[FS2004] i [FSX] Warsaw Airport 2010
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
[FS2004] i [FSX] Warsaw Airport 2010
Ostatnio zmieniony wt 12 paź, 2010 23:02 przez Matt, łącznie zmieniany 3 razy.
Gratulacje, właśnie na niej teraz latam, jest pięknie.
Moje jedyne zapytanie, jest w sprawie, tych ścian tekstur - szpalerów drzew otaczających lotnisko, są one rozmazane celowo, czy tylko u mnie?
Ponieważ przez chwile zastanawiałem się, czy mi się przypadkiem wzrok nie popsuł
Wybacz, że powtórzę swoje słowa jeszcze raz - jest super - DZIEKI!
Moje jedyne zapytanie, jest w sprawie, tych ścian tekstur - szpalerów drzew otaczających lotnisko, są one rozmazane celowo, czy tylko u mnie?
Ponieważ przez chwile zastanawiałem się, czy mi się przypadkiem wzrok nie popsuł
Wybacz, że powtórzę swoje słowa jeszcze raz - jest super - DZIEKI!
AMD Phenom II x4 965 3.6ghz
Gigabyte Gf460GTX
4GB DDR2 RAM
Viśta Wio Biznes
Gigabyte Gf460GTX
4GB DDR2 RAM
Viśta Wio Biznes
Pobrałem scenerię, w dzień bardzo ładnie wygląda jednak w nocy coś mi nie pasuje. Gdy jestem przy LINie czyli ok 16NM od pasa to widać że jest lotnisko. Jednak gdy coraz bliżej jestem to pojawiał się biała dziura(?). Później lotniska się pojawia, ale jest bardzo jasne. Dopiero później lotnisko normalnieje. Da się na to zaradzić?
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- mysterio4555
- Turboprop Captain
- Posty: 152
- Rejestracja: ndz 10 maja, 2009 20:44
- Skąd jesteś: EPWR
Gratulacje dla wydawcy! Kawał dobrej roboty Niemniej u mnie pojawiły się dwa błędy:
1) Jak wspomniane post wyżej ,,białe lotnisko", u mnie pojawiło się również podczas rozbiegu z pasa 15 w dzień. Było tak mniej więcej do połowy pasa i przesuwało się wraz z moim rozpedzaniem, by zniknąć w okolicy połowy pasa.
2) Niektóre drzewa mają białą poświatę, co wygląda dziwnie na tle tej otoczki z drzew.
To tyle ile zaobserwowałem u mnie. Generalnie sceneria b. ładna
Pozdrawiam
1) Jak wspomniane post wyżej ,,białe lotnisko", u mnie pojawiło się również podczas rozbiegu z pasa 15 w dzień. Było tak mniej więcej do połowy pasa i przesuwało się wraz z moim rozpedzaniem, by zniknąć w okolicy połowy pasa.
2) Niektóre drzewa mają białą poświatę, co wygląda dziwnie na tle tej otoczki z drzew.
To tyle ile zaobserwowałem u mnie. Generalnie sceneria b. ładna
Pozdrawiam
Jeśli posiadacie Babice od Drzewiecki Design, to ta sceneria jest sprawcą zdwojonych ILSów do pasów na Okęciu.
Pomoże edycja AFCADa tej scenerii i wyrzucenie ILS dla Okęcia albo zamiana poniższym plikiem:
http://www.sendspace.pl/file/af795a718a0ecc9ea76b1fa
http://www.sendspace.com/file/iag35e
http://rapidshare.com/files/383063170/AF2_EPBC.bgl
http://turbobit.net/hbo779vasq9z.html
Pomoże edycja AFCADa tej scenerii i wyrzucenie ILS dla Okęcia albo zamiana poniższym plikiem:
http://www.sendspace.pl/file/af795a718a0ecc9ea76b1fa
http://www.sendspace.com/file/iag35e
http://rapidshare.com/files/383063170/AF2_EPBC.bgl
http://turbobit.net/hbo779vasq9z.html
Ostatnio zmieniony pn 03 maja, 2010 17:26 przez RzEmYk, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Witam!
Przede wszystkim: DZIĘKUJĘ!
A teraz błędy które u mnie wystąpiły:
1. W LevelD 767 nie udało mi się zapalić oświetlenia pasów - zarówno podczas lotu on-line jak i prób of-line'owych. W PMDG747 jeśli ustawiłem częstotliwość świateł tylko na jednym NAV - oświetlenie migało. Problem dopiero znikał jak dla obu NAV ustawiłem tą samą częstotliwość (112.00 albo 112.50) - wiadomo że jest to bardzo niewygodne.
2. Światła imitujące ruch samochodowy na pobliskich ulicach zacinają się, tzn. ruch punktów nie jest płynny a skokowy. Nie wiem czy tak ma być, czy jest to jakiś błąd?
Zarówno p.1 jak i 2 testowałem w warunkach nocnych, a odnośnie 1-ki:
Jeszcze raz dzięki za scenerię i gratuluję wspaniałej pracy!
Pzdr - Artur S.
Przede wszystkim: DZIĘKUJĘ!
A teraz błędy które u mnie wystąpiły:
1. W LevelD 767 nie udało mi się zapalić oświetlenia pasów - zarówno podczas lotu on-line jak i prób of-line'owych. W PMDG747 jeśli ustawiłem częstotliwość świateł tylko na jednym NAV - oświetlenie migało. Problem dopiero znikał jak dla obu NAV ustawiłem tą samą częstotliwość (112.00 albo 112.50) - wiadomo że jest to bardzo niewygodne.
2. Światła imitujące ruch samochodowy na pobliskich ulicach zacinają się, tzn. ruch punktów nie jest płynny a skokowy. Nie wiem czy tak ma być, czy jest to jakiś błąd?
Zarówno p.1 jak i 2 testowałem w warunkach nocnych, a odnośnie 1-ki:
...przyłączam się do prośby kolegi cuube.cuube pisze: ...jest może jakaś szansa, żeby na stałe włączyć oświetlenie dla wszystkich pasów bez ingerowania w NAV2?
Jeszcze raz dzięki za scenerię i gratuluję wspaniałej pracy!
Pzdr - Artur S.
AZT017 (WAW)
Core i7 6700K, ASUS MAXIMUS VIII RANGER, 16GB/2666MHz, MSI GTX970, OS Win7/64bit, SSD Crucial 250GB, FS2004
Core i7 6700K, ASUS MAXIMUS VIII RANGER, 16GB/2666MHz, MSI GTX970, OS Win7/64bit, SSD Crucial 250GB, FS2004
- mysterio4555
- Turboprop Captain
- Posty: 152
- Rejestracja: ndz 10 maja, 2009 20:44
- Skąd jesteś: EPWR
Podobny efekt jest chyba na lotnisku w Bydgoszczy tego samego autora.mysterio4555 pisze:Ja wciąż mam problem z białą otoczką drzew .Chodzi mi o te drzewa które widać na tle tych granicznych (patrząc od strony terminala na TWY A). Texture Size High, Mip mapping na 8. Nie wiem czy tylko u mnie tak jest ?
Bartek H.
Przepraszam, że z innej beczki, ale o co w tym chodzi - jaki związek ma NAV2 z oświetleniem pasów?cuube pisze:[...]jest może jakaś szansa, żeby na stałe włączyć oświetlenie dla wszystkich pasów bez ingerowania w NAV2?
OS: Vista 64
Sprzęt: AsRock P67 Pro3, i5 2500K, nVidia GTX560 1GB/256, 4x2GB/1600MHz
Sprzęt: AsRock P67 Pro3, i5 2500K, nVidia GTX560 1GB/256, 4x2GB/1600MHz
Ponieważ część pytań, sugestii się powtarza, polecam też zerkać na forum Polish Vatsim:
http://vatsim.home.pl/viewtopic.php?f=9&t=30216
oraz FMA:
http://www.avsim.com.pl/forum/showthread.php?t=5324
http://vatsim.home.pl/viewtopic.php?f=9&t=30216
oraz FMA:
http://www.avsim.com.pl/forum/showthread.php?t=5324
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Świetna sceneria. Dziękuję.
Jest kilka niedociągnięć, ale raczej szczegóły. Drzewa są dyskusyjne, z płyty wyglądają całkiem dobrze.
Sugestia, której chyba nie widziałem nigdzie, autobusy. Są bardzo istotnym elementem warszawskiego lotniska, trochę szkoda, że nie plączą się między samolotami, tak jak jest to w realu.
Ale jeszcze raz, wielkie dzięki, wielka sprawa za zupełną darmochę, to nie zdarza się często. Stwarza to ciekawą konkurencję, w obecnej sytuacji autor niedoszłej płatnej scenerii EPWA będzie musiał się mocno starać, żeby ludzie chcieli zapłacić.
Jest kilka niedociągnięć, ale raczej szczegóły. Drzewa są dyskusyjne, z płyty wyglądają całkiem dobrze.
Sugestia, której chyba nie widziałem nigdzie, autobusy. Są bardzo istotnym elementem warszawskiego lotniska, trochę szkoda, że nie plączą się między samolotami, tak jak jest to w realu.
Ale jeszcze raz, wielkie dzięki, wielka sprawa za zupełną darmochę, to nie zdarza się często. Stwarza to ciekawą konkurencję, w obecnej sytuacji autor niedoszłej płatnej scenerii EPWA będzie musiał się mocno starać, żeby ludzie chcieli zapłacić.
Dla mnie bomba!. Jest kilka problemów chociażby biała plama w nocy -proponowane ustawienia nie pomagają przynajmniej u mnie. Czy autor lub ktoś z forumowiczów mógłby podpowiedzieć, jaki plik odpowiada za tło Okęcia. Dla tych, którzy mają zainstalowany WPS usunięcie tła nie było by problematyczne a może by rozwiązało problem.I jeszcz jedno pytanie jak zainstalować LPR ze strony scenery3d, ponieważ jest trochę lepsze.
Kamins
Serdeczne podziękowanie dla Matta za info o tym, iż BYĆ MOŻE w tym miesiącu ujrzy światło dzienne WA2010 do FSX. Trzymam twórcę za słowo i mam nadzieję, że najpóźniej w przyszłym miesiącu odpalę FSX'a z piękną Wawą. Piszę i marudzę tak o tym FSXie bo pełno w necie zapowiedzi o polskich dodatkach pod dziesiątkę - a tu ani widu ani słychu. Więc drogi Mattcie - czekam z NADZIEJĄ bo akurat Okęcia to wogóle już się nie spodziewałem pod FSXa. Będę bacznie sprawdzał wszelkie newsy w sprawie...
Działa Wam link do ściągnięcia scenerii z Avsim?
Już mam. Jest nowa wersja:
http://library.avsim.net/esearch.php?Ca ... LID=147037
Już mam. Jest nowa wersja:
http://library.avsim.net/esearch.php?Ca ... LID=147037
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
-Taxiway mark placed on the runway (deleted)
-Tower lights (added)
-Better performance
-Online and offline afcad (added)
-LOC and GS antennas (added)
-Stand numbers texture changed
-Runway lightning - now turns on automatically (fixed)
-PAPI (fixed)
-taxiway lines and stands (fixed)
-Textures problem (fixed)
-Tower lights (added)
-Better performance
-Online and offline afcad (added)
-LOC and GS antennas (added)
-Stand numbers texture changed
-Runway lightning - now turns on automatically (fixed)
-PAPI (fixed)
-taxiway lines and stands (fixed)
-Textures problem (fixed)
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
- Major
- Light Planes Captain
- Posty: 50
- Rejestracja: ndz 17 lut, 2008 17:15
- Skąd jesteś: Kielce / Dęblin
Cóż, muszę się "poskarżyć"... Jak przystało na "wybitnego krytyka" (sam nic nie zrobi, a tylko krytykuje), którym jestem, mam pewną sugestię. Otóż, pod hangarem pomiędzy pasami 11 i 15, znajduje się napis z map, prawdopodobnie zumi Być może zostało to przez Ciebie przeoczone, Mateuszu, ale załączam screena
http://i43.tinypic.com/5v8w1l.jpg
Pozdrawiam
[ Komentarz dodany przez: RzEmYk: Czw 06 Maj, 2010 19:36 ]
Pewnie prawa autorskie...
PS Bitmapa ze zmienionym rozszerzeniem na .jpg nie stanie się w magiczny sposób JotPeGiem...
http://i43.tinypic.com/5v8w1l.jpg
Pozdrawiam
[ Komentarz dodany przez: RzEmYk: Czw 06 Maj, 2010 19:36 ]
Pewnie prawa autorskie...
PS Bitmapa ze zmienionym rozszerzeniem na .jpg nie stanie się w magiczny sposób JotPeGiem...
Ostatnio zmieniony czw 06 maja, 2010 19:34 przez Major, łącznie zmieniany 1 raz.