iFly 747-400

Ogólna dyskusja na temat FS2002, FS2004, FSX.

Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk

Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

iFly 747-400

Post autor: konraf »

Temat wydzielony z watku o dobrych samolotach dla FS.

Link do samolotu:

http://library.avsim.net/search.php?Sea ... &Go=Search

Tez radze sciagac, póki jest na sieci.
Wiekszosc systemow oddanych bardzo dobrze. Lata też całkiem całkiem.
Ostatnio zmieniony czw 16 mar, 2006 09:01 przez konraf, łącznie zmieniany 3 razy.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Awatar użytkownika
kaa
Cadet
Cadet
Posty: 39
Rejestracja: czw 03 lut, 2005 14:34
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: kaa »

ja zassałem wczoraj bez problemu z avsim, ale raczej sobie nim nie polatam ze względu na wymagania - ilość fps pozostawia wiele do życzenia niezależnie od widoku...
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

U mnie samolot działa idealnie z tym, ze korzystam tylko z panelu 2D.
Jak ktos z Was dojdzie, w jakim formacie sa procedury SID/STAR, dajcie znać.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
maver
Cadet
Cadet
Posty: 41
Rejestracja: śr 31 mar, 2004 10:14
Skąd jesteś: Jaworzno

Post autor: maver »

U mnie owszem FPS spoko na 2d, na 3D mam 10 do 14 FPS. Jeśli chodzi o SID STARS to są 2 wyjścia (wszystkiego już próbowałem):
Albo wyedytujesz je sam :), albo trzeba poczekać, aż produkt stanie się sławnu i SID/STARS pojawią się na navdata.
Intel i7 9700K 5,0 Ghz, 32Mb RAM, GTX 1060
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

maver pisze: Albo wyedytujesz je sam :), albo trzeba poczekać, aż produkt stanie się sławnu i SID/STARS pojawią się na navdata.
Znany na pewno jest, bo trąbiło o nim wiekszosc serwisów poswieconych FS. Z drugiej jednak strony na Navdata są SID/STAR tylko do płatnych dodatków, wiec nie sądze, że pojawią sie procedurki dla iFly.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Awatar użytkownika
wegi
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 338
Rejestracja: sob 23 lip, 2005 17:31
Skąd jesteś: EPBY

Post autor: wegi »

Cudooo! Tożto zdecydowanie lepsze od PMDG!
PMDG bez problemu robiłem beczki, przewroty, pikowałem ostro, żeby 300 ft nad ziemią wznieść się. A tu? spróbujcie przy prędkości ok. 280 kts, 2000 FT, ale na zerowym ciągu zadrzeć dziób. Efekt samolot przejdzie w pikowanie, wszystkie system ostrzegawcze zaczną wyć w niebogłosy i nawet jak otworzycie przepustnice na maksa, macie marne szanse wyjść z opresji.
U mnie z klatkowaniem w VC nie ma większego problemu (zobaczymy jak na EDDF), jednak tekstury VC ładują się dosyć długo.
Model zewnętrzny jest piękny (jak i malowania - Ach ta Lufthansa!).
FMC sprawuje sie świetnie (zakładki emergency itp) tylko te SID/STAR :(

Przez ten samolot dostana jakichś kompleksów i będę się bał kupić jakis płatny dodatek, gdyż będę czekał na tak idealnie odwzorowany free.
Chyba ten kolos odwróci mnie trochę od 737 PiC (niedopomyślenia!)
Świetny manual przeszło 300 stron. Plusy można mnożyć w nieskończoność.
Minusów narazie nie stwierdziłem żadnych, oprócz SID/STAR.

PS. W jaki sposób za pomocą active camera zejść na niższy pokład?
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
michald
Cadet
Cadet
Posty: 37
Rejestracja: sob 19 lis, 2005 23:34
Skąd jesteś: EGUB

Post autor: michald »

Mam podobne wrazenia, chociaz nie jestem moze zbyt doswiadczonym oblatywaczem Boeingow. Samolot jest swietny.
------------
Michal
Kamil_W
Cadet
Cadet
Posty: 32
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 16:01
Skąd jesteś: Blisko EPKK

Post autor: Kamil_W »

super samolot, wszystko fajnie, ale strasznie brakuje guziczkow do 'skakania' po panelach, tzn. jeden klik i jestesmy w overhead itd. mimo to jest swietny.

zapewne duzo osob chcialo sobie sprawic queen of the skies na gwiazdke :) pmdg juz zacieralo raczki a tu wychodzi taki darmowy ifly 747 dorownojacy ich produktowi, w dodatku darmowy - pewnie straca sporo klientow :D
| Athlon 2500+ Barton | 1,5GB RAM | 160GB HDD | ATI Radeon X1950GT | Philips 150S4 | FS2004 |
Navigator
Cadet
Cadet
Posty: 35
Rejestracja: sob 07 lut, 2004 22:23
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Navigator »

czy FMC jest tak samo rozbudowany jak ten z PMDG ( poza klopotami z SID/STAR )
Pozdrawiam
Grzesiek
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Bardziej. Ma funkcje realnego FMC z tym, ze tylko mozna sobie je poogladac, bo to sa juz sprawy nie do oddania w FS (różne tam opcje konserwacyjne, itp.).
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Navigator
Cadet
Cadet
Posty: 35
Rejestracja: sob 07 lut, 2004 22:23
Skąd jesteś: EPWR

Post autor: Navigator »

Bardziej ??? Cholera nie powiecie chyba ze jest lepszy od PMDG ?
Pozdrawiam
Grzesiek
michald
Cadet
Cadet
Posty: 37
Rejestracja: sob 19 lis, 2005 23:34
Skąd jesteś: EGUB

Post autor: michald »

Grzesiek/AZT013 pisze:Bardziej ??? Cholera nie powiecie chyba ze jest lepszy od PMDG ?
Ja tam znawca nie jestem, ale FMC jest raczej lepszy od tego z PMDG - np. dziala przycisk ATC (!) hehe.

VC i panele mogly by lepiej wygladac, ale cala reszta (lacznie z modelem lotu) jak dla mnie dziala lepiej niz w PMDG.
------------
Michal
Awatar użytkownika
tidit
Jet Captain
Jet Captain
Posty: 744
Rejestracja: czw 16 gru, 2004 17:05
Skąd jesteś: EPBC

Post autor: tidit »

Czy doczekamy się poradnika do iFLY 744 jak do PMDG? Czy można się wspomagać poradnikiem do PMDG? Pytam bo jestem zielony w Boeingach (preferuje Airbusy ale to kwestia gustu;))
Andrzej
Cadet
Cadet
Posty: 43
Rejestracja: czw 30 gru, 2004 23:45
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: Andrzej »

Czy Ifly stanie się popularny?

FD jest dla mnie, jak narazie, genialne. O pracy systemów nie mogę się zbytnio wypowiadać, ale jest ich dużo i zdają sie pracować poprawnie. Panel ładniejszy niż PMDG i pewnie nieco bardziej funkacjonalny (pomijając brak możliwości dostępu do paneli i ich zamykania, przy pomocy myszy).
PMDG jednak znajdzie mnóstwo nabywców z dwóch powodów: Pierwszy to taki, że PMDG jest produktem prestiżowym, za niemałą kasę a dla niektórych droższy znaczy lepszy, bez względu na opinie innych.
Po drugie, PMDG nie licząc panelu, bije na głowę graficznie Ifly'a. Czytając fora już widać planowane "masowe" merge'y z opensky'em itd. Czyli coś co dobrze znamy...
Zagorzali wielbiciele VC zauważą że model I'Fly jest dużo grzej wykonany a do tego niewiele ma wspólnego z kokpitem prawdziwego Boeing'a, nie licząc rozmiesczenia gauge'sów ;)

Ja narazie jestem zachwycony :)

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Kamandra
Turboprop Captain
Turboprop Captain
Posty: 248
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 17:51
Skąd jesteś: EPML

Post autor: Kamandra »

napalilem sie na niego strasznie ale niestety nie mozna teraz sciagnac z Avsim
Mogę udostępnić tego benka, ale na nie więcej niż 5-7 ściągnięć. (limit transferu na ftp). Chętnych proszę na PW.
Cały czas jest dostępny na

flightsim.com fly74710.zip
simviation download
AMD Athlon 3000+/3,25GB RAM/ATI 4870 512MB/nVidia nForce4-4X/CH Yoke/Logitech Cyborg X/MCP/Pro Pedals CH/350d/100-400L/17-40L
Marcin EPML
Awatar użytkownika
premik
Cadet
Cadet
Posty: 32
Rejestracja: pt 20 sie, 2004 16:43
Skąd jesteś: Jaworzno

Post autor: premik »

Nie wiem czemu ale u mnie wiesza ten samolot fs przy przejściu na panel 2d. a w vc nie świecą budziki.
prabut
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 74
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 16:30
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: prabut »

Mam pytanie może naiwne, ale powiedzcie mi gdzie jest pokrętło CRS. Jak ustawić course na wyświetlaczu ND.
Manual przejrzałem, może zbyt pobieżnie, ale tego nie znalazłem.
Żadnym znanym mnie sposobem nie udało się tego dokonać.
Sławek
Awatar użytkownika
wegi
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 338
Rejestracja: sob 23 lip, 2005 17:31
Skąd jesteś: EPBY

Post autor: wegi »

CRS ustawiasz w FMC w zakładce rad/nav
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
Swiderski
Cadet
Cadet
Posty: 31
Rejestracja: pn 22 lis, 2004 10:30
Skąd jesteś: Łódż

747-400

Post autor: Swiderski »

Czy ktoś zna link do opisu tego samolocika.Mirek
swidemir
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Ten iFly to niemal to co PMDG 747 wiec spokojnie skorzystac mozesz z tego:
http://smithplanet.com/fs2004/pmdg/index.htm

Poza tym do samolotu dołączona jest ponad 300 stronicowa instrukcja.

Jesli w Twoim pytaniu chodziło Ci o cos po polsku, to na pewno nic takiego nie znajdziesz.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
br10
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 50
Rejestracja: wt 19 paź, 2004 23:33
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: br10 »

Panowie,

Czy u Was korzysta ze swoich dzwieków (odgłosy silnika), czy od defaulowego 747. Jezeli druga opcja czy ktoś może polecić jakieś sprawdzone. Ściagam aktualnie 5 plików z Avsim i mogę mieć dylemat.

Pozdro
Andrzej
Awatar użytkownika
wegi
Jet 1st Officer
Jet 1st Officer
Posty: 338
Rejestracja: sob 23 lip, 2005 17:31
Skąd jesteś: EPBY

Post autor: wegi »

Ściągnij te z www.fsnordic.net
zapraszam ->http://www.vlatanie.blog.pl/ - aktualizacja 6.03.2011
br10
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 50
Rejestracja: wt 19 paź, 2004 23:33
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: br10 »

Jak wpisać Gross Weight w FMC ? Próbuję i nic.
Andrzej
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Jaką wartosc wpisujesz w GW lub ZFW? Pamietaj, ze są tam wartosc w kg a nie lbs. Wejdz sobie do standardowego Fuel Loadera z FS'a, ustal ilosc paliwa i policz ZFW (Masa statku powietrznego po załadowaniu pasażerów/bagażu ale bez załadowanego paliwa). Standardowo wiekszosc z nas ma zapewne te wartosci w lvs wiec musisz sobie wejsc w opcje miedzynarodowe FS i zmienic na system metryczny. Tudzież wartosc ZFW w lbs podziel przez 2,2 i bedziesz miał w kg.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
br10
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 50
Rejestracja: wt 19 paź, 2004 23:33
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: br10 »

Emty weight: 317 000 lbs = 143 789 kg
Payload: 32 593 kg
Fuel: 64 044 kg

GRW: 240 426 kg wpisuję 240 i nic, 240 426 i nic, 240.4 nic
ZFW: 176 381 kg

Pozostałe parametry o.k. FL, rezerwa paliwa itd.
Andrzej
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Andrzej, a wpisz tylko ZFW 175.

Mozna podawac albo GW albo ZFW. Podasz ZFW to sam policzy GW.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
br10
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 50
Rejestracja: wt 19 paź, 2004 23:33
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: br10 »

Udało się. Wielkie dzieki.

Pozdrawiam
Andrzej
Swiderski
Cadet
Cadet
Posty: 31
Rejestracja: pn 22 lis, 2004 10:30
Skąd jesteś: Łódż

747-400

Post autor: Swiderski »

Cz istnieje kalkulator do planowania ilości paliwa do 747-400. Mirek
swidemir
Awatar użytkownika
Radzyniak
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 56
Rejestracja: pt 06 lut, 2004 23:33
Skąd jesteś: EDDL

Post autor: Radzyniak »

Na www.avsim.com jest dostępny jakiś dla 747PMDG, spróbuj.....
Pozdrawiam

Marcin
br10
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 50
Rejestracja: wt 19 paź, 2004 23:33
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: br10 »

Jako dodatkowa informacja dla używających FSPassenger2004, najpierw należy wypełnić FMC: GRW lub ZFW, a później załadować i zatankować samolot w FSP2004. FMC automatycznie aktualizuje GRW. Odwrotnie robiąc jest problem z wpisaniem tych wartości w FMC.

Pozdrawiam
Andrzej
sp_muw
Cadet
Cadet
Posty: 2
Rejestracja: pt 14 paź, 2005 16:14
Skąd jesteś: Łódź

Czy u kogoś też to występuje?

Post autor: sp_muw »

Po kilku niach zabawy z chińskim 747 nie daje się załadować i wyskakuje ERROR FS2004 .Trzeba ponownie instalować samolot.Po jakimś czasie ponownie to występuje,a inne samoloty działają poprawnie .Kto coś poradzi ??
Ostatnio zmieniony pn 09 sty, 2006 09:10 przez sp_muw, łącznie zmieniany 1 raz.
br10
Light Planes Captain
Light Planes Captain
Posty: 50
Rejestracja: wt 19 paź, 2004 23:33
Skąd jesteś: EPWA

Post autor: br10 »

Uninstal. Fajnie zrobiony, ale na moim kompie za bardzo klatkuje. Nie ma jak Level-D B767.
Andrzej
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Ba no pewnie, ze nie ma jak LevelD ze ok 35 dolców ale Panowie, tu mowa o darmowym samolocie. Jaki darmowy samolot doczekał sie na forum (nie tylko nieniejszym) tylko wypowiedzi? Chyba zaden. Wiec jak to sie mowi, darowanemu koniowi w zęby sie nie zagląda.
Komuś sie samolot nie podoba, to DEL i po kłopocie.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Swiderski
Cadet
Cadet
Posty: 31
Rejestracja: pn 22 lis, 2004 10:30
Skąd jesteś: Łódż

iFly 747-400

Post autor: Swiderski »

Może mi ktoś napisać jak skonfigurować autopilota aby lot odbywał się zgodnie z radialem na VOR .,przy caęstotliwości i radial. wpisanym w FMC. Mirek
swidemir
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

747 nie potrafi leciec/śledzić określonego radiala VOR. Przycisk LOC na panelu autopilota służy tylko do przechwytywania sygnału localizera ILS.
Ostatnio zmieniony pn 07 cze, 2010 08:31 przez konraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Swiderski
Cadet
Cadet
Posty: 31
Rejestracja: pn 22 lis, 2004 10:30
Skąd jesteś: Łódż

iFly 747-400

Post autor: Swiderski »

Po osiągnięciu pułapu zaplanowanego przez FSM pojawia się komunikat na FSM ,, CHECK ALT TGT" co to oznacz i co mam zrobić .Mirek
swidemir
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Jaki to pułap i jaki w tym czasie jest ustawiony ALT na autopilocie?
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Swiderski
Cadet
Cadet
Posty: 31
Rejestracja: pn 22 lis, 2004 10:30
Skąd jesteś: Łódż

iFly 747-400

Post autor: Swiderski »

Na autopilocie jest ustawione 10000 a w fmc 5000. Samolot osiąga 5000 stabilizuje się i wyświetla się w FMC komunikat CHECK ALT TGT... Mirek
swidemir
Awatar użytkownika
konraf
Administrator
Administrator
Posty: 2755
Rejestracja: czw 05 lut, 2004 09:41
Skąd jesteś: EPPO

Post autor: konraf »

Samolot zatrzymał sie na pierwszym napotkanym ograniczeniu, tutaj ze strony FMC. Nie wiem jaki miałes podczas tego lotu pułap przelotowy ale chyba nie 5000 ft? Generalnie zasada jest taka:
1. w FMC nad punktem A pułap 5000 ft, a na AP ustawione 8000 ft = lecąc w VNAV samolot zatrzyma się na 5000 ft
2. na AP (ALT) ustawiony pułap 5000 ft ale w FMC nad kolejnym punktem 8000 ft = samolot zatrzyma się na 5000 ft (lecąc na VNAV).
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Bedi

Post autor: Bedi »

Witam Sznownych Pilotow :) Przeszukalem vatsim i te forum poradzilem sobie ze wszystkim w proponowanym locie z aztec na EPKK-EPWA oprocz:

lece droga JED R23 ARDAG i przy wprowadzaniu danych STAR w FMC nie mam nic do wyboru autor pisze zeby wybrac ARDAG1U a ja mam pustke zero do wyboru dlaczego??

i 2 pomozcie bo nigdzie tego nie znalazlem jak podmienic AIRAC w iFLY zeby baza w FMC zmienila sie z 0511 na 0513 oraz jak zaktualizowac(dodac) dane SID i STAR

Jesli byla o tym juz mowa to Admina prosze o wyrozumialosc ale braklo mi sil i checi do dalszego szukania i smiecenia w katalogu FS:) a napewno pomozecie Dzieki Pozdrawiam
ODPOWIEDZ