SID/STAR.
PS. W jaki sposób za pomocą active camera zejść na niższy pokład?
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
super samolot, wszystko fajnie, ale strasznie brakuje guziczkow do 'skakania' po panelach, tzn. jeden klik i jestesmy w overhead itd. mimo to jest swietny.
zapewne duzo osob chcialo sobie sprawic queen of the skies na gwiazdke pmdg juz zacieralo raczki a tu wychodzi taki darmowy ifly 747 dorownojacy ich produktowi, w dodatku darmowy - pewnie straca sporo klientow
zapewne duzo osob chcialo sobie sprawic queen of the skies na gwiazdke pmdg juz zacieralo raczki a tu wychodzi taki darmowy ifly 747 dorownojacy ich produktowi, w dodatku darmowy - pewnie straca sporo klientow
| Athlon 2500+ Barton | 1,5GB RAM | 160GB HDD | ATI Radeon X1950GT | Philips 150S4 | FS2004 |
Bardziej. Ma funkcje realnego FMC z tym, ze tylko mozna sobie je poogladac, bo to sa juz sprawy nie do oddania w FS (różne tam opcje konserwacyjne, itp.).
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Ja tam znawca nie jestem, ale FMC jest raczej lepszy od tego z PMDG - np. dziala przycisk ATC (!) hehe.Grzesiek/AZT013 pisze:Bardziej ??? Cholera nie powiecie chyba ze jest lepszy od PMDG ?
VC i panele mogly by lepiej wygladac, ale cala reszta (lacznie z modelem lotu) jak dla mnie dziala lepiej niz w PMDG.
------------
Michal
Michal
Czy Ifly stanie się popularny?
FD jest dla mnie, jak narazie, genialne. O pracy systemów nie mogę się zbytnio wypowiadać, ale jest ich dużo i zdają sie pracować poprawnie. Panel ładniejszy niż PMDG i pewnie nieco bardziej funkacjonalny (pomijając brak możliwości dostępu do paneli i ich zamykania, przy pomocy myszy).
PMDG jednak znajdzie mnóstwo nabywców z dwóch powodów: Pierwszy to taki, że PMDG jest produktem prestiżowym, za niemałą kasę a dla niektórych droższy znaczy lepszy, bez względu na opinie innych.
Po drugie, PMDG nie licząc panelu, bije na głowę graficznie Ifly'a. Czytając fora już widać planowane "masowe" merge'y z opensky'em itd. Czyli coś co dobrze znamy...
Zagorzali wielbiciele VC zauważą że model I'Fly jest dużo grzej wykonany a do tego niewiele ma wspólnego z kokpitem prawdziwego Boeing'a, nie licząc rozmiesczenia gauge'sów
Ja narazie jestem zachwycony
Pozdrawiam.
FD jest dla mnie, jak narazie, genialne. O pracy systemów nie mogę się zbytnio wypowiadać, ale jest ich dużo i zdają sie pracować poprawnie. Panel ładniejszy niż PMDG i pewnie nieco bardziej funkacjonalny (pomijając brak możliwości dostępu do paneli i ich zamykania, przy pomocy myszy).
PMDG jednak znajdzie mnóstwo nabywców z dwóch powodów: Pierwszy to taki, że PMDG jest produktem prestiżowym, za niemałą kasę a dla niektórych droższy znaczy lepszy, bez względu na opinie innych.
Po drugie, PMDG nie licząc panelu, bije na głowę graficznie Ifly'a. Czytając fora już widać planowane "masowe" merge'y z opensky'em itd. Czyli coś co dobrze znamy...
Zagorzali wielbiciele VC zauważą że model I'Fly jest dużo grzej wykonany a do tego niewiele ma wspólnego z kokpitem prawdziwego Boeing'a, nie licząc rozmiesczenia gauge'sów
Ja narazie jestem zachwycony
Pozdrawiam.
napalilem sie na niego strasznie ale niestety nie mozna teraz sciagnac z Avsim
Cały czas jest dostępny naMogę udostępnić tego benka, ale na nie więcej niż 5-7 ściągnięć. (limit transferu na ftp). Chętnych proszę na PW.
flightsim.com fly74710.zip
simviation download
AMD Athlon 3000+/3,25GB RAM/ATI 4870 512MB/nVidia nForce4-4X/CH Yoke/Logitech Cyborg X/MCP/Pro Pedals CH/350d/100-400L/17-40L
Marcin EPML
Marcin EPML
CRS ustawiasz w FMC w zakładce rad/nav
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Ten iFly to niemal to co PMDG 747 wiec spokojnie skorzystac mozesz z tego:
http://smithplanet.com/fs2004/pmdg/index.htm
Poza tym do samolotu dołączona jest ponad 300 stronicowa instrukcja.
Jesli w Twoim pytaniu chodziło Ci o cos po polsku, to na pewno nic takiego nie znajdziesz.
http://smithplanet.com/fs2004/pmdg/index.htm
Poza tym do samolotu dołączona jest ponad 300 stronicowa instrukcja.
Jesli w Twoim pytaniu chodziło Ci o cos po polsku, to na pewno nic takiego nie znajdziesz.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Jaką wartosc wpisujesz w GW lub ZFW? Pamietaj, ze są tam wartosc w kg a nie lbs. Wejdz sobie do standardowego Fuel Loadera z FS'a, ustal ilosc paliwa i policz ZFW (Masa statku powietrznego po załadowaniu pasażerów/bagażu ale bez załadowanego paliwa). Standardowo wiekszosc z nas ma zapewne te wartosci w lvs wiec musisz sobie wejsc w opcje miedzynarodowe FS i zmienic na system metryczny. Tudzież wartosc ZFW w lbs podziel przez 2,2 i bedziesz miał w kg.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Andrzej, a wpisz tylko ZFW 175.
Mozna podawac albo GW albo ZFW. Podasz ZFW to sam policzy GW.
Mozna podawac albo GW albo ZFW. Podasz ZFW to sam policzy GW.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Czy u kogoś też to występuje?
Po kilku niach zabawy z chińskim 747 nie daje się załadować i wyskakuje ERROR FS2004 .Trzeba ponownie instalować samolot.Po jakimś czasie ponownie to występuje,a inne samoloty działają poprawnie .Kto coś poradzi ??
Ostatnio zmieniony pn 09 sty, 2006 09:10 przez sp_muw, łącznie zmieniany 1 raz.
Ba no pewnie, ze nie ma jak LevelD ze ok 35 dolców ale Panowie, tu mowa o darmowym samolocie. Jaki darmowy samolot doczekał sie na forum (nie tylko nieniejszym) tylko wypowiedzi? Chyba zaden. Wiec jak to sie mowi, darowanemu koniowi w zęby sie nie zagląda.
Komuś sie samolot nie podoba, to DEL i po kłopocie.
Komuś sie samolot nie podoba, to DEL i po kłopocie.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
iFly 747-400
Może mi ktoś napisać jak skonfigurować autopilota aby lot odbywał się zgodnie z radialem na VOR .,przy caęstotliwości i radial. wpisanym w FMC. Mirek
swidemir
747 nie potrafi leciec/śledzić określonego radiala VOR. Przycisk LOC na panelu autopilota służy tylko do przechwytywania sygnału localizera ILS.
Ostatnio zmieniony pn 07 cze, 2010 08:31 przez konraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
iFly 747-400
Po osiągnięciu pułapu zaplanowanego przez FSM pojawia się komunikat na FSM ,, CHECK ALT TGT" co to oznacz i co mam zrobić .Mirek
swidemir
Jaki to pułap i jaki w tym czasie jest ustawiony ALT na autopilocie?
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
iFly 747-400
Na autopilocie jest ustawione 10000 a w fmc 5000. Samolot osiąga 5000 stabilizuje się i wyświetla się w FMC komunikat CHECK ALT TGT... Mirek
swidemir
Samolot zatrzymał sie na pierwszym napotkanym ograniczeniu, tutaj ze strony FMC. Nie wiem jaki miałes podczas tego lotu pułap przelotowy ale chyba nie 5000 ft? Generalnie zasada jest taka:
1. w FMC nad punktem A pułap 5000 ft, a na AP ustawione 8000 ft = lecąc w VNAV samolot zatrzyma się na 5000 ft
2. na AP (ALT) ustawiony pułap 5000 ft ale w FMC nad kolejnym punktem 8000 ft = samolot zatrzyma się na 5000 ft (lecąc na VNAV).
1. w FMC nad punktem A pułap 5000 ft, a na AP ustawione 8000 ft = lecąc w VNAV samolot zatrzyma się na 5000 ft
2. na AP (ALT) ustawiony pułap 5000 ft ale w FMC nad kolejnym punktem 8000 ft = samolot zatrzyma się na 5000 ft (lecąc na VNAV).
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Witam Sznownych Pilotow Przeszukalem vatsim i te forum poradzilem sobie ze wszystkim w proponowanym locie z aztec na EPKK-EPWA oprocz:
lece droga JED R23 ARDAG i przy wprowadzaniu danych STAR w FMC nie mam nic do wyboru autor pisze zeby wybrac ARDAG1U a ja mam pustke zero do wyboru dlaczego??
i 2 pomozcie bo nigdzie tego nie znalazlem jak podmienic AIRAC w iFLY zeby baza w FMC zmienila sie z 0511 na 0513 oraz jak zaktualizowac(dodac) dane SID i STAR
Jesli byla o tym juz mowa to Admina prosze o wyrozumialosc ale braklo mi sil i checi do dalszego szukania i smiecenia w katalogu FS:) a napewno pomozecie Dzieki Pozdrawiam
lece droga JED R23 ARDAG i przy wprowadzaniu danych STAR w FMC nie mam nic do wyboru autor pisze zeby wybrac ARDAG1U a ja mam pustke zero do wyboru dlaczego??
i 2 pomozcie bo nigdzie tego nie znalazlem jak podmienic AIRAC w iFLY zeby baza w FMC zmienila sie z 0511 na 0513 oraz jak zaktualizowac(dodac) dane SID i STAR
Jesli byla o tym juz mowa to Admina prosze o wyrozumialosc ale braklo mi sil i checi do dalszego szukania i smiecenia w katalogu FS:) a napewno pomozecie Dzieki Pozdrawiam