Dodanie malowania do samolotu
Moderatorzy: PZL Belfegor, RzEmYk
Dodanie malowania do samolotu
Witam,
Mam problem z malowaniem Lot dla B737-400.Chce je dodac ale nie bardzo mi to idzie.Szukalem w google opisy jak to zrobic,nie wiem jakos nie znalazlem, w dziale szkola czytalem ale tam jest chyba opis do fs 2002 .Ostatnio zainstalowalem RealAirC172 , ale tam mialem jak na talerzu wszystko w read me.
Jak otworze folder b737-400 to mam tam folder texture a potem jeszcze texture 1..do 4.Czy wystarczy ze moja nowa texture Lot wstawie np.za texture 4 ?Czy moze cos wiecej trzeba zrobic ?Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam
Mam problem z malowaniem Lot dla B737-400.Chce je dodac ale nie bardzo mi to idzie.Szukalem w google opisy jak to zrobic,nie wiem jakos nie znalazlem, w dziale szkola czytalem ale tam jest chyba opis do fs 2002 .Ostatnio zainstalowalem RealAirC172 , ale tam mialem jak na talerzu wszystko w read me.
Jak otworze folder b737-400 to mam tam folder texture a potem jeszcze texture 1..do 4.Czy wystarczy ze moja nowa texture Lot wstawie np.za texture 4 ?Czy moze cos wiecej trzeba zrobic ?Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 1970 01:00 przez Red4d, łącznie zmieniany 2 razy.
Mozna i tak ale wtedy na liscie bedziesz mial to malowanie pod nazwa linii ktorej malowanie nadpisales. Jesli chcesz dodac zupelnie nowe to wklej nowy folder texture i po kropeczce daj albo kolejna cyferke albo nazwe jakas. Np. texture.LOT. Wejdz do pliku aircraft.cfg i znajdz ktoras sekcje flighsim=x (x to nazwa lub literka jakiejs textury) i po niej wpisz taka sama (najlepiej skopiuj juz jakas istniejaca) i pozmienial linijki:
[fltsim.x] -> x- kolejna wolna cyferka
title=wpisz sobie tytul jaki sie pojawi po wyborze samolotu w create a flight
texture=ta nazwe lub cyfre po kropce od nowej textury
atc_airline=nazwe linii
ui_variation=nazwa malowania linii (np. LOT Polish Airlines)
ui_variation to ta wartosc na liscie ktora pojawia sie jako ostatnia kategoria wyboru czyli np. Boeing-> 737 -> LOT (tu variation to jest "LOT")
[fltsim.x] -> x- kolejna wolna cyferka
title=wpisz sobie tytul jaki sie pojawi po wyborze samolotu w create a flight
texture=ta nazwe lub cyfre po kropce od nowej textury
atc_airline=nazwe linii
ui_variation=nazwa malowania linii (np. LOT Polish Airlines)
ui_variation to ta wartosc na liscie ktora pojawia sie jako ostatnia kategoria wyboru czyli np. Boeing-> 737 -> LOT (tu variation to jest "LOT")
"Kiedy raz zaznasz lotu, bedziesz chodzil z oczami wpatrzonymi w niebo, pragnac tam powrocic"
No wlasnie.Chyba tu mam problem tzn: "Wejdz do pliku aircraft.cfg ".Rozumiem ze mam otworzyc plik aircraft.cfg w folderze b737_400.Kiedy chce go otworzyc i zrobic zmiany o ktorych napisales pojawia sie komunikat ze "system windows nie moze otworzyc tego pliku.Musi wiedziec gdzie zostal utworzony itd."No i wlasnie tu utknalem.Czy moze chodzi Ci o plik aircraft.cfg znajdujacy sie gdzie indziej?No nie wiem co robie zle.
Do otwierania plików *.cfg windows nie ma podpisanych zadnych programów domyslnych.
Normalnie powinien Cie zapytac, jakim programem ma otworzyc taki plik.
Jak nie wiesz jak sie za sprawe zabrac, otwórz sobie najpierw notatnik i nim otwórz sobie ten wybrany aicraft.cfg.
Pozdrawiam
Normalnie powinien Cie zapytac, jakim programem ma otworzyc taki plik.
Jak nie wiesz jak sie za sprawe zabrac, otwórz sobie najpierw notatnik i nim otwórz sobie ten wybrany aicraft.cfg.
Pozdrawiam
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
.cfg tak jak pisal Bartek otwiera sie bez problemu jakims edytorem tekstu (najlepiej prostym bez formatowania typu word pad albo wlasnie notatnik). Ja mam juz przypisane otwieranie tych plikow zawsze przez notatnik wiec Twoj komp tez Cie powinien o to pytac.
"Kiedy raz zaznasz lotu, bedziesz chodzil z oczami wpatrzonymi w niebo, pragnac tam powrocic"
hm...Pojawil sie samolot w nowych barwach ...i jest caly bialy
Czy cos pokrecilem czy moze to malowanie jest jakies trefne.
Jak otworze folder tego malowania to w srodku jest tylko:
b737_400_d i b737_400T
Moze czegos brakuje no lub ja cos pokrecilem.W raed_me bylo cos takiego.
Repaints for the Default FS2004 Boeing 737-400. Painted in the LOT livery by Cees Melieste.
This zipfile only contens the texture files.
Texture contens alpha channel for reflection.
Czy cos pokrecilem czy moze to malowanie jest jakies trefne.
Jak otworze folder tego malowania to w srodku jest tylko:
b737_400_d i b737_400T
Moze czegos brakuje no lub ja cos pokrecilem.W raed_me bylo cos takiego.
Repaints for the Default FS2004 Boeing 737-400. Painted in the LOT livery by Cees Melieste.
This zipfile only contens the texture files.
Texture contens alpha channel for reflection.
Prawdopodobnie nie podales dokladnie nazywy textury!
powinno to wygladac tak:
[fltsim.xxx] (xxx = kolejny numer na liscie )
title=Boeing 737-400 LOT
sim=Boeing737-400
model=
panel=
sound=
texture=LOT ; tu musi znalezc sie nazwa Twojej tekstury!
kb_checklists=Boeing737-400_check
kb_reference=Boeing737-400_ref
atc_id=N737W
atc_airline=LOT
atc_flight_number=1123
ui_manufacturer=Boeing
ui_type="737-400"
ui_variation="PLL LOT"
description="............"
powinno to wygladac tak:
[fltsim.xxx] (xxx = kolejny numer na liscie )
title=Boeing 737-400 LOT
sim=Boeing737-400
model=
panel=
sound=
texture=LOT ; tu musi znalezc sie nazwa Twojej tekstury!
kb_checklists=Boeing737-400_check
kb_reference=Boeing737-400_ref
atc_id=N737W
atc_airline=LOT
atc_flight_number=1123
ui_manufacturer=Boeing
ui_type="737-400"
ui_variation="PLL LOT"
description="............"
Byles szybszy z podpowiedzia.Wlasnie chcialem zrobic up date.Oczywiscie pokrecilem.Dokladnie tak jak napisales nie podalem dokladnie nazwy textury.
A teraz wyglada tak:
[fltsim.5]
title=Boeing 737-400 Paint 5
sim=Boeing737-400
model=
panel=
sound=
texture=5
kb_checklists=Boeing737-400_check
kb_reference=Boeing737-400_ref
atc_id=N737T
atc_airline=LOT
atc_flight_number=1123
ui_manufacturer=Boeing
ui_type="737-400"
ui_variation="LOT Polish Airline"
I jest w porzadku
Wielkie,wielkie dzieki dla wszystkich zaangazowanych w zakonczona sukcesem pomoc.
Pozdrawiam
A teraz wyglada tak:
[fltsim.5]
title=Boeing 737-400 Paint 5
sim=Boeing737-400
model=
panel=
sound=
texture=5
kb_checklists=Boeing737-400_check
kb_reference=Boeing737-400_ref
atc_id=N737T
atc_airline=LOT
atc_flight_number=1123
ui_manufacturer=Boeing
ui_type="737-400"
ui_variation="LOT Polish Airline"
I jest w porzadku
Wielkie,wielkie dzieki dla wszystkich zaangazowanych w zakonczona sukcesem pomoc.
Pozdrawiam
Wlasnie w flightsim wpisalem LOT i to chyba sprawilo ze samolot byl raczej z White Eagle Aviaton
Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam
Kurcze same ze mna problemy.Myslalem ze juz wszystko spoko a tu tym razem wirtualny kokpit jest w bieli.Tzn sa instrumenty pokladowe tylko wszystko wokol nich biale
Sprawdzalem inne 737 w innych barwach i jest ok. tylko z tym malowaniem Lot-u.
Czy moglem cos usunac jakis wpis czy z tym malowaniem tak juz musi zostac :
Pomocy prosze
Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam
Kurcze same ze mna problemy.Myslalem ze juz wszystko spoko a tu tym razem wirtualny kokpit jest w bieli.Tzn sa instrumenty pokladowe tylko wszystko wokol nich biale
Sprawdzalem inne 737 w innych barwach i jest ok. tylko z tym malowaniem Lot-u.
Czy moglem cos usunac jakis wpis czy z tym malowaniem tak juz musi zostac :
Pomocy prosze
W folderze z teksturą powinny znajdować się następujące pliki:
737_panel_decals
B737_400_C
b737_400_d
b737_400_L
b737_400_t
Jeśli brakuje ci któregoś z tych plików to skopiuj go z innej tekstury tego samolotu (oczywiście oprócz b737_400_t bo to jest malowanie zewnętrzne)
Kokpitu dotyczą pliki
B737_400_C
b737_400_d
737_panel_decals
B737_400_C
b737_400_d
b737_400_L
b737_400_t
Jeśli brakuje ci któregoś z tych plików to skopiuj go z innej tekstury tego samolotu (oczywiście oprócz b737_400_t bo to jest malowanie zewnętrzne)
Kokpitu dotyczą pliki
B737_400_C
b737_400_d
Witam w temacie(prawie po roku kontynuacja !
Pierwsze pytanie do Huberta: skąd masz tą lotowską texture 737-400?Ja znalazłem jakąś byle jaką(nie pamiętam gdzie),a ładną zciągnąłem z http://library.avsim.net/esearch.php?Ca ... DLID=28767, tylko mam z nią problem.
I tu drugie pytanie open: nie otwierają się drzwi.W configu jest odpowiednia linijka
[exits]
number_of_exits=2
exit_rate.0=0.4 ;Percent per second
exit_rate.1=0.4 ;Percent per second
podobnie jak w defaultowym,a drzwi nie "robią".Co decyduje o dzialaniu drzwi?
pozdr
bober
[ Dodano: Sro 05 Sty, 2005 18:35 ]
Jeszcze raz ja;)
W tym pierwszym pytaniu chodzi mi o samo dobre malowanie lotowskie do defaultowego 737-400,bo ten ładny SP-LLE musi być osobno(albo ja nie potrafię go podłączyć,pewno tak jest;) ale inne podłaczałem.
Aha,jak ustawić w nim,żeby światła można było włączyć przed rozruchem silnika?
Cała elektryka włącza mi sie dopiero po ctrl E.
pzdr
bober
Pierwsze pytanie do Huberta: skąd masz tą lotowską texture 737-400?Ja znalazłem jakąś byle jaką(nie pamiętam gdzie),a ładną zciągnąłem z http://library.avsim.net/esearch.php?Ca ... DLID=28767, tylko mam z nią problem.
I tu drugie pytanie open: nie otwierają się drzwi.W configu jest odpowiednia linijka
[exits]
number_of_exits=2
exit_rate.0=0.4 ;Percent per second
exit_rate.1=0.4 ;Percent per second
podobnie jak w defaultowym,a drzwi nie "robią".Co decyduje o dzialaniu drzwi?
pozdr
bober
[ Dodano: Sro 05 Sty, 2005 18:35 ]
Jeszcze raz ja;)
W tym pierwszym pytaniu chodzi mi o samo dobre malowanie lotowskie do defaultowego 737-400,bo ten ładny SP-LLE musi być osobno(albo ja nie potrafię go podłączyć,pewno tak jest;) ale inne podłaczałem.
Aha,jak ustawić w nim,żeby światła można było włączyć przed rozruchem silnika?
Cała elektryka włącza mi sie dopiero po ctrl E.
pzdr
bober
W7 Home,ASUS P5KC,Intel Core2 Quad Q9450 2,66 GHz,6 GB RAM,AMD R7 200 Series,
narodowy-socjalizm? Nie , dzięki
narodowy-socjalizm? Nie , dzięki
Polecam viewtopic.php?t=1952
Podawane były linki do polskich malowan (sa tam 2 malowania 737-400).
Co do drzwi. Nie otwierają sie one w kazdym modelu. W płatnych to standard, w darmowych nie zawsze.
To malowanie, ktore sciagnałes, to malowanie do samolotów AI a nie do normalnego samolotu, ktrorym chcesz latac.
Podawane były linki do polskich malowan (sa tam 2 malowania 737-400).
Co do drzwi. Nie otwierają sie one w kazdym modelu. W płatnych to standard, w darmowych nie zawsze.
To malowanie, ktore sciagnałes, to malowanie do samolotów AI a nie do normalnego samolotu, ktrorym chcesz latac.
Ostatnio zmieniony czw 13 kwie, 2006 07:19 przez konraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Bartek
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
Regulamin Forum - Proszę przeczytać przed napisaniem posta
-
- Cadet
- Posty: 11
- Rejestracja: pn 21 cze, 2010 19:39
- Skąd jesteś: Mysłowice
Jak dodać malowanie samolotu
Witam, mam problem z instalacją tekstur. Wklejam folder z teksturami do głównego folderu z samolotem i konfiguruję plik cfg. Niestety w grze samolot jest cały szary(nie ma tekstur).
Załóżmy, że mam takie pliki z teksturami: texture.LKA, texture.LKB i taki wpis do cfg:
[fltsim.0]
title=B737-600
sim=B737-600
model=
panel=
sound=
texture=
checklists=PMDG737NG_CHECK
atc_id_color=0xffffffff
atc_id=N736PM
atc_airline=
atc_flight_number=737
ui_manufacturer=Boeing-PMDG
ui_type=737-600 - 2D Cockpit Only
ui_variation=PMDG
description=Boeing 737-600 with CFM56-7B22 engines v 1.2\nPrecision Manuals Development Group\nwww.precisionmanuals.com \nFor use with BOEING 737: The Next Generation by PMDG \nFor Technical Support please visit www.precisionmanuals.com or email support@precisionmanuals.com \nPMDG Developer and Customer Forum available at our website. \nSounds Developed in conjunction with SkySong Soundworks \nFSUIPC Commercially Licensed from Pete Downson \nAll Artwork encoded using Digimark Technology \nFor Registration or License Questions please contact registration@precisionmanuals.com \nThank you for supporting PMDG!\n
visual_damage=1
atc_heavy=0
kb_reference=PMDG737NG_REF
[fltsim.1]
title=B737-600 - Virtual Cockpit
sim=B737-600
model=VC
panel=VC
sound=
texture=1
checklists=PMDG737NG_CHECK
atc_id_color=0xffffffff
atc_id=N736PM
atc_airline=
atc_flight_number=737
ui_manufacturer=Boeing-PMDG
ui_type=737-600 - Virtual Cockpit
ui_variation=PMDG
description=Boeing 737-600 with CFM56-7B22 engines v 1.2\nPrecision Manuals Development Group\nwww.precisionmanuals.com \nFor use with BOEING 737: The Next Generation by PMDG \nFor Technical Support please visit www.precisionmanuals.com or email support@precisionmanuals.com \nPMDG Developer and Customer Forum available at our website. \nSounds Developed in conjunction with SkySong Soundworks \nFSUIPC Commercially Licensed from Pete Downson \nAll Artwork encoded using Digimark Technology \nFor Registration or License Questions please contact registration@precisionmanuals.com \nThank you for supporting PMDG!\n
visual_damage=1
atc_heavy=0
kb_reference=PMDG737NG_REF
[fltsim.2]
title=B737-600 - Virtual Cockpit/Cabin
sim=B737-600
model=VCCAB
panel=VC
sound=
texture=LKA
checklists=PMDG737NG_CHECK
atc_id_color=0xffffffff
atc_id=N736PM
atc_airline=
atc_flight_number=737
ui_manufacturer=Boeing-PMDG
ui_type=737-600 - Virtual Cockpit & Cabin
ui_variation=PMDG
description=Boeing 737-600 / CFM56-7B22 engines v 1.2\nPrecision Manuals Development Group\nwww.precisionmanuals.com \nFor use with BOEING 737: The Next Generation by PMDG \nFor Technical Support please visit www.precisionmanuals.com or email support@precisionmanuals.com \nPMDG Developer and Customer Forum available at our website. \nSounds Developed in conjunction with SkySong Soundworks \nFSUIPC Commercially Licensed from Pete Downson \nAll Artwork encoded using Digimark Technology \nFor Registration or License Questions please contact registration@precisionmanuals.com \nThank you for supporting PMDG!\n
visual_damage=1
atc_heavy=0
kb_reference=PMDG737NG_REF
[fltsim.3]
title=B737-600 - Virtual Cockpit/CabinLOT
sim=B737-600
model=VCCAB
panel=VC
sound=
texture=LKB
checklists=PMDG737NG_CHECK
atc_id_color=0xffffffff
atc_id=N736PM
atc_airline=
atc_flight_number=737
ui_manufacturer=Boeing-PMDG
ui_type=737-600 - Virtual Cockpit & Cabin
ui_variation=PMDG
description=Boeing 737-600 / CFM56-7B22 engines v 1.2\nPrecision Manuals Development Group\nwww.precisionmanuals.com \nFor use with BOEING 737: The Next Generation by PMDG \nFor Technical Support please visit www.precisionmanuals.com or email support@precisionmanuals.com \nPMDG Developer and Customer Forum available at our website. \nSounds Developed in conjunction with SkySong Soundworks \nFSUIPC Commercially Licensed from Pete Downson \nAll Artwork encoded using Digimark Technology \nFor Registration or License Questions please contact registration@precisionmanuals.com \nThank you for supporting PMDG!\n
visual_damage=1
atc_heavy=0
kb_reference=PMDG737NG_REF
W czym jest problem( oprócz poziomu mojej wiedzy)?
Załóżmy, że mam takie pliki z teksturami: texture.LKA, texture.LKB i taki wpis do cfg:
[fltsim.0]
title=B737-600
sim=B737-600
model=
panel=
sound=
texture=
checklists=PMDG737NG_CHECK
atc_id_color=0xffffffff
atc_id=N736PM
atc_airline=
atc_flight_number=737
ui_manufacturer=Boeing-PMDG
ui_type=737-600 - 2D Cockpit Only
ui_variation=PMDG
description=Boeing 737-600 with CFM56-7B22 engines v 1.2\nPrecision Manuals Development Group\nwww.precisionmanuals.com \nFor use with BOEING 737: The Next Generation by PMDG \nFor Technical Support please visit www.precisionmanuals.com or email support@precisionmanuals.com \nPMDG Developer and Customer Forum available at our website. \nSounds Developed in conjunction with SkySong Soundworks \nFSUIPC Commercially Licensed from Pete Downson \nAll Artwork encoded using Digimark Technology \nFor Registration or License Questions please contact registration@precisionmanuals.com \nThank you for supporting PMDG!\n
visual_damage=1
atc_heavy=0
kb_reference=PMDG737NG_REF
[fltsim.1]
title=B737-600 - Virtual Cockpit
sim=B737-600
model=VC
panel=VC
sound=
texture=1
checklists=PMDG737NG_CHECK
atc_id_color=0xffffffff
atc_id=N736PM
atc_airline=
atc_flight_number=737
ui_manufacturer=Boeing-PMDG
ui_type=737-600 - Virtual Cockpit
ui_variation=PMDG
description=Boeing 737-600 with CFM56-7B22 engines v 1.2\nPrecision Manuals Development Group\nwww.precisionmanuals.com \nFor use with BOEING 737: The Next Generation by PMDG \nFor Technical Support please visit www.precisionmanuals.com or email support@precisionmanuals.com \nPMDG Developer and Customer Forum available at our website. \nSounds Developed in conjunction with SkySong Soundworks \nFSUIPC Commercially Licensed from Pete Downson \nAll Artwork encoded using Digimark Technology \nFor Registration or License Questions please contact registration@precisionmanuals.com \nThank you for supporting PMDG!\n
visual_damage=1
atc_heavy=0
kb_reference=PMDG737NG_REF
[fltsim.2]
title=B737-600 - Virtual Cockpit/Cabin
sim=B737-600
model=VCCAB
panel=VC
sound=
texture=LKA
checklists=PMDG737NG_CHECK
atc_id_color=0xffffffff
atc_id=N736PM
atc_airline=
atc_flight_number=737
ui_manufacturer=Boeing-PMDG
ui_type=737-600 - Virtual Cockpit & Cabin
ui_variation=PMDG
description=Boeing 737-600 / CFM56-7B22 engines v 1.2\nPrecision Manuals Development Group\nwww.precisionmanuals.com \nFor use with BOEING 737: The Next Generation by PMDG \nFor Technical Support please visit www.precisionmanuals.com or email support@precisionmanuals.com \nPMDG Developer and Customer Forum available at our website. \nSounds Developed in conjunction with SkySong Soundworks \nFSUIPC Commercially Licensed from Pete Downson \nAll Artwork encoded using Digimark Technology \nFor Registration or License Questions please contact registration@precisionmanuals.com \nThank you for supporting PMDG!\n
visual_damage=1
atc_heavy=0
kb_reference=PMDG737NG_REF
[fltsim.3]
title=B737-600 - Virtual Cockpit/CabinLOT
sim=B737-600
model=VCCAB
panel=VC
sound=
texture=LKB
checklists=PMDG737NG_CHECK
atc_id_color=0xffffffff
atc_id=N736PM
atc_airline=
atc_flight_number=737
ui_manufacturer=Boeing-PMDG
ui_type=737-600 - Virtual Cockpit & Cabin
ui_variation=PMDG
description=Boeing 737-600 / CFM56-7B22 engines v 1.2\nPrecision Manuals Development Group\nwww.precisionmanuals.com \nFor use with BOEING 737: The Next Generation by PMDG \nFor Technical Support please visit www.precisionmanuals.com or email support@precisionmanuals.com \nPMDG Developer and Customer Forum available at our website. \nSounds Developed in conjunction with SkySong Soundworks \nFSUIPC Commercially Licensed from Pete Downson \nAll Artwork encoded using Digimark Technology \nFor Registration or License Questions please contact registration@precisionmanuals.com \nThank you for supporting PMDG!\n
visual_damage=1
atc_heavy=0
kb_reference=PMDG737NG_REF
W czym jest problem( oprócz poziomu mojej wiedzy)?
Ostatnio zmieniony pn 21 cze, 2010 20:29 przez misiek199414, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Jak dodać malowanie samolotu
Gotowiec dla PMDG dla przyszłych pokoleń. W innych samolotach może być nieco inaczej (inna liczba sekcji).
Jeśli katalog z teksturami malowania nazywa się texture.LKA, to:
Nie chce mi się tłumaczyć, który wpis za co odpowiada, google + rozum powinno pomóc.
Jeśli katalog z teksturami malowania nazywa się texture.LKA, to:
gdzie x - kolejny numer[fltsim.x]
title=B737-600 LKA
sim=B737-600
model=
panel=
sound=
texture=LKA
checklists=PMDG737NG_CHECK
atc_id_color=0xffffffff
atc_id=N736PM
atc_airline=
atc_flight_number=737
ui_manufacturer=Boeing-PMDG
ui_type=737-600 - 2D Cockpit Only
ui_variation=LOT SP-LKA
description=Boeing 737-600 with CFM56-7B22 engines v 1.2\n...
visual_damage=1
atc_heavy=0
kb_reference=PMDG737NG_REF
[fltsim.x+1]
title=B737-600 LKA - Virtual Cockpit
sim=B737-600
model=VC
panel=VC
sound=
texture=LKA
checklists=PMDG737NG_CHECK
atc_id_color=0xffffffff
atc_id=N736PM
atc_airline=
atc_flight_number=737
ui_manufacturer=Boeing-PMDG
ui_type=737-600 - Virtual Cockpit
ui_variation=LOT SP-LKA
description=Boeing 737-600 with CFM56-7B22 engines v 1.2\n...
visual_damage=1
atc_heavy=0
kb_reference=PMDG737NG_REF
[fltsim.x+2]
title=B737-600 LKA - Virtual Cockpit/Cabin
sim=B737-600
model=VCCAB
panel=VC
sound=
texture=LKA
checklists=PMDG737NG_CHECK
atc_id_color=0xffffffff
atc_id=N736PM
atc_airline=
atc_flight_number=737
ui_manufacturer=Boeing-PMDG
ui_type=737-600 - Virtual Cockpit & Cabin
ui_variation=LOT LKA
description=Boeing 737-600 with CFM56-7B22 engines v 1.2\n...
visual_damage=1
atc_heavy=0
kb_reference=PMDG737NG_REF
Nie chce mi się tłumaczyć, który wpis za co odpowiada, google + rozum powinno pomóc.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
-
- Cadet
- Posty: 11
- Rejestracja: pn 21 cze, 2010 19:39
- Skąd jesteś: Mysłowice
Witam. Mam problem z teksturami. Otóż ściągnąłem textury cessny def. SP-COM i SP-KLO. Najpierw wpisałem do cfg COMa i numerek dałem ostatni. I o dziwo nie działało. Gdy przeniosłem wpis na początek z numerem 0 to zadziałało, ale KLO nie działa w ogóle. Żeby zadziałała to muszę wywalić wpis COMa i na jego miejsce dać wpis KLO.
Podobnie mam z kupioną cessną 172 od carenado. Widoczna jest tylko jedna tekstura pomimo że wpisy wyglądają ok. Symulator to fsx.
Podobnie mam z kupioną cessną 172 od carenado. Widoczna jest tylko jedna tekstura pomimo że wpisy wyglądają ok. Symulator to fsx.
Ostatnio zmieniony wt 17 sie, 2010 11:43 przez miechel, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Moderator
- Posty: 2849
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 14:55
- Skąd jesteś: Warszawa
Wzoruj się, ale nie kopiuj bezmyślnie. Upatrywałbym winy w braku cudzysłowów w liniach:
PS Wycinaj screeny, nie potrzeba nam całego pulpitu.
A i może też warto ujednolicić rolę maszyny przy każdym wpisie na angielskie Commercial Airliner.ui_manufacturer="Boeing"
ui_type="737-800"
ui_variation="Boeing livery"
ui_typerole="Commercial Airliner"
ui_createdby="Microsoft Corporation"
description="bla bla bla"
PS Wycinaj screeny, nie potrzeba nam całego pulpitu.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
W dalszym ciągu nie mogę zainstalować,nie wiem o co chodzi gdzie leży problem w tych wpisach! Może być problem że to wersja steam ?Pierwszy wpis to mój z FSX,drugi to ten instalacyjny oraz główny folder z texturami i opis,co tu jest nie tak ?
Ostatnio zmieniony pn 13 lut, 2017 19:58 przez Jasiu, łącznie zmieniany 1 raz.
Aviateam.pl
Chyba brakuje cudzysłowów w atc_airline.
Jest zdublowane:
w wariancie 0 i Twoim wpisie 6. W 7 pewnie też.
Jest zdublowane:
Kod: Zaznacz cały
ui_variation="Boeing livery"
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Cudzysłowy nie zawsze są konieczne. Mam sporo samolotów z wpisami bez cudzysłowów. Tu problem może być w jakimś błędzie kodowania znaków. To się czasami zdarza z tymi plikami.
Zrób inny eksperyment. Wywal nowe wpisy i wstaw jedną z tych tekstur do oryginalnie istniejącego wpisu fltsim. Czyli zmieniasz jedynie to co jest za "texture". Przykładowo texture=6 zmień na texture=fpo Reszte tego fltsim nie zmieniaj (jak zadziała tekstura to możesz zmienić Title, żeby mieć porządek).
Zrób inny eksperyment. Wywal nowe wpisy i wstaw jedną z tych tekstur do oryginalnie istniejącego wpisu fltsim. Czyli zmieniasz jedynie to co jest za "texture". Przykładowo texture=6 zmień na texture=fpo Reszte tego fltsim nie zmieniaj (jak zadziała tekstura to możesz zmienić Title, żeby mieć porządek).
Konkretnie w tym przypadku obstawiam zdublowane "ui_variation". Przerabiałem to, gdy robiłem sobie repainty.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Pozamieniałem te wpisy tak jak powinno niby być tak jak jest w originale cudzysłów też jest i dalej nie ładuje się ta skórka nie wiem może tak jak Wojtek pisze zrobić tylko do końca nie ogarniam jak zrobić ten experyment.RzEmYk pisze:Konkretnie w tym przypadku obstawiam zdublowane "ui_variation". Przerabiałem to, gdy robiłem sobie repainty.
Przepraszam RzEmYk za nie wycięcie foty.
Aviateam.pl
Opis Wojtka jest prosty - na próbę zamień w jednej sekcji fltsim w linii tekstury wpis na np. "texture=fpo".
Podaj adres, z którego ściągałeś repaint, to sprawdzę u siebie co jest nie tak.
Podaj adres, z którego ściągałeś repaint, to sprawdzę u siebie co jest nie tak.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
http://www.fs-freeware.net/downloads/ca ... o-aircraft
(FS X Europe Airpost Boeing 737-800) piąta strona.
https://flyawaysimulation.com/downloads ... g-737-800/
I tutaj malowanie LOT.
(FS X Europe Airpost Boeing 737-800) piąta strona.
https://flyawaysimulation.com/downloads ... g-737-800/
I tutaj malowanie LOT.
Aviateam.pl
Ściągnąłem repaint Europe Airpost.
Skopiowałem katalog texture.fpo, skopiowałem specjalnie całą zawartość Aircraft.txt łącznie z opisem po francusku, czyli:
do pliku aircraft.cfg, zmieniłem [fltsim.XX] na [fltsim.6], włączyłem FSX i... wszystko w porządku. Widać ten wariant, widać teksturę, wszystko działa.
Głupie pytania:
Na pewno masz tylko jeden katalog z FSX:SE?
Na pewno edytujesz aircraft.cfg w poprawnym katalogu?
[ Dodano: Wto 14 Lut, 2017 22:15 ]
Instalacja tego repainta LOTu jest jeszcze prostsza, cytuję "Czytajto.txt":
Skopiowałem katalog texture.fpo, skopiowałem specjalnie całą zawartość Aircraft.txt łącznie z opisem po francusku, czyli:
Kod: Zaznacz cały
[fltsim.XX]
title=Boeing 737-800 Europe Airpost
sim=Boeing737-800
model=""
panel=""
sound=""
texture=fpo
kb_checklists=Boeing737-800_check
kb_reference=Boeing737-800_ref
atc_id=
atc_airline=Europe Airpost
atc_flight_number=""
ui_manufacturer=Boeing
ui_type=737-800
ui_variation=Europe Airpost
ui_typerole=Avion de ligne
ui_createdby=Microsoft Corporation
description=EUROPE AIRPOST, héritičre de l'Aéropostale, est une compagnie aérienne française, filiale du Groupe La Poste. EUROPE AIRPOST est spécialisée dans le transport aérien de passagers et de fret (courrier, presse, fret express).REPAINT BY TEMPLAR92@HOTMAIL.FR
Głupie pytania:
Na pewno masz tylko jeden katalog z FSX:SE?
Na pewno edytujesz aircraft.cfg w poprawnym katalogu?
[ Dodano: Wto 14 Lut, 2017 22:15 ]
Instalacja tego repainta LOTu jest jeszcze prostsza, cytuję "Czytajto.txt":
Instalacja:
Rozpakuj archiwum zip i przenies rozpakowany katalog B737_800_by_zaq_v2 folder do ..\SimObjects\Airplanes
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Przypomnę pytanie Wojtka:
Edytuj aircraft.cfg a tam w sekcji [fltsim.0] zmień zapis "texture=1" na "texture=fpo". Zapisz plik, uruchom FSX, sprawdź czy widzisz nowe malowanie w menu wyboru samolotu.
Włącz dowolny lot, sprawdź czy widzisz nowe tekstury na samolocie.
Wywal wszystkie "obce" wpisy w aircraft.cfg. Zostaw to, co było z FSX. Wrzuć (albo w obecnej sytuacji nie kasuj) katalog z teksturami fpo.wojtek_84 pisze:Zrobiłeś eksperyment, który zaproponowałem?
Edytuj aircraft.cfg a tam w sekcji [fltsim.0] zmień zapis "texture=1" na "texture=fpo". Zapisz plik, uruchom FSX, sprawdź czy widzisz nowe malowanie w menu wyboru samolotu.
Włącz dowolny lot, sprawdź czy widzisz nowe tekstury na samolocie.
Zapraszam do opcji Szukaj!
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11
Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11