[FS2004] i [FSX] Warsaw Airport 2010
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
Sceneria dziala bez zadnego problemu i jest po prostu "zajewiaszcza".
Czy podmieniajac plik EPWA_fltn.BGL zmieniles jego nazwe ?.
(Chodzi mi o to, ze np. ja na poczatku, przez pomylke, wrzucilem ten plik nie zmieniajac nazwy pliku na EPWA.BGL i dlatego nie dzialalo mi poprawnie.)
Zanim wrzucisz plik EPWA_fltn.BGL, usun koncowke "fltn" tak aby plik wygladal, tak samo jak ten w folderze czyli: EPWA.BGL
Generalnie reasumujac zrobilem tak:
1) Sciagnalem oryginalna scenerie
2) Sciagnalem poprawki z linku podanego przez Matt-a na jego forum.
3) Rozpakowalem i podmienilem pliki, zmieniajac ten EPWA_fltn.BGL na EPWA.BGL*
...i jestem bardzo :DDDDD
*nie pamietam juz z glowy nazwy plikow.
Sprawdz, bo byc moze wlasnie to zostalo pominiete.
pzdr.
Czy podmieniajac plik EPWA_fltn.BGL zmieniles jego nazwe ?.
(Chodzi mi o to, ze np. ja na poczatku, przez pomylke, wrzucilem ten plik nie zmieniajac nazwy pliku na EPWA.BGL i dlatego nie dzialalo mi poprawnie.)
Zanim wrzucisz plik EPWA_fltn.BGL, usun koncowke "fltn" tak aby plik wygladal, tak samo jak ten w folderze czyli: EPWA.BGL
Generalnie reasumujac zrobilem tak:
1) Sciagnalem oryginalna scenerie
2) Sciagnalem poprawki z linku podanego przez Matt-a na jego forum.
3) Rozpakowalem i podmienilem pliki, zmieniajac ten EPWA_fltn.BGL na EPWA.BGL*
...i jestem bardzo :DDDDD
*nie pamietam juz z glowy nazwy plikow.
Sprawdz, bo byc moze wlasnie to zostalo pominiete.
pzdr.
FSX,W 7 64, AMD FX8120, Sapphire HD5770, 8G RAM. Logitech G940, Logitech z906, Logitech G930, Samsung 46' LED Full HD, Airbus Extended X 1.10, GEX, REX, Opus, AES, UTX, UT2
Czy u kogokolwiek z Was ta sceneria działa poprawnie w FSX? Bo mnie ręce opadły. Nic nie mogę poradzić i ciągle mam tak jak tu:
Przebija przy ustawieniach: 152m, 76m, 38m.
Mesh mam standardowy. EPWA z wszystkimi poprawkami.
Mały dopisek. Znalazłem. Zmiana parametru "mesh resolution" na najniższą wartość (czyli 305m) pomogła. Poprawnie działa również na ustawieniach od 19m do 1m.treeq pisze:Ja z kolei mam następujący problem:
http://img152.imageshack.us/f/epwa.png/
Przebija przy ustawieniach: 152m, 76m, 38m.
Mesh mam standardowy. EPWA z wszystkimi poprawkami.
Też kombinowałem z meshem, ale nic nie pomogło... Dezaktywowałem wszystkie dodatki ze Scenery Library (czyt. FSGlobal, UT oraz WPS i Ursynow), ale skutek migotania również nie ustał.
Jedyne co pomaga to przestawienie opcji Scenery complexity na Sparse lub Very sparse, ale dziwnie tak latać...
No nic - może z czasem coś będzie wiadomo na ten temat - wówczas będę wdzięczny za info.
A tak przy okazji - Meteusz - jeśli dysponujesz starymi wersjami lotniska mógłbyś podesłać mi je na maila cuube (at) interia.pl? Może na starszych wersjach efektu migotania nie będzie (chociaż wątpię, ale sprawdzić nie zaszkodzi).
Jedyne co pomaga to przestawienie opcji Scenery complexity na Sparse lub Very sparse, ale dziwnie tak latać...
No nic - może z czasem coś będzie wiadomo na ten temat - wówczas będę wdzięczny za info.
A tak przy okazji - Meteusz - jeśli dysponujesz starymi wersjami lotniska mógłbyś podesłać mi je na maila cuube (at) interia.pl? Może na starszych wersjach efektu migotania nie będzie (chociaż wątpię, ale sprawdzić nie zaszkodzi).
A próbowałeś (cyt. z forum pl-vacc):cuube pisze: Chciałem się zapytać czy znalazł ktoś jakieś rozwiązanie na migotanie tych tekstur w FS9, o których ostatnio pisałem.
?Witam!
Dla wszystkich borykających się z migotaniem tekstur (a dokładniej czerwonych wysepek koło rękawów), i "trawiastym problemem": u mnie pomogło zainstalowanie scenerii w wersji 1.2.
Pzdr - Artur S.
AZT017 (WAW)
Core i7 6700K, ASUS MAXIMUS VIII RANGER, 16GB/2666MHz, MSI GTX970, OS Win7/64bit, SSD Crucial 250GB, FS2004
Core i7 6700K, ASUS MAXIMUS VIII RANGER, 16GB/2666MHz, MSI GTX970, OS Win7/64bit, SSD Crucial 250GB, FS2004
Mój problem wygląda mniej więcej tak:
viewtopic.php?t=11362
EPWA przed światłami PAPI na 33
EPWA za światłami na 33
Dodatkowo EPSC po zmianie z EPWA
viewtopic.php?t=11362
EPWA przed światłami PAPI na 33
EPWA za światłami na 33
Dodatkowo EPSC po zmianie z EPWA
Teraz spróbowałem - efekt taki sam.Artur S. pisze:A próbowałeś (cyt. z forum pl-vacc):?Witam!
Dla wszystkich borykających się z migotaniem tekstur (a dokładniej czerwonych wysepek koło rękawów), i "trawiastym problemem": u mnie pomogło zainstalowanie scenerii w wersji 1.2.
Pzdr - Artur S.
Ale dzięki za informację.
Hehe mały update w mojej sprawie. Mateusz - to chyba nie wina scenerii - problem występuje już na dwóch sceneriach, ale go rozwiązałem (chociaż tylko pośrednio).
Zainstalowałem AI traffic i w momencie, kiedy go włączę sceneria przestaje migotać. Teraz wyłączę AI traffic i sceneria dalej nie miga. Podłączam się do sieci przez SB - sceneria nie miga.
Jednakże jeśli wyłączę FS'a i go włączę na nowo bez ruchu AI to sceneria dalej miga... Oki - to podłączam się do sieci przez SB - sceneria dalej miga (nic to nie daje).
A teraz co ciekawe... Używam Eset Smart Security i do wyjątków dodałem FS9.exe (zezwolenie na wszystko). Teraz odpalam FS9, włączam AI i... sceneria miga nadal. Wyłączyłem FS9.exe jako wyjątek w zaporze i sceneria z ruchem AI nie miga. Po wyłączeniu ruchu AI lub podłączeniu się do sieci również wszystko jest oki. Ale po ponownym uruchomieniu symulatora, jeśli ruch AI jest wyłączony to wszystko miga na nowo...
Taka ciekawostka - w sumie cholernie dziwne, ale prawdziwe.
Zainstalowałem AI traffic i w momencie, kiedy go włączę sceneria przestaje migotać. Teraz wyłączę AI traffic i sceneria dalej nie miga. Podłączam się do sieci przez SB - sceneria nie miga.
Jednakże jeśli wyłączę FS'a i go włączę na nowo bez ruchu AI to sceneria dalej miga... Oki - to podłączam się do sieci przez SB - sceneria dalej miga (nic to nie daje).
A teraz co ciekawe... Używam Eset Smart Security i do wyjątków dodałem FS9.exe (zezwolenie na wszystko). Teraz odpalam FS9, włączam AI i... sceneria miga nadal. Wyłączyłem FS9.exe jako wyjątek w zaporze i sceneria z ruchem AI nie miga. Po wyłączeniu ruchu AI lub podłączeniu się do sieci również wszystko jest oki. Ale po ponownym uruchomieniu symulatora, jeśli ruch AI jest wyłączony to wszystko miga na nowo...
Taka ciekawostka - w sumie cholernie dziwne, ale prawdziwe.
-
- Cadet
- Posty: 6
- Rejestracja: czw 06 sty, 2011 12:59
- Skąd jesteś: warszawa
Gdzie mogę ściągnąć łatkę do crasha przy starcie?
[Pisownia! - Rz]
[Pisownia! - Rz]
Ostatnio zmieniony sob 24 wrz, 2011 09:35 przez tomasz19700, łącznie zmieniany 1 raz.
Tutaj masz wszystko, co Ci potrzeba:
http://mk-studios.com.pl/forum/index.php?board=13.0
Tylko postepuj dokladnie z instrukcja. Przeczytaj rowniez moj wpis (pare postow do gory) na temat podmiany plikow.
Gdy zainstalowalem ja po raz pierwszy, owszem, bledy byly ale odinstalowalem, zainstalowalem raz jeszcze, wgralem wszystkie poprawki ze strony autora i podmienilem nazwe jednego pliku, bo sie nie zgadzaly i sceneria daje czadu na max.
Moje dodatki to: REX, GEX, My Traffic 2010.
http://mk-studios.com.pl/forum/index.php?board=13.0
Tylko postepuj dokladnie z instrukcja. Przeczytaj rowniez moj wpis (pare postow do gory) na temat podmiany plikow.
U mnie sceneria nie ma w ogole zadnych bledow...moze mam po prostu szczescie.Czy podmieniajac plik EPWA_fltn.BGL zmieniles jego nazwe ?.
(Chodzi mi o to, ze np. ja na poczatku, przez pomylke, wrzucilem ten plik nie zmieniajac nazwy pliku na EPWA.BGL i dlatego nie dzialalo mi poprawnie.)
Zanim wrzucisz plik EPWA_fltn.BGL, usun koncowke "fltn" tak aby plik wygladal, tak samo jak ten w folderze czyli: EPWA.BGL
Generalnie reasumujac zrobilem tak:
1) Sciagnalem oryginalna scenerie
2) Sciagnalem poprawki z linku podanego przez Matt-a na jego forum.
3) Rozpakowalem i podmienilem pliki, zmieniajac ten EPWA_fltn.BGL na EPWA.BGL*
Gdy zainstalowalem ja po raz pierwszy, owszem, bledy byly ale odinstalowalem, zainstalowalem raz jeszcze, wgralem wszystkie poprawki ze strony autora i podmienilem nazwe jednego pliku, bo sie nie zgadzaly i sceneria daje czadu na max.
Moje dodatki to: REX, GEX, My Traffic 2010.
FSX,W 7 64, AMD FX8120, Sapphire HD5770, 8G RAM. Logitech G940, Logitech z906, Logitech G930, Samsung 46' LED Full HD, Airbus Extended X 1.10, GEX, REX, Opus, AES, UTX, UT2
Witam. Ja z kolei mam straszny problem z klatkowaniem w nocnej porze dnia. Te światła dróg kołowania i pasów zabijają mój komputer, który radził sobie jak do tej pory prawie ze wszystkim w rozsądnych ustawieniach graficznych.. Widziałem w tym wątku, że ktoś również na to narzekał i rozwiązaniem okazał się jakiś magiczny plik od twórcy scenerii, który zamieniał światła na inne, mniej zasobożerne.. Tyle, że forum nie działa i nie mam możliwości by ten plik tam odnaleźć. Mógłby mi ktoś podać jakiś link, namiary na to cudo?:) Z góry dzięki wielkie.
Witam!
U mnie również pojawił się problem z tym "pasem" przenikającym przez scenerię taki jak tu: viewtopic.php?t=11362
Pojawiał się on wyłącznie gdy przylatywałem do WAW. Gdy ładowałem lot z WAW problem nie miał miejsca. Używany samolot nie ma znaczenia, ruch AI też. Używam GEP, REX, FSpassengers, RadarContact 4.3. Problem pojawiał się również podczas lotów VAT-SIM. Wszystkie opcje grafiki mam ustawione na max. Problem zniknął gdy zmniejszyłem suwak mesh'a na 50%. Praktycznie nieodczuwalne dla oka, problem przestał nękać. Mój pc:
C2Q Q8300 @2.85; XFX ATI HD4870 1GB; 4GB DDR2 800; WIN7 64
Mam nadzieję, że komuś pomogę.
Pozdrowienia
edit:
Przepraszam, że odkopuję trochę stary wątek, ale być może ktoś jeszcze szuka w tej kwestii podpowiedzi.
U mnie również pojawił się problem z tym "pasem" przenikającym przez scenerię taki jak tu: viewtopic.php?t=11362
Pojawiał się on wyłącznie gdy przylatywałem do WAW. Gdy ładowałem lot z WAW problem nie miał miejsca. Używany samolot nie ma znaczenia, ruch AI też. Używam GEP, REX, FSpassengers, RadarContact 4.3. Problem pojawiał się również podczas lotów VAT-SIM. Wszystkie opcje grafiki mam ustawione na max. Problem zniknął gdy zmniejszyłem suwak mesh'a na 50%. Praktycznie nieodczuwalne dla oka, problem przestał nękać. Mój pc:
C2Q Q8300 @2.85; XFX ATI HD4870 1GB; 4GB DDR2 800; WIN7 64
Mam nadzieję, że komuś pomogę.
Pozdrowienia
edit:
Przepraszam, że odkopuję trochę stary wątek, ale być może ktoś jeszcze szuka w tej kwestii podpowiedzi.
Wejdź w górnym pasku do scenery library i przeładuj scenerie, a problem na czas pobytu na lotnisku zniknie całkowicie.
This, the mojave desert is the final resting place of thousands of unemployed aircraft. For the old ones, the best future they can look forward to is reincarnation as a coke can. - Bruce Dickinson
W fs9 nie ma tego na pasku. Masz na myśli domyślny skrót klawiszowy ctrl+shift+f1 (refresh scenery) ? przetestuję i zobaczę, czy działa. Co do tego, co wcześniej napisałem - lipa. Nie wiem czemu, ale jak dziś przyleciałem do Warszawy, to znów się pojawiły pasy. Zmiana tego mesh'a na 50 jednak nic nie poprawia. Dziwne, bo jak to sprawdzałem zrobiłem lot testowy i działało dobrze... No nic, Dzięki za radę; dam znać czy to rozwiązanie omija problem
C2Q Q8300 @2.85; XFX ATI HD4870 1GB; 4GB DDR2 800; WIN7 64;
FS9: GEP, RC4.3, ASE, REX
FS9: GEP, RC4.3, ASE, REX
w folderze głównym mam takie pliki:
http://s17.postimage.org/7bcovotyl/image.jpg
Mam wywalić te, które stworzyły scenerie Aerosoftu i pozostawić ten główny plik scenery?
Czy masz na myśli to, co jest w addon scenery? W pliku scenery nic mi się nie dubluje, layer mam ustawiony na najwyższy dla EPWA. Tu jak coś jest moje scenery: http://www.sendspace.pl/file/39da10b7e0d8f719c0cd9c8
edit:
Refresh scenery nic nie daje. Priorytet scenerii ustawiony na najwyższy, też nic to nie zmieniło.
http://s17.postimage.org/7bcovotyl/image.jpg
Mam wywalić te, które stworzyły scenerie Aerosoftu i pozostawić ten główny plik scenery?
Czy masz na myśli to, co jest w addon scenery? W pliku scenery nic mi się nie dubluje, layer mam ustawiony na najwyższy dla EPWA. Tu jak coś jest moje scenery: http://www.sendspace.pl/file/39da10b7e0d8f719c0cd9c8
edit:
Refresh scenery nic nie daje. Priorytet scenerii ustawiony na najwyższy, też nic to nie zmieniło.
C2Q Q8300 @2.85; XFX ATI HD4870 1GB; 4GB DDR2 800; WIN7 64;
FS9: GEP, RC4.3, ASE, REX
FS9: GEP, RC4.3, ASE, REX
Dobra, moi drodzy. Przetestowałem wszystkie możliwe opcje. Problem zawsze powraca. Zainstalowałem wcześniejszą wersję (1.2). Problem zniknął. Dzięki za dobre rady, wszystkim którzy mają ten problem polecam zrobienie tego samego; 1.3 nie różni się znowu aż tak drastycznie od 1.2, więc za wiele się nie traci. Jeszcze raz dzięki!
C2Q Q8300 @2.85; XFX ATI HD4870 1GB; 4GB DDR2 800; WIN7 64;
FS9: GEP, RC4.3, ASE, REX
FS9: GEP, RC4.3, ASE, REX